En toen was er een stroomstoring waardoor je het niet op kon nemen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:32 schreef trovey het volgende:
Niet vergeten op te nemen, niet vergeten op te nemen....zo, even een reminder voor mezelf.
Nu je het zegt, ik moet niet vergeten de recorder te programmeren. Dat krijg je er van als je zo nodig op een uitzenddag van DW naar een concert moet.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:32 schreef trovey het volgende:
Niet vergeten op te nemen, niet vergeten op te nemen....zo, even een reminder voor mezelf.
als ik weg moet of ik het vergeet dan download ik het meestal een paar uur later gewoonquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:36 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik moet niet vergeten de recorder te programmeren. Dat krijg je er van als je zo nodig op een uitzenddag van DW naar een concert moet.
Dan zit ik in een restaurant....bij stroomstoring wacht ik op een torrent....maar vaak duurt me dat te lang voordat die online zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:36 schreef Omentuva het volgende:
[..]
En toen was er een stroomstoring waardoor je het niet op kon nemen.![]()
Straks om 19:10 lekker met een bord lasagna voor de TV schuiven. Heerlijk.
Heeft mijn reminder toch nog zin voor anderen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:36 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik moet niet vergeten de recorder te programmeren. Dat krijg je er van als je zo nodig op een uitzenddag van DW naar een concert moet.
Oh, het staat zondagochtend ook wel op mij te wachten, maar op de recorder met BBC-ondertitels en de officiële introductie is het toch net wat fijner.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
als ik weg moet of ik het vergeet dan download ik het meestal een paar uur later gewoon
Ik vind dat Eccleston er zeker bij moet zijn, door hem is de reboot goed gegaan en is de nieuwe serie populair geworden.quote:
Heb ik niet, doe het nog analoog.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:01 schreef wdn het volgende:
Ik ben er klaar voor
Oh en NU Journey's End op BBC entertainment.
Eindigt 5 minuten voor de nieuwe eps
Zondequote:
Wel analoog hè.quote:
Wat mij ook opviel was dat er 1 jaar was overgeslagen bij de pagina met het blad.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:02 schreef Karstman het volgende:
Entertaining, verhaal was niet het beste maar zaten wel een paar hele leuke dingen in. Allemaal de schrijfster van het boek opgevallen? En een oude roommate van de dokter? En we zijn nog geen steek wijzer over wie Clara is... behalve dat ze heel leuk is.
Neve mcingtosh/lizard lady?? Die leeft al jaren?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:17 schreef Omentuva het volgende:
En wie gaf haar dat nummer? Occam's Razor - welke je natuurlijk niet moet toepassen bij Moffat - zegt dat het River of Martha moet zijn. (Donna weet niets, Amy is al jaren dood, Rose zit in een andere dimensie - voor die drie moet je dus door nogal wat hoepels springen...)
Kan ook zijn dat ik wat heb gemist...
16 was ook overgeslagen ...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:10 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Wat mij ook opviel was dat er 1 jaar was overgeslagen bij de pagina met het blad.
23 stond er niet bij.
Volgens mij zitten nog meer aanwijzingen in verstopt maar ook dat weet je met Moffat nooit zeker..
Goede aflevering in elk geval
Hmm... dat zou kunnen inhouden dat ze die jaren in het verleden en in de toekomst heeft doorgebracht en we tot nu toe 1 Clara zijn tegengekomen.quote:
No way!quote:Op zondag 31 maart 2013 13:31 schreef Breuls het volgende:
Nee, is niet vooraf geschreven. Ik ben er direct na de uitzending mee begonnen.
Oh, en daar hebben ze geen BBC? Of internet??quote:Op zondag 31 maart 2013 14:02 schreef Breuls het volgende:
De ene aflevering waarbij het niet lukt is in een weekend waarin ik in het buitenland ben.
Bedoel je The Ssseedsss of Death? Dat is hun tweede verhaal. Hun eerste verhaal The Ice Warriorsss is namelijk incompleet.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:43 schreef Breuls het volgende:
Voor de aflevering van over twee weken ga ik overigens wel research doen, want dan komen de Ice Warriors. Ik heb hun eerste serial uit de sixties hier liggen, en die ga ik voor die tijd effe kijken.
Godzijdank heeft Moffat UNIT met de introductie van Kate vorig jaar weer cool gemaakt. De kille organisatie die RTD ervan had gemaakt is misschien wat realistischer maar UNIT hoort gewoon uit helden te bestaan.quote:
Nee, ik bedoel hun eerste. Wat is er incompleet aan The Ice Warriors?quote:Op zondag 31 maart 2013 17:37 schreef whocares86 het volgende:
Bedoel je The Ssseedsss of Death? Dat is hun tweede verhaal. Hun eerste verhaal The Ice Warriorsss is namelijk incompleet.
De tweede en derde aflevering ontbreken. Al zijn er natuurlijk reconstructies.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:20 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel hun eerste. Wat is er incompleet aan The Ice Warriors?
Het blijft eeuwig jammer dat er zoveel gewist is. Al brengen ze steeds meer van de incomplete serials gewoon uit op dvd met tekenfilm versies van de missende afleveringen. Zoals Reign of Terror en The Invasion.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:34 schreef Breuls het volgende:
Oh, ik zie nu dat die afleveringen inderdaad een labeltje 'recon' hebben.
Nouja, die missen dan dus. Zijn niet de enige.
Roommate? Niet opgevallen. Zat Craig Owens ergens in de aflevering?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:02 schreef Karstman het volgende:
Entertaining, verhaal was niet het beste maar zaten wel een paar hele leuke dingen in. Allemaal de schrijfster van het boek opgevallen? En een oude roommate van de dokter? En we zijn nog geen steek wijzer over wie Clara is... behalve dat ze heel leuk is.
Ja ik meende hem te herkennen de eerste keer als die rij tv schermen waar de mensen in vastzitten in beeld komt, hij zit ergens rechts onderaan.quote:Op maandag 1 april 2013 09:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Roommate? Niet opgevallen. Zat Craig Owens ergens in de aflevering?
James Corden zat niet in deze epi hoor ...quote:Op maandag 1 april 2013 11:37 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ja ik meende hem te herkennen de eerste keer als die rij tv schermen waar de mensen in vastzitten in beeld komt, hij zit ergens rechts onderaan.
Niet acterend inderdaad maar meende hem toch echt te herkennen als een van de mensen die vast zat in zo'n schermpjequote:Op maandag 1 april 2013 12:25 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
James Corden zat niet in deze epi hoor ...
Ik heb teruggekeken, ik kan hem in elk geval niet vinden ...quote:Op maandag 1 april 2013 12:33 schreef Karstman het volgende:
[..]
Niet acterend inderdaad maar meende hem toch echt te herkennen als een van de mensen die vast zat in zo'n schermpje
Ontzettende gave fotoquote:
Dit is een grotere versie, maar helaas is nog steeds de titel niet te lezen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:06 schreef Sprouts het volgende:
En nog 1 van de read through, met Jenna-Louise en Joanna Page.
[ afbeelding ]
Klopt, jammer! Matt moet wel de knoop van z'n linker jaszak gaan vastnaaien. Yay, inzoomen!quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:25 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dit is een grotere versie, maar helaas is nog steeds de titel niet te lezen.
Wat een knappertquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:30 schreef Breuls het volgende:
De Zygons zitten overigens in het verhaal van de anniversary: http://www.bbc.co.uk/blog(...)-Anniversary-Special
[ afbeelding ]
Dat is wel een 10-uitspraak vind ik.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:33 schreef Ugjerke het volgende:
OH LAAT IEMAND ALSJEBLIEFT "LET ZYGONS BE ZYGONS" ZEGGEN.
Dit is Doctor Who bijna alle aliens vallen onder die typering.quote:Op woensdag 3 april 2013 07:14 schreef Breuls het volgende:
Zygons, Ice Warriors.. dat zijn wel van die typische sullige aliens, of niet?
quote:Op woensdag 3 april 2013 09:54 schreef Breuls het volgende:
In classic Who wel, ja. Tegenwoordig is dat toch wel anders.
Yes, al eventjes.quote:
Holy shit, ja, zaterdag weer!quote:Op woensdag 3 april 2013 19:06 schreef Breuls het volgende:
Smith en Coleman introduceren de aflevering van a.s. zaterdag:
http://www.bbc.co.uk/programmes/p0176y97
Hebben jullie trouwens ook dat gevoel van "omg, meteen aanstaande zaterdag alweer een volgende aflevering? wowwwww!" ?
Welkom!quote:Op donderdag 4 april 2013 13:41 schreef Bloempje. het volgende:
Hallo! Doctor Who kneus hier, aangenaam.
Dan lees je bovenstaande niet goed.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:53 schreef DoomCow het volgende:
BBC deny rumours that Christopher Eccleston quit 50th anniversary episode of 'Doctor Who'
Reports that actor agreed to return but then changed his mind are false, they confirm
http://www.nme.com/filman(...)ton-quit-50th/305493
Geen Eccleston in de 50th
Verder in het artikel ataat dat hij heeft besloten niet mee te doenquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dan lees je bovenstaande niet goed.
De berichten dat hij mee zou doen, maar uiteindelijk handdoek in de ring gooide zijn onjuist.
Dus aanwezigheid van Eccleston is nog altijd mogelijk
quote:However, according to Digital Spy, the BBC have claimed that Eccleston had never signed on to be involved in the show. "Chris met with Steven Moffat a couple of times to talk about Steven's plans for the Doctor Who 50th anniversary episode," said a source. "After careful thought, Chris decided not to be in the episode. He wishes the team all the best."
IK denk BFF, volgend jaar zou er waarschijnlijk een nieuwe Doctor komen, misschien dat die nog wel een lover interest krijgt met Clara.. hoewel dat ook wel zonde zou zijn.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:35 schreef Sprouts het volgende:
Verhaal was meh, sfeertje was tof en muziek was erg mooi!
Wat wordt dit voor Doctor/companion-relatie trouwens: gewoon goede vrienden, familiair of weer eens een love interest? Ik kan Clara nog niet echt plaatsen.
Hij bedoelt Clara zelf toch? Zij herinnert haar eigen past lives niet.. de Doctor wel uiteraard. Of ben ik nou gek?quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:52 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Hoewel.. wie bedoelde de doctor toen hij zij dat Clara hem deed denken aan iemand die overleden was? Rose misschien?
Dat dacht ik ook ja.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:05 schreef Sprouts het volgende:
[..]
Hij bedoelt Clara zelf toch? Zij herinnert haar eigen past lives niet.. de Doctor wel uiteraard. Of ben ik nou gek?
Nee, die twee hoeven opzich verder niks met elkaar te maken hebben,. Clara en Rose maar ze lijken qua karakter wel een beetje op elkaar vind ik, beiden nieuwschierig en nergens bang voor.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:05 schreef Sprouts het volgende:
[..]
Hij bedoelt Clara zelf toch? Zij herinnert haar eigen past lives niet.. de Doctor wel uiteraard. Of ben ik nou gek?
7.1 en Christmas special... Ze kon niet dood in de Christmas ep omdat de Doctor wist dat ze in 7.1 doodging.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:52 schreef SiGNe het volgende:
Hoewel.. wie bedoelde de doctor toen hij zij dat Clara hem deed denken aan iemand die overleden was? Rose misschien?
In tegenstelling tot wat makelaars je willen laten geloven is 'locatie, locatie, locatie' niet altijd alles, en al helemaal niet in een TV-serie.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:32 schreef whocares86 het volgende:
De meningen lijken flink verdeelt te zijn over deze aflevering. Ik snap die Whovians soms echt niet. Na 8 jaar eindelijk een echt vreemde planeet zonder enige link met de aarde of de mensheid zijn ze nog niet tevreden.
We blijven kritisch he?quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:32 schreef whocares86 het volgende:
De meningen lijken flink verdeelt te zijn over deze aflevering. Ik snap die Whovians soms echt niet. Na 8 jaar eindelijk een echt vreemde planeet zonder enige link met de aarde of de mensheid zijn ze nog niet tevreden.
Komt net door die missende link.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:32 schreef whocares86 het volgende:
quote:Wat de laatste jaren echter mist is een aantal van die simpele momenten tussen de Doctor en de companion waarin we de geheimen van de TARDIS leren. Rose was de laatste die te horen kreeg dat het feit dat iedereen (Brits) Engels lijkt te spreken een trucje van de TARDIS is.
De moderne reisgenoten kijken amper nog ergens van op. Het moet allemaal zo snel tegenwoordig dat ze vergeten dat de reisgenoot net in situatie is beland die ze nooit voor mogelijk hadden gehouden en waarin alles vreemd voor ze is.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:04 schreef Breuls het volgende:
Ja, het is ook nog een paar keer zijdelings genoemd, maar het punt wat ik probeer te maken is breder: er is zo weinig introductie.
Je bent niet gek. Het was overduidelijk dat hij Clara zelf bedoelde.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:05 schreef Sprouts het volgende:
[..]
Hoezo? Misschien was dat wel de aanleiding om Clara te creeren.quote:Op zondag 7 april 2013 12:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Moet de ep nog kijken, maar Clara als de TARDIS?
No way, dan haal je die schitterende aflevering uit de vorige serie, waarin de TARDIS tot leven kwam, imo snoeihard onderuit ....
Die is niet overleden, alleen ergens anders.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:52 schreef SiGNe het volgende:
[..]
IK denk BFF, volgend jaar zou er waarschijnlijk een nieuwe Doctor komen, misschien dat die nog wel een lover interest krijgt met Clara.. hoewel dat ook wel zonde zou zijn.
Ja, klopt.quote:Op zondag 7 april 2013 16:28 schreef Ugjerke het volgende:
Is dat nou Liam Cunningham in de volgende aflevering? De acteur die Davos speelt in Game of Thrones.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |