Ik voelde me al minder speciaal.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:36 schreef Murdera het volgende:
Sorry, maar nee. fax kan het echt vergeten.
Beelden van alleen jou dan?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:36 schreef Murdera het volgende:
Jij sletquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:36 schreef Murdera het volgende:
Waarom kijken naar beelden als je ze zelf ook kan maken tijdens het zelf doe?quote:
Jaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:40 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Wat dan wel? ''liefde'' bedrijven?
Faxie fuck it letterlijk. Trek dat kind volledig uit elkaar man!quote:
Wacht watquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:39 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
ja misschien zijn die zijn er wel
Royal sadness.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Faxie fuck it letterlijk. Trek dat kind volledig uit elkaar man!
Aaaah gut. We hebben het over een onderwerp waar jij niet over mee kan praten.quote:
Mits ze goed geefbaar is.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:46 schreef ook_gek het volgende:
Jezus wat een gelul ik had direct gegaan ipv achter je scherm blijven hangen met dubbele opmerkingen.
Of je bent homoquote:
Filmpjequote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:49 schreef dawg het volgende:
[..]
das hakkuh, iets anders. en ik kan het veel beter dan die gast op dat plaatje.
Je kan het veel beter zeg je. Maak een filmpjequote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:51 schreef dawg het volgende:
[..]
er was toen alleen nog vhs en video-8. dus helaas.
ligt aan de tegenprestatie en wie die levert natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je kan het veel beter zeg je. Maak een filmpje
Vandaag de dag kunnen we het zelfs in full HD filmen, dus kom maar opquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:51 schreef dawg het volgende:
[..]
er was toen alleen nog vhs en video-8. dus helaas.
Wat had je in gedachte?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:52 schreef dawg het volgende:
[..]
ligt aan de tegenprestatie en wie die levert natuurlijk.
op 4k als het nodig is zelfs.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vandaag de dag kunnen we het zelfs in full HD filmen, dus kom maar op
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:53 schreef dawg het volgende:
[..]
geen kwakjes van jou of wie dan ook in elk geval.
Ik heb meet freesquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:54 schreef dawg het volgende:
nou weet je wat. ik doe het wel op de volgende meet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |