Een FoBo quote is geboren.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:25 schreef dawg het volgende:
[..]
nou! het is dat je net alle hoop even de koude grond in hebt geboord maar anders had ik fok nu op zijn kop gezet om jou mijn bed in te lokken.
dat je het even weet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Een FoBo quote is geboren.ben ik even blij dat ik geen typefouten heb gemaakt in die post. duizenden mensen die dat anders zouden lezen, de afgang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn knie kan anders vrij hard aanvoelen op sommige weke delen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn weinig harde stukjes aan Fera hoor.
Gelukkig komen mijn weke delen niet in de buurt van jou of jouw knie. Ik kan het dus makkelijk zeggen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn knie kan anders vrij hard aanvoelen op sommige weke delen.
Jij hebt ook nog niets gedaan wat dat verdient.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig komen mijn weke delen niet in de buurt van jou of jouw knie. Ik kan het dus makkelijk zeggen.
Maar we wel ondertussen afschilderen als onaantrekkelijk he?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij hebt ook nog niets gedaan wat dat verdient.Vooral zo houden.
Je moet vooral oppassen voor haar hond. Die trapt je zo in je zak. Herhaaldelijk.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:33 schreef dawg het volgende:
je zou bijna bang van jou worden. totdat je jouw fobo ziet. zo'n schattig meisje.
Dat maakt me juist zo gevaarlijk.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:33 schreef dawg het volgende:
je zou bijna bang van jou worden. totdat je jouw fobo ziet. zo'n schattig meisje.
Dit ook, ja.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet vooral oppassen voor haar hond. Die trapt je zo in je zak. Herhaaldelijk.
Jij bent ook lief vanbinnen.quote:
Ik moet je grote ego een beetje in toom houden.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar we wel ondertussen afschilderen als onaantrekkelijk he?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, en ik heb een pik van 25 cm.
ik ben goed met honden.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet vooral oppassen voor haar hond. Die trapt je zo in je zak. Herhaaldelijk.
"Challenge accepted"?quote:
ik zou het inderdaad niet kunnen laten om, wanneer je lieflijk slaapt, mijn kwakje op jouw schattige gezichtje te deponeren.quote:
Ok, fijn dat je daar op let.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet je grote ego een beetje in toom houden.
Alles voor mijn vrienden.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok, fijn dat je daar op let.
Maar ik weet dat ik dik ben hoor.
Ik ben 84 kilo lieverd.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Alles voor mijn vrienden.
Wat nou dik?
Ik heb net op Eredivisie Live gekeken. Have fun.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:39 schreef dawg het volgende:
[..]
eigenlijk heb ik een hekel aan honden.
even voetbal kijken. psv.
Ik weeg hetzelfde, maar toch krijg ik klapjes als ik mezelf dik noem.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben 84 kilo lieverd.Dat kun je met de beste wil van de wereld niet anders omschrijven.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb net op Eredivisie Live gekeken. Have fun.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |