Het is maar een voorbeeld natuurlijk.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:42 schreef Selestha het volgende:
[..]
Klinkt ook als een goede tip, dankjeMet brood moet ik wel iets spaarzamer omgaan, dit 100% glutenvrije speltbrood is duur (al is glutenvrij algemeen brood nog duurder).
Ja precies ik ga er eens mee goochelenquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:49 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Het is maar een voorbeeld natuurlijk.
Helemaal in te vullen naar jou behoefte... probeer eens een standaardlijstje voor jezelf te verzinnen en te plaatsen.
Het geeft een heleboel minder gepieker en nadenken.
En standaard hoeft helemaal niet saai te zijn, je kan wisselen met fruit, broodsoorten, beleg, groente (veel lekkere salades te maken)
Helemaal eens met deze tips. Ik eet elke dag sowieso de volgende dingen:quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Waarom jezelf zo moeilijk maken?
Maak voor jezelf een basislijst.
Lijst wat je sowieso die dag gaat eten, standaard.
Die lijst bevat zo'n 800-1000 kcal (b.v: 3 fruit, 4 boterhammen, beleg, 200 gr rauwe groente, 250 gr melkprodukt)
En de rest zelf in te vullen
Kijk naar de lijstjes van Tink.. die zijn mooi
Yup, maar dan wel zonder toegevoegde suiker.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 07:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoihoi,
Ik ben aan het kijken wat nou allemaal een goed ontbijt kan zijn. Valt Brinta daar onder?
Cruesli bevat vaak vooral suiker, lees je pak een keer goed, misschien valt het mee, maar er zijn gezondere alternatieven...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:07 schreef summer2bird het volgende:
Hoi, ik ga weer eens meedoen.
Morgen mij laten wegen, ik denk dat ik weer helemaal aan het begin van mijn dieet sta
Ik ben verhuist en moet nu zelf boodschappen doen, paar maand was het helemaal los, koekjes, chips.
Maar ik doe weer mee!
Vandaag ben ik begonnen met een kom cruesly, ik heb (verse) sapjes, fruit, de hele rambam.
Nu alleen nog mijzelf inbinden ivb met de snackbar
Weet ik, ik heb vanalles geprobeerd, meusli, muesli vermengt met cruesli, boterham, yoghurt, fruitquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:18 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Cruesli bevat vaak vooral suiker, lees je pak een keer goed, misschien valt het mee, maar er zijn gezondere alternatieven...
Brinta? Crackers? Geroosterd brood? Havermout?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:20 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Weet ik, ik heb vanalles geprobeerd, meusli, muesli vermengt met cruesli, boterham, yoghurt, fruit
Ik word zo'n beetje overal misselijk van in de ochtend.
Brinta en havermout word ik ook overdag al misselijk van, crackers en geroosterd brood is nog wel een ideequote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:32 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Brinta? Crackers? Geroosterd brood? Havermout?
Waarom niet? Smoothie ook nog een optie btw, vooral in de zomer...quote:
Dat is wel vervelend ja... 1 klein dingetje, let wel op met vruchtensappen. Lijkt gezond maar de gezonde dingen van fruit zitten vaak in de schil (vezels, anti-oxidanten enzoquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:20 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Weet ik, ik heb vanalles geprobeerd, meusli, muesli vermengt met cruesli, boterham, yoghurt, fruit
Ik word zo'n beetje overal misselijk van in de ochtend.
Heb ikquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:34 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Waarom niet? Smoothie ook nog een optie btw, vooral in de zomer...
Ik heb met de dientiste overlegt, en die zei mij dat ik beter verse sappen kan drinken in de ochtend, wegens de suikersquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:35 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat is wel vervelend ja... 1 klein dingetje, let wel op met vruchtensappen. Lijkt gezond maar de gezonde dingen van fruit zitten vaak in de schil (vezels, anti-oxidanten enzo).
Van de AH? Waarom maak je die niet gewoon zelf... Wat doosjes diepvriesfruit of vers fruit en verder alles wat je lekker vindt in de blender gooien.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:35 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Heb ik
Van de AH
Vraagje, ontbijtsappen waarin al je ontbijt zit, is dat goed?
Ik heb geen blender hier, ook geen pureer ding oidquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:36 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Van de AH? Waarom maak je die niet gewoon zelf... Wat doosjes diepvriesfruit of vers fruit en verder alles wat je lekker vindt in de blender gooien.
En die vind ik heel erg vies en bovendien zit er vaak ook zuivel in, dus mag ik sowieso niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |