Wat doe jij eigenlijk voor werk? Doe je al iets juridisch?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Goede benadering ! We denken over een tweede. Kun je nagaan.
Ik werk in de ICT.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk voor werk? Doe je al iets juridisch?
Ik werk bij een softwarebedrijf als laatstelijns support engineer. Poortwachter voor onze developers, mentoren van de eerstelijns support engineers, trainen en ondersteunen van klanten en collega's. Mijn werkgebied is communicatie in de breedste zin van het woord. Dan moet je denken aan mail, chat, delen van informatie en alles wat daarbij komt kijken.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:37 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ah leuk. Wat doe je precies als ik vragen mag?
Oude liefde. Vroeger aan de EUR gestudeerd. Niet volwassen genoeg (je verwacht het niet) en ICT trok. Maar de droom is altijd gebleven.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
En vanwaar de beslissing om er een rechtenstudie naast te gaan doen?
Tof! Groot software bedrijf? Microsoft toevallig?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:43 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik werk bij een softwarebedrijf als laatstelijns support engineer. Poortwachter voor onze developers, mentoren van de eerstelijns support engineers, trainen en ondersteunen van klanten en collega's. Mijn werkgebied is communicatie in de breedste zin van het woord. Dan moet je denken aan mail, chat, delen van informatie en alles wat daarbij komt kijken.
Klinkt goed. Hoop dat je het naar je zin hebt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:43 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik werk bij een softwarebedrijf als laatstelijns support engineer. Poortwachter voor onze developers, mentoren van de eerstelijns support engineers, trainen en ondersteunen van klanten en collega's. Mijn werkgebied is communicatie in de breedste zin van het woord. Dan moet je denken aan mail, chat, delen van informatie en alles wat daarbij komt kijken.
Deze manquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:45 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Tof! Groot software bedrijf? Microsoft toevallig?
Hoe hebben jullie de kerstgeschenken geregeld?
Ben je ook van plan een echte juridische baan te gaan nastreven op den duur, of is het gewoon als uitbreiding van je kwaliteiten in je huidige baan?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Oude liefde. Vroeger aan de EUR gestudeerd. Niet volwassen genoeg (je verwacht het niet) en ICT trok. Maar de droom is altijd gebleven.
Wat doe je nou? Gewoon voor geld standaard bezwaar indienen?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:46 schreef Yreal het volgende:
Iemand hier trouwens nog verkeersboetes? Ik lig weer een beetje stil..
Nog 1 zo'n post en ik rapporteer je voor reclame makenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:46 schreef Yreal het volgende:
Iemand hier trouwens nog verkeersboetes? Ik lig weer een beetje stil..
voor gratisquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat doe je nou? Gewoon voor geld standaard bezwaar indienen?
Minpunten dit ties, minpuntenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nog 1 zo'n post en ik rapporteer je voor reclame maken
Zeker. Dank je wel.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:46 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Klinkt goed. Hoop dat je het naar je zin hebt.
Ik wil echt de juristerij in, maar sommige stations zijn voor mij gepasseerd. Ik kan me niet veroorloven stage te gaan lopen of een juniorfunctie aan te nemen. Ik heb huis boom beest en een uitgavenpatroon dat daarbij past.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ben je ook van plan een echte juridische baan te gaan nastreven op den duur, of is het gewoon als uitbreiding van je kwaliteiten in je huidige baan?
De advocaatstage is gewoon betaald natuurlijk, en je haalt topcijfers man.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:54 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik wil echt de juristerij in, maar sommige stations zijn voor mij gepasseerd. Ik kan me niet veroorloven stage te gaan lopen of een juniorfunctie aan te nemen. Ik heb huis boom beest en een uitgavenpatroon dat daarbij past.
Hetzelfde geldt voor mijn cijfers. Ik heb de ambitie om hoog te scoren maar ik moet de balans met mijn werk en privéleven respecteren. Een hoog cijfer rechtvaardigt niet altijd de extra tijd.
Kan je intern doorgroeien binnen jouw huidige bedrijf, bijv via de juridische afdeling of moet je echt extern opzoek gaan naar een functie?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:54 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik wil echt de juristerij in, maar sommige stations zijn voor mij gepasseerd. Ik kan me niet veroorloven stage te gaan lopen of een juniorfunctie aan te nemen. Ik heb huis boom beest en een uitgavenpatroon dat daarbij past.
Hetzelfde geldt voor mijn cijfers. Ik heb de ambitie om hoog te scoren maar ik moet de balans met mijn werk en privéleven respecteren. Een hoog cijfer rechtvaardigt niet altijd de extra tijd.
Nee ik moet weg dan. Er is geen raakvlak; ik krijg ook geen enkele financiële of andere ondersteuning.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:56 schreef Ryon het volgende:
[..]
Kan je intern doorgroeien binnen jouw huidige bedrijf, bijv via de juridische afdeling of moet je echt extern opzoek gaan naar een functie?
Maar goed, met jouw cv moet je een goede functie kunnen scoren.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:00 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nee ik moet weg dan. Er is geen raakvlak; ik krijg ook geen enkele financiële of andere ondersteuning.
Overigens om iets te nuanceren: ik ben reëel en haal niet mijn neus op voor een juniorfunctie. Maar een jaar werken voor 1500 euro bruto per maand is gepasseerd.
Vergeet niet dat ik dan gewoon iemand zonder werkervaring ben hè. Zo van school en nog een stuk ouder ook.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:10 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maar goed, met jouw cv moet je een goede functie kunnen scoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |