Ik wil naar Keulen, snap dat dahan!quote:Op zondag 3 februari 2013 21:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik wil er wel op toe zien dat hij het eerlijk doet, maar dat word dan pas donderdag
Dan doe je dat? Alsof deze meet jou daarin tegen houd?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:39 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik wil naar Keulen, snap dat dahan!
Alleen is saaaaaaai.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan doe je dat? Alsof deze meet jou daarin tegen houd?
Ga je mee?quote:
Nu wel?quote:
Hoe bedoel je?quote:
Zoals ik zeg, nu wel.quote:
Al sinds vrijdag ofzo al man!quote:
Keulen!quote:
Goed kijken naar de mooie plekjes, begijnhof, chasseveld enz. Maar zo heeft iedere stad wel wat toch?quote:Op maandag 4 februari 2013 22:27 schreef Xcalibur het volgende:
Breda vind ik persoonlijk ook niet zo fotogeniek....
Sinds de kraan omgewaaid is ziet dat terrein er niet meer zo speciaal uit.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:43 schreef andreas612 het volgende:
Is het NDSM terrein in Amsterdam niet wat? lekker afwisselend van verlaten tot urban tot opnieuw ontwikkeld.
ahquote:Op maandag 4 februari 2013 22:51 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Sinds de kraan omgewaaid is ziet dat terrein er niet meer zo speciaal uit.
Dat zou mooi zijn, maar ik denk dat het kiezen van de juiste stad/locatie al een paar weken gaat kosten.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:25 schreef andreas612 het volgende:
(volgende week zou wel super gunstig uitkomen, ivm geldig OV en vakantie).
Wat al helemaal dood gefotografeerd isquote:Op maandag 4 februari 2013 23:01 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ahwist niet dat ie pleite was
Tja, of naar plaatsje 'doel' oid.. da's zo'n spookstadje net over de grens in België.. maar da's wel natuurlijk weer kakka te bereiken voor iedereen.
Een paar weken?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:44 schreef Mercan het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, maar ik denk dat het kiezen van de juiste stad/locatie al een paar weken gaat kosten.
Misschien een optie om een shortlist te maken en dan middels een poll tot een eindconclusie te komen?
quote:Op maandag 4 februari 2013 23:48 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Een paar weken?beter fixen we het nog deze week
Is de rest hier mee eens?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:13 schreef kanovinnie het volgende:
Ok, plaats bekend, Nijmegen. Welke datum? Sowieso een zaterdag of zondag.
Vind het prima hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:45 schreef Mercan het volgende:
[..]
Is de rest hier mee eens?
Anders staan we daar met zn tweeen
-Susterenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:07 schreef Mercan het volgende:
[..]
Deelnemers:
-Kanovinnie
-Puala
-Mercan
-
-
ik kan de 23e ook nog maar verder zit volgens mij bijna alles al vol bij mijquote:
quote:
Inderdaad, iets verder plannen maar wel met de garantie dat iedereen die dag vrij houdt lijkt mij verstandiger.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:55 schreef Puala het volgende:
[..]
ik kan de 23e ook nog maar verder zit volgens mij bijna alles al vol bij mij
En te kort dag is vaak ook lastig voor mensen![]()
Mijn ervaring is dat je beter nu gewoon een datum kan noemen, want 9 van de 10 keer komen juist de mensen waarvoor je op de 23ste juist wel of juist niet gaat dan niet opdagen omdat er wat tussenkomt. Niets tegen jou hoor, maar meer in het algemeen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:02 schreef kwiebuske het volgende:
voor mij is datum belangrijk omdat ik volcontinue loop
dus ook in de weekeinden
afstand enzz.. is minder belangrijk
30e ok, 23e niet
men moet ook geen rekening met mij houden kwa datumplannig hoor (daarom stond het ook in miniquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat je beter nu gewoon een datum kan noemen, want 9 van de 10 keer komen juist de mensen waarvoor je op de 23ste juist wel of juist niet gaat dan niet opdagen omdat er wat tussenkomt. Niets tegen jou hoor, maar meer in het algemeen.
Ik heb nooit gezegd dat het je de hele dag kon bezighoudenquote:Op maandag 4 februari 2013 22:43 schreef andreas612 het volgende:
Chasseveld in Breda moet er inderdaad nog bij, is wel mooi. Maar geeft 't een half uur.. dan heb je 't wel gezien
Ik zeg doen! Je kunt ook nog de Ooijpolder in en daar een shoot doen. Wanneer is het, misschien haak ik dan aan. Ik woon toch in het centrum. Bij mooi weer kunnen we zelfs bij mij op de patio barbecueën.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:10 schreef Mercan het volgende:
Ik ken beide steden erg goed (Arnhem & Nijmegen).
Ik vind dat Nijmegen meer te bieden heeft en de "highlights" liggen allemaal op loopafstand van elkaar.
Je kunt daarbij denken aan:
-Oude binnenstad
-Stadspark
-Waalkade (waalbrug & snelbinder)
-Stevenskerk en omgeving
-Lux Theater (moderne architectuur)
-Valkhof
etc
etc
Zeg nou zelf![]()
[ afbeelding ]
Prima idee!quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:57 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Bij mooi weer kunnen we zelfs bij mij op de patio barbecueën.
Afhankelijk van de datum ik ook.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:08 schreef Mercan het volgende:
Deelnemers:
1. Kanovinnie
2. Puala
3. Mercan
4. Susteren
5. Andreas612
6. Kwiebuske
7. -
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |