Zal wel een kostschool of zo zijn dan. Of een campus..?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:52 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ow ik heb ook al eens zo'n schooladres gehad. Een of andere "private middle school".
Ik Google Streetview ook vaak adressenquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:06 schreef Guppyfriend het volgende:
Chinese kinderen en studenten wonen vaak op campusen komen maar één of twee keer per jaar thuis
Mijn kaartje naar China is al 49 dagen onderweg, 9304 kilometer, zegt dus niks.....quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:37 schreef Crientj het volgende:
Kaartje naar Taiwan is aangekomen. 9 dagen over een afstand van 9511 kilometer. Bizar hoor.
Ik facebookquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:45 schreef Achtentachtig het volgende:
[..]
Ik Google Streetview ook vaak adressenMaar in China is dat niet zo'n succes.. ben altijd wel benieuwd hoe die mensen wonen, haha!
Ik weer niet aan streetview.quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:33 schreef janeway het volgende:
[..]
Ooh daar had ik nog niet aangedacht hahaha.. Streetview wel...
Ik vind het altijd wel leuk om te zien hoe hun huis er uit ziet en de wijk enzo hahaha!quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:09 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik weer niet aan streetview.
Maar goed,ik facebook (en vroeger hyves) en google iedereen...
Ik heb er nu dus ook weer wat nieuws bijquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:14 schreef Achtentachtig het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel leuk om te zien hoe hun huis er uit ziet en de wijk enzo hahaha!
slikquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:03 schreef Mascleta het volgende:
Pfff. Net even via streetview een adres opgezocht van een kaartje dat onderweg is naar Bangkok. Dan ga je toch net even anders tegen die jongen met dat rare wensenlijstje aankijken.
En die dus z'n spaarpot waarschijnlijk 3x over de kop moet gooien voor 'n postzegel en een kaartje...quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:03 schreef Mascleta het volgende:
Pfff. Net even via streetview een adres opgezocht van een kaartje dat onderweg is naar Bangkok. Dan ga je toch net even anders tegen die jongen met dat rare wensenlijstje aankijken.
[ afbeelding ]
Lichtjaar is een eenheid voor afstand, niet voor tijdquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:57 schreef Finland. het volgende:
De laatste keer dat ik een nieuw land heb getrokken is ook al weer lichtjaren geleden! Ach, maakt het uit, zo lang ik maar leuke Hurrays krijg vind ik het wel goed.
wow idd. Dan kijk je er heel anders tegen aan. Die moet wel heel erg van post houden denk ik dan als hij zijn geld daaraan uit gaat geven. Ziet er niet uit alsof hij er genoeg van heeft liggen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:03 schreef Mascleta het volgende:
[ afbeelding ]
nou.....het is een betonnen/stenen huis. Dan ben je in die regio niet echt super-arm volgens mij.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:37 schreef nallajja het volgende:
[..]
wow idd. Dan kijk je er heel anders tegen aan. Die moet wel heel erg van post houden denk ik dan als hij zijn geld daaraan uit gaat geven. Ziet er niet uit alsof hij er genoeg van heeft liggen.
Welk land was dit ook alweer?quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:40 schreef computergirl het volgende:
[..]
nou.....het is een betonnen/stenen huis. Dan ben je in die regio niet echt super-arm volgens mij.
Wel vergeleken met ons natuurlijk
Ja maar de afstand die de minuut en uurwijzers hebben moeten afleggen sindsdien is ook heul verquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:31 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Lichtjaar is een eenheid voor afstand, niet voor tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
Thailand, De Hoofdstad Bangkok, niet heel gek ver van het centrum als ik de stadskaart bekijk.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:44 schreef Achtentachtig het volgende:
[..]
Welk land was dit ook alweer?
Goeiegrutjes.. (quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:50 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Thailand, De Hoofdstad Bangkok, niet heel gek ver van het centrum als ik de stadskaart bekijk.
Volgens mij zie ik allemaal kapotte dingen aan het huis hangen, Het ziet er echt niet uit alsof hij geld heeft. Ook niet voor daar.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:40 schreef computergirl het volgende:
[..]
nou.....het is een betonnen/stenen huis. Dan ben je in die regio niet echt super-arm volgens mij.
Wel vergeleken met ons natuurlijk
Wij zijn altijd geïnteresseerd!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:52 schreef Mascleta het volgende:
Kan Happy_postcrossing mij vertellen per hoeveel stuks ze kaarten inkoopt ongeveer en tegen welke prijs. En of ze geïnteresseerd is in een stapel. Uiteraard met overleg over de foto die de kaart mag sieren. Mag ook via PM.
Volgens mij wel, ik heb daar van de zomer nog kaartjes gekochtquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:10 schreef Achtentachtig het volgende:
Vraagje voor de Amsterdammers:
Bestaat de 5 euro-winkel nog op de hoek van de Damstraat? Heeft die nog steeds 10 kaarten voor 3 euro? (en voor de duidelijkheid: deze winkel bedoel ik)
Ja, dat dacht ik ookquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:16 schreef nallajja het volgende:
Goh happy postcrossing, ik dacht dat je een hij was. Geen idee waarom eigenlijk.
Mooi, dan ga ik daar van't weekend maar eens even langsquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:18 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ik heb daar van de zomer nog kaartjes gekocht
Omdat dat plaatje links op mannetje staat....quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:16 schreef nallajja het volgende:
Goh happy postcrossing, ik dacht dat je een hij was. Geen idee waarom eigenlijk.
Dat had ik nog niet eens op gelet. Was een gevoel. Geen idee waaromquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:26 schreef soapie het volgende:
[..]
Omdat dat plaatje links op mannetje staat....
Fixedquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:40 schreef Ceviche het volgende:
Waar Rusland en China mijn kaarten niet registreren
+ Thailandquote:
Oeh, dankje voor de tip! Ga morgen naar Amsterdam toe. Ook nog naar het FOAM museum dus misschien wel leuke fotografie kaartjes.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:10 schreef Achtentachtig het volgende:
Bestaat de 5 euro-winkel nog op de hoek van de Damstraat? Heeft die nog steeds 10 kaarten voor 3 euro? (en voor de duidelijkheid: deze winkel bedoel ik)
Kijk ook even bij de Slegte in Amsterdam voor kaartenboekjesquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:07 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Oeh, dankje voor de tip! Ga morgen naar Amsterdam toe. Ook nog naar het FOAM museum dus misschien wel leuke fotografie kaartjes.
Dankjewel!quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:08 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Kijk ook even bij de Slegte in Amsterdam voor kaartenboekjes
Ken die winkel helemaal niet, leuk als ik weer eens in A'dam ben... *op lijstje zet!!quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:10 schreef Achtentachtig het volgende:
Maar wacht niet te lang, anders vis je achter het net. (Zoals ik vanmiddag had. Heb alsnog toffe kaartjes, maar niet van Utrecht zelf.)quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:08 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Kijk ook even bij de Slegte in Amsterdam voor kaartenboekjes
Zijn er eigenlijk meer van die winkels in NL, kan er niks over vinden....quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:19 schreef soapie het volgende:
[..]
Ken die winkel helemaal niet, leuk als ik weer eens in A'dam ben... *op lijstje zet!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |