Gelijk in mijn armen vliegen als ik binnen kom. Dan komt alles goedquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Veel plezier jij in Disney!![]()
[..]
Krrrrrrrrrrrrraterrrrrrrr
En ik wil je ook nog even in nuchtere toestand meemaken hoor! Vijf minuten ofzo, maar toch!
Jaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:52 schreef Jareth het volgende:
Geen kater voor mij.
Het voordeel als je ook nog terug moet rijden.
Ook leukquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]het staat niet ergens anders!
Geen leuke jurkjes gevonden, wel een toffe nieuwe spijkerbroek en een blouse
Want dat werkt reuze ontnuchterend?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gelijk in mijn armen vliegen als ik binnen kom. Dan komt alles goed
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ook leukDoe je het morgen aan? Ja he?
Als je er gelijk anti peristaltische bewegingen bij maakt wel ja. Maar dat is zonde van mijn overhemd.quote:
Je bent niet de enige roker, vrees nietquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:53 schreef Monopoly het volgende:
Komt er ook een puik rokers kliekje ?
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:54 schreef Oognip het volgende:
Ik ben blijkbaar de enige die verwacht zondag kotsend in de trein te zitten
Nee hoorquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:54 schreef Oognip het volgende:
Ik ben blijkbaar de enige die verwacht zondag kotsend in de trein te zitten
Stomme tablet, traag met verversenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]het staat niet ergens anders!
Geen leuke jurkjes gevonden, wel een toffe nieuwe spijkerbroek en een blouse
Nou je moet er gewoon bij zijn Liesje. We hebben je nodig.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:54 schreef liesje1979 het volgende:
Voor de bingo he? Moet je dat ook nu al weten of mag ik dat morgen ook beslissen?
over zeven-en-een-half uur stap ik in de busquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Veel plezier jij in Disney!![]()
[..]
Krrrrrrrrrrrrraterrrrrrrr
En ik wil je ook nog even in nuchtere toestand meemaken hoor! Vijf minuten ofzo, maar toch!
Ja ik zal mijn vooraf geconsumeerde orgasmes binnen houden.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als je er gelijk anti peristaltische bewegingen bij maakt wel ja. Maar dat is zonde van mijn overhemd.
Veel plezier! Ik eis minstens 8 trips in de Tower of Terror.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
over zeven-en-een-half uur stap ik in de bus
Hier hou ik je aan, dat snap je natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik zal mijn vooraf geconsumeerde orgasmes binnen houden.
Ik ga de hele zooi trashen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat hij met zijn kamer doet is zijn zaak.
Bwehehehehe, kipjequote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:54 schreef liesje1979 het volgende:
Voor de bingo he? Moet je dat ook nu al weten of mag ik dat morgen ook beslissen?
Ook een puik kliekje anti-rokersquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:53 schreef Monopoly het volgende:
Komt er ook een puik rokers kliekje ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |