Ja, maar dat mag alleen als je echt bij 0 begint, met bedrijfsplannen die goedgekeurd moeten worden etc. etc. Je mag geen bestaande klanten hebben vlgs mij. Mijn ex doet dat/heeft dat gedaan.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:44 schreef Kleurdoos het volgende:
Nouja dat dacht ik dus, dat je met behoud van uitkering een xmaal weken iets mocht opstarten, evt in t kader van lening ofzo?
Nee hoor, althans niet bij mijn ex. Die heeft echt 6mnd volledig behoud van uitkering en de verrekening met evt inkomen uit de nieuwe onderneming wordt achteraf verrekend.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:35 schreef snoopy het volgende:
Zelfs dan korten ze je op je uitkering bij elk gewerkt uur. Zoals swets dus zegt
Ja dus wordt je achteraf gekortquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee hoor, althans niet bij mijn ex. Die heeft echt 6mnd volledig behoud van uitkering en de verrekening met evt inkomen uit de nieuwe onderneming wordt achteraf verrekend.
Ja, maar dat is toch logisch?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dus wordt je achteraf gekort
Nee hoor klopt. Is inderdaad iets anders als wat ze mij nu vertellen. In mijn geval ben ik na 1 uur inkomen uit mijn eigen bedrijf genereren vanaf dat moment voor dat ene uur niet meer werkloos en dus ook uren dat ik géén inkomen heb krijg ik geen ww meer, wat in jouw voorbeeld wel zo is.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch logisch?
Je krijgt de kans om met behoud van uitkering iets op te bouwen. Maar daarmee kan je in theorie wel inkomen voor jezelf genereren. Het is toch niet meer dan logisch dat dat achteraf met die uitkering verrekend wordt?
Die uitkering is niet meer dan een steuntje om ervoor te zorgen dat er iig een basisinkomen is voor de tijd dat je zelf nog geen inkomen genereert, maar zodra dat wel gebeurt heb je geen recht meer op die volledige uitkering en dus wordt dat verrekent.
Of zie ik iets over het hoofd?
Ah ok, dan heb ik óf zijn verhaal niet goed begrepen óf hij heeft het niet goed begrepen. Dat laatste is best mogelijk maar dat hoop ik toch echt heel erg van harte niet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:06 schreef snoopy het volgende:
Maar het gaat niet om het geld dat je verdiend hebt maar om de uren die je gewerkt hebt en dat zijn ook de uren die je niet kan declareren bij de klant. Je wordt dan eigenlijk meer gekort dan dat je daadwerkelijk verdiend hebt. En zeker in het begin maak je een hoop niet declarabele uren.
Ja, maar je moet zelf je uren doorgeven he, dus daar valt wel wat op te verzinnen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:06 schreef snoopy het volgende:
Maar het gaat niet om het geld dat je verdiend hebt maar om de uren die je gewerkt hebt en dat zijn ook de uren die je niet kan declareren bij de klant. Je wordt dan eigenlijk meer gekort dan dat je daadwerkelijk verdiend hebt. En zeker in het begin maak je een hoop niet declarabele uren.
Huh? Belastingdienst hanteert geen uren criterium hoor. Ik heb al jaren een eenmanszaakje met nauwelijks inkomsten. Elk jaar vul ik keurig mijn btw in en dat beetje winst wordt bij mijn inkomstenbelasting verwerkt en thats it.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:11 schreef snoopy het volgende:
Maar het uwv weet dat je voor de belastingdienst minimaal x uur in je eigen bedrijf moet steken dus....
zo van de groeten van Luigi ?quote:
ik zal kijken wat ik kan doen ? groeten terug alvast ?quote:
die ken ik ook ?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:11 schreef Ticootje het volgende:
Oh ik ken wel iemand die de weduwe een kaart stuurde met gefeliciteerd.
Misschien zijn de kinderen al jaren het huis uit en de hondjes nietquote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, je zou als kind bijna blij zijn dat ie het loodje heeft gelegd dan
nou, die hondjes waren vooral erg dood. En de kindjes niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien zijn de kinderen al jaren het huis uit en de hondjes niet
Oeps, dat was ik even vergetenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou, die hondjes waren vooral erg dood. En de kindjes niet.
dat kregen wij ook bij thijs... Gefeciteerd met jullie zoon....quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:11 schreef Ticootje het volgende:
Oh ik ken wel iemand die de weduwe een kaart stuurde met gefeliciteerd.
ja maar dat is dan nog met geboorte , dit was daadwerkelijk een felicitatie kaart voor een verjaardag naar iemand gestuurd wiens man was overleden . zeer bewust gestuurd ookquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:55 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
dat kregen wij ook bij thijs... Gefeciteerd met jullie zoon....
Ik gok zomaar dat het niet bij de geboorte was.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:59 schreef Joene het volgende:
[..]
ja maar dat is dan nog met geboorte , dit was daadwerkelijk een felicitatie kaart voor een verjaardag naar iemand gestuurd wiens man was overleden . zeer bewust gestuurd ook
uhmm een geboortekaart toen thijs overleed... Vind ik ook geen felicitatie waard anders...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:59 schreef Joene het volgende:
[..]
ja maar dat is dan nog met geboorte , dit was daadwerkelijk een felicitatie kaart voor een verjaardag naar iemand gestuurd wiens man was overleden . zeer bewust gestuurd ook
klopt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:06 schreef _Bar_ het volgende:
Nders
[..]
uhmm een geboortekaart toen thijs overleed... Vind ik ook geen felicitatie waard anders...
Ik snap niet eens hoe je je daarin kan vergissen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:06 schreef _Bar_ het volgende:
Nders
[..]
uhmm een geboortekaart toen thijs overleed... Vind ik ook geen felicitatie waard anders...
Heel pijnlijk.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:25 schreef _Bar_ het volgende:
Was van een ouder echtpaar,misschien verkeerd gelezen/gezien. Was blauwe kaart met 2 ballonnen.
jemig, wat erg zeg.:oquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:06 schreef _Bar_ het volgende:
Nders
[..]
ja was niet de meest handige zet,maar heb ze niks kwalijk genomen.quote:
Dat gebeurt best vaakquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Heel pijnlijk.
Ik ken wel een verhaal dat er werd gefeliciteerd in plaats van gecondoleerd bij de crematie. Maar dat waren huisgenoten van het gezinsvervangend tehuis.
gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:44 schreef Saffier het volgende:
Dat is wel een heel beroerde fout zegzo'n kaartje.
Een felicitatie ipv condoleances kan ik nog onder zenuwen scharen... Blijft wel heel vervelend zeg.
Onderstaande svp NIETS over op fb zetten!!
Dendert binnen hier;
Omg omg omg!!!!!
Ik had net een derde gespreken ben gewoon net aangenomen!!!!!!!!!
Per direct een flexibel contract om mijn huidige contract/werkgever heen en dan per 1-9 voor vast een hele nieuwe baan
Stuitert!!!
whehehe, doe m'n best.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:09 schreef Saffier het volgende:
Swets misschien scheelt het; een derde gesprek proberen te regelen dus ;-)
helpt het ?quote:
zonde ? M'n kind is thuis?quote:
waar zou ze anders zijn ?quote:Op maandag 28 januari 2013 12:54 schreef Luigi het volgende:
De mijne zit op school, overigens. Ga ik ff van uit, dus.
dat moet voordat ze een jaar of 10 is denk ik ?quote:Op maandag 28 januari 2013 12:55 schreef Luigi het volgende:
[..]
Geen idee het wordt wel hoog tijd om die GPS tracker te implanteren denk ik.
Ik zou dat serieus dus een heel geruststellend idee vinden?quote:Op maandag 28 januari 2013 12:56 schreef Joene het volgende:
[..]
dat moet voordat ze een jaar of 10 is denk ik ?
dat snap ik , maar aan de andere kant wil je soms gewoon ff niet weten wat je kind doet ?quote:Op maandag 28 januari 2013 12:57 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik zou dat serieus dus een heel geruststellend idee vinden?
Tot een jaar of 16 wel, eigenlijk? En daarna stiekum eigenlijk ook nog wel?quote:Op maandag 28 januari 2013 12:58 schreef Joene het volgende:
[..]
dat snap ik , maar aan de andere kant wil je soms gewoon ff niet weten wat je kind doet ?
nouja ik zou het handig vinden om te zien dat ze nog heel zijn met uitgaan Ofzo , verder wil ik denk ik niet teveel weten wat ze uitvreten ?quote:Op maandag 28 januari 2013 12:59 schreef Luigi het volgende:
[..]
Tot een jaar of 16 wel, eigenlijk? En daarna stiekum eigenlijk ook nog wel?
hier schat krijg jij van papa een SpIphonequote:Op maandag 28 januari 2013 13:03 schreef Luigi het volgende:
Ik heb er serieus wel eens aan gedacht dus. Een soort van knuffel met GPS voor aan d'r schoolrugzakje oid. Zeker voor wanneer ze zo klein zijn, dus tot een jaar of 10. Maarja. Loslaaaaaaaaten.
geef ze een telefoon.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:03 schreef Luigi het volgende:
Ik heb er serieus wel eens aan gedacht dus. Een soort van knuffel met GPS voor aan d'r schoolrugzakje oid. Zeker voor wanneer ze zo klein zijn, dus tot een jaar of 10. Maarja. Loslaaaaaaaaten.
Nou, mevrouw is al een keer alleen op stap geweest met een vriendinnetje, dat was redelijk eng. Plus dat ik onbewust (en ik ben echt geen angstvogel) toch soms een beetje bang kan worden voor enge meneren die kleine meisjes in auto's trekken.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:05 schreef debuurvrouw het volgende:
En ik snap die drang niet zo. Maar misschien is dat mijn gebrek aan dochters?
Dat is al heel lang zo?quote:Op maandag 28 januari 2013 13:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik snap dat hele opmerkingen maken met een vraagteken erachter niet zo?
Is dat een nieuwe hype ja?
een jaar of 5 ?quote:
het is dan ook door ons verzonnen ?quote:
net als default boos kijken ?quote:
ik vind dat leuk ?quote:
ja zeker omdat het automagisch gaat ?quote:
Dat is bij mij altijd succes gegarandeerd?quote:Op maandag 28 januari 2013 13:22 schreef Joene het volgende:
Ik ga een poging doen om in slaap te vallen bij 24 kitchen ?
bij mij ook vandaar dat ik het opzet ? Ff uurtje tukken?quote:Op maandag 28 januari 2013 13:24 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dat is bij mij altijd succes gegarandeerd?
Dochterlief gaat hier al een jaar alleen op de fiets naar de plaatselijke bieb. Mevrouw Swets durfde dat ook niet zo goed.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:03 schreef Luigi het volgende:
Pas geleden kwamen we terug van het boodschappen doen en terwijl we stonden uit te laden was d'r vriendinnetje aan de overkant van de straat bezig met wat andere meiden uit de straat en ze vroegen of uk mee ging de hond uit laten. Ehhhhhhh. Nou is ze helemaal wild van hondjes dus die ging gelijk op de grote ogen toer, probeer maar eens nee te zeggen dus. Maarja, in principe weet je niet waar ze naar toe gaan, hoe lang ze wegblijven, etc.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dochterlief gaat hier al een jaar alleen op de fiets naar de plaatselijke bieb. Mevrouw Swets durfde dat ook niet zo goed.
mijne mocht af en toe alleen naar huis.. Er is echter momenteel een kinderlokker actief om en rond school..quote:Op maandag 28 januari 2013 13:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dochterlief gaat hier al een jaar alleen op de fiets naar de plaatselijke bieb. Mevrouw Swets durfde dat ook niet zo goed.
Hoe oud is ze dan? Ik heb eigenlijk nog nooit gehad dat ik niet weet waar ze is of waar ze zou moeten zijn...quote:Op maandag 28 januari 2013 14:27 schreef Lenaatje het volgende:
meestal zit ze daar als ik haar niet kan vinden
hier ook en tussen door moet Cas zich komen melden. Die van 13 is andere koekquote:Op maandag 28 januari 2013 14:37 schreef Luigi het volgende:
Ik voel me nu echt een halve kampbewaarder. Ik ben echt niet moeilijk met buiten spelen of bij vriendinnetjes spelen maar het moet altijd gevraagd worden hoor...
het is niet saai genoeg . Ze gingen wat lekkers maken ?quote:
dit is ook geen 24 kitchenquote:Op maandag 28 januari 2013 15:00 schreef Ticootje het volgende:
Visballen![]()
Ik ben meer van die taartenmeneer.
ja, ze moeten wel zeggen waar ze zijn. ongeveer. Maar ze gaan uit school wel mee met vriendjes en bellen dan waar ze zijn.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:37 schreef Luigi het volgende:
Ik voel me nu echt een halve kampbewaarder. Ik ben echt niet moeilijk met buiten spelen of bij vriendinnetjes spelen maar het moet altijd gevraagd worden hoor...
wie gaat het eten ?quote:
Ik. De rest gaat vast wel proeven, die kennen het niet.quote:
eetse , niks mis mee!quote:Op maandag 28 januari 2013 15:07 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik. De rest gaat vast wel proeven, die kennen het niet.
gewoon stuk tongkuit door de bloem rollen , ff bakken , peper/zout en druppeltje citroensap eropquote:Op maandag 28 januari 2013 15:19 schreef Luigi het volgende:
Ik vind kuit altijd best okay maar na een paar stukjes zit ik alweer vol?
Hier heb ik al twee keer de politie moeten bellen. Laatst was ik 's avonds naar een vergadering op school. Mijn jongste is kennelijk 's avonds uit bed gekomen en had gemerkt dat ik er niet was en is toen stiekem de deur uit gegaan. Toen ik om 21.00 's avonds thuis kwam, kwam ik er achter dat hij er niet was. Dan schrik je je echt kapot hoor als je kind van net 9 jaar 's avonds in het donker wordt vermist. Manlief had visite en had niet eens gemerkt dat hij weg wasquote:Op maandag 28 januari 2013 14:36 schreef moussy het volgende:
Ik heb al zo'n 3x op het punt gestaan om een burgernet melding uit te laten gaan voor mn jongste. fijn zo'n avonturier.
Ik kan dat de hele dag door weg snackenquote:Op maandag 28 januari 2013 15:23 schreef Joene het volgende:
[..]
gewoon stuk tongkuit door de bloem rollen , ff bakken , peper/zout en druppeltje citroensap eropen ja het kan best vullen , het is mooi lunch gerechtje vind ik
haha ach het is relatief gezondquote:Op maandag 28 januari 2013 17:06 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik kan dat de hele dag door weg snacken
dat ookquote:
insert iets met vroeg naar bed vanavond ?quote:
Ik bak wel ff vissticks?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:33 schreef Joene het volgende:
[..]
insert iets met vroeg naar bed vanavond ?
zo na de toespraak ?quote:
Wat lijkt me dat eng, livelink! En deur op slot met sleutel eruit?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier heb ik al twee keer de politie moeten bellen. Laatst was ik 's avonds naar een vergadering op school. Mijn jongste is kennelijk 's avonds uit bed gekomen en had gemerkt dat ik er niet was en is toen stiekem de deur uit gegaan. Toen ik om 21.00 's avonds thuis kwam, kwam ik er achter dat hij er niet was. Dan schrik je je echt kapot hoor als je kind van net 9 jaar 's avonds in het donker wordt vermist. Manlief had visite en had niet eens gemerkt dat hij weg was![]()
Dus ik op de fiets gestapt en tegelijk de politie gebeld. Gelukkig vond ik hem vrijwel direct. Hij stond bij het busstation te wachten in de hoop dat ik in een bus zou zitten![]()
De eerste keer dat hij weg was, was hij 4 jaar. Gelukkig had iemand hem gevonden en die had net als wij de politie gebeld. Dus vrijwel meteen nadat ik de politie had gebeld, werd ik teruggebeld dat hij was gevonden. De politie heeft hem weer thuis gebracht. Een chip zou in ons geval wel uitkomst brengen, ja.
ja die aankondigt dat Prins Pils onze koning wordt ?quote:
Ik heb vooral ook geleerd dat ik altijd moet zeggen dat ik weg ga 's avonds, ook als hij al in bed ligt als ik weg ga.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:38 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Wat lijkt me dat eng, livelink! En deur op slot met sleutel eruit?
geroerbakt door nasi lukt toch ook?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:22 schreef RockabeIIa het volgende:
Hele n00bvraag maarreh, kun je een eitje met je portie overgebleven eten meevriezen?
ja maar er staat niet of het eitje gekookt of gebakken is.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:29 schreef simmu het volgende:
[..]
geroerbakt door nasi lukt toch ook?
ik zeg: doen
Eieren Bewaren. Rauwe, ongekookte eieren kun je 4 weken in de koelkast bewaren en een gekookt ei 1 week. In principe kun je eieren niet goed invriezen, zowel rauwe als ongekookte eieren niet, dat wil zeggen niet als gewoon ei in de schaal. Wel kun je eieren loskloppen en in een goed afgesloten diepvriesdoos in de diepvries (maximaal drie maanden) bewaren. Ditzelfde geldt voor losgeklopte eierdooiers.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:22 schreef RockabeIIa het volgende:
Hele n00bvraag maarreh, kun je een eitje met je portie overgebleven eten meevriezen?
nja. als het (gaar) ergens doorheen zit zou ik het wel doen. rauw echt niet. wel goed verwarmen wanneer je het uit de diepvries vist.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:31 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja maar er staat niet of het eitje gekookt of gebakken is.
nou dat dus. sterker nog, ik had m nu al op gehadquote:Op maandag 28 januari 2013 19:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik zou m gewoon op je boterham doen morgenochtend en een vers eitje koken bij dat eten.
Vind ik ook altijd. Tot ik me bedenk dat het de menstruatie van een kip is.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:59 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou dat dus. sterker nog, ik had m nu al op gehadheerlijk gekookt eitje
dan eet jij dus ook geen honing? dat kotst een bij uitquote:Op maandag 28 januari 2013 20:45 schreef -Spring het volgende:
[..]
Vind ik ook altijd. Tot ik me bedenk dat het de menstruatie van een kip is.
Ik probeer een scholekster te reanimeren.
selene was serieus over de rooie wegens "geen sesamstraat"quote:Op maandag 28 januari 2013 20:53 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben dat troonsgedoe nu al zat. ik wil gewone tv kunnen kijken
mijn teletekst doet het niet, weet iemand of er nog normaal gedoe komt?
morgen lekker gevulde eitjes? eisalade op je brood?quote:
Ik eet het gewoon, hoor.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:49 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dan eet jij dus ook geen honing? dat kotst een bij uit
nou zolang mij kippen hun eigen eieren ook met smaak opeten, zolang zie ik ook geen probleem in het eten van een eitje.
en hoe reanimeer je een scholekster?
die komen ook heus wel op! En misschien kook ik morgen zelf wel bij! Want die eier-vormpjes zijn hier thuis een hitquote:Op maandag 28 januari 2013 21:11 schreef simmu het volgende:
[..]
morgen lekker gevulde eitjes? eisalade op je brood?
Je beheerst het al aardig? Het vraagtekens posten?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:11 schreef simmu het volgende:
[..]
morgen lekker gevulde eitjes? eisalade op je brood?
????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????quote:Op maandag 28 januari 2013 21:48 schreef Luigi het volgende:
[..]
Je beheerst het al aardig? Het vraagtekens posten?
ja! jij! schopje?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:50 schreef Keshet het volgende:
Ik vind het ook wel leuk?
Eiervormpjes van Blokker Rocka?
ja die ja!?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:50 schreef Keshet het volgende:
Ik vind het ook wel leuk?
Eiervormpjes van Blokker Rocka?
moet ik morgen voor je kijken bij onze blokker?quote:Op maandag 28 januari 2013 22:05 schreef simmu het volgende:
hier hebben we geen blokker?
subtiele vraag of iemand die dingen voor me kan kopen en opsturen?
ow, dat ga ik morgenochtend eerst ff opzoeken?quote:Op maandag 28 januari 2013 22:24 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
moet ik morgen voor je kijken bij onze blokker?
blokker heeft trouwens ook een webshop
Au?quote:Op maandag 28 januari 2013 22:05 schreef RockabeIIa het volgende:
Je moet ze eerst koken en dan heet afpellen en in zo'n vormpje douwen en dan hopen dat het na 10 minuten in koud water liggen goed komt?
hebben jullie digitale tv? Zo ja dan kun je kijken of jullie zapp24 hebben,die zenden sesamstraat om half 7 uit.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:11 schreef simmu het volgende:
[..]
selene was serieus over de rooie wegens "geen sesamstraat"![]()
wilde ook geen dvdtje: "nee mama, ik wacht wel tot sesamstraatkomt" (al snikkend kwam dat er uit)
nah, die nieuwerwetse fratsen hebben we niet? morgen komt het vanzelf goed?quote:Op maandag 28 januari 2013 22:59 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
hebben jullie digitale tv? Zo ja dan kun je kijken of jullie zapp24 hebben,die zenden sesamstraat om half 7 uit.
Ach, de reanimatie heeft niet geholpen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:06 schreef -Spring het volgende:
Hallo.
De scholekster is dood.Niet verrassend, wel zielig.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:10 schreef Luigi het volgende:
In het kader van wisten jullie dat en 'god wat een oude lul ben ik ook eigenlijk', vrouwlief en ik waren gisteren 12,5 jaar samen (waarvan ongeveer de helft getrouwd en mét kind) en dat allemaal dankzij deze gezellige website..
De tering.... 12,5 jaar
. Time flies zullen we maar zeggen?
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:10 schreef Luigi het volgende:
In het kader van wisten jullie dat en 'god wat een oude lul ben ik ook eigenlijk', vrouwlief en ik waren gisteren 12,5 jaar samen (waarvan ongeveer de helft getrouwd en mét kind) en dat allemaal dankzij deze gezellige website..
De tering.... 12,5 jaar
. Time flies zullen we maar zeggen?
Ja dat van die werkgever zit er bij mij ook wel aan te komen, of is net geweest. Een jaar of 8, volgens mij heb ik dat niet eerder gehaald.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:02 schreef miss_sly het volgende:
Wij zijn ook al 7,5 jaar samen en ik werk 6,5 jaar bij deze werkgever. Beide een record, overigens
hier 26 jaarquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:55 schreef Luigi het volgende:
Ik vind 12,5 jaar samen echt hoogbejaard klinken.
Is het ook Luigi, is het ook!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:55 schreef Luigi het volgende:
Ik vind 12,5 jaar samen echt hoogbejaard klinken.
Zo zit ik dus ook. En ik ken d'r niet persoonlijk. Maar toch...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:31 schreef Luigi het volgende:
Zo dan. Je kon het idd niet weten en je vraag was terecht maar toch. Dem.
Heb ik gedaan.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:33 schreef lily het volgende:
Dat zijn rottige zaken, Tally, maar je kon het niet weten dus spijt hebben heeft weinig zin.
Stuur haar een lief mailtje met sterkte. Meer kun je niet doen.
bijzondere tijdsbeleving!quote:
Ik hoop dat jullie winnen!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:07 schreef Vicky het volgende:
In april 9 jaar samen, 8,5jr samenwonend, kind van 7,5 en kind van 3,5. Bijna 3,5 jr getrouwd..
Oh Tal, wat een.rotberichten..
Duimen jullie vanavond/vannacht? Ik maak met 20 anderen kans op een van de, als het goed is, 8 reisjes naar Ibiza...
is mij ook al opgevallen , vrij irritantquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:48 schreef amaranta het volgende:
Dr is nu een user met bijna dezelfde usernaam als ik, ik ben dr nu al een paar keer 'tegengekomen' en elke keer denk ik, huh?
Ik ben haar niet, godzijdank.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:55 schreef Joene het volgende:
[..]
is mij ook al opgevallen , vrij irritant
dat had in ook al doorquote:
Hoofdletter a. En een h achter de t.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:18 schreef livelink het volgende:
Nou ben ik wel heel nieuwsgierig naar de zo gelijkende username. Bij mij is het trouwens ook wel de combinatie met het icoontje dat voor mij een user maakt. Bij jou hoort nu eenmaal het kuikentje.
Frustrerend hé als mensen van icoontje veranderenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:18 schreef livelink het volgende:
Nou ben ik wel heel nieuwsgierig naar de zo gelijkende username. Bij mij is het trouwens ook wel de combinatie met het icoontje dat voor mij een user maakt. Bij jou hoort nu eenmaal het kuikentje.
Ja precies, ik vind het dan ook veel erger als twee mensen hetzelfde icoontje hebben. Een aantal jaar geleden speelde dat bij iemand hier. Toen was ik pas echt in de war.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Frustrerend hé als mensen van icoontje veranderenIk vind het altijd zo moeilijk om iemand dan nog te herkennen.
Dat is wel vaker ja. Maar op mobiel (op die van mij tenminste) zie je geen usericoons. Dan zie je alleen usernamen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja precies, ik vind het dan ook veel erger als twee mensen hetzelfde icoontje hebben. Een aantal jaar geleden speelde dat bij iemand hier. Toen was ik pas echt in de war.
Ik dacht altijd dat dat de vriend van HuupHuup wasquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:44 schreef Brighteyes het volgende:
Dat bedacht ik me ook laatst. Er was een tijd dat mensen icoontjes wisselden op het tempo dat ze kleding wisselden, daar werd ik echt gestoord van. Het is al een hele tijd niet meer gebeurd vlgs mij. Iig niet de vaste users.Heerlijk makkelijk om te onthouden.
Er is wel een user die ik in WGR veel tegenkom die de egel heeft die HuupHuup had, en daar denk ik ook steeds 'Huh? Jij hier?'
Het allerleukste aan het ouderschap is toch wel het brabbelen enzo.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:48 schreef RockabeIIa het volgende:
Mooi weer, een astmatisch slome tienermama op BNN, en der bezorgde vriendje zit er naast te roken
Ja, dat zag ik ja.quote:
oh, ik dacht voor de cito-toetsen van dit jaar.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Yup, voor een nieuwere x-box en Samsung galaxy prepaidje.
Alleen in een typo zou ik dat schrijven!quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:08 schreef trui het volgende:
haha ik dacht even dat je 'trutje' schreef.
Hebben? Kopen?quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh, ik dacht voor de cito-toetsen van dit jaar.
nee dank je. Mijn kind is goed genoeg van zichzelf.quote:
Patserquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee dank je. Mijn kind is goed genoeg van zichzelf.
Wrom? ik zeg toch niet welk niveau? ik zeg alleen dat ie goed genoeg is van zichzelf.quote:
Potverdikkime!quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wrom? ik zeg toch niet welk niveau? ik zeg alleen dat ie goed genoeg is van zichzelf.
vast!quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:50 schreef RockabeIIa het volgende:
Woont er nog iemand in Olst of die omgeving?
+1quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik háát carnaval
[ afbeelding ]
Die ligt nog te drogen, heb die net vanavond Goud gespotenquote:
En ja ieder zijn ding, ik doe eigenlijk ook alleen maar bouwen, de optochten lopen en dan is het voor mij klaar. Dat gestap tijdens carnaval daar ben ik te moe voor tijdens carnaval.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik háát carnaval
[ afbeelding ]
Hey, da's mijn tekst!quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik háát carnaval
[ afbeelding ]
Kan het nog wel mooi zijn, toch?quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik háát carnaval
[ afbeelding ]
dat klopt wel, was best lastig om een gezicht zo te foamen dat er geen naden zichtbaar zijn. En met de schaduw en blos werd het alleen maar meer zichtbaar.quote:Op donderdag 31 januari 2013 06:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Ze ziet er een beetje plastisch-chirurgisch verspookt uit
Ik wil wel naar de Nijntje film met O.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:44 schreef Vicky het volgende:
Wij waren.naar de bioscoop.. Was erg leuk en gezeliig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |