Hie ris t ook her en der.. de wegen zijn iig schoon, op af en toe een bolletje blubber na.. maar daar kan omheen gefiets worden!quote:Op zondag 27 januari 2013 21:44 schreef Rafierafie het volgende:
Is overal de sneeuw al weg?
Hier ligt her en der nog een klein beetje. Met name op de grasvelden.
haha iddquote:Op zondag 27 januari 2013 21:53 schreef superkimmi het volgende:
nou, je hebt je vakantie dan wel mooi ingepland.. en t einde er van ook(qua weer)
't Zal dan wel aan mij liggen als ik de euforie in dit topic zie, maar ik heb duizend keer liever sneeuw op de grond dan de hele godganse week regen.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:53 schreef superkimmi het volgende:
nou, je hebt je vakantie dan wel mooi ingepland.. en t einde er van ook(qua weer)
mja, als het hele dagen onder nul blijft, dan valt dat wel mee. Als het blijft vriezen dan is er minder kans op gladheidquote:Op zondag 27 januari 2013 23:59 schreef Hoplahopla het volgende:
Regen is erger dan sneeuw. Zij het niet dat heel Nederland tjokvol zit met asociale mensen die het vertikken om hun stoep schoon te houden. Gevolg is dat werken na sneeuw levensgevaarlijk is.
Als jij je fiets volledig in de prak gereden hebt vanwege de gladheid ben je er ook wel klaar mee hoor.. Dat gebeurt je niet met regen.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:24 schreef Zelva het volgende:
[..]
't Zal dan wel aan mij liggen als ik de euforie in dit topic zie, maar ik heb duizend keer liever sneeuw op de grond dan de hele godganse week regen.
Onthou dat je binnenkort een heel stuk minder hoeft te fietsenquote:Op maandag 28 januari 2013 06:45 schreef Selestha het volgende:
[..]
Als jij je fiets volledig in de prak gereden hebt vanwege de gladheid ben je er ook wel klaar mee hoor.. Dat gebeurt je niet met regen.
Wel grappig dat ik deze hele winterse periode niet een keer onderuit ben gegaan en maar iets van 3 keer bijna. Maar daarnet over 10 meter op weg naar de tandarts 4 keer bijna gevallen.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:48 schreef gelestipjes het volgende:
Ik vind regen nooit zo'n probleem, dat kost me op zich niet veel meer tijd. Gladheid daarentegen, dat is één en al ellende. Veel meer tijd kwijt en maar hopen dat je niet onderuit gaat.
Ja, ik ken het, ik ben deze winter met werken ook niet onderuit gegaan, overal voorzichtig doen en zo, wilde ik na het werken nog snel even naar de supermarkt, ga ik daar binnen bijna onderuit, kon me nog net vasthoudenquote:Op maandag 28 januari 2013 11:50 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Wel grappig dat ik deze hele winterse periode niet een keer onderuit ben gegaan en maar iets van 3 keer bijna. Maar daarnet over 10 meter op weg naar de tandarts 4 keer bijna gevallen.
Ik ging vorige x met mijn vriend naar zo'n winkelcentrum, wij bij de ingang heel voorzichtig lopen, waren gladde tegels.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:53 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ja, ik ken het, ik ben deze winter met werken ook niet onderuit gegaan, overal voorzichtig doen en zo, wilde ik na het werken nog snel even naar de supermarkt, ga ik daar binnen bijna onderuit, kon me nog net vasthouden
http://www.telegraaf.nl/b(...)ldenpostzegel__.html (via takkfyrir)quote:Guldenpostzegel tot november geldig
DEN HAAG - De guldenpostzegel is nog tot 1 november 2013 geldig. Ongeveer tien jaar na de invoering van de euro wordt de oude postzegel ongeldig als frankeermiddel.
Nederland is één van de weinige landen in de Euro-zone dat nog oude postzegels in de valuta van vóór de invoering van de euro in 2002 toestaat. Onder meer Duitsland, Spanje, Portugal en Ierland hebben dit direct bij de invoering van de euro afgeschaft.
Ook worden er steeds minder guldenzegels geplakt, terwijl de kosten voor het verwerken gelijk blijven. Dit zijn bijvoorbeeld kosten voor de techniek achter fraudepreventie in bijvoorbeeld sorteermachines of instructies voor het netwerk van PostNL postkantoren. Het beëindigen hiervan maakt de verwerking van post en pakketten eenvoudiger.
En dat terwijl er dit jaar massaal snowgrips zijn uitgedeeld... Ahem...quote:Op maandag 28 januari 2013 13:28 schreef Herfstblad het volgende:
Ik ben dit jaar 7 keer gevallen met de gladheid5 keer tijdens het werken, 2 keer in mijn eigen tijd.
Die dingen vind ik zo irritant dat ik ze niet draagquote:Op maandag 28 januari 2013 14:25 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
En dat terwijl er dit jaar massaal snowgrips zijn uitgedeeld... Ahem...
aiaiai.....quote:Op maandag 28 januari 2013 16:01 schreef ErwinRommel het volgende:
pffff, net een longfunctietest gehad, gaat er niet beter op worden met mijn COPD
Yep, zeer goedquote:Op maandag 28 januari 2013 16:02 schreef gridjuh het volgende:
[..]
aiaiai.....
Was de snert nog goed ingedikt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |