Ook geen messen in huis?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:22 schreef Puala het volgende:
Ik heb ook nog een lichtelijke crisis. Ik dacht te verven met verf op waterbasis net, maar bleek van niet. Nu zitten m'n klauwen vol met verf, maar geen spul in huis om het te verwijderen
Die staat in het andere park, we gaan er maar 1 inquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Veel plezier! Ik eis minstens 8 trips in de Tower of Terror.
Ik snap niets van deze post.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ook geen messen in huis?
Of anders aceton inderdaad.
Oh en nu ik over messen begin moet ik ineens aan een patient denken die ze bij ons op de afdeling wilden drukken. Die had een spijker in zijn oog geslagen![]()
Messen, nee goed planquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ook geen messen in huis?
Oh en nu ik over messen begin moet ik ineens aan een patient denken die ze bij ons op de afdeling wilden drukken. Die had een spijker in zijn oog geslagen![]()
Whut??? In zn oog???? Is weer es wat anders dan zaad.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ook geen messen in huis?
Wauw, lijkt me best pijnlijk.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ook geen messen in huis?
Wat heb je nou aan een spijker in je zaad.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Whut??? In zn oog???? Is weer es wat anders dan zaad.
Ja, ineens spoot die piemel spijkers ipv zaad! Heel raarquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Whut??? In zn oog???? Is weer es wat anders dan zaad.
Heel mooi vond ik de versie van dit knaapje ookquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:27 schreef Greys het volgende:
Ik heb per ongeluk The Voice Kids op staan en een jochie zingt dit:
Allejezus wat een mooi liedje is dat toch
Ik ook niet, ik leef nogquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:17 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Echt, ik moet deze hoek van FOK! nog helemaal leren kennen
Ik kijk dat ook echt nooit of iets.
Ze deed dat een paar weken geleden bij Graham Norton, echt allejezus wat goed was dat.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:27 schreef Greys het volgende:
Ik heb per ongeluk The Voice Kids op staan en een jochie zingt dit:
Allejezus wat een mooi liedje is dat toch
Jaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:28 schreef Oognip het volgende:
[..]
Heel mooi vond ik de versie van dit knaapje ook
Eigenlijk moet hier een paint van komen. Iemand?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja, ineens spoot die piemel spijkers ipv zaad! Heel raar
Krijg er echt kippenvel van, van dat nummer.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze deed dat een paar weken geleden bij Graham Norton, echt allejezus wat goed was dat.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:28 schreef Muis006 het volgende:
Cee, we zouden eigenlijk eens tezaam naar Parijs moeten afreizen om in Berts voetstappen te treden
Spijkers, zaad en piemels, ik ben net op tijd aan deze meet ontsnapt geloof ik.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:28 schreef Greys het volgende:
Oh sorry, we zaten in het zaad en de piemels zie ik.
Excuus voor offtopic!
Ja, vooral de DAS GEWOON EEN PANNENKOEK is niet te evenaren.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:29 schreef Cee het volgende:
[..]Jammer alleen dat we er nooit zo van kunnen genieten als dat hij deed.
Waarom wordt jouw Zwabber achtervolgd door een Dalek?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Spijkers, zaad en piemels, ik ben net op tijd aan deze meet ontsnapt geloof ik.
Omdat die dalek naar Disney gaat!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Waarom wordt jouw Zwabber achtervolgd door een Dalek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |