En dan gaan we gewoon bieren in Café Samson. Veel soorten bier en 10 minuutjes lopen vanaf het stationquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:10 schreef Mercan het volgende:
[..]
Prima idee!
Maar, bbq in de maand feb/maa lijkt me niet haalbaar. Maar je weet nooit.
Beterrrquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:32 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
En dan gaan we gewoon bieren in Café Samson. Veel soorten bier en 10 minuutjes lopen vanaf het station
Er zijn 2 data voorstellen gedaan. 23 of 30 maart.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:01 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Beterrr![]()
Nou nog even een datum prikken, misschien een poll met data waarop mensen sowieso niet kunnen.. ? gaat denk sneller dan een poll waarbij je moet aangeven wanneer je wél kunt..
doe ff april ofzo dan kan ik ook komen...quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Er zijn 2 data voorstellen gedaan. 23 of 30 maart.
Ok. Speciaal voor Uncle doen we er 6 april bijquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:06 schreef Uncle het volgende:
[..]
doe ff april ofzo dan kan ik ook komen...in maart zit ik helaas in nieuw zeeland voor vakantie
![]()
Ah, naja, prima wat mij betreft, al moet ik wel even kijken hoe het met project/tentamens zit, 'k leef echt van week tot week..quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb 2 data voorstellen gedaan. 23 of 30 maart.
De Tempeliers ligt nóg dichter bij het station toch? Dat vond ik nou een bijzonder aangenaam café.quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:32 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
En dan gaan we gewoon bieren in Café Samson. Veel soorten bier en 10 minuutjes lopen vanaf het station
Gaan we nu al de borrel bespreken.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:20 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
De Tempeliers ligt nóg dichter bij het station toch? Dat vond ik nou een bijzonder aangenaam café.
Fix ff een poll danquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Ok. Speciaal voor Uncle doen we er 6 april bij
Ik heb niet zoveel gear om op te geilenquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:30 schreef Mercan het volgende:
[..]
Gaan we nu al de borrel bespreken.
Nijmegen heeft genoeg leuke cafeetjes, dat gaat helemaal goed komen!
Beter gaan we geilen op gear
Gaat niet om de hoeveelheid.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel gear om op te geilen
quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou dan bij deze: ik kan alle 3. Punt.
Maar heb 23 maart gestemd omdat dat het snelste is
24-70 2.8 Canonquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:46 schreef Mercan het volgende:
[..]
Gaat niet om de hoeveelheid.
Als jij een 200 f2 Nikon/Canon uit je tas haalt is het al best sexy!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |