Zeg wat je wil, maar als je die post leest denk je van; fucking brillant.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:26 schreef Aurelius. het volgende:
Streepjes!
Brilliant verdomme! Hoe komen ze erop
Dat is Bart wel hoorquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:34 schreef Tchock het volgende:
Oké, Bart ben je niet. Maar van wie ben je nou wel een kloon?
Is dit een grap, tuurlijk is het bartquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:34 schreef Tchock het volgende:
Ik ben geen kloon. Ik google af en toe op artikelen van Microsoft aangezien The Verge de laatste tijd een paradigma heeft waarbij ze alles vanuit het Apple perspectief bekijken. Toen kwamen er aardig wat hits voor het Fokforum waaronder dit topic, surface topics en windowsphone topics. Dat leek me erg interessant. Vooral dit topic aangezien hier wel interesse is voor de prachtige Microsoft producten maar wat ik zover gezien hebt wordt dat een beetje te niet gedaan door de manier waarop Boterbartje dit probeert te brengen. Dat is zacht uitgedrukt een beetje bruusk.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:34 schreef Tchock het volgende:
Hou op zegquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:37 schreef Microsoft_Surface het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon. Ik google af en toe op artikelen van Microsoft aangezien The Verge de laatste tijd een paradigma heeft waarbij ze alles vanuit het Apple perspectief bekijken. Toen kwamen er aardig wat hits voor het Fokforum waaronder dit topic, surface topics en windowsphone topics. Dat leek me erg interessant. Vooral dit topic aangezien hier wel interesse is voor de prachtige Microsoft producten maar wat ik zover gezien hebt wordt dat een beetje te niet gedaan door de manier waarop Boterbartje dit probeert te brengen. Dat is zacht uitgedrukt een beetje bruusk.
Rot op manquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:37 schreef Microsoft_Surface het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon. Ik google af en toe op artikelen van Microsoft aangezien The Verge de laatste tijd een paradigma heeft waarbij ze alles vanuit het Apple perspectief bekijken. Toen kwamen er aardig wat hits voor het Fokforum waaronder dit topic, surface topics en windowsphone topics. Dat leek me erg interessant. Vooral dit topic aangezien hier wel interesse is voor de prachtige Microsoft producten maar wat ik zover gezien hebt wordt dat een beetje te niet gedaan door de manier waarop Boterbartje dit probeert te brengen. Dat is zacht uitgedrukt een beetje bruusk.
Ik nietquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:40 schreef Aurelius. het volgende:
Wie betalen hier allemaal voor spotify?
Ik niet. Vind spotify vervelend.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:40 schreef Aurelius. het volgende:
ik, 10tje per maandquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:40 schreef Aurelius. het volgende:
Ik ookquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:42 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Door een aantal posts hier heb ik nu het idee dat eriksd hetzelfde postuur heeft.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:42 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Door een aantal posts hier heb ik nu het idee dat eriksd hetzelfde postuur heeft.
Valt reuze mee hoor. Nou ja, ik weet niet of hij een korset aan had of niet...quote:
Oh jij hebt gemeet natuurlijkquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Valt reuze mee hoor. Nou ja, ik weet niet of hij een korset aan had of niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |