Hmpf, ik denk niet dat een OP met paarden gewaardeerd wordtquote:
Zolang jij er maar op zit.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmpf, ik denk niet dat een OP met paarden gewaardeerd wordt.
Kan het kloppen dat ik die omstreeks 17:15 zag rijden?quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:43 schreef Kreator het volgende:
Net een db9 vd parkeerplaats geduwd die vast zat in de sneeuw.
*nooit meer handen wassen*
De oude mag ook terug.quote:
quote:
Gebruik die ene foto in haar fobo maarquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:05 schreef 100% Tukker het volgende:
De oude mag ook terug.Maar als ik iets met paarden moet maken hoor ik het graag.
Ik ga niet meer creaties van Samzz photoshoppen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:09 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gebruik die ene foto in haar fobo maar
Yup.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:05 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Kan het kloppen dat ik die omstreeks 17:15 zag rijden?
Bij mij werkte het niet met Astrid.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 08:54 schreef Kreator het volgende:
De man die laatst mijn wasmachine kwam brengen lag helemaal in een deur om mijn poster thuis, heeft er ook nog maar ff een foto van gemaakt...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Bij mij werkte het niet met Astrid.
zekers is alles goed,quote:
Nice.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:47 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
zekers is alles goed,
vanmiddag komt mijn nieuwe telefoon binneneen samsung galaxy S3
Duurt wel iets langer voordat die sneeuw helemaal weg is hoorquote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En... hopelijk de laatste werkdag met die vieze gore vuile poep sneeuwprut buiten...
Nou! Laat me nu even lekker in die waan!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Duurt wel iets langer voordat die sneeuw helemaal weg is hoor
Sorry..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nou! Laat me nu even lekker in die waan!
Ja, dat worden drukke tijden kan ik je verzekeren.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:27 schreef Kreator het volgende:
Toe aan weekend. Morgen maar weer eens een beetje gaan klussen in huis en dingen regelen.
Wel handigquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wat zo'n klein kusje al niet kan doen hè. Verbazingwekkend!
Tuf je vanavond weer naar Eanske?
Ja ik weet het. Maar ja. Moet toch een keer.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, dat worden drukke tijden kan ik je verzekeren.Laat je met even weten welke dag ik vrij moet houden voor de verhuizing?
Ik hoorde net uit betrouwbare bron dat moestuin-man dat ene lekkere blonde christenmeisje (G.) aan het playen is.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Maar ja. Moet toch een keer.. Zal ik doen. Is een keer in maart in het weekend.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik hoorde net uit betrouwbare bron dat moestuin-man dat ene lekkere blonde christenmeisje (G.) aan het playen is.
Is mie een lap tekst.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:04 schreef Kreator het volgende:
[..].
Tof topic trouwens:
http://www.reddit.com/r/G(...)e_3_crysis_3/c832pj5
dat had ik dus ook met mijn htc desire hd, batterij ging namelijk best snel leeg als ik hem gebruikte.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nice.Kan niet wachten tot ik weer mag! Ben dat gare ding van mij helemaal zat.
Ouwe meuk hè. Herkenbaar. Ding van mij (SE X10) is soms zo traag als dikke kak in een trechter.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:32 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
dat had ik dus ook met mijn htc desire hd, batterij ging namelijk best snel leeg als ik hem gebruikte.
als je maar even op facebook of zo zat zag je de procenten van de batterij al dalen.
Waarom niet wachten tot april tot de s4?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:32 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
dat had ik dus ook met mijn htc desire hd, batterij ging namelijk best snel leeg als ik hem gebruikte.
als je maar even op facebook of zo zat zag je de procenten van de batterij al dalen.
Valt wel mee, of je had tot dan gewacht en toch voor de s3 gegaan. Dan was je met de s3 weer goedkoper uit geweestquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:00 schreef sjoemie1985 het volgende:
heb het idee dat het abonnement daarvan wat duurder is dan deze
Nee ik heb al wat. Had 't wel aangeplakt zien staan laatst.quote:
Wanneer zijn ze weer in de buurt, wil ik ook wel weer ns heenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:26 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee ik heb al wat. Had 't wel aangeplakt zien staan laatst.
Binnenkort ga ik wel denk ik naar Feuerengel. Een keer in Raalte gezien. Leipe shows! En ja Rammstein covers
23 Feb.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:32 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Wanneer zijn ze weer in de buurt, wil ik ook wel weer ns heen
Oja da's dan wat lastiger.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:16 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet, maar nu zonder werk is ff eindjes aan elkaar knopen
Auto wassen en met een beetje mazzel kan de competitie ook eindelijk weer beginnen..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:54 schreef ReMcOrE het volgende:
moiweekend
en ben blij dat de sneeuw+kou volgende week verdwijnen, kan ik eindelijk de auto weer eens wassen; ding is gewoon kats zwart aan de voorkant, altijd leuk die snelweg met dit weer
Tuksterquote:
Ik heb't goed. Jij?quote:
Bi'j n'n kip ofwa?quote:
Joah! Uitstekend!quote:
Loopt een kip tegen de muur... TOK.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bi'j n'n kip ofwa?
[..]
Joah! Uitstekend!
Die is oud.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Loopt een kip tegen de muur... TOK.
Mooi dat t uitstekelbaars gaat.
quote:Op zondag 27 januari 2013 19:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die is oud.
En die is gewoon niet grappig.
Ja leuk hequote:Op maandag 28 januari 2013 08:48 schreef 100% Tukker het volgende:
Haaaai!
En? Hoe was 'de man' gisteren?
Alles? Gelukkig valt er nog niet veel te vertellenquote:Op maandag 28 januari 2013 08:56 schreef 100% Tukker het volgende:
Vervolgafspraakje geregeld? Ik wil echt álles weten!
Klinkt goed. Wat dronk ie bij Molly's? Dan kan ik even een profielschets maken...quote:Op maandag 28 januari 2013 08:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Alles? Gelukkig valt er nog niet veel te vertellen
2 weken terug ontmoet bij zo'n social avond van rico. Op het einde kort gepraat buiten.
Vervolgens toegevoegd op facebook en vanuit daar af en toe contact en via Whatsapp. Dus gisteravond afgesproken om weer te gaan dansen. En veel geouwehoerd en gedanst. En uiteindelijk nog even Mollys ingedoken.
Uhm.. Geen idee hoe het heette. Vast niet mannelijk genoegquote:Op maandag 28 januari 2013 09:02 schreef 100% Tukker het volgende:
Klinkt goed. Wat dronk ie bij Molly's? Dan kan ik even een profielschets maken...
Nou ja, vast mannelijker dan dat flesje kersenbier dat ik afgelopen zaterdag dronk.quote:Op maandag 28 januari 2013 09:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm.. Geen idee hoe het heette. Vast niet mannelijk genoeg
Hehe, vast wel jaquote:Op maandag 28 januari 2013 09:11 schreef 100% Tukker het volgende:
Nou ja, vast mannelijker dan dat flesje kersenbier dat ik afgelopen zaterdag dronk.
Rookte je daar een dikke bolknak bij?quote:Op maandag 28 januari 2013 09:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nou ja, vast mannelijker dan dat flesje kersenbier dat ik afgelopen zaterdag dronk.
Nee, onder het koken rook ik niet.quote:Op maandag 28 januari 2013 09:32 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Rookte je daar een dikke bolknak bij?
Ah. Je drinkt pils tijdens het kokenquote:Op maandag 28 januari 2013 09:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nee, onder het koken rook ik niet.
Natuurlijk. Een fijne wijn of een donkere pils. Heerlijk.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:04 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ah. Je drinkt pils tijdens het koken![]()
Heb je al eens een sportmasseur overwogen?quote:Op maandag 28 januari 2013 11:42 schreef Samzz het volgende:
Zo maar eens klaarmaken voor de fysio... Ik denk dat het maar de laatste keer is, helpt toch geen flikker meer.
quote:Op maandag 28 januari 2013 12:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Heb je al eens een sportmasseur overwogen?
Selquote:
Houdt je van de straat hèquote:Op maandag 28 januari 2013 12:47 schreef Kreator het volgende:
Gisteren vast een paar uurtjes in het voren gewerkt. Gelukkig maakte ik vanmorgen een foutje, waardoor ik dat voor niks heb gedaan..
Ja, maar die kan niet zoveel met banden. Enkel spieren.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Heb je al eens een sportmasseur overwogen?
voor 2 dagenquote:Op maandag 28 januari 2013 20:46 schreef ReMcOrE het volgende:
hoi
auto weer mooi schoon (en dus wit)![]()
nou, sinds de eerste sneeuw niet meer gewassen ding was ongeveer donkergrijs aan de voorkantquote:
Verstandig.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nou, sinds de eerste sneeuw niet meer gewassen ding was ongeveer donkergrijs aan de voorkantdus met name even gewassen om al het zout er af te spoelen
quote:
Idd. Ik vind oranje geen mooie kleur, maar op de vlag is het tof.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zeker wel.Beter dan dat duffe rood-wit-blauw.
![]()
Hoe was het gisteren bij de fysio?
Goed bezig! Hoe lang is dat geleden?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd. Ik vind oranje geen mooie kleur, maar op de vlag is het tof.
Goed, hoef niet meer terug te komen, moet nog wel de oefeningen doen en als ik bij onverwachte bewegingen geen pijn meer heb, mag ik ook weer paardrijden.
Drie maand, nuquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Goed bezig! Hoe lang is dat geleden?
Wie?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:25 schreef 100% Tukker het volgende:
Altijd sneu, een vriend die z'n boerenvriendin heeft bezwangerd en gaat trouwen, maar wel hele dagen op allerlei Facebook-sletjes loopt te geilen.
De prinsenvlagquote:
Het is op. Ik heb nieuwe nodig...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:22 schreef Kreator het volgende:
Moet vanavond nog ff langs de kruidvat.
Co-co-co-combobreaker.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:32 schreef Samzz het volgende:
Lippenbalsem, kan ik ook wel gebruiken. Gesprongen lippen door de vorst, yes.
quote:
Dat gaat makkelijk.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Eén Guinness en je bent vergeven.
Ik kan je verzekeren dat je vandaag niet de enige bent die graag naar Almelo wil...quote:
Uh-huh. Ik ben niet de moeilijkste met dat soort dingen.quote:
Irritant is dat, jaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
Door zo'n vuile treinspringert sta ik nu vast in Den Bosch.
Ik wil naar Almelo, naar huis!!
De Gors 13quote:
Alweer iemand die ergens voor de trein springt?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
Door zo'n vuile treinspringert sta ik nu vast in Den Bosch.
Ik wil naar Almelo, naar huis!!
Reis via Zutphen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ben vanaf Den Bosch via Utrecht gereisd richting enschede. En nu sta ik op station Apeldoorn te koekeloeren want iedereen moest de trein uit. Er rijden geen treinen van en naar Deventer vanwege sein en wisselstoring. Vanaf half 6 rijd er weer een trein. Pfffff.
Leve het openbaar vervoer!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ben vanaf Den Bosch via Utrecht gereisd richting enschede. En nu sta ik op station Apeldoorn te koekeloeren want iedereen moest de trein uit. Er rijden geen treinen van en naar Deventer vanwege sein en wisselstoring. Vanaf half 6 rijd er weer een trein. Pfffff.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:46 schreef ACT-F het volgende:
O ja, Photoshoppen, omdat het moet:
[ afbeelding ]
Ik ben idd naar Zutphen gegaan en zat al in de trein naar Hengelo toen aan de overkant een trein richting Deventer-Zwolle aankwam. Dus hup de trein uit en die naar Deventer genomen. Daar een kwartiertje gewacht en toen eindelijk naar Almelo.quote:
Gratis reizenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ben idd naar Zutphen gegaan en zat al in de trein naar Hengelo toen aan de overkant een trein richting Deventer-Zwolle aankwam. Dus hup de trein uit en die naar Deventer genomen. Daar een kwartiertje gewacht en toen eindelijk naar Almelo.
Ik ben meer dan anderhalf uur extra reistijd kwijt wat betekent dat ik 23,30 euro terugkrijg van de NS.
Morgen formulier voor teruggave ophalen en nu lekker chillen @thuis
Zo erg als vandaag heb ik nog nooit meegemaakt. Waardeloos.quote:
Dat maakt het wel een beetje goed dan. Je had die Sprinter naar Zutphen moeten zien! Zat zo vol dat er echt niemand meer bij kon en even was ik bang dat die niet eens zou rijden met al dat gewicht.quote:
Hoi Nathquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoi jij
Hoe is het met je?
Hmhm. En na die chemo? Hoe gaat het dan verder?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoi NathHet gaat prima. Chemo (moest gisteren) had ik 's ochtends pas afgebeld en daar waren ze niet blij mee. Vorige week had ik griep (ik weet nu het verschil tussen verkoudheid en griep) en kon geen bloed laten prikken. Vrijdagochtend hadden ze tig x gebeld daarover maar toen sliep ik nog en 's middags was ik onderweg naar Brabant. Er is geen nieuwe datum gepland want Dr Schot wil mij eerst spreken. Hij zou gistermiddag bellen maar heeft dat niet gedaan dus morgen maar zelf even bellen dan.
Mijn fout om de telefoon niet op te nemen en op het laatste moment af te bellen maar ik hoef nog maar 1 chemo dus ik laat de preek (want die verwacht ik) over me heen waaien.
Na de chemo helemaal niks behalve regelmatig bloedcontrole totdat de waarde van de tumormarker weer zo ver is gestegen dat ik een nieuwe reeks chemo moet ondergaan.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hmhm. En na die chemo? Hoe gaat het dan verder?
En we moeten echt even gaan mixen!
Dat zou kut zijnquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Na de chemo helemaal niks behalve regelmatig bloedcontrole totdat de waarde van de tumormarker weer zo ver is gestegen dat ik een nieuwe reeks chemo moet ondergaan.
Ik heb twee knobbels op de plek waar eerst littekenweefsel van de drain zat en ik wacht nog steeds op een afspraak voor een punctie bij de patholoog in Enschede.
Hopelijk is het niets ernstigs. Ben ik straks van die chemo af, zit ik daarmee. *klopt gauw af*
Ja, is goedquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
@Nath: Als ik maandag chemo heb ben ik de week daarop wel weer beter dus dan wat afspreken?
Drie weken geleden zou Dr Schot bellen voor een afspraak en zou ik bericht krijgen. Niet dus. Maar ik had toch niet kunnen gaan want ik was eerst een week ziek van de chemo en toen dat over was kreeg ik diezelfde avond griep.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat zou kut zijnWaarom duurt die afspraak zo lang dan?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, is goed
Laat me maar even weten. Je hebt mijn nummer!
Hey Danielquote:
Pff, stomquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Drie weken geleden zou Dr Schot bellen voor een afspraak en zou ik bericht krijgen. Niet dus. Maar ik had toch niet kunnen gaan want ik was eerst een week ziek van de chemo en toen dat over was kreeg ik diezelfde avond griep.
Geen idee waarom het zo lang duurt maar als ik morgen bel hoor ik het wel. Ik liet hem juist die afspraak maken zodat het sneller gaat.
Ik was benieuwd hoe het met je gaat, maar ik hoef het al niet meer te vragenquote:
Jup, gister zwaar getraind en vandaag andere spiergroep maar oh oh wat heb ik zware armen nuquote:
Ben je nu ook aan het trillen dan? Je armen bedoel ik.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:50 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Jup, gister zwaar getraind en vandaag andere spiergroep maar oh oh wat heb ik zware armen nu
Nee dat niet want snelle suikers en eiwit alweer binnenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ben je nu ook aan het trillen dan? Je armen bedoel ik.
Laat jij ook altijd van die stink scheten door die shakes?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:04 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nee dat niet want snelle suikers en eiwit alweer binnen
Ik gebruik geen shakes, maar door die 2 eieren p dag is t niet altijd even aangenaamquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:05 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Laat jij ook altijd van die stink scheten door die shakes?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:42 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik gebruik geen shakes, maar door die 2 eieren p dag is t niet altijd even aangenaam
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:42 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik gebruik geen shakes, maar door die 2 eieren p dag is t niet altijd even aangenaam
Lekker!quote:Op woensdag 30 januari 2013 08:18 schreef Kreator het volgende:
Morgé. Morgen de sleutel van m'n nieuwe huis. Eindelijk.
Check. Vergeet je klysma niet hè, daar is Jaap ook blij mee.quote:Op woensdag 30 januari 2013 08:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doe dan maar 'Jaap'.
Brian doet me denken aan de barman.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 08:44 schreef Kreator het volgende:
Check. Vergeet je klysma niet hè, daar is Jaap ook blij mee.
Oooooooooooooooooh. Gisteravond een belletje van een collega:quote:
De eikel!quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Oooooooooooooooooh. Gisteravond een belletje van een collega:
"MORGENVROEG HEBBEN WE EEN AFSPRAAK HÈ OM 9:00?!?!?" (extern) "HELEMAAL VERGETEN!!!"
Dus ik vanmorgen snel snel snel langs het werk met de auto (1 minuut rijden), benodigde documenten bij elkaar zoeken, documenten afdrukken, enz. Kijk ik toch even in de agenda... mmmm... afspraak is dus volgende week.
Valt me nog mee dat ie niet zei: "En aangezien ik net besloten heb dat ik morgen vrij ben (en de komende 120 weken) en jullie er niks vanaf weten, zal ik even uitleggen waar het over gaat, zodat je er morgen niet voor niks naartoe gaat."quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Oooooooooooooooooh. Gisteravond een belletje van een collega:
"MORGENVROEG HEBBEN WE EEN AFSPRAAK HÈ OM 9:00?!?!?" (extern) "HELEMAAL VERGETEN!!!"
Dus ik vanmorgen snel snel snel langs het werk met de auto (1 minuut rijden), benodigde documenten bij elkaar zoeken, documenten afdrukken, enz. Kijk ik toch even in de agenda... mmmm... afspraak is dus volgende week.
Ja, min of meer.quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De eikel!
Maar nu ben je wel helemaal wakker en alive!
quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat ie niet zei: "En aangezien ik net besloten heb dat ik morgen vrij ben (en de komende 120 weken) en jullie er niks vanaf weten, zal ik even uitleggen waar het over gaat, zodat je er morgen niet voor niks naartoe gaat."
Waar spreek je af dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Waar spreek je af dan?Cue kennende kunnen dat maar 2 of 3 kroegen zijn. Die lopen we wel ff af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Molly, Old Dutch en...?quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Cue kennende kunnen dat maar 2 of 3 kroegen zijn. Die lopen we wel ff af.
Volgens mij wel ja.quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Rocks. Of hoe heet die stinkhippiekroeg daar in dat zijstraatje, met al die nepmetalnerds.
Mogge.quote:
Als een warme douchequote:Op woensdag 30 januari 2013 09:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja.
Stinkhippies en metalnerds in bandshirts.
[..]
Mogge.En? Hoe bevalt dat? Ondergepist worden?
Idd, ik kon de muziek niet meer horenquote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:14 schreef 100% Tukker het volgende:
Waar spreek je af dan?Allemaal nog niet afgesprokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jaquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:08 schreef Kreator het volgende:
Je gaat gewoon ergens zitten en hoopt dan dat hij daar ook komt?
quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ook niet.
[..]
Wat ben je laat! Is de Alfa kapot?
quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:20 schreef 100% Tukker het volgende:
Collega net:
"Dragan, kom eens kijken!"
* 100% Tukker loopt naar hem toe.
"Kijk die taartdiagram. Die grote punt, dat is http-verkeer tussen jouw werkstation en Fok!"
Kats gewoon 50% of zo.
Misschien die OP maar eens wat verkleinen...
Ik had in 1 dag eenzelfde hoeveelheid verkeer als heel het bedrijf over de hele weekquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:20 schreef 100% Tukker het volgende:
Collega net:
"Kijk die taartdiagram. Die grote punt, dat is http-verkeer tussen jouw werkstation en Fok!"
Kats gewoon 50% of zo van alle http-verkeer.
Collega net:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik had in 1 dag eenzelfde hoeveelheid verkeer als heel het bedrijf over de hele week
Dat maakt wel veel verschil ja. Maar leuk is natuurlijk anders.quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]!
Of FOK! op text-only zetten? Of maakt dat geen verschil?
Ja idd.. en die autoupdate enzoquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:36 schreef 100% Tukker het volgende:
Kan ook wel aantikken hoor, beetje surfen door topics met veel afbeeldingen en zo.
Ooh, oké. Ik dacht dat er misschien consequenties aan zaten, of zoquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Kan ook wel aantikken hoor, beetje surfen door topics met veel afbeeldingen en zo.
[..]
Dat maakt wel veel verschil ja. Maar leuk is natuurlijk anders.
Boeit verder niet, al dat verkeer... het is wel grappig.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja idd.. en die autoupdate enzo![]()
Ze zijn hier nu wel strikter.. dus de baas kwam al eens om te vragen of ik eens een dagje niet op fok kon zitten zodat er rapportages gedraaid konden worden. Tis me niet echt gelukt
Nee hoor. Ik ben down met de directe collegae.quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ooh, oké. Ik dacht dat er misschien consequenties aan zaten, of zo.
Als de oppermanager erachter komt.. ben ik denk ik ook de klosquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:57 schreef 100% Tukker het volgende:
Dan heb je een vrij coulante baas. De mijne moet er niet achter komen vrees ik.
Maar met de directie dus nietquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dan heb je een vrij coulante baas. De mijne moet er niet achter komen vrees ik.
[..]
Nee hoor. Ik ben down met de directe collegae.
Mooi is dat hè.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:52 schreef Kreator het volgende:
Ik heb gisteren nog iemand verteld dat haar internetgebruik omlaag moest. Het voelde wel een beetje dubbel. Ik kwam zelf nauwelijks voor in de logfiles..
Collega net:
Nee dat valt allemaal wel mee. Hoogstens wat ik aan moet trekkenquote:Op donderdag 31 januari 2013 08:45 schreef 100% Tukker het volgende:
Oh, hindert verder niet.
Vanavond de date der dates? Zenuwachtig?
Dat komt vast wel goed.quote:Op donderdag 31 januari 2013 08:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee dat valt allemaal wel mee. Hoogstens wat ik aan moet trekken
Sterktequote:Op donderdag 31 januari 2013 08:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat komt vast wel goed.
Ik ga een vergadering in.Fuckin' om 9:00...
Andere translaters werken ook niet geweldig. Maar dit stelt me wel heel erg teleurquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:11 schreef Kreator het volgende:
Google doet veel goed, maar die translate is echt matig.
Google translate van Chinees naar Nederlandsquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:11 schreef Kreator het volgende:
Google doet veel goed, maar die translate is echt matig.
Gelukkigquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dank je. Ik heb me er doorheen geslagen.
Dat kan ik wel eens proberen met Turks bij een shoarmaboer. Goed idee!quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Google translate van Chinees naar NederlandsOp die manier iets bestellen, en het komt aan ook nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |