Nee hoor, de arrogante stinkboeren mogen best weten dat het belachelijk is dat ze maar 3000 kaarten verkocht hebben. "quote:
Lekker boeiend.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:14 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Nee hoor, de arrogante stinkboeren mogen best weten dat het belachelijk is dat ze maar 3000 kaarten verkocht hebben. "
Niks calimero's aan. Er is maar 1 calimero club, en dat is PSV. Want het ligt niet aan de supporters maar een Feyenoord.![]()
Oké.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:25 schreef tammepiet het volgende:
Villenha en Pelle gaan de pingels dit seizoen nemen.
Zondag geen Goossens, Verhoek, Cissé en Kongolo.
Bedankt, ouwe Feyenoord watcher!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:25 schreef tammepiet het volgende:
Thanks, kan ik met een gerust hart het weekend in.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:25 schreef tammepiet het volgende:
Je moet volgens mij sowieso wel narcistisch zijn aangelegd om scheidsrechter te worden..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:51 schreef Caland het volgende:
Je hebt ook die Nijhuis. Die gaat altijd heel opzichtig rekken en strekken en gebruikt daarvoor de rand van de gracht. Die geniet stiekem echt van die aandacht.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:45 schreef satecl het volgende:
Bedankt tammepiet voor je bijdrage. Dat had deze topic net even nodig.
Als een wurggreepquote:
PFFFFFFFFFRT, mijn koffie zo over het toetsenbordquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:47 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Er zijn tegenwoordig zes topclubs en drie titelkandidaten (Ajax, PSV, Twente).
Wat was het ook alweer, 9 gelijke spelen ofzo?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:25 schreef Caland het volgende:
[..]
En die prijs gepakt op de lelijkste manier in de gehele historie van de Europacup I/CL.
Die moeten we dan ook maar winnen vind ikquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:20 schreef Grifte het volgende:
1908'ste wedstrijd van Feyenoord in de Eredivisie zondag
Laatste keer was 14 jaar geleden mafketel.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
PFFFFFFFFFRT, mijn koffie zo over het toetsenbord
Zes topclubs.
3 mongool. 3 teams met meer dan 10 landskampioenschappen. 3 teams die de EC1 hebben gewonnen. EEN team die zelfs als enige afgelopen decennium een Europese Prijs won.
Wie was die club ook alweer?Feijenoord
Lezen is moeilijk voor je, mafketel.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:59 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Laatste keer was 14 jaar geleden mafketel.
En decennium is tien jaar en de laatste Europese prijs voor een Nederlandse club is langer geleden. Hij leest dus niet verkeerd, mafketel.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lezen is moeilijk voor je, mafketel.
Ik ga met mijn pa, mijn oom en een goede vriend van mijn oom. Die zijn niet zo van het sfeermaken...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:46 schreef PIETR het volgende:
Kutvak, tenzij je zelf voor de sfeer zorgt
Ik heb er in mijn seizoenskaartloze periode gezeten, toen kon je vooraf kaarten kopen voor die vakken als we tegen de snavels moesten. Zelfs toen was er 0.0 sfeer, maar dat is wellicht omdat er geen uitfans waren, misschien dat het meevalt als er achter je nog wat gebeurtquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga met mijn pa, mijn oom en een goede vriend van mijn oom. Die zijn niet zo van het sfeermaken...
daar zit ik morgen ookquote:
Morgen?quote:
Moeilijk he lezen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:59 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Laatste keer was 14 jaar geleden mafketel.
overmorgen bedoel ikquote:
hoe precies?quote:
quote:
quote:
prima, ik ga samen met limbofan trouwensquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:59 schreef Helpmefok het volgende:
He maar dat wordt dan een meetje tussen Donraja en Thatim en HMF?
Komen er trouwens nog mannen naar Varkenoord voor de wedstrijd? Sowieso ben ik der wel.
Moet je dat nog vragen?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:59 schreef Helpmefok het volgende:
Komen er trouwens nog mannen naar Varkenoord voor de wedstrijd? Sowieso ben ik der wel.
Coolquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:59 schreef Helpmefok het volgende:
He maar dat wordt dan een meetje tussen Donraja en Thatim en HMF?
zal erop lettenquote:
Geen idee. Hangt er van af. Al was het idee opgevat om het centrum in te gaan voor de wedstrijd.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja van jou weet ik het. Sta je achter het doel of zit je weer binnen?
Skihutjeeeeee. Doe je Timmer de groeten?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Geen idee. Hangt er van af. Al was het idee opgevat om het centrum in te gaan voor de wedstrijd.
post hier af en toe, is een pelle look a likequote:
Die was aardig sexy ja.quote:
Karim gewoon direct terughalenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:50 schreef StraatSoldaat het volgende:
Aston Villa weer verloren eerst van een 4e klasser en nu van een championship club.
Vlaar en El Ahmadi hebben daar niks meer te zoeken
Naja, verwacht. Dat riepen veel Feyenoorders tegen beter weten in.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik krijg weer spontaan oogkanker
Dat van Greene ooit nog verwacht werd dat hij NL elftal zou halen
Hij heeft ook echt wel een tijdje heel behoorlijk gespeeld hoor, al was dat imo met name op het middenveld. Dat hij daarna pure lepra heeft vertoond is een tweede.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naja, verwacht. Dat riepen veel Feyenoorders tegen beter weten in.
Na z'n blessure werd hij niet meer op zijn eigen positie opgesteld.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:11 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Hij heeft ook echt wel een tijdje heel behoorlijk gespeeld hoor, al was dat imo met name op het middenveld. Dat hij daarna pure lepra heeft vertoond is een tweede.
Dat weet ik niet best meerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Na z'n blessure werd hij niet meer op zijn eigen positie opgesteld.
Greene zat echt tegen NL-elftal aan, volgens mij in een positie op het middenveld. En Leonard heeft toch maar 1 wedstrijd gespeeld?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:19 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat weet ik niet best meerSterker nog, ik weet niet eens meer wat nu eigenlijk 'officieel' zijn positie zou moeten zijn
Heeft rechtsback, rechtshalf, rechter centrale verdediger en centraal op het middenveld gestaan?
iig, is het met die kerel net als met de meeste 'flops'. Best een tijdje op niveau gespeeld, maar uiteindelijk toch niet voor langere termijn aan kunnen haken en door kunnen groeien. Jammer.
Vind ik bijvoorbeeld zo'n Leonard die 2 wedstrijden heeft gespeeld (en die we vooraf nog zo massaal als eindbaas hadden bestempeld omdat hij die joden wel even in tweeen zou schoppen) toch een vervelender verhaal
Mensen moeten bedenken dat zulke spelers er ook bij worden gehaald om van dichtbij hun groeipotentie te onderzoeken. Janmaat hoort nu ook nog geen halve finale van het WK te spelen, maar wordt er terecht bijgehaald, niets mis mee.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Greene zat echt tegen NL-elftal aan, volgens mij in een positie op het middenveld. En Leonard heeft toch maar 1 wedstrijd gespeeld?
Rechtercentrale verdediger toch volgens mij?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Greene zat echt tegen NL-elftal aan, volgens mij in een positie op het middenveld. En Leonard heeft toch maar 1 wedstrijd gespeeld?
Ik moest lachen. Wel tof man!!!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 07:59 schreef Grifte het volgende:
Diergaarde Blijdorp tot eind van het seizoen shirtsponsor, geste van ASR.
Binnenkort wordt een nieuwe giraffe geboren. Vraag me af of ze die Lex noemenquote:
Hij staat wel voor aap op die foto, ja.quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 07:59 schreef Grifte het volgende:
Diergaarde Blijdorp tot eind van het seizoen shirtsponsor, geste van ASR.
Godver.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:02 schreef tammepiet het volgende:
De tering internationale allure hoor. Blijdorp.
Uitverkocht?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:23 schreef Grifte het volgende:
Seau kaartje voor PSV - Feyenoord binnen.
Geen idee, we waren met z'n 9-10en bij Primera, allemaal kaart gekregen. Waren nog iets minder dan 700 over oid gisteravond?quote:
45e minuut erin komen, daarvoor er al twee in hebben liggen, wat een baasquote:Feyenoord A1-Alphense Boys A1 8-1
Scoreverloop:
25’ 0-1
35’ 1-1 Kevin Dercks
38’ 2-1 Joey Sleegers
41’ 3-1 Vincent Janssen
44’ 4-1 Vincent Janssen
50’ 5-1 Vincent Janssen
60’ 6-1 Wessel Dammers
82’ 7-1 Vincent Janssen
87’ 8-1 Brandon Tichem
Opstelling Feyenoord A1: De Jong; Tada, Dekker (60’ Thong), Maatsen, Woudenberg (45’ Cabral); Knoester (45’ Tichem), Dercks, Sleegers; Dammers, Karsdorp (45’Janssen) en Oliveira.
Hij heeft het toch over 14 jaar, ongelofelijke mafketel? Dus, lezen is moeilijk voor je. Mafketel.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:48 schreef Devv het volgende:
[..]
En decennium is tien jaar en de laatste Europese prijs voor een Nederlandse club is langer geleden. Hij leest dus niet verkeerd, mafketel.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:36 schreef Grifte het volgende:
[..]
45e minuut erin komen, daarvoor er al twee in hebben liggen, wat een baas
Hij lijkt wel op de dunne, van de dikke en de dunnen, hoe heten die ook alweer, kan er niet op komen.quote:
twitter:fr12live twitterde op zaterdag 26-01-2013 om 10:42:23Een PSV-fan ziet de bui al hangen: 'Hoor nu het hoongezang al uit 1200 Rotterdamse kelen: 'En laat je club maar in de steek!'' #psvfey reageer retweet
Is ook wel logisch. Het gaat sowieso vanmiddag al dooien, dus hopelijk schuift er al een flink stuk vanmiddag af.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:49 schreef Caland het volgende:
Feyenoord is morgen serieus bang voor die sneeuwplaten op het dak die gaan schuiven, herhaling van vorige week al zal het nu op het publiek terecht komen.
quote:De Bulgaarse FC Twente-doelman Nicolai Michailov geniet telkens weer met volle teugen van de sfeer in de Kuip. „De sfeer bij Feyenoord doet me denken aan de voetbalwedstrijden op de Balkan, in mijn vaderland Bulgarije en Servië.” „Het is geweldig hoe de supporters van Feyenoord achter hun ploeg staan. Ik houd van die sfeer. Daar ga ik alleen maar beter van keepen.”
quote:'Het gaat lastig worden tegen Feyenoord', vertelt Tadic aan Voetbal International. 'Het is een goed team, met een prachtig stadion. Daarnaast staan de supporters er ook. Ronald Koeman is een geschikte coach en Feyenoord weet bijna elke kans te verzilveren.'
Ze komen een beetje bangig over, die moffen.quote:Steve McClaren, de coach van FC Twente, kijkt reikhalzend uit naar de confrontatie in Rotterdam. 'We spelen tegen 12 man, in een grandioze voetbalsfeer', aldus de Engelsman over de topper in De Kuip.
'Er gebeuren altijd gekke dingen, is mijn ervaring. Ik heb het al meegemaakt dat een scheidsrechter (Luinge, red) voor de wedstrijd een ereronde liep en naar het publiek zwaaide. En dat er gekke rode kaarten bij ons vielen. Daarom ben ik ook blij met scheidsrechter Vink, hij is een belangrijke factor.'
Was vorig jaar niet anders.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:02 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ze komen een beetje bangig over, die moffen.
nee, viel me gewoon op.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:05 schreef Grifte het volgende:
[..]
Was vorig jaar niet anders.
Van FCTwente.net trouwens? Zat er net ook even rond te neuzen, wat een mafkezen daar
Klopt, moet je die reacties daar maar eens lezen, echt hilarischquote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:05 schreef Caland het volgende:
[..]
nee, viel me gewoon op.
Zullen ze daar toch ook niet blij mee zijn zoveel lof voor de 'arch enemy'
Net zo leuk als derat?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:07 schreef Grifte het volgende:
[..]
Klopt, moet je die reacties daar maar eens lezen, echt hilarisch![]()
Heb er zin in morgen, Pellč en JP zo goed als fit toch?
De meeste kansloze club is Twente.quote:No way, Feyenoord is by far de meest kansloze club die er is. Huttenvolk daar op de tribune, laat me niet lachen.
Het benadert derat wel jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:14 schreef Grifte het volgende:
[..]
http://www.fctwente.net/fanzone_forum.php
Oordeel zelf
weet niet waar jij zit maar hier sneeuwt t en is t -5 oidquote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:54 schreef Muto het volgende:
[..]
Is ook wel logisch. Het gaat sowieso vanmiddag al dooien, dus hopelijk schuift er al een flink stuk vanmiddag af.
Dat zijn nog eens teksten!quote:Ik begrijp niet wat mensen mooi aan Feyenoord vinden. Ik vind het de meest hersenloze, achterhaalde, stompzinnige, onderontwikkelde, onbeschofte, irritante, kansloze, respectloze, calimero-club die er bestaat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind deze persiflage van het Feyenoord clublied ook erg sterk.quote:Hand in Hand Billenmaten, Hand in Hand voor feyemoord 1, geen poesjes maar poepgaten, leve feyemoord1
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:40 schreef Lastpost het volgende:
Dat shirt moet ik hebben, op en top Rotterdams.
Rotterdam ook nog sneeuw. Maar vanmiddag gaat het beginnen met dooien. En volgens Ed (quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
weet niet waar jij zit maar hier sneeuwt t en is t -5 oid
Die opmerking van Tadic is wel grappig, dat Feijenoord bijna elke kans verzilverdquote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:02 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
[..]
Die téringdebielen die niet snappen wat "afgelopen" decennium betekent. Dat is dus 2000 - 2009.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:55 schreef Scrummie het volgende:
En decennium is tien jaar en de laatste Europese prijs voor een Nederlandse club is langer geleden. Hij leest dus niet verkeerd, mafketel.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:30 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dat zijn nog eens teksten!Om indruk te maken op de halve Feyenoord-jeugd in hun eerste elftalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Waarom wordt Wolfie onze speaker? Vind Houtman altijd wel een prettige stem hebben.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:44 schreef Caland het volgende:
John de Wolf de rest van het seizoen stadionspeaker, Carlo de Leeuw contractverlenging, Pieter Vink morgen de scheids.
Zeker het bekijken waard.![]()
Iets met te maken met de nieuw shirtsponsor.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom wordt Wolfie onze speaker? Vind Houtman altijd wel een prettige stem hebben.
Idd. Houtman is ondertussen niet voor niets meubulair in de Kuip.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom wordt Wolfie onze speaker? Vind Houtman altijd wel een prettige stem hebben.
De teringquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:04 schreef Muto het volgende:
[..]
Iets met te maken met de nieuw shirtsponsor.
Weet elke kans te verzilverenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:02 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
[..]
Miljoenmiljardste keer dat dat ding gepost wordt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:20 schreef De_Pel het volgende:
Kwam op dat Twenteforum wel dit ding tegen:
Wat een fucking bazending![]()
Tijd dat wij er ook eentje scoren
Zij hebben ook een Strootmanquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:20 schreef De_Pel het volgende:
Kwam op dat Twenteforum wel dit ding tegen:
Wat een fucking bazending![]()
Tijd dat wij er ook eentje scoren
Ik weet nog wel een stuk of wat spelers die het ding evenhard kunnen gebruikenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Miljoenmiljardste keer dat dat ding gepost wordt.
Dat ding zouden ze moeten toepassen op Lex. Heb je een wereltop-middenvelder in huis met het aantal kansen dat die jongen krijgt (en nu nog verneukt).
Zal je zien dat hij een hattrick maakt. Wanneer niemand het verwacht...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:23 schreef Caland het volgende:
Morgen lekker 90 minuten lang ergeren aan Lexie. Kijk er alweer naar uit.
Als hij zich inderdaad daarmee verbeterd heb je een klasbak in huisquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Miljoenmiljardste keer dat dat ding gepost wordt.
Dat ding zouden ze moeten toepassen op Lex. Heb je een wereltop-middenvelder in huis met het aantal kansen dat die jongen krijgt (en nu nog verneukt).
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:27 schreef Caland het volgende:
http://www.fr-fanatic.com(...)tic+%28FR-Fanatic%29
Die reclame.![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:27 schreef Caland het volgende:
Die reclame.![]()
Waarom zouden joden iets VOOR diergaarde blijdorp doen?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:47 schreef De_Pel het volgende:
Ik blijf het maar een raar verhaal vinden, ook omdat ze álle bedrijfsuitingen rond Feyenoord hebben overgedragen (bijv. borden in de kuip) en zelfs de bussiness unit hebben overgedragen. Gratis.
Hebben ze bij ASR een paar mannetjes in de top vervangen door joden?
Hopen dat ze die gedrevenheid dit keer langer dan 7 minuten op de mat kunnen leggenquote:Een week lang morde de bloedfanatieke achterban van Feyenoord na de afstraffing tegen aartsrivaal Ajax. Morgen dient de Rotterdamse ploeg thuis koploper FC Twente te verslaan om aan te haken bij de kopgroep in de eredivisie. Erop of eronder, zou je zeggen. Coach Ronald Koeman ziet het anders. ,,Dit duel is niet beslissend in de titelrace. Er zijn nog veel duels en ik zie de concurrentie echt niet alles winnen.''
Halverwege het duel in de Arena, afgelopen zondag, was er volop vuurwerk in de kleedkamer van Feyenoord. Vooral de sterk spelende Jordy Clasie ging verbaal de confrontatie aan met zijn falende ploeggenoten. Maandag, in de vertrouwde omgeving van de Kuip, werd onder leiding van coach Ronald Koeman nog eens stevig verder gediscussieerd. Het verlies in de Arena kwam hard aan in Rotterdam en de vinger diende op de zere plek te worden gelegd.
,,Het was nodig,'' bevestigt aanvoerder Stefan de Vrij. ,,Maandag hebben wij het verlies tegen Ajax afgesloten en is de focus richting de wedstrijd tegen FC Twente verschoven. Nee, ik zie het duel met de koploper morgen niet als een kans om iets goed te maken. Maar we willen wel heel graag iets laten zien, met de massale steun van het eigen publiek. Als wij winnen, blijven wij meedraaien aan de kop van de ranglijst.''
Wie de afgelopen dagen rondwandelde op Varkenoord kon er niet omheen. Het teleurgestelde Legioen eist morgen een Feyenoord dat bereid is tot de bodem te gaan om de winst in Rotterdam te houden. De nederlaag in Amsterdam werd rond de Kuip als bijzonder pijnlijk ervaren.
,,Zo voelt het voor ons ook,'' zegt De Vrij, die onderhandelt met de club om zijn tot medio 2014 doorlopende contract te verlengen. ,,Vooral de manier waarop wij verloren deed pijn. De trainer zei het deze week ook, we waren niet kansloos. We hebben verloren van onszelf.''
Feyenoord gaf de doelpunten weg, maar verzuimde vooral met één gedachte te voetballen. De één wilde inzakken, waar de ander net druk zette. ,,Die zaken zijn besproken,'' zegt De Vrij, die zelf als aanvoerder ook het woord nam.
Dat Feyenoord weer de forse kritiek krijgt die bij een titelkandidaat hoort, zegt iets over de status van het huidige elftal. ,,De mensen verwachten meer van ons en terecht,'' zegt De Vrij. ,,Daarom kijken wij ook uit naar het duel met FC Twente. We willen echt iets laten zien.''
Ronald Koeman verwacht morgen tegen de koploper van de eredivisie ook een luid en duidelijk antwoord van zijn spelersgroep. De coach benadrukte gisteren nog eens dat de mispeer in de Arena het gevolg was van een collectief falen. In de media en bij de supporters zijn vooral Joris Mathijsen en Lex Immers de gebeten honden.
,,Dat is de voetballerij,'' zei Koeman gisteren. ,,Mathijsen was niet goed, maar dat gold voor al mijn verdedigers. Kritiek is er altijd. Als Pellč vijf keer op een rij niet scoort, staan alle mensen die hem slecht vonden ook meteen weer op. Spelers moeten critici geen stok geven om mee te slaan. Maar voor Joris staat er inderdaad druk op de wedstrijd van zondag.''
Koeman weigert van een 'do or die-wedstrijd' te spreken. De coach denkt dat Feyenoord, ongeacht het resultaat morgen, nog een rol van betekenis kan spelen in de strijd om de hoofdprijs. ,,Er zijn nog zoveel wedstrijden te spelen,'' zegt hij. ,,De concurrentie heeft het ook niet eenvoudig, die gaan de laatste vijftien wedstrijden ook niet zomaar winnen. Wij staan nu op een vierde plek, een positie waar wij willen staan. Maar je wilt natuurlijk altijd meer.''
Dat is ook de mening van De Vrij, die net als zijn collega-verdedigers van Feyenoord is opgenomen in de voorselectie van Oranje. ,,We hebben in het verleden aangetoond dat wij na een nederlaag vaak een sterke serie neerzetten,'' zegt De Vrij. ,,Maar dat is geen vanzelfsprekendheid. We zullen er tegen FC Twente moeten staan. En dan biedt de rest van ons competitieprogramma nog alle mogelijkheden om heel hoog te eindigen.''
Tot wanneer loopt dat contract met ASR?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:47 schreef De_Pel het volgende:
Ik blijf het maar een raar verhaal vinden, ook omdat ze álle bedrijfsuitingen rond Feyenoord hebben overgedragen (bijv. borden in de kuip) en zelfs de bussiness unit hebben overgedragen. Gratis.
Hebben ze bij ASR een paar mannetjes in de top vervangen door joden?
Deze zomerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tot wanneer loopt dat contract met ASR?
Zie mijn post boven je.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tot wanneer loopt dat contract met ASR?
Redelijk briljant.quote:
Tweede helft was daarentegen best verschrikkelijk en zeer spannend.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:03 schreef Caland het volgende:
Steve Cliché heeft wel gelijk trouwens, altijd bizarre wedstrijden tegen het moffenvolk.
Vorig seizoen hebben we sowieso niet beter gespeeld dan die eerste 45 minuten tegen Twente thuis.
Ik vimmum dik hoor. Alleen jammer van dat YNWA..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:27 schreef Caland het volgende:
Die reclame.![]()
Ja in Twente zijn ze inderdaad nog een afschuwelijkere versie gewend.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:09 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ik vimmum dik hoor. Alleen jammer van dat YNWA..
Ik vond deze versie van het YNWA (gezongen door die vrouw) eigenlijk helemaal niet lelijk. Sure, het is niet het origineel... Maar als je het nummer dan toch een keer anders moet zingen, doet ze een aardige versie.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:09 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ik vimmum dik hoor. Alleen jammer van dat YNWA..
April (heel misschien Maart) komt de nieuwe sponsor naar buiten. Ben niet tevreden met de potentiële sponsor met wie ze babbelden overigens.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:11 schreef Tarado het volgende:
Ik begrijp niet dat Feyenoord hiermee akkoord is gegaan tenzij ze al een nieuwe shirtsponsor hebben en die nog niet bekend willen maken, zoniet dan trek je met de lokale dierentuin niet echt potentiële nieuwe shirtsponsors
Kan ook positief werken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:11 schreef Tarado het volgende:
Ik begrijp niet dat Feyenoord hiermee akkoord is gegaan tenzij ze al een nieuwe shirtsponsor hebben en die nog niet bekend willen maken, zoniet dan trek je met de lokale dierentuin niet echt potentiële nieuwe shirtsponsors
Ben ik wel met je eens voor een wedstrijd of 2, maar daarna is dat toch wel uitgewerktquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan ook positief werken.
Al die maatschappelijk verantwoorde onzin van tegenwoordig. Dierentuin in nood helpen, aardig nobel.
Zal vast wel wat anders achter zitten Feyenoord kennende maargoed.
Nou vertel, hoeveel miljoen krijgen ze?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
April (heel misschien Maart) komt de nieuwe sponsor naar buiten. Ben niet tevreden met de potentiële sponsor met wie ze babbelden overigens.
Wacht de media maar af.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nou vertel, hoeveel miljoen krijgen ze?
Ach, rest van het seizoen niks mis mee.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens voor een wedstrijd of 2, maar daarna is dat toch wel uitgewerkt
Zal me niks verbazen als het iets uit het buitenland wordt. Ajax is naar verluid ook bezig met Gazprom. Wat dat betreft heeft PSV het wel makkelijk.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, rest van het seizoen niks mis mee.
Gaat mij erom wie Koevermans straks binnen weet te trekken. Zal wel niet veel soeps zijn.
Ik heb een beetje het idee dat ze afwachten met het besluit over het nieuwe stadion. Als dat een groen licht krijgt zullen er vast ook wel meer mogelijkheden zijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als het iets uit het buitenland wordt. Ajax is naar verluid ook bezig met Gazprom. Wat dat betreft heeft PSV het wel makkelijk.
Dit is de beste versie:quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vond deze versie van het YNWA (gezongen door die vrouw) eigenlijk helemaal niet lelijk. Sure, het is niet het origineel... Maar als je het nummer dan toch een keer anders moet zingen, doet ze een aardige versie.
Beter dan het Nefuh wok a woon van Twente iig.
Goed jaartal ook. Al zal dat niet voor jouw opa gelden.quote:
Lijkt me ook. Maar sowieso is de Nederlandse markt een beetje leeggevist, zeker als je toch de verwachting hebt een behoorlijk bedrag van zo'n sponsorcontract te krijgen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb een beetje het idee dat ze afwachten met het besluit over het nieuwe stadion. Als dat een groen licht krijgt zullen er vast ook wel meer mogelijkheden zijn.
Daarom is het wel jammer dat aegon er mee is gestopt. Een lucratieve buitenlandse sponsor die de Nederlandse markt op gaat heeft nu een keuzemogelijkheid en die zal bijna altijd in ons nadeel uitvallen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Maar sowieso is de Nederlandse markt een beetje leeggevist, zeker als je toch de verwachting hebt een behoorlijk bedrag van zo'n sponsorcontract te krijgen.
Zelfde partij die bij bouw van nieuwe stadion is betrokken toch?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
April (heel misschien Maart) komt de nieuwe sponsor naar buiten. Ben niet tevreden met de potentiële sponsor met wie ze babbelden overigens.
Nadat hij zo'n 40-45 keer met zijn bommenwerper over Rotterdam was gevlogen was de lol er wel af ja.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Goed jaartal ook. Al zal dat niet voor jouw opa gelden.
VolkerWessels?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Zelfde partij die bij bouw van nieuwe stadion is betrokken toch?
Zanger Rinus zei gisteren dat de financiering van het nieuwe stadion zo goed als rond is, zijn nu bezig met de laatste 10% binnen te trekken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:33 schreef TC03 het volgende:
Dat zou ik jammer vinden want dan vermoed ik dat er een deel van het geld direct naar het nieuwe stadion gaat.
Dan nog is de kans ongeveer 100% dat VW het nieuwe stadion als leverage heeft gebruikt om de jaarlijkse betaling omlaag te brengen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Zanger Rinus zei gisteren dat de financiering van het nieuwe stadion zo goed als rond is, zijn nu bezig met de laatste 10% binnen te trekken.
Maar hebben ze ook de financiën wanneer het meer gaat kosten dan verwacht?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Zanger Rinus zei gisteren dat de financiering van het nieuwe stadion zo goed als rond is, zijn nu bezig met de laatste 10% binnen te trekken.
Hoe moet ik nou weten hoe die risico's zijn afgedekt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar hebben ze ook de financiën wanneer het meer gaat kosten dan verwacht?
Dus?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dan nog is de kans ongeveer 100% dat VW het nieuwe stadion als leverage heeft gebruikt om de jaarlijkse betaling omlaag te brengen.
Lijkt me dat er bij de financiering altijd een reserve wordt aangehouden.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar hebben ze ook de financiën wanneer het meer gaat kosten dan verwacht?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Zelfde partij die bij bouw van nieuwe stadion is betrokken toch?
Normaliter 5-10% van het totale bedrag aan UC (Unexpected Costs). Dat is iig. in de scheepsbouw, huizenbouw en wegenbouw zo (daar weet ik het van tenminste).quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Lijkt me dat er bij de financiering altijd een reserve wordt aangehouden.
Genoeg reden om het al niet te willen dus.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Anders zouden ze niet eens instappen denk ik.
Zou dat heerlijk zijn zeg.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Anders zouden ze niet eens instappen denk ik.
Je kunt beter vragen wat er níét mis mee is.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:51 schreef Typisch het volgende:
Ik houd mij er bewust niet echt mee bezig, maar wat is er mis met dat bedrijf dan?
Als ze die laatste 10 procent binnenhalen (via diverse banken volgens Rinus) dan hoeft de gemeente niet garant te staan en zal er dus ook altijd een groen licht volgen van de gemeenteraad lijkt me.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:52 schreef SjaakBauer het volgende:
Moet de gemeente eigenlijk nog steeds een garantstelling afgeven voor een deel van de kosten? Of wordt het gehele bedrag gewoon uit de markt getrokken?
Schijnbaar is het privaat financieerbaar. Om die reden ben ik aan het onderzoeken wat de mogelijkheden zijn om De Kuip tot staatsmonument te laten benoemen, om een eventuele sloop van De Kuip te voorkomen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:52 schreef SjaakBauer het volgende:
Moet de gemeente eigenlijk nog steeds een garantstelling afgeven voor een deel van de kosten? Of wordt het gehele bedrag gewoon uit de markt getrokken?
Dan gaat het wel rond komen ja.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ze die laatste 10 procent binnenhalen (via diverse banken volgens Rinus) dan hoeft de gemeente niet garant te staan en zal er dus ook altijd een groen licht volgen van de gemeenteraad lijkt me.
Maar de gemeente wil er toch dan helemaal een sportpark bij maken, hebben zij daar de financiën wel voor? Aangenomen dat ze nog altijd de Nieuwe Kuip op Varkenoord willen hebben.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ze die laatste 10 procent binnenhalen (via diverse banken volgens Rinus) dan hoeft de gemeente niet garant te staan en zal er dus ook altijd een groen licht volgen van de gemeenteraad lijkt me.
Kan me bijna niet voorstellen dat de gemeente geld heeft voor zo'n groot project.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Maar de gemeente wil er toch dan helemaal een sportpark bij maken, hebben zij daar de financiën wel voor? Aangenomen dat ze nog altijd de Nieuwe Kuip op Varkenoord willen hebben.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Maar de gemeente wil er toch dan helemaal een sportpark bij maken, hebben zij daar de financiën wel voor? Aangenomen dat ze nog altijd de Nieuwe Kuip op Varkenoord willen hebben.
Als je serieus denkt dat het nieuwe stadion op Varkenoord gaat komen in plaats van de huidige locatie, ben je krenkjorumquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Is wel veel goedkoper op varkenoord, alleen waar wil men de trainingen gaan houden en wie draait idd op voor de kosten van De Kuip?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:59 schreef Caland het volgende:
Dat nieuwe stadion komt gewoon op varkenoord.
Wat er dan met de Kuip moet gebeuren is nog wel een moeilijk onderwerp. Ook voor de gemeente, die zullen niet voor de onderhoudskosten willen opdraaien.
Kunstgrasveldje er in, lekker in het stadion trainenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is wel veel goedkoper op varkenoord, alleen waar wil men de trainingen gaan houden en wie draait idd op voor de kosten van De Kuip?
Je bent toch niet serieus hé?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kunstgrasveldje er in, lekker in het stadion trainen
Lijkt me de perfecte oplossing
Johquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je bent toch niet serieus hé?.
quote:
Geweldig! En wat een baas, die Gio.quote:
Ollie is baas joh infantiel.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Godverdomme loop je met Blijdorp op je shirt..
Pleur op man, Rotterdamse attractie nummer één in zwaar weer. Zó lossen wij dat op in Rotterdam, we zorgen voor elkaarquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar dat er nu diergaarde blijdorp op het shirt staat voor de rest t.n het seizoen vind ik geen gezicht.
Liefdadigheid waarvoor we worden betaald. Wat is nou beter, ASR of liefdadigheid voor Blijdorp, in beide gevallen word je evenveel betaald?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
En wat schiet Feyenoord er mee op?
Geeb drol dit is gewoon liefdadigheid.
Nix extra betaald. Asr betaald nu de plekken voor Blijdorp.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Liefdadigheid waarvoor we worden betaald. Wat is nou beter, ASR of liefdadigheid voor Blijdorp, in beide gevallen word je evenveel betaald?
Ja, en dus vraag ik jou: we krijgen hetzelfde geld, wie heb je dan liever? Evil coörperatie ASR, of liefdadigheid voor een stadsgenoot waar wij als kindertjes allemaal veel plezier aan beleefden?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nix extra betaald. Asr betaald nu de plekken voor Blijdorp.
Uhuquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:34 schreef Muto het volgende:
Wellicht dat de huidige media-aandacht ook nieuwe hoofdsponsors over de streep kan trekken.
Ik zweer het je. Als je zo'n tiny sanders had zitten bij Feijenoord, was je gelijk de rijkste club van NL. Of zo'n Munsterman.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Uhu
De amateurs in het bestuur zorgen er wel voor dat dat niet gebeurd.
Of als we geen doorgesnoven randdebielen rond hadden lopen als 'fans'. Allemaal koffiedik kijken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zweer het je. Als je zo'n tiny sanders had zitten bij Feijenoord, was je gelijk de rijkste club van NL. Of zo'n Munsterman.
Bullshit.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Of als we geen doorgesnoven randdebielen rond hadden lopen als 'fans'. Allemaal koffiedik kijken.
Zelfde aanname als jij maakt. Er zal vast een reden zijn dat het nog niet gelukt is.quote:
Ja, die reden is Koevermans.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zelfde aanname als jij maakt. Er zal vast een reden zijn dat het nog niet gelukt is.
Amateurs in het Maasgebouw.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zelfde aanname als jij maakt. Er zal vast een reden zijn dat het nog niet gelukt is.
Dat is ook wel zo hoor, maar ik vind het toch ergens apart, en dan met name dat ze dus ook de bussiness units overdoen etc..Dat "mooie gebaar" kost ze toch wel een miljoen of 2,5. Helemaal serieus was het natuurlijk ook niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom zouden joden iets VOOR diergaarde blijdorp doen?. De deal met ASR was per dit jaar sowieso al geannuleerd (in de zomer dan). Waarom dan niet 'un grande gesture' maken?
Ben ik het absoluut niet mee eens.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:11 schreef Tarado het volgende:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan ook positief werken.
Al die maatschappelijk verantwoorde onzin van tegenwoordig. Dierentuin in nood helpen, aardig nobel.
Dit.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:50 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ben ik het absoluut niet mee eens.
Geeft juist aan hoe diep Feyenoord geworteld is in Rotterdam.
Niet zomaar een club bij de stad, maar een club in, van en voor de stad (regio).
Nee inderdaad, 11 miljoen Aegon was een bereslechte deal van Ajax. Of wat te denken van Tiny Sanders, die even TWEE shirtsponsors hosselt EN nog eens 50 miljoen bij de gemeente Eindhoven.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dan kun je je afvragen wie die amateurs heeft aangesteld, of waarom er geen capabele figuren in het bestuur van Feyenoord willen zitten. Martin van Geel is een van de eerste echt capabele bestuurders en hij is alleen TD. We hebben nog steeds halve zolen in de overige functies.
Overigens moeten we niet doen alsof het in Rotterdam zoveel slechter is trouwens. Ook bij andere clubs hebben ze boter op hun hoofd. Je hebt nu met Munsterman toevallig een gluiperige havik die goede zaken doet in Duitsland maar verder...
Laten we wel wezen, Ajax heeft een grotere uitstraling en moeten we echt de kant van PSV op gaan? Natuurlijk moeten we wel meer dan 5 miljoen vangen voor onze shirtsponsor, dat lijkt me logisch. Maar twee shirtsponsors, of gemeentesteun, neh. De gemeente mag bijspringen als het gaat over de nieuwe Kuip, waar ze zelf ook profijt van gaan hebben.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee inderdaad, 11 miljoen Aegon was een bereslechte deal van Ajax. Of wat te denken van Tiny Sanders, die even TWEE shirtsponsors hosselt EN nog eens 50 miljoen bij de gemeente Eindhoven.. Bitch please.
En dan zal dat ding ook nog wel de VW-toko gaan heten ofzoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dan nog is de kans ongeveer 100% dat VW het nieuwe stadion als leverage heeft gebruikt om de jaarlijkse betaling omlaag te brengen.
leg het maar uit zoals je wil maar het is beter als een shirtsponsor niet alleen op jouw naam meelift maar dat een club dat andersom ook kan doen, maar als jij blij bent met de plaatselijke speel/dieren - tuin, primaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:50 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ben ik het absoluut niet mee eens.
Geeft juist aan hoe diep Feyenoord geworteld is in Rotterdam.
Niet zomaar een club bij de stad, maar een club in, van en voor de stad (regio).
edit:
dit dus:
[..]
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Pleur op man, Rotterdamse attractie nummer één in zwaar weer. Zó lossen wij dat op in Rotterdam, we zorgen voor elkaar.
Ik heb het ook niet over hem schatje.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:05 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Martin van Geel is idd een onbenul. NOT!
Goed verhaal man. De kuip zit wekelijks vol met fans van ASR.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
leg het maar uit zoals je wil maar het is beter als een shirtsponsor niet alleen op jouw naam meelift maar dat een club dat andersom ook kan doen, maar als jij blij bent met de plaatselijke speel/dieren - tuin, prima
Het bedrag dat ASR betaalt wordt er niet minder om.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
leg het maar uit zoals je wil maar het is beter als een shirtsponsor niet alleen op jouw naam meelift maar dat een club dat andersom ook kan doen, maar als jij blij bent met de plaatselijke speel/dieren - tuin, prima
Wat een triest figuur ben jij ook he.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Domboquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:16 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Goed verhaal man. De kuip zit wekelijks vol met fans van ASR.
Bij PSV zitten alleen werknemers van Philips en bij Real komen alleen gokverslaafden kijken
Hoezo dan? Denk je dat je met bijvoorbeeld Samsung op je shirt niet wat meer uitstraling hebt ook naar andere bedrijven toe dan met Blijdorp?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat een triest figuur ben jij ook he.
Waarom zou ASR het toelaten om het restant van het seizoen samsung op het shirt te laten staan.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoezo dan? Denk je dat je met bijvoorbeeld Samsung op je shirt niet wat meer uitstraling hebt ook naar andere bedrijven toe dan met Blijdorp?
Nee maar dan komen we weer uit mijn eerste commentaar, maar laat maar verderquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou ASR het toelaten om het restant van het seizoen samsung op het shirt te laten staan.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee maar dan komen we weer uit mijn eerste commentaar, maar laat maar verder
O oke lekker makkelijk.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee maar dan komen we weer uit mijn eerste commentaar, maar laat maar verder
Als je er wat zinnigs over zegt wil ik wel discussiëren maar metquote:
Zal ik die bron aan je berichten? past niet echt hierquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:28 schreef Caland het volgende:
[..]
O oke lekker makkelijk.
net als dat 'ik heb andere bronnen' en vervolgens met niks komen.
Graag. Al twijfel ik zelf niet echt aan een instantie als het CIDI.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zal ik die bron aan je berichten? past niet echt hier
Inmiddels gedaanquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Graag. Al twijfel ik zelf niet echt aan een instantie als het CIDI.
quote:Drie Feyenoord-spelers delen behalve clubliefde ook één gezamenlijke passie: rap muziek. RTV Rijnmond maakte een reportage, waarin Lerra, Gini en Diogs een hele andere kant van zichzelf tonen.
Hey, 't is geen Duitser he? We willen verwarring graag voorkomen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:47 schreef Caland het volgende:
BMI moet wel weer zijn kop scheren. Met dat haar lijkt het weer zo'n jochie.
hahahaquote:
En ik maar hopen op ontbinding van zijn contract ivm heimwee naar DH.quote:
Verhoek heeft het naar zijn zin bij Feyenoord
Wesley Verhoek staat nog altijd achter de beslissing om de overstap naar Feyenoord te maken. De buitenspeler kwam afgelopen zomer van FC Twente, maar is bij de Stadionclub ook niet verzekerd van een basisplaats.
"Ondanks dat ik nog een beter niveau moet halen, heb ik het wel erg naar mijn zin bij Feyenoord. Ten eerste omdat het echt een mooie grote club is, ten tweede ook omdat het een hele warme club is. We hebben een goede groep en een fijne trainingsstaf. Dus ik ben erg blij met Feyenoord", geeft hij aan tegenover het Feyenoord-magazine Hand in Hand.
"Ik wil natuurlijk sowieso laten zien dat ze een goede voetballer hebben binnengehaald die doelpunten kan maken en assists kan geven en waar de mensen van kunnen genieten. Mooie voorzetten geven, dat is wat ik wil laten zien."
2weken geleden vond ie t zo kut toch.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:15 schreef De_Pel het volgende:
[..]
En ik maar hopen op ontbinding van zijn contract ivm heimwee naar DH.
Column van Bossie is enige wat ik leesquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:19 schreef Caland het volgende:
Dat Feyenoord magazine gaat bij mij altijd direct de prullenbak in. Een negatieve of ietwat kritische noot zal je er nooit in lezen.
Boskamp schrijft?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:21 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
Column van Bossie is enige wat ik lees
En dan moet Clasie de bal de tribune in schieten?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:27 schreef Caland het volgende:
Hopelijk gaat morgen het 'en geef die bal maar aan Cabral' weer door het stadion
Klopt het dat de Wolf Houtman (definitief) vervangt als SS?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:27 schreef Caland het volgende:
Hopelijk gaat morgen het 'en geef die bal maar aan Cabral' weer door het stadion
Ik lees het ook nooit.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:19 schreef Caland het volgende:
Dat Feyenoord magazine gaat bij mij altijd direct de prullenbak in. Een negatieve of ietwat kritische noot zal je er nooit in lezen.
Je kijkt gewoon scheef, want hij had het over een decennium. Dus zet je bril eens op, mafketel.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hij heeft het toch over 14 jaar, ongelofelijke mafketel? Dus, lezen is moeilijk voor je. Mafketel.
kk jij nou is voor altijd op uit deze topic, mafketelquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:11 schreef Devv het volgende:
[..]
Je kijkt gewoon scheef, want hij had het over een decennium. Dus zet je bril eens op, mafketel.
Alleen Bahia blijft een held.quote:
Helemaal mee eenschquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:45 schreef Helpmefok het volgende:
Doe mij maar handen uit de mouwen Clasie en Vrij en halfgod Graziano Tenminste jongens waarmee ik me kan identificeren.
Dat niet nee, maar was op ten duur wel speler met meeste wedstrijden in het eerste natuurlijk.quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:39 schreef elCholo het volgende:
[..]
Helemaal mee eensch![]()
Met die andere gasten had ik niks. Met deze jongens kan ik mij 100% identificeren!
Ik ben net zo lekker als Pelle, en heb de bescheidenheid van de Vrij en Clasie.
Als wij dat middenveld nu hadden met Clasie ipv de Bronck, waren we niet te stoppen geweest.quote:
Dank je!quote:
Dat wordt 0-4 ofzo.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:46 schreef Jimbo het volgende:
Vanavond pisvee..laten we hopen dat ze verliezen. Dan morgen de joden puntenverlies en wie weet staan we dan allemaal zn beetje gelijk
morgen tegen de moffen bedoel je?nee toch.. Of pisvee vanavond. Ja grote kans dat die wel winnen ja. Of mss hebben ze een offday zoals tegen pecquote:
Laat mij maar scheef kijken, beter dan die scheve haakneus van je.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:11 schreef Devv het volgende:
[..]
Je kijkt gewoon scheef, want hij had het over een decennium. Dus zet je bril eens op, mafketel.
Wat je zegt jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:42 schreef elCholo het volgende:
Als wij dat middenveld nu hadden met Clasie ipv de Bronck, waren we niet te stoppen geweest.
AFGELOPEN decennium, T-E-R-I-N-G-D-E-B-I-E-L.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:11 schreef Devv het volgende:
[..]
Je had gewoon gelijk hoor Scrum.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Laat mij maar scheef kijken, beter dan die scheve haakneus van je.
Weet ik! Lekker laten gaan tochquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je had gewoon gelijk hoor Scrum.
Goede zaak.quote:Feyenoord willigt 'coating-verzoek' FSV in
Feyenoord zal op korte termijn de zwarte coating verwijderen van de diverse wanden die de sectoren van elkaar scheidt. Dit gebeurt op verzoek van de supportersvereniging van de Rotterdamse club, die het bizar vond dat er tussen de verschillende thuisvakken in de Kuip sprake was van een gezichtsbelemmering.
Het uitvak kan overigens wel vrij uitkijken op haar buren, wat de eerder ingevoerde maatregel van Feyenoord nog belachelijker maakt.
I'll take one for the team vanaf Zquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Goede zaak.
[ afbeelding ]
Dit ziet er nog best gevaarlijk uit trouwens als dat gaat schuiven.![]()
Aad heeft altijd gelijk.quote:Aad de Mos
Functie: Voormalig trainer, analist bij Sport1.
Voorspelling: 2-0
'Het is een zeer interessante wedstrijd in deze fase van de competitie. Zeker na de nederlaag van Feyenoord tegen Ajax is dit de laatste kans om aan te haken voor de Rotterdammers. Feyenoord speelt in thuiswedstrijden anders dan in uitduels. Buiten het eigen stadion gaat de aandacht teveel uit naar de tegenstander en niet naar het eigen spel. Zondag zal je een heel ander Feyenoord zien. Dat is de ontwikkeling van een ploeg die nog niet weet waar het eigenlijk hoort te staan.'
'Ik denk dat ze aan elkaar gewaagd zijn, maar in deze wedstrijd is voor mij Feyenoord favoriet. Het venijn en het gif komt er wel weer uit als het publiek er achter gaat staan. Feyenoord heeft een overwinning nodig om zichzelf weer op de kaart te zetten.'
'Als je kampioen wil worden, dan heb je een moment in de competitie dat je iets moet doorbreken. Dat heeft Twente niet. Ze hebben moeite om te scoren, geven achterin teveel kansen weg. Dat zagen we ook weer tegen RKC Waalwijk vorige week. Het zit er niet in. Tadic heeft het nog niet laten zien. Of hij zo goed is als iedereen zegt… Dat wil ik dit jaar nog wel een keer zien.'
quote:
ongeveer de helft van de maximale capaciteit denk ik?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:53 schreef ace_eleven het volgende:
Even iets anders, weet iemand toevallig de (zitplaatsen)capaciteit van de 2e ring van de Kuip? Had een discussie met een vriend over hoeveel mensen er in de kuip kunnen als de 2e ring dicht gehouden wordt, maar ik kan het eigenlijk nergens vinden...
bokitoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |