En dan gaan we gewoon bieren in Café Samson. Veel soorten bier en 10 minuutjes lopen vanaf het stationquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:10 schreef Mercan het volgende:
[..]
Prima idee!
Maar, bbq in de maand feb/maa lijkt me niet haalbaar. Maar je weet nooit.
Beterrrquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:32 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
En dan gaan we gewoon bieren in Café Samson. Veel soorten bier en 10 minuutjes lopen vanaf het station
Er zijn 2 data voorstellen gedaan. 23 of 30 maart.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:01 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Beterrr![]()
Nou nog even een datum prikken, misschien een poll met data waarop mensen sowieso niet kunnen.. ? gaat denk sneller dan een poll waarbij je moet aangeven wanneer je wél kunt..
doe ff april ofzo dan kan ik ook komen...quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Er zijn 2 data voorstellen gedaan. 23 of 30 maart.
Ok. Speciaal voor Uncle doen we er 6 april bijquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:06 schreef Uncle het volgende:
[..]
doe ff april ofzo dan kan ik ook komen...in maart zit ik helaas in nieuw zeeland voor vakantie
![]()
Ah, naja, prima wat mij betreft, al moet ik wel even kijken hoe het met project/tentamens zit, 'k leef echt van week tot week..quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb 2 data voorstellen gedaan. 23 of 30 maart.
De Tempeliers ligt nóg dichter bij het station toch? Dat vond ik nou een bijzonder aangenaam café.quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:32 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
En dan gaan we gewoon bieren in Café Samson. Veel soorten bier en 10 minuutjes lopen vanaf het station
Gaan we nu al de borrel bespreken.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:20 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
De Tempeliers ligt nóg dichter bij het station toch? Dat vond ik nou een bijzonder aangenaam café.
Fix ff een poll danquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Ok. Speciaal voor Uncle doen we er 6 april bij
Ik heb niet zoveel gear om op te geilenquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:30 schreef Mercan het volgende:
[..]
Gaan we nu al de borrel bespreken.
Nijmegen heeft genoeg leuke cafeetjes, dat gaat helemaal goed komen!
Beter gaan we geilen op gear
Gaat niet om de hoeveelheid.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel gear om op te geilen
quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou dan bij deze: ik kan alle 3. Punt.
Maar heb 23 maart gestemd omdat dat het snelste is
24-70 2.8 Canonquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:46 schreef Mercan het volgende:
[..]
Gaat niet om de hoeveelheid.
Als jij een 200 f2 Nikon/Canon uit je tas haalt is het al best sexy!
Als de meeste rustig willen fotograferen dan is Zondag een betere optie.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:56 schreef Susteren het volgende:
Ik heb er wel zin in! Ik denk dat het belangrijk is goed te plannen waar (een plek waar het niet stikt van de mensen) en hoelaat we meeten, de rest komt wel goed
Nee ik bedoel de plek waar we samenkomen, ik herken namelijk niemand in rl van jullie (tenzij wolvenshirt en lange harenquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:58 schreef Mercan het volgende:
[..]
Als de meeste rustig willen fotograferen dan is Zondag een betere optie.
Maar een druk straatbeeld is ook altijd leuk om "urban" stijl foto's te maken.
Zoals ik al eerder zei, zaterdag of zondag hebben beide hun voor- en nadelen.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:00 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nee ik bedoel de plek waar we samenkomen, ik herken namelijk niemand in rl van jullie (tenzij wolvenshirt en lange haren) snapje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2013 22:26:36 ]
Oooh zo.quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:00 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nee ik bedoel de plek waar we samenkomen, ik herken namelijk niemand in rl van jullie (tenzij wolvenshirt en lange haren) snapje
Roken is slecht voor je héquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:01 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Hier heb je alvast een profielfoto van me, mocht ik tussen de mensen komen dan herken je me tenminste
[ afbeelding ]
Hmm ik ga met het ov, dus zou wel fijn zijn als het niet kilometers lopen is vanaf het stationquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:05 schreef Mercan het volgende:
[..]
Oooh zo.
Dat komt helemaal goed.
Als we een definitieve datum en deelnemers lijst hebben zal ik het een en ander uitwerken mbt
-verzamelplaats
-(gratis) parkeerplaatsen
-wandelroute
-borrel/eet locatie
etc.
Goffer... klik ik op 30 maart: We hebben toch lekker de 29e ingevuld voor jequote:Op woensdag 6 februari 2013 17:35 schreef andreas612 het volgende:
Zo dan:
Poll: Datum voor de meet
• 23 maart 2013
• 30 maart 2013
• 6 april 2013
• Volgende week omdat vakantie
• Anders (vertel!)
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Komt goed!quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:19 schreef Susteren het volgende:
[..]
Hmm ik ga met het ov, dus zou wel fijn zijn als het niet kilometers lopen is vanaf het station
Onzin! Als de mens geen bier had uitgevonden, dan had vrijwel niemand de Middeleeuwen overleefd.quote:
Schijnt dat 4L per week het maximum is wat nog geen kwaad kan, dus zeg maar 1 avond.quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:35 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Onzin! Als de mens geen bier had uitgevonden, dan had vrijwel niemand de Middeleeuwen overleefd.
Het is dan maar goed voor mijn gezondheid dat ik een saaie ouwe lul aan het worden ben.quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:36 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Schijnt dat 4L per week het maximum is wat nog geen kwaad kan, dus zeg maar 1 avond.
Ook meisjes van rond de 18?quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:02 schreef Doodkapje het volgende:
Bij Samson komen ook vrouwen onder de 40![]()
Vooral op donderdag... Studentenavond he...quote:
Mij aan een the north face rugzak, zonder fotobabe naast mequote:Op woensdag 6 februari 2013 23:55 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ben te herkennen aan een zwarte lowepro rugtas, iets wat verstrooide blik en een fotobabe naast me.
Wel als je aan de andere kant van die van mij staat, of naast de vriendin van Doodkapje.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:58 schreef Susteren het volgende:
[..]
Mij aan een the north face rugzak, zonder fotobabe naast me
Primaquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wel als je aan de andere kant van die van mij staat, of naast de vriendin van Doodkapje.
Met zo'n objectief lijkt die 1d wel een compact cameraquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:00 schreef kanovinnie het volgende:
Die ziet er zo ongeveer uit dacht ik:
[ afbeelding ]
Je mag ook naast me lopen hoor, doe ik wel een lekker luchtje op.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:58 schreef Susteren het volgende:
[..]
Mij aan een the north face rugzak, zonder fotobabe naast me
quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:00 schreef kanovinnie het volgende:
Die ziet er zo ongeveer uit dacht ik:
[ afbeelding ]
Echt?quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:56 schreef Doodkapje het volgende:
[..]Ja ze heeft ook een Canon inderdaad
De Bigmaquote:
200-500 f/2.8 toch?quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:58 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
De BigmaMooie portretlens wel
Ja zo'n EOS 350D Rebel shiznutz xxx ofzo. Was ze ook een jaartje kwijt, bleek haar vader m geleend te hebben en was ze dat vergeten ofzo. Ondertussen is ze wel wat meer gewend geraakt aan Nikonquote:
Nee joh, gewoon bij dealextreme eentje kopen. Of op de markt.quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
200-500 f/2.8 toch?
Duur polarisatiefiltertje denk ik.
Is ze nog, voor zover dat kan, oldskooler dan ik benquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:00 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ja zo'n EOS 350D Rebel shiznutz xxx ofzo. Was ze ook een jaartje kwijt, bleek haar vader m geleend te hebben en was ze dat vergeten ofzo. Ondertussen is ze wel wat meer gewend geraakt aan Nikon
Dat dat kanquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Is ze nog, voor zover dat kan, oldskooler dan ik ben
Ja, want de rest is niet zo interessantquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:21 schreef kanovinnie het volgende:
Gaat niet om de camera maar om je flitser heb ik me ooit laten vertellen.
Last van compensatiedrang?quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:26 schreef kanovinnie het volgende:
Alhoewel die van mij wel langer is
Bij de laatste die dat tegen me zei antwoorde ik: Moet je aan je dochter vragen.quote:
Ik heb 2 flitsers... win ik nu?quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, want de rest is niet zo interessantEn met jouw flitser kan ik waarschijnlijk paal dansende sexy geklede vrouwen op de foto gaan zetten
Nee, want Kanoquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:56 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik heb 2 flitsers... win ik nu?
Pffff, kleffe zooi...quote:
quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:52 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Je mag ook naast me lopen hoor, doe ik wel een lekker luchtje op.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:56 schreef Puala het volgende:
Doen we die toch?
* Puala met pen + agenda in de aanslag zit
Gewoon met je vriendin een gezamenlijke gmail calenderquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:00 schreef andreas612 het volgende:
plannen jullie in het normale leven ook zo?
Ik vind alles best, en ja, k leef echt van week tot week, maar zal zorgen dat ik de 23e of 30e wel kan :p (mits carpoolen, ov weekend is te duur naar nijmegen)quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:02 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb geen agenda ofzo, dus ja.
Was jij niet degene die pas ween week van te voren weet offie heenkan of niet
Tot nu toe ziet het er dus naar uit dat het de 23e wordtquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:08 schreef SP22 het volgende:
1. Kanovinnie
2. Puala
3. Mercan = 16&23&30
4. Susteren = 16&23&30
5. Andreas612 = 23&30
6. Kwiebuske
7. Doodkapje
8. Schanulleke
9. Spreading
10. SP22 = 23
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:57 schreef Puala het volgende:
1. Kanovinnie = 30 (met toestemming dit keer)
2. Puala = 30
3. Mercan = 16&23&30
4. Susteren = 16&23&30
5. Andreas612 = 23&30
6. Kwiebuske = 30
7. Doodkapje
8. Schanulleke
9. Spreading
10. SP22 = 23
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |