Ik ben wel een kloon maar mijn orgineel die post niet zo vaak.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:49 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Kloonsyndroom.. Soms weet je niet meer wat de een en de ander zegt...
Jij noemt iedereen een kloon geloof ik? Je hebt t nu bij t rechte eind zie ikquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:49 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Kloonsyndroom.. Soms weet je niet meer wat de een en de ander zegt...
Nee hoor.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:53 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Jij noemt iedereen een kloon geloof ik?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:56 schreef sig000 het volgende:
Hallo, hier het orginele account van Piet.
Goed gevonden wel, deze uitweg.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik huur een appartement in NL en dat is mijn 2e huis nu en in de toekomst zeer waarschijnlijk de plek waar ik tot het einde zal blijven.
Ik niet, ik zie wel heel veel koopjes nuquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik huur een appartement in NL en dat is mijn 2e huis nu en in de toekomst zeer waarschijnlijk de plek waar ik tot het einde zal blijven.
Goede huizen worden nooit koopjes ze dalen alleen in prijs.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:51 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ik niet, ik zie wel heel veel koopjes nu
er komt voor mij wel een omslagpuntquote:Op zondag 27 januari 2013 00:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Goede huizen worden nooit koopjes ze dalen alleen in prijs.
Dat duurt nog wel een tijdje, voorlopig is de trend dalend.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:54 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
er komt voor mij wel een omslagpunt
Ik zie mogelijkhedenquote:Op zondag 27 januari 2013 00:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel een tijdje, voorlopig is de trend dalend.
Waarom zouden goede huizen dalen in prijsquote:Op zondag 27 januari 2013 00:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Goede huizen worden nooit koopjes ze dalen alleen in prijs.
Wanneer je niet hoeft te verkopen heb je geen last van dalende prijzen.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:56 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Waarom zouden goede huizen dalen in prijs
En sinds wanneer is de kwaliteit van een huis ook al weer afhankelijk van het wel of niet moeten verkopenquote:Op zondag 27 januari 2013 01:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer je niet hoeft te verkopen heb je geen last van dalende prijzen.
Alles mooi opgeknapt en dan een scheiding bijvoorbeeld.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:01 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
En sinds wanneer is de kwaliteit van een huis ook al weer afhankelijk van het wel of niet moeten verkopen
Herhaling:...quote:Op zondag 27 januari 2013 01:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
Alles mooi opgeknapt en dan een scheiding bijvoorbeeld.
Je wilt het niet snappen , ik geef 't op.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:06 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Herhaling:...
En sinds wanneer is de kwaliteit van een huis ook al weer afhankelijk van het wel of niet moeten verkopen
Als jij niet begrijpt dat een woning een woning is, en de kwaliteit daarvan niet afhankelijk is van de noodzaak om wel of niet te moeten verkopen, (je kunt er cosmetisch wat aan doen bij wens tot verkoop, maar een caravan blijft een caravan, een villa een villa) dan lijkt me dat inderdaad voor jou het beste.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Je wilt het niet snappen , ik geef 't op.
Geen probleem, jij hebt het goed voor elkaar, ik ook.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:14 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Als jij niet begrijpt dat een woning een woning is, en de kwaliteit daarvan niet afhankelijk is van de noodzaak om wel of niet te moeten verkopen, (je kunt er cosmetisch wat aan doen bij wens tot verkoop, maar een caravan blijft een caravan, een villa een villa) dan lijkt me dat inderdaad voor jou het beste.
Die kan toch gewoon sparen? Niks mis mee. Alle wannabe kopers hier prediken al jaaaren dat sparen voor een eigen inleg beter is. Dus zeg 80% hypo en 25% eigen inleg.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kijk nu beetje voor mijn dochter mee die nog starter is.
Ik kocht mijn 1e huis in 1987 met max hypotheek en kk erbij op 1 salaris omdat ik goede vaste baan had.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:25 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Die kan toch gewoon sparen? Niks mis mee. Alle wannabe kopers hier prediken al jaaaren dat sparen voor een eigen inleg beter is. Dus zeg 80% hypo en 25% eigen inleg.
Kun je zelfs als een woning boven je budget ligt, die toch nog kopen.
Gewoon terug naar vroeger, toen was het ook niet 'normaal' om op je 24e een woning te kopen. Eerst sparen dus.
Ja, en ik kocht mijn eerste huis toen ik 27 was, en betaalde ruim de helft cash.... (Kon niet anders, zelfstandig ondernemer, dus men wou mij niet meer dan de helft lenen... En dat terwijl de koopsom lager was dan mijn bruto inkomen...)quote:Op zondag 27 januari 2013 01:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik kocht mijn 1e huis in 1987 met max hypotheek en kk erbij op 1 salaris omdat ik goede vaste baan had.
De starter zonder vaste baan en eigen geld kan het voorlopig vergeten om een huis te kopen.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:38 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ja, en ik kocht mijn eerste huis toen ik 27 was, en betaalde ruim de helft cash.... (Kon niet anders, zelfstandig ondernemer, dus men wou mij niet meer lenen...)
Maar aan de uitzonderingen hebben we zo weinig he..
Waarom zou een starter zonder vaste baan en eigen geld überhaupt een woning moeten kunnen kopen dan? Dat is toch totaal zinloos?quote:Op zondag 27 januari 2013 01:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
De starter zonder vaste baan en eigen geld kan het voorlopig vergeten om een huis te kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |