meet bij sjokquote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Midden in het centrum van Amsterdam, vlakbij een metrostation, op vijf minuten van de faculteit en tering grootWel redelijk prijzig maar dat wordt opgevangen door de huursubsidie
Zo dat zou perfect zijn ! I said a hip, hop heuaaaarghhhhhhquote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zet mijn Xperia nu ook helemaal stampvol met die troep zodat mocht ik 'm ooit kwijtraken ik hem de Ketchup song kan laten zingen in tien talen terwijl het scherm constant knippert tot de dief zo gek wordt dat hij hem terug brengt
Is dat die linkse naïeve stumperd?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:35 schreef Boterbartje het volgende:
ik heb eigenlijk nog nooit zo'n josti als bram v loon gezien. mezelf meegenomen
wat een stuk stront zeg
Ik kwam ook een app tegen die met een sleutelhanger voor je sleutelbos komt, als je je telefoon of je sleutels ergens achterlaat gaan ze beiden keihard lawaai makenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Zo dat zou perfect zijn ! I said a hip, hop heuaaaarghhhhhh
Vallen met gestrekte armen. Als we dat niet deden liep elke Nederlander van vijf jaar en ouder met twee stifttanden.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:35 schreef Boterbartje het volgende:
ik heb eigenlijk nog nooit zo'n josti als bram v loon gezien. mezelf meegenomen
wat een stuk stront zeg
vallen met gestrekte armen is een voorbeeld van het beperkte anticiperen van de mensquote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:38 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Vallen met gestrekte armen. Als we dat niet deden liep elke Nederlander van vijf jaar en ouder met twee stifttanden.
Ik kom tot nu toe niet verder dan op volume 10. Blijf proberen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Zo dat zou perfect zijn ! I said a hip, hop heuaaaarghhhhhh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt als waar ik woonquote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Midden in het centrum van Amsterdam, vlakbij een metrostation, op vijf minuten van de faculteit en tering grootWel redelijk prijzig maar dat wordt opgevangen door de huursubsidie
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kom tot nu toe niet verder dan op volume 10. Blijf proberen.Ik heb ergens een death metal nummer waarin halverwege een complete kinderboerderij voorbij komt fietsen. Doet het ook goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik DM je wel. Voor het minieme risico dat ik die kamer krijg en iedereen weet waar ik woon.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:45 schreef Ryon het volgende:
[..]
Klinkt als waar ik woonWelke straat is het?
Zeker weten dat je huursubsidie krijg? Dat is ook leeftijd gebonden.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Blijkbaar is de huursubsidie als je jonger dan 23 bent lager, maar wel aanwezig.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zeker weten dat je huursubsidie krijg? Dat is ook leeftijd gebonden.
Maar als het kan, sowieso doen !!
Joa zolang de huur onder de 350 is dacht ik hoor?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Blijkbaar is de huursubsidie als je jonger dan 23 bent lager, maar wel aanwezig.
Dat heb ik ook wel nodig, als ik de huur niet kan betalen zelfs met een enorme lening houdt het echt opquote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:56 schreef Ryon het volgende:
Ja, veel studentenwoningen (niet allemaal) van corporaties geven ook al een huursubsidie als je beneden de 23 bent. Dat maakt het een en ander nog betaalbaar.
tsjokkolo, max lening is echt iets van 700 ois, daar kom je toch niet aan?! Want dan zoek je denk ik wel de verkeerde kamerquote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel nodig, als ik de huur niet kan betalen zelfs met een enorme lening houdt het echt op
Huur kan in Amsterdam belachelijk hoog zijn. Veel studenten tikken rustig 450 per maand af voor een kamer waar geen toeslag voor mogelijk is. Ben je de helft van je superstufi kwijt aan onderdak.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel nodig, als ik de huur niet kan betalen zelfs met een enorme lening houdt het echt op
Dat is ook een prijs die ik best zou accepteren. Dan heb je een fikse lening, jammer dan. Heb een keer een lang gesprek gehad met een studente die naast haar studie twee bijbaantjes had, in een krot van een kamer woonde in een pand dat gesloopt ging worden, al haar studiestof kopiëerde uit boeken van medeleerlingen of de UB en zo goedkoop mogelijk leefde, en daarmee net rond kon komen zonder een cent van haar ouders of de Staat. Dat is dus niet iets wat ik graag zou willen doenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:58 schreef Ryon het volgende:
[..]
Huur kan in Amsterdam belachelijk hoog zijn. Veel studenten tikken rustig 450 per maand af voor een kamer waar geen toeslag voor mogelijk is. Ben je de helft van je superstufi kwijt aan onderdak.
Ik wil niet lenen maar wat die studente doet gaat mij ook te verquote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:01 schreef Tchock het volgende:
Dat is ook een prijs die ik best zou accepteren. Dan heb je een fikse lening, jammer dan. Heb een keer een lang gesprek gehad met een studente die naast haar studie twee bijbaantjes had, in een krot van een kamer woonde in een pand dat gesloopt ging worden, al haar studiestof kopiëerde uit boeken van medeleerlingen of de UB en zo goedkoop mogelijk leefde, en daarmee net rond kon komen zonder een cent van haar ouders of de Staat. Dat is dus niet iets wat ik graag zou willen doen
Dat is ook geen leven. Zo'n lening is juist bedoeld om de daarmee de huur te kunnen betalen en gewoon boeken te kunnen kopen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is ook een prijs die ik best zou accepteren. Dan heb je een fikse lening, jammer dan. Heb een keer een lang gesprek gehad met een studente die naast haar studie twee bijbaantjes had, in een krot van een kamer woonde in een pand dat gesloopt ging worden, al haar studiestof kopiëerde uit boeken van medeleerlingen of de UB en zo goedkoop mogelijk leefde, en daarmee net rond kon komen zonder een cent van haar ouders of de Staat. Dat is dus niet iets wat ik graag zou willen doen
Ja, precies. Lijkt me echt afschuwelijk. Sowieso hou ik veel te veel van geld uitgevenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:04 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat is ook geen leven. Zo'n lening is juist bedoeld om de daarmee de huur te kunnen betalen en gewoon boeken te kunnen kopen.
Ik ken ook zat studenten die anti-kraak wonen en zonder stufi proberen rond te komen en daar een sport van maken. Maar mijn hobby zou het niet zijn.
Dat trek je trouwens ook niet. Het leven is van zichzelf al lastig zat, het hoeft niet veel moeilijker gemaakt te worden dan het al reeds is.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, precies. Lijkt me echt afschuwelijk. Sowieso hou ik veel te veel van geld uitgeven
Nouja, veel mensen halen er voldoening uit zelfstandig te zijn. En ik vast ook wel, maar niet genoegquote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:06 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat trek je trouwens ook niet. Het leven is van zichzelf al lastig zat, het hoeft niet veel moeilijker gemaakt te worden dan het al reeds is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |