word staat er standaard op.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:40 schreef Skillstorm het volgende:
Wil opzich wel mijn laptop verkopen om een RT te kopen, kan wel gamen op mijn laptop maar zo vaak doe ik dat niet.
Het kan vooral handig zijn voor school (neem aan dat Word er gewoon op kan) en een 3,6kg Asus laptop wil ik gewoon niet naar school meenemen.
Het is alleen wel een afweging, bij vrienden kunnen gamen of niet.
Ben jij getrouwd met dat ding van je? Waarom doe je zo achterlijk gefrustreerd als iemand een soort van alternatief bied op de Surface RT?quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:51 schreef Boterbartje het volgende:
Het lijkt mij beter dat Revolutionnogwat z'n eigen topic over de superioriteit van T100 opent en op rot of hier gewoon on topic post.
Hieronder ontopic:
[ afbeelding ]
Voor jou lijkt mij de Surface geen waardig alternatief voor je laptop. Je levert dan toch op flink wat dingen in. De Surface is ideaal voor erbij.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:40 schreef Skillstorm het volgende:
Wil opzich wel mijn laptop verkopen om een RT te kopen, kan wel gamen op mijn laptop maar zo vaak doe ik dat niet.
Het kan vooral handig zijn voor school (neem aan dat Word er gewoon op kan) en een 3,6kg Asus laptop wil ik gewoon niet naar school meenemen.
Het is alleen wel een afweging, bij vrienden kunnen gamen of niet.
Hmm, dan koop ik de Surface er wel bij. Dan kan ik het wel iets later kopen, wilde de Surface al heel lang maar nooit echt een excuus gehad om het aan te schaffen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:20 schreef warhamstr het volgende:
[..]
Voor jou lijkt mij de Surface geen waardig alternatief voor je laptop. Je levert dan toch op flink wat dingen in. De Surface is ideaal voor erbij.
Ik weet prima het verschil tussen Windows RT en Windows 8 pro. Je hoeft echt niet elitair te lopen doen en mij dingen 'gaan uitleggen'. De kans is zeer groot dat ik jou het een en ander uit zou kunnen leggen, maar dat is nu niet aan de orde.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:19 schreef warhamstr het volgende:
[..]
Ben jij getrouwd met dat ding van je? Waarom doe je zo achterlijk gefrustreerd als iemand een soort van alternatief bied op de Surface RT?
Beweer je nu serieus dat RT dezelfde software draait als een tablet die geïnstalleerd is met Win8 Pro? Als eens een .exe proberen uitoeren? Ik kan je nog wel het een en ander uitleggen hoor. Maar je argumenten zijn niet erg sterk. Met je trieste krachtermen word het er niet beter op ook.
Een tevreden Surface RT gebruiker hier. (wel gekocht in de Surfspot actie want anders overpriced)
Dit. Surface is perfect voor studenten (die geen grafische toepassingen behoeven) en voor werk. Prima voor vergaderingen, klantenbezoek, colleges, vermaak in de trein, op de bank, in het vliegtuig en voor reizen. Sowieso door het hebben van USB, toetsenbord, kickstand, file explorer en office.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:20 schreef warhamstr het volgende:
[..]
Voor jou lijkt mij de Surface geen waardig alternatief voor je laptop. Je levert dan toch op flink wat dingen in. De Surface is ideaal voor erbij.
Een high end zelf gebouwde pc en een aardig goede laptop heb ik al, ook heb ik een goede smartphone (HTC One).quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:51 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dit. Surface is perfect voor studenten (die geen grafische toepassingen behoeven) en voor werk. Prima voor vergaderingen, klantenbezoek, colleges, vermaak in de trein, op de bank, in het vliegtuig en voor reizen. Sowieso door het hebben van USB, toetsenbord, kickstand, file explorer en office.
Maar voor het echte werk kruip (ik tenminste) je altijd nog voor een goede PC, het liefst high-end, met een goede bureaustoel, goed afgesteld bureau, grote monitor met goede hoogte en fullsize toetsenbord en goede muis
Zelf gebruik ik mijn Surface RT in combinatie met m'n laptop en PC.
Ja dan is een Surface wel een goede optiequote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:56 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Een high end zelf gebouwde pc en een aardig goede laptop heb ik al, ook heb ik een goede smartphone (HTC One).
Alleen ontbreekt een tablet nog. :x
Hoeveel zou de 2 dan kosten?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja dan is een Surface wel een goede optie
Surface RT is nu erg goedkoop, maar als je het geld hebt is een Surface 2 ook te overwegen. FullHD scherm, sneller, lichter, dunner en kickstand met 2 standjes. Daarnaast mooie touch of type cover mét backlit verlichting erop en je bent klaar
pff, waarschijnlijk 400-450? en de RT is nu 340 als ik mij niet vergis.quote:
RT kan ik zo te zien nieuw krijgen bij de Tweakers Vraag en aanbod sectie voor 300.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:04 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
pff, waarschijnlijk 400-450? en de RT is nu 340 als ik mij niet vergis.
Netflix, uitzending gemist, Telegraaf, nu, musicmaker jam, fl studio groove, liberty reader.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:55 schreef Jovatov het volgende:
Nu sinds een dag of vier eindelijk mijn Surface binnen gekregen. Ik ben er echt enorm content mee.
Word en Excel werken zoals je het verwacht, ding loopt heerlijk soepel en het vastklikken van het toetsenbord gaat enorm soepel. Beeld vind ik ook erg mooi, lekker Netflix kijken! Ideaal voor een student als ik.
Enige is toch dat de apps in de Store duidelijke wat achterlopen bij die van Android/iOs. Maargoed, ik heb ook een Lumia dus dat was ik al een beetje gewend.
Fantastisch apparaat in elk geval. Wat zijn niet te missen apps die jullie veel gebruiken?
ING app vind ik fijn, paar spelletjes. Skypequote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:55 schreef Jovatov het volgende:
Nu sinds een dag of vier eindelijk mijn Surface binnen gekregen. Ik ben er echt enorm content mee.
Word en Excel werken zoals je het verwacht, ding loopt heerlijk soepel en het vastklikken van het toetsenbord gaat enorm soepel. Beeld vind ik ook erg mooi, lekker Netflix kijken! Ideaal voor een student als ik.
Enige is toch dat de apps in de Store duidelijke wat achterlopen bij die van Android/iOs. Maargoed, ik heb ook een Lumia dus dat was ik al een beetje gewend.
Fantastisch apparaat in elk geval. Wat zijn niet te missen apps die jullie veel gebruiken?
tabbladen ? nee, nog niet gemerktquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:50 schreef ArnosL het volgende:
Hebben jullie er ook last van dat IE plotseling dagbladen afsluit?
Nope, maar ik heb meestal maar 4 tabbladen open. Ik merk wel vaak op dat IE langzaam is, het lijkt net alsof mijn internetverbinding slecht is, wat dus niet zo isquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:50 schreef ArnosL het volgende:
heb je er meer dan 10 open? dan sluit IE er zomaar 1, omdat 10 de max is. volgende week met 8.1 kun je er 150 ofzo open hebben staanquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:50 schreef ArnosL het volgende:
Toen het gisteravond gebeurde stonden er 4 open. Eens even afwachten of het met 8.1 opgelost is.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:58 schreef mug89 het volgende:
[..]
heb je er meer dan 10 open? dan sluit IE er zomaar 1, omdat 10 de max is. volgende week met 8.1 kun je er 150 ofzo open hebben staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |