Gelijk in mijn armen vliegen als ik binnen kom. Dan komt alles goedquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Veel plezier jij in Disney!![]()
[..]
Krrrrrrrrrrrrraterrrrrrrr
En ik wil je ook nog even in nuchtere toestand meemaken hoor! Vijf minuten ofzo, maar toch!
Jaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:52 schreef Jareth het volgende:
Geen kater voor mij.
Het voordeel als je ook nog terug moet rijden.
Ook leukquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]het staat niet ergens anders!
Geen leuke jurkjes gevonden, wel een toffe nieuwe spijkerbroek en een blouse
Want dat werkt reuze ontnuchterend?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gelijk in mijn armen vliegen als ik binnen kom. Dan komt alles goed
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ook leukDoe je het morgen aan? Ja he?
Als je er gelijk anti peristaltische bewegingen bij maakt wel ja. Maar dat is zonde van mijn overhemd.quote:
Je bent niet de enige roker, vrees nietquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:53 schreef Monopoly het volgende:
Komt er ook een puik rokers kliekje ?
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:54 schreef Oognip het volgende:
Ik ben blijkbaar de enige die verwacht zondag kotsend in de trein te zitten
Nee hoorquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:54 schreef Oognip het volgende:
Ik ben blijkbaar de enige die verwacht zondag kotsend in de trein te zitten
Stomme tablet, traag met verversenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]het staat niet ergens anders!
Geen leuke jurkjes gevonden, wel een toffe nieuwe spijkerbroek en een blouse
Nou je moet er gewoon bij zijn Liesje. We hebben je nodig.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:54 schreef liesje1979 het volgende:
Voor de bingo he? Moet je dat ook nu al weten of mag ik dat morgen ook beslissen?
over zeven-en-een-half uur stap ik in de busquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Veel plezier jij in Disney!![]()
[..]
Krrrrrrrrrrrrraterrrrrrrr
En ik wil je ook nog even in nuchtere toestand meemaken hoor! Vijf minuten ofzo, maar toch!
Ja ik zal mijn vooraf geconsumeerde orgasmes binnen houden.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als je er gelijk anti peristaltische bewegingen bij maakt wel ja. Maar dat is zonde van mijn overhemd.
Veel plezier! Ik eis minstens 8 trips in de Tower of Terror.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
over zeven-en-een-half uur stap ik in de bus
Hier hou ik je aan, dat snap je natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik zal mijn vooraf geconsumeerde orgasmes binnen houden.
Ik ga de hele zooi trashen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat hij met zijn kamer doet is zijn zaak.
Bwehehehehe, kipjequote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:54 schreef liesje1979 het volgende:
Voor de bingo he? Moet je dat ook nu al weten of mag ik dat morgen ook beslissen?
Ook een puik kliekje anti-rokersquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:53 schreef Monopoly het volgende:
Komt er ook een puik rokers kliekje ?
Ik wil denk ik niet weten voor wat.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nou je moet er gewoon bij zijn Liesje. We hebben je nodig.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:57 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ook een puik kliekje anti-rokers![]()
Vechten?
Nou 1 minuut wordt wat kort, dan mis ik de bingo sowieso.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Bwehehehehe, kipje
Jij mag het 1 minuut van te voren nog beslissen, oke?
Ik dacht heel even dat sp3c dit posttequote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Broeder staat voor zuster.
Oeh nicequote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Broeder staat voor zuster.
Mond-op-mondquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oeh nicesla ik je eerst neer en daarna zal ik je reanimeren
Wat zie je er leuk uit!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:00 schreef Muis006 het volgende:
Ik verwacht wel dat jullie morgen allemaal zeggen hoe leuk ik eruit zie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. Nou ja, half, tegenwoordigquote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wat zie je er leuk uit!Dankje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nouquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:56 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Nee, wij verwachten dat ook van jou
Ach, ik hou het niet eens een half uur volquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Nou ja, half, tegenwoordig
Ik rook alleen menthol sigaretten () en op mijn werk rook ik tegenwoordig nooit meer in de pauzes en bij een avond in de kroeg ga ik ook bijna nooit meer naar buiten om te roken. Maar ik kan niet garanderen dat ik morgen heel de dag niet rook
Mentholquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Nou ja, half, tegenwoordig
Ik rook alleen menthol sigaretten () en op mijn werk rook ik tegenwoordig nooit meer in de pauzes en bij een avond in de kroeg ga ik ook bijna nooit meer naar buiten om te roken. Maar ik kan niet garanderen dat ik morgen heel de dag niet rook
Ik rookte altijd gewone Marlboroquote:
Geeft toch niet, jij moet ze rokenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik rookte altijd gewone MarlboroHeeeeeeel lang.
En daarna half half, dus had ik altijd van zowel gewoon als menthol een pakje. En da's op een gegeven moment alleen menthol geworden. Geen idee waarom eigenlijk.
Click sigaretten. Dan hoef je niet met 2 pakjes te lopen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik rookte altijd gewone MarlboroHeeeeeeel lang.
En daarna half half, dus had ik altijd van zowel gewoon als menthol een pakje. En da's op een gegeven moment alleen menthol geworden. Geen idee waarom eigenlijk.
Die heb ik ook wel eens jaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Click sigaretten. Dan hoef je niet met 2 pakjes te lopen.
Ahw bah. Maar goed ik hou dan soberso niet van menthol.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Click sigaretten. Dan hoef je niet met 2 pakjes te lopen.
Veel plezier morgenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
over zeven-en-een-half uur stap ik in de bus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |