Jij hebt ook nog niets gedaan wat dat verdient.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig komen mijn weke delen niet in de buurt van jou of jouw knie. Ik kan het dus makkelijk zeggen.
Maar we wel ondertussen afschilderen als onaantrekkelijk he?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij hebt ook nog niets gedaan wat dat verdient.Vooral zo houden.
Je moet vooral oppassen voor haar hond. Die trapt je zo in je zak. Herhaaldelijk.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:33 schreef dawg het volgende:
je zou bijna bang van jou worden. totdat je jouw fobo ziet. zo'n schattig meisje.
Dat maakt me juist zo gevaarlijk.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:33 schreef dawg het volgende:
je zou bijna bang van jou worden. totdat je jouw fobo ziet. zo'n schattig meisje.
Dit ook, ja.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet vooral oppassen voor haar hond. Die trapt je zo in je zak. Herhaaldelijk.
Jij bent ook lief vanbinnen.quote:
Ik moet je grote ego een beetje in toom houden.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar we wel ondertussen afschilderen als onaantrekkelijk he?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, en ik heb een pik van 25 cm.
ik ben goed met honden.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet vooral oppassen voor haar hond. Die trapt je zo in je zak. Herhaaldelijk.
"Challenge accepted"?quote:
ik zou het inderdaad niet kunnen laten om, wanneer je lieflijk slaapt, mijn kwakje op jouw schattige gezichtje te deponeren.quote:
Ok, fijn dat je daar op let.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet je grote ego een beetje in toom houden.
Alles voor mijn vrienden.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok, fijn dat je daar op let.
Maar ik weet dat ik dik ben hoor.
Ik ben 84 kilo lieverd.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Alles voor mijn vrienden.
Wat nou dik?
Ik heb net op Eredivisie Live gekeken. Have fun.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:39 schreef dawg het volgende:
[..]
eigenlijk heb ik een hekel aan honden.
even voetbal kijken. psv.
Ik weeg hetzelfde, maar toch krijg ik klapjes als ik mezelf dik noem.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben 84 kilo lieverd.Dat kun je met de beste wil van de wereld niet anders omschrijven.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb net op Eredivisie Live gekeken. Have fun.
Mijn vriend is voor PSV. Ikzelf ben voor NEC.quote:
ah. jullie hadden die dikke ex-psv'er een tijdje geleden.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn vriend is voor PSV. Ikzelf ben voor NEC.
Alleen sukkels zijn voor psv.quote:
Alsof je die klapjes erg vindt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weeg hetzelfde, maar toch krijg ik klapjes als ik mezelf dik noem.
Die is nu naar Groningen, toch?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:44 schreef dawg het volgende:
[..]
ah. jullie hadden die dikke ex-psv'er een tijdje geleden.
Ajax.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen sukkels zijn voor psv.
[..]
Alsof je die klapjes erg vindt.
Ik snap het even niet.quote:
Je ex?quote:
Nee, die keken nooit voetbal.quote:
Ah. Ik weet genoeg.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, die keken nooit voetbal.
Wat had ik je nou van de week gestuurd, per ongeluk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |