Weetje soms denk ik ook achteraf wel van 'foei waarom nou weer' maar dit is gewoon een vies goedkoop breezersletje en al mag ze knap zijn en alles; zonder inhoud of met alleen maar dat domme gezwets is er niets aanquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:43 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb het idee dat Yreal niet echt high standards heeft
Niet onrealistisch hoogquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:43 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb het idee dat Yreal niet echt high standards heeft
ergens geloof ik niet dat jij lekkere wijven neuktquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Weetje soms denk ik ook achteraf wel van 'foei waarom nou weer' maar dit is gewoon een vies goedkoop breezersletje en al mag ze knap zijn en alles; zonder inhoud of met alleen maar dat domme gezwets is er niets aan
Tenzij doutzenkroes. die mag een IQ van 3 hebben en ik krijg er nog een harde plasser van
Manho.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
Je snapt niet dat ze een lolletje heeft? Ik zou haar wel doen trouwens
Bedankt dan weer. Als ik met een chick praat loop ik Apple niet af te kraken hoorquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
ergens geloof ik niet dat jij lekkere wijven neukt
quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:51 schreef Tchock het volgende:
Hallo allen. Oh, tweets? Daar heb ik er ook nog meer dan 3000 van
quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Weetje soms denk ik ook achteraf wel van 'foei waarom nou weer' maar dit is gewoon een vies goedkoop breezersletje en al mag ze knap zijn en alles; zonder inhoud of met alleen maar dat domme gezwets is er niets aan
Tenzij doutzenkroes. die mag een IQ van 3 hebben en ik krijg er nog een harde plasser van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. Als ik dat ook teruglees manquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:54 schreef N0rah het volgende:
[..]Wát een prachtige vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
[..]Doe mij haar maar in lingerieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Fijn. Kun jij niet meer van dit soort posts maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twitter kan ook erg zakelijk en professioneel zijn hoorquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. Als ik dat ook teruglees manLaatste tweet was van 13 december '11. Toen ik nog een klein Tchockje was.
twitter:mrsgoodlLuck twitterde op donderdag 24-01-2013 om 23:39:27Kanker kanker bb pfff kk stress man bb wilt niet aan swa reageer retweet
[..]prachtig die bikinilijntjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is niet zo dat ik elke dag foto's van kijk en erop fap of als bureaublad achtergrond heb, maar als ik haar zie op tv dan vind ik het een prachtige vrouw. Daarbij is ze ook gewoon oprecht aardig.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:56 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ben er niet zo kapot van. Nooit geweest.
Ik zag hem vanmorgen in Funny clips and links en hij is vandaag ZOOOOOO uitgemolken hequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]Doe in pm danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom wil je pics van mij?quote:
Hehe oke. Maar iedereen schijnt helemaal gek van haar te zijn en ik heb dat minder. Word er niet warm van, laat ik het zo zeggen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:57 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik elke dag foto's van kijk en erop fap of als bureaublad achtergrond heb, maar als ik haar zie op tv dan vind ik het een prachtige vrouw. Daarbij is ze ook gewoon oprecht aardig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |