Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:16 schreef dyonvbaal het volgende:
Heerlijke pot FIFA, met 7-3 gewonnen en 4 doelpunten na de 83ste minuut
quote:
Duitserquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:16 schreef dyonvbaal het volgende:
Heerlijke pot FIFA, met 7-3 gewonnen en 4 doelpunten na de 83ste minuut
waarom daarbij een jeugdfoto van je lief?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:35 schreef Waaghals het volgende:
De vrouw met de dikke tieten was trouwens Selma Blair
http://pic100.picturetrai(...)023574/405402106.jpg
Als ik op die foto klik zie ik een jeugdfoto van Njo.quote:
jaja foutjequote:Op donderdag 24 januari 2013 23:38 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Als ik op die foto klik zie ik een jeugdfoto van Njo.
ah, link veranderd zie ik nu. Die screen is toch van Storytelling?quote:
in their skinquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:39 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ah, link veranderd zie ik nu. Die screen is toch van Storytelling?
Dit zijn pas negersquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:59 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Haha, Dyon is ook streetwise.
[ afbeelding ]
, je mist alleen een komma
ITquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:30 schreef picodealion het volgende:
Wat voor film zouden jullie aanraden aan een 9-jarige jongen die regelmatig in bed plast?
Belle en het Beestquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:30 schreef picodealion het volgende:
Wat voor film zouden jullie aanraden aan een 9-jarige jongen die regelmatig in bed plast?
quote:
Wat ben jij een racistquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:48 schreef ArtistA het volgende:
Sjezus, volgens mij heeft iemand Django Unchained pas gezien... al die negerpraat hier is toch nergens goed voor
wat is er mis met het woord neger...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:48 schreef ArtistA het volgende:
Sjezus, volgens mij heeft iemand Django Unchained pas gezien... al die negerpraat hier is toch nergens goed voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |