Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:16 schreef dyonvbaal het volgende:
Heerlijke pot FIFA, met 7-3 gewonnen en 4 doelpunten na de 83ste minuut
quote:
Duitserquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:16 schreef dyonvbaal het volgende:
Heerlijke pot FIFA, met 7-3 gewonnen en 4 doelpunten na de 83ste minuut
waarom daarbij een jeugdfoto van je lief?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:35 schreef Waaghals het volgende:
De vrouw met de dikke tieten was trouwens Selma Blair
http://pic100.picturetrai(...)023574/405402106.jpg
Als ik op die foto klik zie ik een jeugdfoto van Njo.quote:
jaja foutjequote:Op donderdag 24 januari 2013 23:38 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Als ik op die foto klik zie ik een jeugdfoto van Njo.
ah, link veranderd zie ik nu. Die screen is toch van Storytelling?quote:
in their skinquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:39 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ah, link veranderd zie ik nu. Die screen is toch van Storytelling?
Dit zijn pas negersquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:59 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Haha, Dyon is ook streetwise.
[ afbeelding ]
, je mist alleen een komma
ITquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:30 schreef picodealion het volgende:
Wat voor film zouden jullie aanraden aan een 9-jarige jongen die regelmatig in bed plast?
Belle en het Beestquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:30 schreef picodealion het volgende:
Wat voor film zouden jullie aanraden aan een 9-jarige jongen die regelmatig in bed plast?
quote:
Wat ben jij een racistquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:48 schreef ArtistA het volgende:
Sjezus, volgens mij heeft iemand Django Unchained pas gezien... al die negerpraat hier is toch nergens goed voor
wat is er mis met het woord neger...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:48 schreef ArtistA het volgende:
Sjezus, volgens mij heeft iemand Django Unchained pas gezien... al die negerpraat hier is toch nergens goed voor
vannacht om 1 uurquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:48 schreef ArtistA het volgende:
nog geen hdrip dus boeh!quote:
ik heb een prima screenerquote:
Ik vond de screener ook prima te doenquote:
Die heeft iedereen intussen gezien... ik geil gewoon op die drie cijfers achter de bestandsnaam... 720quote:
1080 dyon.. nog mooierquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die heeft iedereen intussen gezien... ik geil gewoon op die drie cijfers achter de bestandsnaam... 720![]()
Klopt, maar mijn laptop begint een beetje oud te worden en wil dat niet zo graag meer afspelen... dan maar voor de veiligheid van 720 gaan...quote:
720... Gewoon een goede upscaler in de mediaspeler en zelfs een dvdrip ziet er beter uit.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die heeft iedereen intussen gezien... ik geil gewoon op die drie cijfers achter de bestandsnaam... 720![]()
Ik heb geen mediaplayer, ik kijk alles via een kabeltje tussen laptop en tvquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:55 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
720... Gewoon een goede upscaler in de mediaspeler en zelfs een dvdrip ziet er beter uit.
Nog niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:00 schreef dyonvbaal het volgende:
Sands, heb je Batman: The dark knight returns part 1 & 2 al gezien?
Aanrader, ik ben nu part 1 aan het kijken. Vind het apart, maar wel goedquote:
Die zal ik dan ooit wel een keer gaan kijken denk ik.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Aanrader, ik ben nu part 1 aan het kijken. Vind het apart, maar wel goed
heb nu part 2 aan staanquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:35 schreef Sands het volgende:
[..]
Die zal ik dan ooit wel een keer gaan kijken denk ik.
Die Batman Animatiefilms waarover je het hebt.quote:
in 1080 staan ze gewoon alle 2 op spotnedquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:50 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Die Batman Animatiefilms waarover je het hebt.
Ok, tnx!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
in 1080 staan ze gewoon alle 2 op spotned
Nog niet gekeken, zit nu star trek the next generation te kijkenquote:
I lost u @ Star...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:34 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nog niet gekeken, zit nu star...![]()
![]()
![]()
quote:
Dat duurde langquote:
Dat mag natuurlijkquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat duurde langMaar sorry, ben gewoon geen star trek fan... (of star wars...)
Gelukkigquote:
Dan heb je veel tijd gestoken in iets waar je geen interesse hebt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
GelukkigAl heb ik volgens mij wel alle films gezien en ook een groot deel van de series (Next gen, voyager & deep space 9)
True, maar films heb ik altijd al graag gekeken.... en mijn broer vond star trek wel altijd leuk en dus heb ik maar vaak meegekeken...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:30 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dan heb je veel tijd gestoken in iets waar je geen interesse hebt.
Mijn vader en ik keken altijd samen, als de nieuwe videoband te huur was met nieuwe afleveringen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
True, maar films heb ik altijd al graag gekeken.... en mijn broer vond star trek wel altijd leuk en dus heb ik maar vaak meegekeken...
Ik hoef bij me pa niet aan te komen met sci-fi... tekenfilms komen meer in de richtingquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:32 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Mijn vader en ik keken altijd samen, als de nieuwe videoband te huur was met nieuwe afleveringen.
Sorry, ik was mijn beslag aan het kloppen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:41 schreef dyonvbaal het volgende:
Kan iemand de boormachine van het buurpersoon afpakken aub...
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:48 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Sorry, ik was mijn beslag aan het kloppen.
Eigenlijk de grootste zonde die mogelijk is tussen trekkies en star wars fans...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:54 schreef Lemans24 het volgende:
En dan is er nu ook ineens een link tussen Star Wars en Star Trek: J.J. Abrahms.
Ik kan ook niet zeggen dat ik er naar uitkijk. Star Wars vind ik leuk, Star Trek totaal niet. Al was de film van Abrahms wel OK, dus wie weet.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Eigenlijk de grootste zonde die mogelijk is tussen trekkies en star wars fans...
Beetje SF fan houdt van allebei. Dat fanboygedoe altijd.. .vermoeiend.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Eigenlijk de grootste zonde die mogelijk is tussen trekkies en star wars fans...
En als je geen fan bent hou je van alle 2 nietquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:17 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Beetje SF fan houdt van allebei. Dat fanboygedoe altijd.. .vermoeiend.
waarschijnlijk, al is Star Wars waarschijnlijk wat toegankelijker/ breder publiek aansprekend.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En als je geen fan bent hou je van alle 2 niet![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen keuze kan maken... de oudste 3 films van star wars vind ik niks aan... en de 10 oude films van star trek tja... de eerste 7 ofzo ook niet echt...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:21 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
waarschijnlijk, al is Star Wars waarschijnlijk wat toegankelijker/ breder publiek aansprekend.
Je hebt sowieso niet veel met oudere films? Natuurlijk verouderen sommige SF-films sneller door het zware leunen op special effects.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen keuze kan maken... de oudste 3 films van star wars vind ik niks aan... en de 10 oude films van star trek tja... de eerste 7 ofzo ook niet echt...
Dat eerste valt wel mee hoor... Ik ben geen fan zoals Sands en Mich2 en consorten. Maar op zijn tijd een oudje...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:28 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Je hebt sowieso niet veel met oudere films? Natuurlijk verouderen sommige SF-films sneller door het zware leunen op special effects.
DWDDquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:51 schreef dyonvbaal het volgende:
Serieus... een oud echtpaar bij de DWDD praat over een doek dat ergens hing... Dat ze gekocht hebben en dan nog durven te zeggen dat het doek neerkeek op de gewone mensen zoals wij zelf...
Ik kan geen kunstverzameling samenstellen...
DWDD is leuk! (meestal tenminste)quote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
DWDD is leuk! (meestal tenminste)
Valt me tegenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:00 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik ben niet echt bekend met haar werk, maar ik vond dit een mooie achtergrond
Ik vond em leuk om te kijken. Pas toen hier gezegd getwijfeld werd aan de echtheid ben ik daaraan beginnen te denken...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:06 schreef Robby87 het volgende:
Heeft iemand van jullie Catfish gezien? Deze was onlangs ook op tv geloof ik.
Ik vond de eerste helft niet zo, maar daarna vond ik hem heel intrigerend, erg ontroerend ook. Ik twijfel zeker niet aan de authenticiteit, het is niet gek dat de jongens hun film verkoopbaar of toonbaar wilde maken door het wat smeuïger te maken, deed voor mij echter niks af aan het verhaal.
Wat vonden jullie ervan?
Stel dat het puur fictie is, hoewel er bij docu altijd fictie in zit geslopen vd maker, dan is het verhaal nog ontroerend. Eens?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vond em leuk om te kijken. Pas toen hier gezegd getwijfeld werd aan de echtheid ben ik daaraan beginnen te denken...
Ontroerend en zeer reeel. Het gebeurd volgens mij vaak genoeg dat mensen zo'n cyberleven erbij houden. Dus al is het puur fictie, dan is het nog educatief (wat een docu volgens mij hoort te zijn)quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:16 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Stel dat het puur fictie is, hoewel er bij docu altijd fictie in zit geslopen vd maker, dan is het verhaal nog ontroerend. Eens?
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ontroerend en zeer reeel. Het gebeurd volgens mij vaak genoeg dat mensen zo'n cyberleven erbij houden. Dus al is het puur fictie, dan is het nog educatief (wat een docu volgens mij hoort te zijn)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Robby87 op 25-01-2013 20:49:30 ]
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:27 schreef dyonvbaal het volgende:
Alweer een tijdje geleden dat ik em gezien heb... weet wel dat je gelijk hebt, maar erg duidelijk weet ik het niet meer. Ze had wel een ontzettend uitgebreid facebook leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Robby87 op 25-01-2013 20:49:17 ]
Maar ook al die leugens die ze erom heen verzonnen heeft. Met die kunstgalerij en zoquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:28 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Idd, in de montage hadden ze zo'n tegel over het interview geplakt met alle mensen die ze had aangemaakt, iets van 12+ ofzo.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar ook al die leugens die ze erom heen verzonnen heeft. Met die kunstgalerij en zo
[ Bericht 6% gewijzigd door Robby87 op 25-01-2013 20:49:09 ]
Je kunt het ontroerend noemen, maar ook bijna ziek... Het lijkt een beetje op schietzofrenie, alleen dan een digitale variant...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:31 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dat vond ik echt heel ontroerend, moet je nagaan hoe diep geworteld die dromen en wensen van haar zijn (en niet verwerkt) als je zoiets onderneemt.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je kunt het ontroerend noemen, maar ook bijna ziek... Het lijkt een beetje op schietzofrenie, alleen dan een digitale variant...
[ Bericht 9% gewijzigd door Robby87 op 25-01-2013 20:49:00 ]
Dat heb ik of gemist of alweer vergeten...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:42 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Die vrouw was helemaal verliefd op die jongen hè, zelfs na ze wist dat hij achter alles was gekomen. Ze maakte telkens complimentjes enzo
Hmm, ik zal even wat in spoilers zetten.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat heb ik of gemist of alweer vergeten...Het is dan ook alweer 2 jaar en 6 dagen geleden dat ik em gekeken heb (volgens ICM
)
Je zou es moeten kijken of je die programma's ook kan vinden...quote:Since the movie's release, Angela has been interviewed by ABC's 20/20[7] and the Los Angeles Times has spoken with neighbors familiar with her family.[8] In the summer of 2011, The Mining Journal ran a two-part profile[9] of Angela in connection with the North of the 45th Parallel 2011 exhibition at the DeVos Art Museum on the campus of Northern Michigan University.[10]
quote:
Haha, flauw inderdaad.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:05 schreef dyonvbaal het volgende:
Jeetje... dan moet je ouders echt iets tegen je hebben.... Heb je al de achternaam van Daal.... noemen ze je nog Ben ook..
Ben vanDaal....
Verschrikkelijk....quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, flauw inderdaad.
Een vriend van mijn vader heet Michael Michael
Ik zou niet weten wat. Met het WK in 2010 wilde m'n oma er ook een keer bij zijn in de kroeg. Natuurlijk zocht ik de kroeg op waar al m'n vrienden zaten en m'n oma was met mij. Ze kan er wat van, zal ik je zeggen! Maar goed, we moesten voetballen tegen Kameroen en het enige wat m'n oma kon toevoegen aan de wedstrijd was: "Let maar op, die negers gaan nog winnen."quote:Op vrijdag 25 januari 2013 08:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
wat is er mis met het woord neger...
hahahquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:09 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat. Met het WK in 2010 wilde m'n oma er ook een keer bij zijn in de kroeg. Natuurlijk zocht ik de kroeg op waar al m'n vrienden zaten en m'n oma was met mij. Ze kan er wat van, zal ik je zeggen! Maar goed, we moesten voetballen tegen Kameroen en het enige wat m'n oma kon toevoegen aan de wedstrijd was: "Let maar op, die negers gaan nog winnen."
77 jaar oud man. Een maand geleden hadden we een begrafenis van m'n oom. M'n zus en ik gingen m'n oma ophalen en het eerste wat ze zei was: "Gisteren kroegentocht gehad met de dames."quote:
http://www.alletop10lijstjes.nl/10-raarste-namen-schaamnamen/quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:11 schreef Desunoto het volgende:
Ik zag net nog op het journaal iemand die "Jan van 't Zelfde" heette. Dat zou je achternaam maar zijn. Komt er een familielid de kamer binnen... "oh, meer van 't zelfde".
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:11 schreef Desunoto het volgende:
Ik zag net nog op het journaal iemand die "Jan van 't Zelfde" heette. Dat zou je achternaam maar zijn. Komt er een familielid de kamer binnen... "oh, meer van 't zelfde".
Want?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:11 schreef ArtistA het volgende:
Toen de finale kwam kreeg ik keelontsteking en het enige wat ik hoopte was, dat wanéér we zouden verliezen dat de winnende goal dan niet door Iniesta gemaakt zou worden
Geniaal!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:12 schreef ArtistA het volgende:
[..]
77 jaar oud man. Een maand geleden hadden we een begrafenis van m'n oom. M'n zus en ik gingen m'n oma ophalen en het eerste wat ze zei was: "Gisteren kroegentocht gehad met de dames."
Iniesta maakte ook de winnende het jaar ervoor met Barca tegen Chelsea en daardoor ging Chelsea niet door naar de Champions League finalequote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:12 schreef ArtistA het volgende:
[..]
77 jaar oud man. Een maand geleden hadden we een begrafenis van m'n oom. M'n zus en ik gingen m'n oma ophalen en het eerste wat ze zei was: "Gisteren kroegentocht gehad met de dames."
Sandje, tis echt te vroeg voor zoveel vrolijkheid...quote:
Dat moet je doen ja.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:48 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik moet die film toch maar eens gaan kijken![]()
![]()
Wat goed van jequote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:50 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb em zojuist in atlbinz gezet om te downloaden... rustig maar
Terug naar de winkel?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:26 schreef dyonvbaal het volgende:
Heb je nog ergens een stapel cd's liggen waar groot op staat 800mb 90min is er maar opslagcapaciteit van 700mb en 80min. Wat een onzin weer...
Heb ze al heel lang geleden gekregen dus dat gaat nietquote:
comazuipenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:14 schreef dyonvbaal het volgende:
en wat zijn de plannen het weekend?
Proostquote:
Dat kan nooit veel goeds zijn... of wel?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:32 schreef wyccie het volgende:
Donderdag een film van één euro en tien cent gekocht. Ha.
2e hands?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:32 schreef wyccie het volgende:
Donderdag een film van één euro en tien cent gekocht. Ha.
lerenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:14 schreef dyonvbaal het volgende:
en wat zijn de plannen het weekend?
Klinkt niet eens als een hele slechte film...quote:
Fucking Amal, lang geleden.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:36 schreef Robby87 het volgende:
Goede keus, heb je van dezelfde maker al iets gezien?
Deze lijkt me leuker dan die die je al hebtquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:36 schreef wyccie het volgende:
En deze lag er ook, misschien haal ik die erbij. Venus (2006) - IMDb
Over welke winkel hebben we het?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:36 schreef wyccie het volgende:
En deze lag er ook, misschien haal ik die erbij. Venus (2006) - IMDb
De bazaar in de molenpoort?quote:
hahah, ik kon me geen andere winkel bedenken waar je voor die prijs dvd's nieuw kon kopenquote:
Ga je nou al beginnen met het coma-zuipen? Of ga je nou naar de Bazaar?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:42 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee
Ik moet weg, zal later de stand bijwerken![]()
ZVJZ = VMR
Nee, want dan kom ik wyccie tegen en dat gaat ze zich heel ongemakkelijk voelen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ga je nou al beginnen met het coma-zuipen? Of ga je nou naar de Bazaar?
Weet jij dan hoe Wyccie eruit ziet? Of vice versa?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:41 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee, want dan kom ik wyccie tegen en dat gaat ze zich heel ongemakkelijk voelen.
Ik vind het wel gave artworks altijd, maar ik snap er vaak de ballen van.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:17 schreef Robby87 het volgende:
[..], dit (de artwork) is niet letterlijk in de film te zien (meen ik), maar te horen in een monoloog van een bepaald acteur in die film, die overigens ook in nummer 4 zit.
Het zijn doorgaans erg bekende films die ik daarmee vraag, maar soms wel multi-interpretabel ja.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:20 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik vind het wel gave artworks altijd, maar ik snap er vaak de ballen van.
Maak je ze zelf of trek je die van de een of andere site weg?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:22 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Het zijn doorgaans erg bekende films die ik daarmee vraag, maar soms wel multi-interpretabel ja.
Haha neequote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:22 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Maak je ze zelf of trek je die van de een of andere site weg?
Op het werk drink ik alleen warme.chocomelquote:
Oe lekker, doe mij een bakkiequote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Op het werk drink ik alleen warme.chocomel
Ben al on the move, dus dat word moeilijkquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:07 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oe lekker, doe mij een bakkie, lang geleden dat ik dat opheb.
Wat is er kapot?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:06 schreef Njosnavelin het volgende:
Pfff ik zit al de hele dag op de loodgieter te wachten, die zou om 12 uur komen vanmiddag. Om 13.30 was hij er nog niet dus heb ik gesmst om te vragen of hij nog kwam, antwoordt hij "ja". Vervolgens belt hij om 17.15 om te zeggen dat hij er over een half uur is. Toen was hij er daadwerkelijk, maar hij was een onderdeel vergeten en is weer weggegaan. Nu is hij nog steeds niet terug
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:38 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh, hij is terug. Hij zegt dat hij de mooiste kraan voor me heeft uitgekozen, vandaar dat hij 2 uur weg was natuurlijk
Over welke film heb je het?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:19 schreef picodealion het volgende:
Ah die. Het is dat ik ooit wat heb gelezen over het symbolisme en gebruik van een bepaalde kleur in die film, anders had ik 'm zelfs na het opzoeken niet geweten.
Het komt een aantal keren voor, op twee kernpunten in de film welteverstaan.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:57 schreef picodealion het volgende:
Oh het gaat zelfs specifiek over sinaasappelen, ik dacht over de kleur oranje in het algemeen. Dan is de poster wat begrijpelijker, maar ik kan me er echt niks van herinnerne.
Bijna Mulholland Dr-achtigquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:02 schreef picodealion het volgende:
http://www.jgeoff.com/godfather/oranges.html
kon die half kale dat niet dan??quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Lol, ja daar kwam het wel op neer volgens mij.
Maar hij is gefixed
Die heeft niet zoveel verstand van pijpleidingen geloof ik..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:31 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
kon die half kale dat niet dan??
Nee, gayporno is aan mij niet besteedquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die heeft niet zoveel verstand van pijpleidingen geloof ik..
Zeg Wyccie, jij komt toch ook naar de TV / FMT voorjaarsmeet! ?quote:
Ik maak me zorgen om je.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:10 schreef wyccie het volgende:
Ik ben een zolderkamergebonden agorafoob zonder zolderkamer en zonder agorafobie.
quote:Op zondag 27 januari 2013 00:13 schreef wyccie het volgende:
Waar was je nou, Robby. Ik heb de hele middag bij de Big Bazaar op je staan wachten.
Ik wil voetbal kijken, maar ik ken me zelf... ik zal best een groot deel missen van de 3 wedstrijden die achter elkaar komenquote:Op zondag 27 januari 2013 11:58 schreef picodealion het volgende:
6 uur is nét te doen. Maar misschien doe ik zo nog even een dutje.
Neem haar mee naar je huis.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:14 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat is cosplay toch af en toe leuk om naar te kijken![]()
[ afbeelding ]
Daar zou ik niet moeilijk over doen... als ik d'r zou kennen en weet waar ik d'r moet vindenquote:
Ga naar zo'n conventie met je limousine?quote:Op zondag 27 januari 2013 13:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Daar zou ik niet moeilijk over doen... als ik d'r zou kennen en weet waar ik d'r moet vinden
hahahquote:Op zondag 27 januari 2013 13:28 schreef Sands het volgende:
[..]
Ga naar zo'n conventie met je limousine?
Menig pakje kun je bij mij hier in de straat kopenquote:Op zondag 27 januari 2013 13:26 schreef dyonvbaal het volgende:
Maar ik vind het gewoon grappig dat er mensen zijn die zoveel moeite doen om eruit te zien als een spelkarakter of een tekenfilmfiguur.
Waar? Bij Eroworld?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:15 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Menig pakje kun je bij mij hier in de straat kopen
Niet eens... waar hebben ze nog meer van die leren outfits bij jou in de straat dan?quote:
Iets verderop, daar zit een winkeltje waar ze allemaal spannende dingen in de etalage hebben staanquote:Op zondag 27 januari 2013 14:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Niet eens... waar hebben ze nog meer van die leren outfits bij jou in de straat dan?
Ik ben blijkbaar al een tijdje niet meer bij je in de straat geweestquote:Op zondag 27 januari 2013 14:24 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Iets verderop, daar zit een winkeltje waar ze allemaal spannende dingen in de etalage hebben staan [ afbeelding ]
Ja, maar als er zo'n knop niet is ga je toch niet een bericht leuk vinden dat gaat over +/- 240 mensen die levend verbrand zijn...quote:Op zondag 27 januari 2013 15:54 schreef Lemans24 het volgende:
er zijn nogal wat mensen die een Respect of Ik Leef Mee knop willen. Desnoods een dislike. Maar Facebook is niet zo van inspelen op verzoeken...
mee eens. Maar het internet maakt van sommige mensen nou eenmaal enorm debiele mafketels.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja, maar als er zo'n knop niet is ga je toch niet een bericht leuk vinden dat gaat over +/- 240 mensen die levend verbrand zijn...
Ik ben het bewijs.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:11 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
mee eens. Maar het internet maakt van sommige mensen nou eenmaal enorm debiele mafketels.
onder andere, ja.quote:
Dat heb je mij nooit horen zeggen... alleen dat ik je af en toe een schoft vindquote:
Ik zit in een zelfreflecterende bui.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat heb je mij nooit horen zeggen... alleen dat ik je af en toe een schoft vind
Why?quote:Op zondag 27 januari 2013 16:49 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik zit in een zelfreflecterende bui.
Word je er moe van lieve Robby... Doe maar lekker de oogjes dicht hoorquote:
Ben ik nu opeens lief?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Word je er moe van lieve Robby... Doe maar lekker de oogjes dicht hoor
`quote:
Ben je in het echt net zo lief?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
`
neuhMaar ik kan af en toe wel lief zijn
Ik ben hier niet anders dan dat ik in het echt ben... alleen wat schuchterder (wat een lelijk woord om te zien)quote:
Jij toch ookquote:
Ja da's meestal zo, maar was jij ooit naar een meet geweest?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ben hier niet anders dan dat ik in het echt ben... alleen wat schuchterder (wat een lelijk woord om te zien)
Alweer een aardig tijdje geleden... maar ik ben naar een meet geweest. In Utrechtquote:Op zondag 27 januari 2013 19:25 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Jij toch ook
[..]
Ja da's meestal zo, maar was jij ooit naar een meet geweest?
Ah, was dat de allereerste meet? Ik ben naar twee geweest, in Arnhem en A'dam.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Alweer een aardig tijdje geleden... maar ik ben naar een meet geweest. In Utrecht
Het was geloof ik wel de meet voor die 2, maar volgens mij was dat niet de eerste meet ooitquote:Op zondag 27 januari 2013 19:27 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ah, was dat de allereerste meet? Ik ben naar twee geweest, in Arnhem en A'dam.
Wie waren er toen allemaal?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het was geloof ik wel de meet voor die 2, maar volgens mij was dat niet de eerste meet ooit
Patch, Hornage, Flitspaal, Victorinox, Tombolafan, Mr_anonimous, verder kom ik niet meerquote:
Hoe ziet tombolafan eruit?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Patch, Hornage, Flitspaal, Victorinox, Tombolafan, Mr_anonimous, verder kom ik niet meer![]()
Ga op zoek naar de foto's zou ik zeggenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
Yep, ik zonder me altijd af in het begin...quote:Op zondag 27 januari 2013 19:55 schreef Robby87 het volgende:
Ik zie 2 bekende koppen, maar waarom zit er 1 lege stoel naast je? Ben je zó schuchter? Hornage wéér met z'n Fokshirt
Nu ben ik benieuwd naar je breinscheten. Zijn alle figuren op deze foto's het wel eens dat ze op een openbaar forum geknald zijn?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:01 schreef Robby87 het volgende:
Ze kan wel flink zuipen die tomba zo te zien:
[ afbeelding ]
Oh, ik heb zin om ballonnetjes te maken... ik kan me bijna niet inhouden.
Vast niet en daarom had ik die 1'ne foto al in een spoiler gezet...quote:Op zondag 27 januari 2013 20:06 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd naar je breinscheten. Zijn alle figuren op deze foto's het wel eens dat ze op een openbaar forum geknald zijn?
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:06 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd naar je breinscheten. Zijn alle figuren op deze foto's het wel eens dat ze op een openbaar forum geknald zijn?
Krijg je als er veel drank in de man zit...quote:
Nee, dan zag het er wel beter uitquote:
quote:
Heb volgens mij wel wat gezien, maar weet niet of dat die in Amsterdam was of eerder.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Die foto's![]()
Zijn er op de vorige meet foto's gemaakt eigenlijk?
Volgens mij niet, ook omdat niet iedereen daar prijs op stelde blijkbaar bij eerdere meets.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Die foto's![]()
Zijn er op de vorige meet foto's gemaakt eigenlijk?
Daar ben ik dan ook geïnteresseerd in!quote:Op zondag 27 januari 2013 20:14 schreef picodealion het volgende:
[..]
Heb volgens mij wel wat gezien, maar weet niet of dat die in Amsterdam was of eerder.
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:00 schreef Robby87 het volgende:
En WAT gebeurt er hier:Iemand is vergeten een broek aan te doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je zolang naar de foto gekeken... zie je het nog verkeerd...quote:Op zondag 27 januari 2013 20:18 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Iemand is vergeten een broek aan te doen!
Het gaat er om wat je denkt te zien, niet wat het echt is...quote:Op zondag 27 januari 2013 20:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Heb je zolang naar de foto gekeken... zie je het nog verkeerd...
Geen van beiden gezien, maar op de titels afgaande zou ik voor Babel gaan.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:38 schreef ArtistA het volgende:
Welke van deze zal ik kijken denkt u?
Warrior of Babel?
Is natuurlijk wel met Cate Blanchett.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Geen van beiden gezien, maar op de titels afgaande zou ik voor Babel gaan.
Warrior!quote:Op zondag 27 januari 2013 20:38 schreef ArtistA het volgende:
Welke van deze zal ik kijken denkt u?
Warrior of Babel?
Eén van de jongsten hier geloof ik, ik ben uit '89.quote:
Goede keusquote:
?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:45 schreef ArtistA het volgende:
Haar kont lijkt wel een geodriehoek zie ik net.
Het is toch niet al te dramatisch mag ik hopen? Heb net Easy A gezien en dat kon ik nog nét volgen.quote:
Warrior it is!quote:Op zondag 27 januari 2013 20:46 schreef DragonFodder het volgende:
Oh, dan kun je beter Warrior gaan kijken
Met haar vierkante billen.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:46 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
De vrouwelijke hoofdrolspeler uit QoS!
oudjequote:Op zondag 27 januari 2013 20:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Eén van de jongsten hier geloof ik, ik ben uit '89.
Babel is geen vrolijke film... maar ik zou sowieso voor Warrior gaan.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:46 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Het is toch niet al te dramatisch mag ik hopen? Heb net Easy A gezien en dat kon ik nog nét volgen.
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:48 schreef picodealion het volgende:
Wie kan mij helpen kiezen tussen deze films?
- Beasts of the Southern Wild
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:48 schreef picodealion het volgende:
Wie kan mij helpen kiezen tussen deze films?
- Beasts of the Southern Wild
quote:
quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:46 schreef DragonFodder het volgende:
Oh, dan kun je beter Warrior gaan kijken
quote:
Ik had al zo'n vermoeden dat jij nog een jongetje wasquote:
ik mag nog niet zulke geweldadige films van mama kijkenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat jij nog een jongetje was
Met al dat praten over pannenkoeken heb ik zin om er van de week ook te gaan maken...quote:Op zondag 27 januari 2013 20:54 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag weer pannenkoeken op, en teveel ook![]()
Zullen we volgende week met z'n allen pannenkoeken eten en hier foto's posten?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Met al dat praten over pannenkoeken heb ik zin om er van de week ook te gaan maken...
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:56 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Zullen we volgende week met z'n allen pannenkoeken eten en hier foto's posten?
Wat... op het foto's nemen deel na, klinkt het toch best leuk?quote:
Ja, maar nou heb ik weeer zin in pannenkoeken.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat... op het foto's nemen deel na, klinkt het toch best leuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |