Ja, maar dat mag alleen als je echt bij 0 begint, met bedrijfsplannen die goedgekeurd moeten worden etc. etc. Je mag geen bestaande klanten hebben vlgs mij. Mijn ex doet dat/heeft dat gedaan.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:44 schreef Kleurdoos het volgende:
Nouja dat dacht ik dus, dat je met behoud van uitkering een xmaal weken iets mocht opstarten, evt in t kader van lening ofzo?
Nee hoor, althans niet bij mijn ex. Die heeft echt 6mnd volledig behoud van uitkering en de verrekening met evt inkomen uit de nieuwe onderneming wordt achteraf verrekend.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:35 schreef snoopy het volgende:
Zelfs dan korten ze je op je uitkering bij elk gewerkt uur. Zoals swets dus zegt
Ja dus wordt je achteraf gekortquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee hoor, althans niet bij mijn ex. Die heeft echt 6mnd volledig behoud van uitkering en de verrekening met evt inkomen uit de nieuwe onderneming wordt achteraf verrekend.
Ja, maar dat is toch logisch?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dus wordt je achteraf gekort
Nee hoor klopt. Is inderdaad iets anders als wat ze mij nu vertellen. In mijn geval ben ik na 1 uur inkomen uit mijn eigen bedrijf genereren vanaf dat moment voor dat ene uur niet meer werkloos en dus ook uren dat ik géén inkomen heb krijg ik geen ww meer, wat in jouw voorbeeld wel zo is.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch logisch?
Je krijgt de kans om met behoud van uitkering iets op te bouwen. Maar daarmee kan je in theorie wel inkomen voor jezelf genereren. Het is toch niet meer dan logisch dat dat achteraf met die uitkering verrekend wordt?
Die uitkering is niet meer dan een steuntje om ervoor te zorgen dat er iig een basisinkomen is voor de tijd dat je zelf nog geen inkomen genereert, maar zodra dat wel gebeurt heb je geen recht meer op die volledige uitkering en dus wordt dat verrekent.
Of zie ik iets over het hoofd?
Ah ok, dan heb ik óf zijn verhaal niet goed begrepen óf hij heeft het niet goed begrepen. Dat laatste is best mogelijk maar dat hoop ik toch echt heel erg van harte niet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:06 schreef snoopy het volgende:
Maar het gaat niet om het geld dat je verdiend hebt maar om de uren die je gewerkt hebt en dat zijn ook de uren die je niet kan declareren bij de klant. Je wordt dan eigenlijk meer gekort dan dat je daadwerkelijk verdiend hebt. En zeker in het begin maak je een hoop niet declarabele uren.
Ja, maar je moet zelf je uren doorgeven he, dus daar valt wel wat op te verzinnen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:06 schreef snoopy het volgende:
Maar het gaat niet om het geld dat je verdiend hebt maar om de uren die je gewerkt hebt en dat zijn ook de uren die je niet kan declareren bij de klant. Je wordt dan eigenlijk meer gekort dan dat je daadwerkelijk verdiend hebt. En zeker in het begin maak je een hoop niet declarabele uren.
Huh? Belastingdienst hanteert geen uren criterium hoor. Ik heb al jaren een eenmanszaakje met nauwelijks inkomsten. Elk jaar vul ik keurig mijn btw in en dat beetje winst wordt bij mijn inkomstenbelasting verwerkt en thats it.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:11 schreef snoopy het volgende:
Maar het uwv weet dat je voor de belastingdienst minimaal x uur in je eigen bedrijf moet steken dus....
zo van de groeten van Luigi ?quote:
ik zal kijken wat ik kan doen ? groeten terug alvast ?quote:
die ken ik ook ?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:11 schreef Ticootje het volgende:
Oh ik ken wel iemand die de weduwe een kaart stuurde met gefeliciteerd.
Misschien zijn de kinderen al jaren het huis uit en de hondjes nietquote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, je zou als kind bijna blij zijn dat ie het loodje heeft gelegd dan
nou, die hondjes waren vooral erg dood. En de kindjes niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien zijn de kinderen al jaren het huis uit en de hondjes niet
Oeps, dat was ik even vergetenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou, die hondjes waren vooral erg dood. En de kindjes niet.
dat kregen wij ook bij thijs... Gefeciteerd met jullie zoon....quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:11 schreef Ticootje het volgende:
Oh ik ken wel iemand die de weduwe een kaart stuurde met gefeliciteerd.
ja maar dat is dan nog met geboorte , dit was daadwerkelijk een felicitatie kaart voor een verjaardag naar iemand gestuurd wiens man was overleden . zeer bewust gestuurd ookquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:55 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
dat kregen wij ook bij thijs... Gefeciteerd met jullie zoon....
Ik gok zomaar dat het niet bij de geboorte was.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:59 schreef Joene het volgende:
[..]
ja maar dat is dan nog met geboorte , dit was daadwerkelijk een felicitatie kaart voor een verjaardag naar iemand gestuurd wiens man was overleden . zeer bewust gestuurd ook
uhmm een geboortekaart toen thijs overleed... Vind ik ook geen felicitatie waard anders...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:59 schreef Joene het volgende:
[..]
ja maar dat is dan nog met geboorte , dit was daadwerkelijk een felicitatie kaart voor een verjaardag naar iemand gestuurd wiens man was overleden . zeer bewust gestuurd ook
klopt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:06 schreef _Bar_ het volgende:
Nders
[..]
uhmm een geboortekaart toen thijs overleed... Vind ik ook geen felicitatie waard anders...
Ik snap niet eens hoe je je daarin kan vergissen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:06 schreef _Bar_ het volgende:
Nders
[..]
uhmm een geboortekaart toen thijs overleed... Vind ik ook geen felicitatie waard anders...
Heel pijnlijk.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:25 schreef _Bar_ het volgende:
Was van een ouder echtpaar,misschien verkeerd gelezen/gezien. Was blauwe kaart met 2 ballonnen.
jemig, wat erg zeg.:oquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:06 schreef _Bar_ het volgende:
Nders
[..]
ja was niet de meest handige zet,maar heb ze niks kwalijk genomen.quote:
Dat gebeurt best vaakquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Heel pijnlijk.
Ik ken wel een verhaal dat er werd gefeliciteerd in plaats van gecondoleerd bij de crematie. Maar dat waren huisgenoten van het gezinsvervangend tehuis.
gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:44 schreef Saffier het volgende:
Dat is wel een heel beroerde fout zegzo'n kaartje.
Een felicitatie ipv condoleances kan ik nog onder zenuwen scharen... Blijft wel heel vervelend zeg.
Onderstaande svp NIETS over op fb zetten!!
Dendert binnen hier;
Omg omg omg!!!!!
Ik had net een derde gespreken ben gewoon net aangenomen!!!!!!!!!
Per direct een flexibel contract om mijn huidige contract/werkgever heen en dan per 1-9 voor vast een hele nieuwe baan
Stuitert!!!
whehehe, doe m'n best.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:09 schreef Saffier het volgende:
Swets misschien scheelt het; een derde gesprek proberen te regelen dus ;-)
helpt het ?quote:
zonde ? M'n kind is thuis?quote:
waar zou ze anders zijn ?quote:Op maandag 28 januari 2013 12:54 schreef Luigi het volgende:
De mijne zit op school, overigens. Ga ik ff van uit, dus.
dat moet voordat ze een jaar of 10 is denk ik ?quote:Op maandag 28 januari 2013 12:55 schreef Luigi het volgende:
[..]
Geen idee het wordt wel hoog tijd om die GPS tracker te implanteren denk ik.
Ik zou dat serieus dus een heel geruststellend idee vinden?quote:Op maandag 28 januari 2013 12:56 schreef Joene het volgende:
[..]
dat moet voordat ze een jaar of 10 is denk ik ?
dat snap ik , maar aan de andere kant wil je soms gewoon ff niet weten wat je kind doet ?quote:Op maandag 28 januari 2013 12:57 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik zou dat serieus dus een heel geruststellend idee vinden?
Tot een jaar of 16 wel, eigenlijk? En daarna stiekum eigenlijk ook nog wel?quote:Op maandag 28 januari 2013 12:58 schreef Joene het volgende:
[..]
dat snap ik , maar aan de andere kant wil je soms gewoon ff niet weten wat je kind doet ?
nouja ik zou het handig vinden om te zien dat ze nog heel zijn met uitgaan Ofzo , verder wil ik denk ik niet teveel weten wat ze uitvreten ?quote:Op maandag 28 januari 2013 12:59 schreef Luigi het volgende:
[..]
Tot een jaar of 16 wel, eigenlijk? En daarna stiekum eigenlijk ook nog wel?
hier schat krijg jij van papa een SpIphonequote:Op maandag 28 januari 2013 13:03 schreef Luigi het volgende:
Ik heb er serieus wel eens aan gedacht dus. Een soort van knuffel met GPS voor aan d'r schoolrugzakje oid. Zeker voor wanneer ze zo klein zijn, dus tot een jaar of 10. Maarja. Loslaaaaaaaaten.
geef ze een telefoon.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:03 schreef Luigi het volgende:
Ik heb er serieus wel eens aan gedacht dus. Een soort van knuffel met GPS voor aan d'r schoolrugzakje oid. Zeker voor wanneer ze zo klein zijn, dus tot een jaar of 10. Maarja. Loslaaaaaaaaten.
Nou, mevrouw is al een keer alleen op stap geweest met een vriendinnetje, dat was redelijk eng. Plus dat ik onbewust (en ik ben echt geen angstvogel) toch soms een beetje bang kan worden voor enge meneren die kleine meisjes in auto's trekken.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:05 schreef debuurvrouw het volgende:
En ik snap die drang niet zo. Maar misschien is dat mijn gebrek aan dochters?
Dat is al heel lang zo?quote:Op maandag 28 januari 2013 13:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik snap dat hele opmerkingen maken met een vraagteken erachter niet zo?
Is dat een nieuwe hype ja?
een jaar of 5 ?quote:
het is dan ook door ons verzonnen ?quote:
net als default boos kijken ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |