Met een monobrauw?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Veel plezier morgen!
Ga je wel op zijn Berts in de theekopjes!?
Ik ookquote:
I'll take my chances!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jep. Maar ik heb wel een kiss of life kapje dus het wordt semi-mond op mond
Eén van de Boer Zoekt Vrouw piem0ls die nergens wat aan vond geloof ikquote:
Dat was Bert in extase.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Eén van de Boer Zoekt Vrouw piem0ls die nergens wat aan vond geloof ik
Een eckte boer dusquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd boeit me dat niets en kachel ik gewoon met 10-20 km/u langzamer over de weg. Enige wat ik vervelend vind zijn rotondes, want dan breekt ie uit. Of ik nou 10 km/u rij of 30 op een rotonde. Glad + auto + rotonde = lolquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook
Ben je heel erg bang voor sneeuw als je moet rijden?
Lekker rustig op tijd weggaan
Echt, ik moet deze hoek van FOK! nog helemaal leren kennenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Stoer wiefquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd boeit me dat niets en kachel ik gewoon met 10-20 km/u langzamer over de weg. Enige wat ik vervelend vind zijn rotondes, want dan breekt ie uit.
Ik heb er ook nooit een minuut van gezien, maar ik las Cee haar blogjes er over en die waren zelfs leuk zonder het programma te kijken!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:17 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Echt, ik moet deze hoek van FOK! nog helemaal leren kennen
Ik kijk dat ook echt nooit of iets.
Oh maakt niet uit hoor. Als ze er wel zijn dan rij ik ze ook gewoonquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Stoer wief
Tussen de snelweg en het hotel vind je nul rotondes. En ik zit even te bedenken, maar volgens mij in Gouda ook niet tussen de snelweg en het station!
Echt doen volgende keer, onder het genot van de livetopicsquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:17 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Echt, ik moet deze hoek van FOK! nog helemaal leren kennen
Ik kijk dat ook echt nooit of iets.
Bwoehahahaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:22 schreef Puala het volgende:
Ik heb ook nog een lichtelijke crisis. Ik dacht te verven met verf op waterbasis net, maar bleek van niet. Nu zitten m'n klauwen vol met verf, maar geen spul in huis om het te verwijderen
Vast wel ergens. Wel goed ideequote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
BwoehahahaSorry
Nagellakremoverrrrt? Heb je dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |