knikkenquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan, maar je bedoelde knippen. Geef maar toe.
De keren dat LittleRabbit z'n ongelijk toegeeft zijn op één hand te tellen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan, maar je bedoelde knippen. Geef maar toe.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Vraag mij af of iemand dit heeft.
OMG OMH OMG OGMGOMGOMGOMGOMGOMG STROOTGODD!!!quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
En voor de onthulling van goatman check
www.youtube.com/danosvanos90
Vraag me af of de mensen wel door hebben dat de muziek die gebruikt wordt veelal door you gelikete muziek op youtube is.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, na Johannes zijn tribute en mijn latere pakje met Strootgod erin is het mooi geweest.
Nicki Minaj is overduidelijk.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vraag me af of de mensen wel door hebben dat de muziek die gebruikt wordt veelal door you gelikete muziek op youtube is.
Ik probeer hem te verslaan.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
De keren dat LittleRabbit z'n ongelijk toegeeft zijn op één hand te tellen.
toen was alles nog zwart witquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:00 schreef Happel het volgende:
Dat gifje bestond al voordat ik geboren was.
Meer dan 30 jaar geleden dus?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat gifje bestond al voordat ik geboren was.
Ik doe dat niet. Ik ben niet zo triest.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor een like op mijn filmpje ben ik tot veel in staat.
Reactie: Nobody gives a fuckquote:
Eigenlijk 8 dus.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij volgt slechts 7 mensen, waaronder Frank&Ronald de Boer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |