Wil je dat het een grap is?quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:07 schreef Microsoft_Surface het volgende:
Hallo, ik ben nieuw hier op Fok!
Ik studeer aan de RUG, ben tweede jaars.
Zou het leuk vinden om hier wat mee te posten
Ik vind het nogal emotieloos. Die over-simplificering van logo's is echt een trend de laatste jaren trouwens.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:10 schreef Paxcon het volgende:
Dat nieuwe logo van Microsoft is wel een stuk mooier
Microsoft en Apple hebben altijd een goede samenwerking gehad. Microsoft mocht ook altijd de prototypes van Apple II en dergelijke apparaten testen! Ze hebben een paar mooie producten zoals de MacBook Pro, Apple II en iPod uitgebracht. Maar ik denk dat de huidige koers niet de koers is die Jobs had gevaren en ook niet toekomstbestendig is. Ze moeten juist nieuwe producten, welliswaar door techniek van anderen te gebruiken, maken en niet nieuwe versies van bestaande producties blijven en blijven uitbrengen.quote:
En er is ook nog een paar miljoen voor betaaldquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het nogal emotieloos. Die over-simplificering van logo's is echt een trend de laatste jaren trouwens.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het nogal emotieloos. Die over-simplificering van logo's is echt een trend de laatste jaren trouwens.
Hahahaquote:
Lekker kekke retro styloquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jezus dat eerste Microsoft-logo is ook een monster zeg
Jaren 70 he.. je hebt die foto van bill ook wel gezien toen die opgepakt was toch? Die shit was in toenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jezus dat eerste Microsoft-logo is ook een monster zeg
Ja had het gezien. Dat idee met die streepjes is echt goed manquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:22 schreef Tchock het volgende:
Hadden jullie trouwens dat ontwerp gezien van een hobbyblogger voor een nieuwe huisstijl van Microsoft? Echt heel erg vet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heel vet gedaan.Hier alle foto's. De gast heeft trouwens inmiddels een baan aangeboden gekregen bij Microsoft
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |