Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:16 schreef dyonvbaal het volgende:
Heerlijke pot FIFA, met 7-3 gewonnen en 4 doelpunten na de 83ste minuut
quote:
Duitserquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:16 schreef dyonvbaal het volgende:
Heerlijke pot FIFA, met 7-3 gewonnen en 4 doelpunten na de 83ste minuut
waarom daarbij een jeugdfoto van je lief?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:35 schreef Waaghals het volgende:
De vrouw met de dikke tieten was trouwens Selma Blair
http://pic100.picturetrai(...)023574/405402106.jpg
Als ik op die foto klik zie ik een jeugdfoto van Njo.quote:
jaja foutjequote:Op donderdag 24 januari 2013 23:38 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Als ik op die foto klik zie ik een jeugdfoto van Njo.
ah, link veranderd zie ik nu. Die screen is toch van Storytelling?quote:
in their skinquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:39 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ah, link veranderd zie ik nu. Die screen is toch van Storytelling?
Dit zijn pas negersquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:59 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Haha, Dyon is ook streetwise.
[ afbeelding ]
, je mist alleen een komma
ITquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:30 schreef picodealion het volgende:
Wat voor film zouden jullie aanraden aan een 9-jarige jongen die regelmatig in bed plast?
Belle en het Beestquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:30 schreef picodealion het volgende:
Wat voor film zouden jullie aanraden aan een 9-jarige jongen die regelmatig in bed plast?
quote:
Wat ben jij een racistquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:48 schreef ArtistA het volgende:
Sjezus, volgens mij heeft iemand Django Unchained pas gezien... al die negerpraat hier is toch nergens goed voor
wat is er mis met het woord neger...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:48 schreef ArtistA het volgende:
Sjezus, volgens mij heeft iemand Django Unchained pas gezien... al die negerpraat hier is toch nergens goed voor
vannacht om 1 uurquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:48 schreef ArtistA het volgende:
nog geen hdrip dus boeh!quote:
ik heb een prima screenerquote:
Ik vond de screener ook prima te doenquote:
Die heeft iedereen intussen gezien... ik geil gewoon op die drie cijfers achter de bestandsnaam... 720quote:
1080 dyon.. nog mooierquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die heeft iedereen intussen gezien... ik geil gewoon op die drie cijfers achter de bestandsnaam... 720![]()
Klopt, maar mijn laptop begint een beetje oud te worden en wil dat niet zo graag meer afspelen... dan maar voor de veiligheid van 720 gaan...quote:
720... Gewoon een goede upscaler in de mediaspeler en zelfs een dvdrip ziet er beter uit.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die heeft iedereen intussen gezien... ik geil gewoon op die drie cijfers achter de bestandsnaam... 720![]()
Ik heb geen mediaplayer, ik kijk alles via een kabeltje tussen laptop en tvquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:55 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
720... Gewoon een goede upscaler in de mediaspeler en zelfs een dvdrip ziet er beter uit.
Nog niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:00 schreef dyonvbaal het volgende:
Sands, heb je Batman: The dark knight returns part 1 & 2 al gezien?
Aanrader, ik ben nu part 1 aan het kijken. Vind het apart, maar wel goedquote:
Die zal ik dan ooit wel een keer gaan kijken denk ik.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Aanrader, ik ben nu part 1 aan het kijken. Vind het apart, maar wel goed
heb nu part 2 aan staanquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:35 schreef Sands het volgende:
[..]
Die zal ik dan ooit wel een keer gaan kijken denk ik.
Die Batman Animatiefilms waarover je het hebt.quote:
in 1080 staan ze gewoon alle 2 op spotnedquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:50 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Die Batman Animatiefilms waarover je het hebt.
Ok, tnx!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
in 1080 staan ze gewoon alle 2 op spotned
Nog niet gekeken, zit nu star trek the next generation te kijkenquote:
I lost u @ Star...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:34 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nog niet gekeken, zit nu star...![]()
![]()
![]()
quote:
Dat duurde langquote:
Dat mag natuurlijkquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat duurde langMaar sorry, ben gewoon geen star trek fan... (of star wars...)
Gelukkigquote:
Dan heb je veel tijd gestoken in iets waar je geen interesse hebt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
GelukkigAl heb ik volgens mij wel alle films gezien en ook een groot deel van de series (Next gen, voyager & deep space 9)
True, maar films heb ik altijd al graag gekeken.... en mijn broer vond star trek wel altijd leuk en dus heb ik maar vaak meegekeken...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:30 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dan heb je veel tijd gestoken in iets waar je geen interesse hebt.
Mijn vader en ik keken altijd samen, als de nieuwe videoband te huur was met nieuwe afleveringen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
True, maar films heb ik altijd al graag gekeken.... en mijn broer vond star trek wel altijd leuk en dus heb ik maar vaak meegekeken...
Ik hoef bij me pa niet aan te komen met sci-fi... tekenfilms komen meer in de richtingquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:32 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Mijn vader en ik keken altijd samen, als de nieuwe videoband te huur was met nieuwe afleveringen.
Sorry, ik was mijn beslag aan het kloppen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:41 schreef dyonvbaal het volgende:
Kan iemand de boormachine van het buurpersoon afpakken aub...
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:48 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Sorry, ik was mijn beslag aan het kloppen.
Eigenlijk de grootste zonde die mogelijk is tussen trekkies en star wars fans...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:54 schreef Lemans24 het volgende:
En dan is er nu ook ineens een link tussen Star Wars en Star Trek: J.J. Abrahms.
Ik kan ook niet zeggen dat ik er naar uitkijk. Star Wars vind ik leuk, Star Trek totaal niet. Al was de film van Abrahms wel OK, dus wie weet.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Eigenlijk de grootste zonde die mogelijk is tussen trekkies en star wars fans...
Beetje SF fan houdt van allebei. Dat fanboygedoe altijd.. .vermoeiend.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Eigenlijk de grootste zonde die mogelijk is tussen trekkies en star wars fans...
En als je geen fan bent hou je van alle 2 nietquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:17 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Beetje SF fan houdt van allebei. Dat fanboygedoe altijd.. .vermoeiend.
waarschijnlijk, al is Star Wars waarschijnlijk wat toegankelijker/ breder publiek aansprekend.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En als je geen fan bent hou je van alle 2 niet![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen keuze kan maken... de oudste 3 films van star wars vind ik niks aan... en de 10 oude films van star trek tja... de eerste 7 ofzo ook niet echt...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:21 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
waarschijnlijk, al is Star Wars waarschijnlijk wat toegankelijker/ breder publiek aansprekend.
Je hebt sowieso niet veel met oudere films? Natuurlijk verouderen sommige SF-films sneller door het zware leunen op special effects.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen keuze kan maken... de oudste 3 films van star wars vind ik niks aan... en de 10 oude films van star trek tja... de eerste 7 ofzo ook niet echt...
Dat eerste valt wel mee hoor... Ik ben geen fan zoals Sands en Mich2 en consorten. Maar op zijn tijd een oudje...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:28 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Je hebt sowieso niet veel met oudere films? Natuurlijk verouderen sommige SF-films sneller door het zware leunen op special effects.
DWDDquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:51 schreef dyonvbaal het volgende:
Serieus... een oud echtpaar bij de DWDD praat over een doek dat ergens hing... Dat ze gekocht hebben en dan nog durven te zeggen dat het doek neerkeek op de gewone mensen zoals wij zelf...
Ik kan geen kunstverzameling samenstellen...
DWDD is leuk! (meestal tenminste)quote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
DWDD is leuk! (meestal tenminste)
Valt me tegenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:00 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik ben niet echt bekend met haar werk, maar ik vond dit een mooie achtergrond
Ik vond em leuk om te kijken. Pas toen hier gezegd getwijfeld werd aan de echtheid ben ik daaraan beginnen te denken...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:06 schreef Robby87 het volgende:
Heeft iemand van jullie Catfish gezien? Deze was onlangs ook op tv geloof ik.
Ik vond de eerste helft niet zo, maar daarna vond ik hem heel intrigerend, erg ontroerend ook. Ik twijfel zeker niet aan de authenticiteit, het is niet gek dat de jongens hun film verkoopbaar of toonbaar wilde maken door het wat smeuïger te maken, deed voor mij echter niks af aan het verhaal.
Wat vonden jullie ervan?
Stel dat het puur fictie is, hoewel er bij docu altijd fictie in zit geslopen vd maker, dan is het verhaal nog ontroerend. Eens?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vond em leuk om te kijken. Pas toen hier gezegd getwijfeld werd aan de echtheid ben ik daaraan beginnen te denken...
Ontroerend en zeer reeel. Het gebeurd volgens mij vaak genoeg dat mensen zo'n cyberleven erbij houden. Dus al is het puur fictie, dan is het nog educatief (wat een docu volgens mij hoort te zijn)quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:16 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Stel dat het puur fictie is, hoewel er bij docu altijd fictie in zit geslopen vd maker, dan is het verhaal nog ontroerend. Eens?
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ontroerend en zeer reeel. Het gebeurd volgens mij vaak genoeg dat mensen zo'n cyberleven erbij houden. Dus al is het puur fictie, dan is het nog educatief (wat een docu volgens mij hoort te zijn)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Robby87 op 25-01-2013 20:49:30 ]
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:27 schreef dyonvbaal het volgende:
Alweer een tijdje geleden dat ik em gezien heb... weet wel dat je gelijk hebt, maar erg duidelijk weet ik het niet meer. Ze had wel een ontzettend uitgebreid facebook leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Robby87 op 25-01-2013 20:49:17 ]
Maar ook al die leugens die ze erom heen verzonnen heeft. Met die kunstgalerij en zoquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:28 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Idd, in de montage hadden ze zo'n tegel over het interview geplakt met alle mensen die ze had aangemaakt, iets van 12+ ofzo.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar ook al die leugens die ze erom heen verzonnen heeft. Met die kunstgalerij en zo
[ Bericht 6% gewijzigd door Robby87 op 25-01-2013 20:49:09 ]
Je kunt het ontroerend noemen, maar ook bijna ziek... Het lijkt een beetje op schietzofrenie, alleen dan een digitale variant...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:31 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dat vond ik echt heel ontroerend, moet je nagaan hoe diep geworteld die dromen en wensen van haar zijn (en niet verwerkt) als je zoiets onderneemt.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je kunt het ontroerend noemen, maar ook bijna ziek... Het lijkt een beetje op schietzofrenie, alleen dan een digitale variant...
[ Bericht 9% gewijzigd door Robby87 op 25-01-2013 20:49:00 ]
Dat heb ik of gemist of alweer vergeten...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:42 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Die vrouw was helemaal verliefd op die jongen hè, zelfs na ze wist dat hij achter alles was gekomen. Ze maakte telkens complimentjes enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |