Bestaat die award ook echt?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jij verdient echt de edit award 2013, nooit een post die je zelf in 1 keer goed vindt.![]()
Maar je hebt wel gelijk, structuur/duidelijkheid en oefenmateriaal ontbreekt
`quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jij verdient echt de edit award 2013, nooit een post die je zelf in 1 keer goed vindt.![]()
Maar je hebt wel gelijk, structuur/duidelijkheid en oefenmateriaal ontbreekt
Heel goed. Er mogen best weleens veel minder rechtenstudenten zijn.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:26 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Ze willen de aanwas van studenten beperken.
Meer studiepunten aan rechtsgeschiedenis besteden zou inderdaad de sleutel kunnen zijn.
Het is dan ook een inleiding (neem ik maar even aan) en dan is daar allemaal geen ruimte voor. Ook niet om veel tijd te besteden aan dwarsverbanden met het geldende recht.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:25 schreef Valid het volgende:
[..]
Precies, dat is ook mijn idee. Zoals al die vormen van originaire wijze van eigendomsverkrijging. Die komen in het boek allemaal ongeveer 1/2 pagina langs, met een of ander citaat erbij. Dat voegt wat mij betreft echt niets toe, vooral omdat het meestal niet eens gepresenteerd wordt als achtergrond van het geldende recht, maar gewoon ad hoc wat voorbeeldjes uit het Romeinse recht worden genoemd.
Het wordt (ook op het HC) zo verbrokkeld gebracht dat het lijkt alsof het vooral een opsomming van voorbeeldjes en anekdotes ter kennisgeving is. Ik mis structuur en focus. Een fatsoenlijke studiehandleiding en planning per college zou daarbij al kunnen helpen.
/edit
Let me guess...Sideshow is ook genomineerd?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja er bestaat ook een award voor de Beste Novietenhoeder, en jij bent genomineerd!
Ja het was geen spannende verkiezing dit jaarquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:34 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Let me guess...Sideshow is ook genomineerd?
een eendenkooiquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:34 schreef Actaeon het volgende:
Wat is de prijs dan? Een gouden herdersstaf ofzo.
Op wie heb jij gestemd?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja het was geen spannende verkiezing dit jaar
Pax ! Jij blauwhelmige gigant ! Ik vind het nog mooie plaatjes ook zoquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:08 schreef Paxcon het volgende:
Mensen, ik heb het kluwer/sdu probleem opgelost
Dankjequote:Op donderdag 24 januari 2013 20:37 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Pax ! Jij blauwhelmige gigant ! Ik vind het nog mooie plaatjes ook zo
I'll take it anytime. Beter dan jezelf bezig houden met saai alledaags positiefrechtelijk gedoe.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:37 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Een vergulde limited edition prota met een handtekening van Lokin op de koop toe.
Verder een 'all expenses paid' bezoek aan de villa van die oude berggeit met gratis excursie naar de befaamde deur.
Heb je die weleens eerder gehad?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:42 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Roti magnetronmaaltijd hier.
O, en hallon mensen.
truequote:Op donderdag 24 januari 2013 20:39 schreef Actaeon het volgende:
[..]
I'll take it anytime. Beter dan jezelf bezig houden met saai alledaags positiefrechtelijk gedoe.
Hey Maharbal, weinig in de buurt de laatste tijd, is het niet?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:42 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Roti magnetronmaaltijd hier.
O, en hallon mensen.
Ja, best te kanenquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:43 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Heb je die weleens eerder gehad?
Er zijn inderdaad dagen dat ik echt helemaal niet op fok kan kijken. Vandaag was er weer 1.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:43 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hey Maharbal, weinig in de buurt de laatste tijd, is het niet?
Ja, klootzakkenquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:42 schreef Ties02 het volgende:
Ah het is weer de grote Yreal negeer dag
Mijn eetlust kun je niet bederven, mij boeit het allemaal niet. En ja, 'echte' roti is veel beter (vriend van mij is Surinaams), maar ik ben net thuis, ik ben moe, ik heb honger, ik zag dit en ik ga eten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:44 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Serieus?Die van AH? Want in that case
![]()
![]()
zeg ik maar even niks om je eetlust niet te bederven.
Precies. Dat zoeken ze binnen wel uit.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:45 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Mijn eetlust kun je niet bederven, mij boeit het allemaal niet. En ja, 'echte' roti is veel beter (vriend van mij is Surinaams), maar ik ben net thuis, ik ben moe, ik heb honger, ik zag dit en ik ga eten.
Oh ik bedoelde niet eens in de zin dat 'echte' beter is dan deze. Ik bedoelde meer dat ik dat één van de mindere AH-maaltijden vind.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:45 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Mijn eetlust kun je niet bederven, mij boeit het allemaal niet. En ja, 'echte' roti is veel beter (vriend van mij is Surinaams), maar ik ben net thuis, ik ben moe, ik heb honger, ik zag dit en ik ga eten.
Je uitleg was trouwens 'spot on'.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:46 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Precies. Dat zoeken ze binnen wel uit.
Ik wist niet dat jij zo verantwoordelijk was Ties. Zeker ook een product van je goede guidance hier in het topic voor de novieten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:50 schreef Ties02 het volgende:
Wie eet er anno 2013 nou nog magentronmaaltijden
Hey fijnquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:54 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Je uitleg was trouwens 'spot on'.
Ben er nu over aan het lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |