(Nee geen pics)..
Mijn zus valt al jaren op kneuzen die eigenlijk niets presteren, maar wel een enorm grote bek en veel praatjes hebben. Vriendje dat ze 4 jaar geleden meebracht begon op de eerste dag te vertellen aan mijn ouders dat hij nu nog MBO deed, maar hij wilde Cardioloog worden. Ja dat hij op het MBO zat was niet zijn schuld, maar van zijn vorige school die hem niet genoeg had begeleid. Hij ging zich gemakkelijk opwerken..
Huidige vriend komt hier inmiddels een jaar over de vloer, en is een soort Sterretje van Oh Oh cherso. Niet zo asociaal met tattoo's enzo, maar zeker niet veel slimmer.
Kom ik in de ochtend beneden, loopt hij daar rond in de roze ochtendjas van mn zusje, met zijn haar alle kanten op, vertellend ''Ach man wat ben ik brak hahahah, gister zo veel gezopen man, wow dat was echt ziek''
Vervolgens zitten we te ontbijten, begint hij een heel verhaal waar mn ouders bijzitten dat hij ruzie had in de kroeg en dat hij zijn maatjes Scheve, Rooie, en Inzaghi (Bijnamen

) erbij had gehaald, en dat iedereen toen opeens bang werd en weg ging
Ten slotte kleedt hij zich aan, en loopt hij ontzettend interessant te doen dat hij wordt verwacht op het werk, waar hij verschrikkelijk zwaar en belangrijk werk heeft, vraag ik wat hij doet, is hij badmeester
Ook loopt hij veel te amicaal te doen met mijn ouders, die daar helemaal niet van houden, en noemt hij mijn opa ''ouwe'' omdat hij denkt dat dit normaal is want dat doen ze bij zijn familie ook