bleggghhhh snert jekkie.....quote:
Geslaagd dusquote:Op maandag 28 januari 2013 16:04 schreef gridjuh het volgende:
[..]
bleggghhhh snert jekkie.....
Hoewel vorige week voor het eerst in mijn leven snert gemaakt, vriendlief vond hem lekker
quote:Op maandag 28 januari 2013 16:12 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Gelukkig wel,....anders had tie tomatensoep gekregen hoor
Prima, vertel maar wanneerquote:Op maandag 28 januari 2013 16:14 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Tja ik lust amper groente dus maar ik moet toch iets eten
Komen jullie nog x bij ons eten?
Heh, dan zitten we in Engeland, inkopen doen voor de shopquote:
ieder weekendquote:Op maandag 28 januari 2013 16:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heh, dan zitten we in Engeland, inkopen doen voor de shop
Vraag idd maar ffquote:Op maandag 28 januari 2013 16:36 schreef gridjuh het volgende:
[..]
ieder weekendwant zal straks tim zn agenda ook vragen
Aaaah en wat denk je......van de troon af.....friso officieel overleden...quote:Op maandag 28 januari 2013 17:15 schreef ErwinRommel het volgende:
Hare Majesteit houdt vandaag om 19:00 een speech
Waar zit jij danquote:Op maandag 28 januari 2013 17:24 schreef superkimmi het volgende:
peter en cees? zo heten twee TC's bij ons ook xD
Een goede zelfgemaakte tomatensoep is niks mis mee.quote:
http://www.nu.nl/binnenla(...)stand-van-troon.htmlquote:Op maandag 28 januari 2013 17:28 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Aaaah en wat denk je......van de troon af.....friso officieel overleden...
Het overlijden van Friso gaat ze nooit zelf bekend maken. Dit wordt abdicatie.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:28 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Aaaah en wat denk je......van de troon af.....friso officieel overleden...
Een gazelle. Voorkant is compleet vernietigd, de reparatie kost 180 euro..quote:Op maandag 28 januari 2013 11:43 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Onthou dat je binnenkort een heel stuk minder hoeft te fietsen
Wat voor fiets was het nou eigenlijk?
Voor de regen heb ik een prachtig regenpak. Regen boeit me niet zoveel, behalve als het meer dan een week dag in dag uit regent.
oei ...quote:Op maandag 28 januari 2013 18:06 schreef Selestha het volgende:
[..]
Een gazelle. Voorkant is compleet vernietigd, de reparatie kost 180 euro..
Jep en geen vergoeding want ik ga deze week uit dienstquote:Op maandag 28 januari 2013 19:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
oei ...
een fikse kostenpost ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |