Is al bijna 8 uur oud..quote:
Onder de G van GGMM in mijn Fok! archief staat nog welquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Iets met een masker, ja. Ben de rest vergeten.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Triest dat je je hele leven met zo'n masker op moet lopen.Hoop voor je dat je snel jezelf kan zijn.
Waarom niet?quote:
Plaats dan betere foto's.quote:
Die scheldbrieven die mensen ook echt gaan typen aan Hugoquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die scheldbrieven die mensen ook echt gaan typen aan Hugo
Nee.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:19 schreef Saind het volgende:
Jongens ik zit mobiel dus doet het allemaal maar half, doet dat plaatje van net het?
Dit was het.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onder de G van GGMM in mijn Fok! archief staat nog wel
[..]
Mooie analyse. Die gozert denkt dat ik hier anders ben dan normaal.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Triest dat je je hele leven met zo'n masker op moet lopen.Hoop voor je dat je snel jezelf kan zijn.
Ben je dan hetzelfde?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Mooie analyse. Die gozert denkt dat ik hier anders ben dan normaal.
Dat is toch vrij duidelijk, maar zoals gezegd; als jij er niet klaar voor bent om je echte persoonlijkheid te laten zien hier dan dring ik er niet verder op aan.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Dit was het.
[..]
Mooie analyse. Die gozert denkt dat ik hier anders ben dan normaal.
Is lastig voor hem.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Nederlands, kutkoerd. Snap er niks van.
Had bij jou net op tijd verandert, debiel.quote:
veranderd.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Had bij jou net op tijd verandert, debiel.
Veranderdquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volgens mij was dat niet niet maandag.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga je rond een uur of 23:00 dan in het Duits posten? Maandag was het Frans wel leuk.
quote:Leeggeroofde winkel gebruikt beelden voor reclame
Kledingwinkel Reserva in São Paulo werd vorige maand leeggeroofd. Deze maand zijn de dieven de hoofdrolspelers in de reclame die de uitverkoop aankondigt. Een vrij briljante reclamestunt. ‘Het is niet nodig om de etalageruit in te slaan. Kom gewoon binnen! De hele voorraad is in de uitverkoop: 40 % korting!’ luidt de opening van de aankondiging van de januariuitverkoop, bij de beelden van een ruit die aan diggelen gaat en gemaskerde dieven die de winkel beginnen te plunderen –voorzien van het geluid van snerpende gitaren en heftige drums. En terwijl de dieven hun buit bijeen graaien staat er in rode letters te lezen: ‘Jeans, Bermudas, polo shirts, tops.
Haast je! Waarom denk je dat mensen zulk rare dingen doen voor Reserva?’ De professionele inbraak op 6 december waarbij de hele winkel werd leeggehaald, was de tweede in minder dan een maand. De politie heeft nog niemand opgepakt, ondanks dat het gezicht van een van de dieven duidelijk herkenbaar op de beelden van de beveiligingscamera staat (zoals te zien is in de reclame). De eigenaar van Reserva, Rony Meisler, vertelde de krant O Globo: ‘Zij stalen mijn kleren, wij stalen hun beeltenis. Met klagen kom je nergens, in de zakenwereld draait het om actie nemen. Liever dan bij de pakken neerzitten, pakken we de zaken aan.
Snap het nog steeds niet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ok, Mister mensenkennis.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is toch vrij duidelijk, maar zoals gezegd; als jij er niet klaar voor bent om je echte persoonlijkheid te laten zien hier dan dring ik er niet verder op aan.Vind ik geen enkel probleem.
Het zou beter zijn, dat jij in het echte leven anders gedraagt.quote:
fixed.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Het zou beter zijn, dat jij je in het echte leven anders gedraagt.
Je bent soms te hard hier.
Is dit jouw linkdump topic ofzo?quote:
Moet jij nodig zeggen met je bullshitquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is dit jouw linkdump topic ofzo?
Post ik zoveel linkdumps?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is dit jouw linkdump topic ofzo?
quote:
Geil mot ze zijn.quote:
Je bent zelf een bullshit.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen met je bullshit.
quote:
Een bullshit?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je bent zelf een bullshit.
[..]
Zal het eens kans geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |