Nee hoor, de arrogante stinkboeren mogen best weten dat het belachelijk is dat ze maar 3000 kaarten verkocht hebben. "quote:
Lekker boeiend.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:14 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Nee hoor, de arrogante stinkboeren mogen best weten dat het belachelijk is dat ze maar 3000 kaarten verkocht hebben. "
Niks calimero's aan. Er is maar 1 calimero club, en dat is PSV. Want het ligt niet aan de supporters maar een Feyenoord.![]()
Oké.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:25 schreef tammepiet het volgende:
Villenha en Pelle gaan de pingels dit seizoen nemen.
Zondag geen Goossens, Verhoek, Cissé en Kongolo.
Bedankt, ouwe Feyenoord watcher!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:25 schreef tammepiet het volgende:
Thanks, kan ik met een gerust hart het weekend in.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:25 schreef tammepiet het volgende:
Je moet volgens mij sowieso wel narcistisch zijn aangelegd om scheidsrechter te worden..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:51 schreef Caland het volgende:
Je hebt ook die Nijhuis. Die gaat altijd heel opzichtig rekken en strekken en gebruikt daarvoor de rand van de gracht. Die geniet stiekem echt van die aandacht.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:45 schreef satecl het volgende:
Bedankt tammepiet voor je bijdrage. Dat had deze topic net even nodig.
Als een wurggreepquote:
PFFFFFFFFFRT, mijn koffie zo over het toetsenbordquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:47 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Er zijn tegenwoordig zes topclubs en drie titelkandidaten (Ajax, PSV, Twente).
Wat was het ook alweer, 9 gelijke spelen ofzo?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:25 schreef Caland het volgende:
[..]
En die prijs gepakt op de lelijkste manier in de gehele historie van de Europacup I/CL.
Die moeten we dan ook maar winnen vind ikquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:20 schreef Grifte het volgende:
1908'ste wedstrijd van Feyenoord in de Eredivisie zondag
Laatste keer was 14 jaar geleden mafketel.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
PFFFFFFFFFRT, mijn koffie zo over het toetsenbord
Zes topclubs.
3 mongool. 3 teams met meer dan 10 landskampioenschappen. 3 teams die de EC1 hebben gewonnen. EEN team die zelfs als enige afgelopen decennium een Europese Prijs won.
Wie was die club ook alweer?Feijenoord
Lezen is moeilijk voor je, mafketel.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:59 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Laatste keer was 14 jaar geleden mafketel.
En decennium is tien jaar en de laatste Europese prijs voor een Nederlandse club is langer geleden. Hij leest dus niet verkeerd, mafketel.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lezen is moeilijk voor je, mafketel.
Ik ga met mijn pa, mijn oom en een goede vriend van mijn oom. Die zijn niet zo van het sfeermaken...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:46 schreef PIETR het volgende:
Kutvak, tenzij je zelf voor de sfeer zorgt
Ik heb er in mijn seizoenskaartloze periode gezeten, toen kon je vooraf kaarten kopen voor die vakken als we tegen de snavels moesten. Zelfs toen was er 0.0 sfeer, maar dat is wellicht omdat er geen uitfans waren, misschien dat het meevalt als er achter je nog wat gebeurtquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga met mijn pa, mijn oom en een goede vriend van mijn oom. Die zijn niet zo van het sfeermaken...
daar zit ik morgen ookquote:
Morgen?quote:
Moeilijk he lezen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:59 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Laatste keer was 14 jaar geleden mafketel.
overmorgen bedoel ikquote:
hoe precies?quote:
quote:
quote:
prima, ik ga samen met limbofan trouwensquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:59 schreef Helpmefok het volgende:
He maar dat wordt dan een meetje tussen Donraja en Thatim en HMF?
Komen er trouwens nog mannen naar Varkenoord voor de wedstrijd? Sowieso ben ik der wel.
Moet je dat nog vragen?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:59 schreef Helpmefok het volgende:
Komen er trouwens nog mannen naar Varkenoord voor de wedstrijd? Sowieso ben ik der wel.
Coolquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:59 schreef Helpmefok het volgende:
He maar dat wordt dan een meetje tussen Donraja en Thatim en HMF?
zal erop lettenquote:
Geen idee. Hangt er van af. Al was het idee opgevat om het centrum in te gaan voor de wedstrijd.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja van jou weet ik het. Sta je achter het doel of zit je weer binnen?
Skihutjeeeeee. Doe je Timmer de groeten?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Geen idee. Hangt er van af. Al was het idee opgevat om het centrum in te gaan voor de wedstrijd.
post hier af en toe, is een pelle look a likequote:
Die was aardig sexy ja.quote:
Karim gewoon direct terughalenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:50 schreef StraatSoldaat het volgende:
Aston Villa weer verloren eerst van een 4e klasser en nu van een championship club.
Vlaar en El Ahmadi hebben daar niks meer te zoeken
Naja, verwacht. Dat riepen veel Feyenoorders tegen beter weten in.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik krijg weer spontaan oogkanker
Dat van Greene ooit nog verwacht werd dat hij NL elftal zou halen
Hij heeft ook echt wel een tijdje heel behoorlijk gespeeld hoor, al was dat imo met name op het middenveld. Dat hij daarna pure lepra heeft vertoond is een tweede.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naja, verwacht. Dat riepen veel Feyenoorders tegen beter weten in.
Na z'n blessure werd hij niet meer op zijn eigen positie opgesteld.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:11 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Hij heeft ook echt wel een tijdje heel behoorlijk gespeeld hoor, al was dat imo met name op het middenveld. Dat hij daarna pure lepra heeft vertoond is een tweede.
Dat weet ik niet best meerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Na z'n blessure werd hij niet meer op zijn eigen positie opgesteld.
Greene zat echt tegen NL-elftal aan, volgens mij in een positie op het middenveld. En Leonard heeft toch maar 1 wedstrijd gespeeld?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:19 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat weet ik niet best meerSterker nog, ik weet niet eens meer wat nu eigenlijk 'officieel' zijn positie zou moeten zijn
Heeft rechtsback, rechtshalf, rechter centrale verdediger en centraal op het middenveld gestaan?
iig, is het met die kerel net als met de meeste 'flops'. Best een tijdje op niveau gespeeld, maar uiteindelijk toch niet voor langere termijn aan kunnen haken en door kunnen groeien. Jammer.
Vind ik bijvoorbeeld zo'n Leonard die 2 wedstrijden heeft gespeeld (en die we vooraf nog zo massaal als eindbaas hadden bestempeld omdat hij die joden wel even in tweeen zou schoppen) toch een vervelender verhaal
Mensen moeten bedenken dat zulke spelers er ook bij worden gehaald om van dichtbij hun groeipotentie te onderzoeken. Janmaat hoort nu ook nog geen halve finale van het WK te spelen, maar wordt er terecht bijgehaald, niets mis mee.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Greene zat echt tegen NL-elftal aan, volgens mij in een positie op het middenveld. En Leonard heeft toch maar 1 wedstrijd gespeeld?
Rechtercentrale verdediger toch volgens mij?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Greene zat echt tegen NL-elftal aan, volgens mij in een positie op het middenveld. En Leonard heeft toch maar 1 wedstrijd gespeeld?
Ik moest lachen. Wel tof man!!!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 07:59 schreef Grifte het volgende:
Diergaarde Blijdorp tot eind van het seizoen shirtsponsor, geste van ASR.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |