Of je bent homoquote:
Filmpjequote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:49 schreef dawg het volgende:
[..]
das hakkuh, iets anders. en ik kan het veel beter dan die gast op dat plaatje.
Je kan het veel beter zeg je. Maak een filmpjequote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:51 schreef dawg het volgende:
[..]
er was toen alleen nog vhs en video-8. dus helaas.
ligt aan de tegenprestatie en wie die levert natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je kan het veel beter zeg je. Maak een filmpje
Vandaag de dag kunnen we het zelfs in full HD filmen, dus kom maar opquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:51 schreef dawg het volgende:
[..]
er was toen alleen nog vhs en video-8. dus helaas.
Wat had je in gedachte?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:52 schreef dawg het volgende:
[..]
ligt aan de tegenprestatie en wie die levert natuurlijk.
op 4k als het nodig is zelfs.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vandaag de dag kunnen we het zelfs in full HD filmen, dus kom maar op
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:53 schreef dawg het volgende:
[..]
geen kwakjes van jou of wie dan ook in elk geval.
Ik heb meet freesquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:54 schreef dawg het volgende:
nou weet je wat. ik doe het wel op de volgende meet.
Dat is het mooie aan carnaval. Je kan je voor doen als iets of iemand dat je zelf niet bentquote:
Ga als Jabba the Hut.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:00 schreef Joysa het volgende:
Ik heb nog steeds geen carnavalskleding gevonden.
uhu. ik ben een keer als stoephoer gegaan. dat ben ik niet nee, in het dagelijks leven.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat is het mooie aan carnaval. Je kan je voor doen als iets of iemand dat je zelf niet bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |