abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122220648
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 17:40 schreef superkimmi het volgende:
tot nu toe valt t bij mij nog steeds mee met uitbetaling v/d uren.. heb nu wel wéér een nieuwe teamcoach.. althans, moet aan een ander mijn tijden doorgeven..

als t echt zo'n ramp wordt bij mij, dan kap ik er mee.. ga niet uren ploeteren voor minder geld.. ik heb het privilege dat ik t meer doe voor t leuke extraatje
dat betekent niet dat je uitgebuit hoeft te worden,ook ondanks dat je er niet afhankelijk van bent.
zelfs in de supermarkt word je nog beter betaald
  dinsdag 29 januari 2013 @ 17:49:28 #277
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_122220658
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 17:42 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Ik denk wel dat als je moeilijk gaat doen, dat ze je contract dan niet zullen verlengen. Maar de meeste postbezorgers hebben volgens mij een vast contract dus dan speelt dat issue van contractsverlenging niet. Met een contract voor bepaalde tijd denk ik inderdaad niet dat je nog op verlenging hoeft te rekenen als je de bond erbij haalt.
Daarom dus.
Zelf heb ik nu m'n 2de halfjaarcontract na eerst 18 maanden als uitzendkracht te hebben gewerkt.
Ik denk wel 2 keer na.
Maar ik "sjoemel" dan ook wel met de tijden omdat ik geen pauze neem en gewoon doorwerk, pauze bij ons word nl. niet betaald.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 29 januari 2013 @ 17:53:18 #278
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_122220798
quote:
8s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 17:47 schreef lololo het volgende:

[..]

Dat is ook weer zo'n idioot verzinsel, dan gaat een of andere jan doedel die totáál geen weet heeft van de omstandigheden beslissen of jij je uren wel of niet krijgt. En door het op die manier voor te leggen verzwak je nog je juridische positie ook omdat je daarmee eigenlijk impliciet aangeeft dat je je neerlegt bij het oordeel wat jan doedel velt.

Ik ben er klaar mee iig, juridisch gezien moeten ze gewoon je gewerkte uren betalen, punt! Je werkt godverdomme (nog) niet voor fucking stukloon.... Als ze vinden dat je je werk zó slecht doet dat het niet te verantwoorden is om je te betalen dan mogen ze een ontslagprocedure starten, waarin ze dan vrij kansloos zijn omdat ze nooit hard gemaakt krijgen dat jij niet snel genoeg bent :') .

Volgende keer dat ze moeilijk gaan doen over het uitbetalen van uren wil ik nog best eventjes de VM erop aanspreken en als ik dan nog nul op rekest krijg ga ik ook naar de vakbond. Gesodemieter altijd...
daarom moet je ook niet de enige zijn die klaagt. Al je collega's moeten meedoen
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 29 januari 2013 @ 17:57:51 #279
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_122220943
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 17:49 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

dat betekent niet dat je uitgebuit hoeft te worden,ook ondanks dat je er niet afhankelijk van bent.
zelfs in de supermarkt word je nog beter betaald
daarom ga ik ook weg als t me niet emer bevalt.. supermarkt word ik niet meer aangenomen, ben 22 :P
Vanaf volgend jaar waarschijnlijk wel werken als student assistent aan de universiteit.. dat is echt een vetpot als student :D
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_122221686
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 17:25 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Is het dan niet een nadeel dat bij de nieuwe contractverlening er geen plek meer voor je is?
Ik ben gelukkig al jaren in vaste dienst ;)
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  dinsdag 29 januari 2013 @ 18:28:31 #281
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_122222175
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 18:16 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Ik ben gelukkig al jaren in vaste dienst ;)
;)
Dat bedoel ik dus, als je een tijdelijk contract hebt denk ik dat dat nadelig voor je werkt, maar dat is niet enkel bij PostNL het geval.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_122227119
Ik wil een pakketje retour sturen, ze hebben me een antwoordnummer gegeven zodat het kosteloos verstuurd kan worden. Is er een optie dat het pakket bij mij thuis kan worden afgehaald?
pi_122227642
ik mis een reactie hier over het overleg morgen?
edit hij is er weer :)

[ Bericht 55% gewijzigd door ophaling10 op 29-01-2013 21:15:33 ]
  dinsdag 29 januari 2013 @ 20:34:44 #285
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_122228685
zag vandaag de pakketbezorger voor de deur staan, maar was net niet op tijd (kwam van t einde v/d straat).. dus net naar mijnpakket om bezorgtijd te wijzigen.. is t er NOG EEN van kwintet solutions.. oftewel NOG MEER bedrijfskleding.. heb ondertussen 3x een pakketje gehad.. wat krijg ik nu? postnl armbandjes? postnl haarelastiekjes? postnl oorwarmers? :')
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_122228769
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 20:34 schreef superkimmi het volgende:
zag vandaag de pakketbezorger voor de deur staan, maar was net niet op tijd (kwam van t einde v/d straat).. dus net naar mijnpakket om bezorgtijd te wijzigen.. is t er NOG EEN van kwintet solutions.. oftewel NOG MEER bedrijfskleding.. heb ondertussen 3x een pakketje gehad.. wat krijg ik nu? postnl armbandjes? postnl haarelastiekjes? postnl oorwarmers? :')
Ik heb vandaag eens aan m'n TC gevraagd of we als ZPB ook een winterpakket oid krijgen (werk inmiddels ook meer buiten zaterdag dan daadwerklijk op zaterdag), maar dat zat er niet in.. Alleen 'n jas, that's it..
Kaartenvoordeel.nl - ansicht, thema- en Postcrossing-kaarten › Nieuw: Postcrossing-stempels, Hello Kitty, Waar is Wally? en Inge Löök
pi_122228838
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 20:11 schreef pazara het volgende:
Ik wil een pakketje retour sturen, ze hebben me een antwoordnummer gegeven zodat het kosteloos verstuurd kan worden. Is er een optie dat het pakket bij mij thuis kan worden afgehaald?
Nee, dat kan helaas niet. Je kunt het kostenloos afleveren bij een servicepunt (vraag om een verzendbevestiging). Of (als het door de brievenbus past) in de brievenbus gooien.
Kaartenvoordeel.nl - ansicht, thema- en Postcrossing-kaarten › Nieuw: Postcrossing-stempels, Hello Kitty, Waar is Wally? en Inge Löök
pi_122229086
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 20:37 schreef Achtentachtig het volgende:

[..]

Nee, dat kan helaas niet. Je kunt het kostenloos afleveren bij een servicepunt (vraag om een verzendbevestiging). Of (als het door de brievenbus past) in de brievenbus gooien.
Het is een redelijk grote doos, maar weegt maar 2 kg of zo. Kan ik ze geen mail sturen, dat ze het bij mij thuis ophalen?
pi_122229172
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 20:40 schreef pazara het volgende:

[..]

Het is een redelijk grote doos, maar weegt maar 2 kg of zo. Kan ik ze geen mail sturen, dat ze het bij mij thuis ophalen?
Nee, dat kan niet. Tenzij de dienst waarnaar jij je pakket verstuurt dit regelt. Bijvoorbeeld Phillips laat tv's thuis ophalen voor reparatie. Dit regelt Phillips en niet PostNL. Je kunt het pakketje afgeven op een servicepunt.
pi_122229542
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 18:28 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

;)
Dat bedoel ik dus, als je een tijdelijk contract hebt denk ik dat dat nadelig voor je werkt, maar dat is niet enkel bij PostNL het geval.
Ik moet zeggen dat ik me de eerste 5 jaar ook een beetje op de achtergrond heb gehouden en alleen iets gezegd als er echt iets goed mis was.
Nu ik een vast contract heb ben ik echt niet bang meer om kritiek te uiten. Daarom zijn werkgevers in Nederland zo dol op jaarcontracten. Iedereen die er een heeft vreest constant voor zijn baan :(
pi_122229946
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 20:34 schreef superkimmi het volgende:
Ik heb nu ook 3 verschillende pakketten gehad.
De eerste was mijn jas, de tweede waren een paar polo's en regenpak en dan vorige week mijn winterspullen. Het enig wat ik nu nog kan verwachten zijn meer polo's.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 29 januari 2013 @ 20:55:01 #292
Maffe Fries
pi_122229961
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 20:35 schreef Achtentachtig het volgende:

[..]

Ik heb vandaag eens aan m'n TC gevraagd of we als ZPB ook een winterpakket oid krijgen (werk inmiddels ook meer buiten zaterdag dan daadwerklijk op zaterdag), maar dat zat er niet in.. Alleen 'n jas, that's it..
in het tweede kwartaal kan er ook nog een poloshirt vanaf heb ik gehoord
pi_122230092
quote:
Dhr. Verhagen (PostNL) _O-
Zal Herna blij mee zijn.
pi_122230224
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 20:55 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

in het tweede kwartaal kan er ook nog een poloshirt vanaf heb ik gehoord
Ja, die heb ik al 3 (veel te groot)..
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 29 januari 2013 @ 21:01:59 #295
Maffe Fries
pi_122230398
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 20:59 schreef Achtentachtig het volgende:

[..]

Ja, die heb ik al 3 (veel te groot)..
op de jas na is al mijn spul nog van TNT Post. Dus dat heb ik nog gewoon aan.
pi_122230452
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 21:01 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Ah! Ik heb dan nog wel overal PostNL op staan.. Die polo's maar even wat te warm wassen binnenkort.. hopelijk krimpen ze dan wat..
pi_122231473
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 21:01 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

tpg en de tnt spullen zijn het beste ik moet die nieuwe zooi niet :)
pi_122232263
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 21:17 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

tpg en de tnt spullen zijn het beste ik moet die nieuwe zooi niet :)
Volgens mij is niemand echt te spreken over die nieuwe spullen. Het is allemaal synthetisch spul en de kwaliteit over het algemeen laat ook behoorlijk te wensen over.
De jas heb ik nog het minst op aan te merken. Het enig wat stoort is dat de ritsen van de zakken de verkeerde kant op sluiten naar mijn idee. Ik weet nooit of die zakken nou open of dicht zijn :P
pi_122235224
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 21:27 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Volgens mij is niemand echt te spreken over die nieuwe spullen. Het is allemaal synthetisch spul en de kwaliteit over het algemeen laat ook behoorlijk te wensen over.
De jas heb ik nog het minst op aan te merken. Het enig wat stoort is dat de ritsen van de zakken de verkeerde kant op sluiten naar mijn idee. Ik weet nooit of die zakken nou open of dicht zijn :P
Van dat vieze flubberspul....koud in de wind en warm in de zon :P
Zo en net alles geregeld voor de zorgtoeslag....wou dat de belastingdienst eens iets makkelijker kon zijn....
Al 3 jaar toeslagpartners, voor de zorgtoeslag....vanaf dit jaar niet meer....
6 weken bezig geweest te regelen, dat mijn vriend en ik zeg maar "gescheiden" werden van zorgtoeslag....
Nu voor mijn vriend opnieuw aan moeten vragen....maar we krijgen 51 euro meer per maand, dan normaal...duurt ff en ik moet er veel voor doen....maar dan hebben we ook wel wat
pi_122235735
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 22:08 schreef gridjuh het volgende:

[..]

Van dat vieze flubberspul....koud in de wind en warm in de zon :P
Zo en net alles geregeld voor de zorgtoeslag....wou dat de belastingdienst eens iets makkelijker kon zijn....
Al 3 jaar toeslagpartners, voor de zorgtoeslag....vanaf dit jaar niet meer....
6 weken bezig geweest te regelen, dat mijn vriend en ik zeg maar "gescheiden" werden van zorgtoeslag....
Nu voor mijn vriend opnieuw aan moeten vragen....maar we krijgen 51 euro meer per maand, dan normaal...duurt ff en ik moet er veel voor doen....maar dan hebben we ook wel wat
je woont niet meer samen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')