Ik wil denk ik niet weten voor wat.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nou je moet er gewoon bij zijn Liesje. We hebben je nodig.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:57 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ook een puik kliekje anti-rokers![]()
Vechten?
Nou 1 minuut wordt wat kort, dan mis ik de bingo sowieso.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Bwehehehehe, kipje
Jij mag het 1 minuut van te voren nog beslissen, oke?
Ik dacht heel even dat sp3c dit posttequote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Broeder staat voor zuster.
Oeh nicequote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Broeder staat voor zuster.
Mond-op-mondquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oeh nicesla ik je eerst neer en daarna zal ik je reanimeren
Wat zie je er leuk uit!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:00 schreef Muis006 het volgende:
Ik verwacht wel dat jullie morgen allemaal zeggen hoe leuk ik eruit zie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. Nou ja, half, tegenwoordigquote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wat zie je er leuk uit!Dankje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nouquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:56 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Nee, wij verwachten dat ook van jou
Ach, ik hou het niet eens een half uur volquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Nou ja, half, tegenwoordig
Ik rook alleen menthol sigaretten () en op mijn werk rook ik tegenwoordig nooit meer in de pauzes en bij een avond in de kroeg ga ik ook bijna nooit meer naar buiten om te roken. Maar ik kan niet garanderen dat ik morgen heel de dag niet rook
Mentholquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Nou ja, half, tegenwoordig
Ik rook alleen menthol sigaretten () en op mijn werk rook ik tegenwoordig nooit meer in de pauzes en bij een avond in de kroeg ga ik ook bijna nooit meer naar buiten om te roken. Maar ik kan niet garanderen dat ik morgen heel de dag niet rook
Ik rookte altijd gewone Marlboroquote:
Geeft toch niet, jij moet ze rokenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik rookte altijd gewone MarlboroHeeeeeeel lang.
En daarna half half, dus had ik altijd van zowel gewoon als menthol een pakje. En da's op een gegeven moment alleen menthol geworden. Geen idee waarom eigenlijk.
Click sigaretten. Dan hoef je niet met 2 pakjes te lopen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik rookte altijd gewone MarlboroHeeeeeeel lang.
En daarna half half, dus had ik altijd van zowel gewoon als menthol een pakje. En da's op een gegeven moment alleen menthol geworden. Geen idee waarom eigenlijk.
Die heb ik ook wel eens jaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Click sigaretten. Dan hoef je niet met 2 pakjes te lopen.
Ahw bah. Maar goed ik hou dan soberso niet van menthol.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Click sigaretten. Dan hoef je niet met 2 pakjes te lopen.
Veel plezier morgenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
over zeven-en-een-half uur stap ik in de bus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |