Oh, toevallig.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tukker slaapt nog. Dit is een echte.
quote:
Algebraquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:03 schreef Kreator het volgende:
IF (AND(S21 = "1", S22 = "1"), "VRenOrder", IF (AND(S21 = "1", S22 = "0"), "VR", IF (AND(S21 = "0", S22 = "1"), "ORDER", "")))
Hoi!!!quote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
"Jij kan echt niet voetballen he, Pieters?"
Dat volgde ik een tijdje op TV maar na een aantal afleveringen te hebben gemist snapte ik er helemaal niks meer van.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:55 schreef ReMcOrE het volgende:
en dat was het dan; de laatste aflevering van het laatste seizoen, seizoen 5, van Fringe![]()
![]()
![]()
je moet het inderdaad echt goed volgen om het te blijven snappen... heb iets van 2 seizoenen op tv gevolgd (Net5) maar ben daarna gaan downloaden om Amerika al veel verder wasquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat volgde ik een tijdje op TV maar na een aantal afleveringen te hebben gemist snapte ik er helemaal niks meer van.
In het begin stonden alle afleveringen op zichzelf maar toen ik niet keek was er zich een verhaallijn gaan ontwikkelen waar maar moeilijk in te komen was.
De klassiekert kijken.quote:Op zondag 20 januari 2013 10:41 schreef rulerofdeath het volgende:
Goedemorgen
wat zal ik vandaag eens gaan doen?
Thank you captain obviousquote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 15:39 schreef Cue_ het volgende:
Pff 5 dagen utrecht en ik neem (Zoals elke vrouw zowat) m'n hele kledingkast mee
Zoals laatst iemand het heel goed verwoorde. Vrouwen nemen zoveel mee, zodat ze op het moment zelf kunnen uitzoeken wat ze aan willen trekken dat hun stemming uitquote:Op zondag 20 januari 2013 15:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
je bent er iig van bewustdas al heel wat
quote:Op zondag 20 januari 2013 18:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik kon t net niet laten om ff op een verlaten parkeerplaats ff lekker te gaan slippen
Mooi is dat hequote:Op zondag 20 januari 2013 18:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik kon t net niet laten om ff op een verlaten parkeerplaats ff lekker te gaan slippen
Zoek nu als t rustig is ook wel de grens op.. in de bocht met t gas spelen enzoquote:
quote:
Jawel. Maar mijn Mc is niet meerquote:Op zondag 20 januari 2013 19:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kun je niet bij een ander filiaal gaan werken?
quote:Op zondag 20 januari 2013 19:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jawel. Maar mijn Mc is niet meer
hmm, das mooi kutquote:
Stampen ze die rap elders uit de grond?quote:Op zondag 20 januari 2013 19:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jawel. Maar mijn Mc is niet meer
quote:
Ja. Heb je onder een steen gelegen?quote:Op maandag 21 januari 2013 16:36 schreef sjoemie1985 het volgende:
was die andere brand daar toen ook niet in de buurt? eind vorig jaar ofzo?
Ja.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:36 schreef sjoemie1985 het volgende:
was die andere brand daar toen ook niet in de buurt? eind vorig jaar ofzo?
Naar centrum of Hengelo Zuid gaanquote:Op maandag 21 januari 2013 16:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
RIP Mac.
Kan ik voorlopig mooi fluiten naar mijn chocolademilkshake.
Ik zal binnenkort wel een keertje naar Mac Centrum komen, speciaal pourquote:Op maandag 21 januari 2013 16:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Naar centrum of Hengelo Zuid gaan![]()
Kom ik ook te werken komende weken.
Bananenmilkshake komt binnenkort weer terug. Dan hebben we eindelijk weer alle basissmaken. Chocolade, Aardbei, Vanille, Banaan.
En de Chicken Saté komt er weer aan
Ik weet dat er ooit gesproken is over dat er een Mc aan de Zuiderval zou komen. Die plannen zijn alleen nog niet doorgezet omdat geen geld. Maar ik heb zo'n vermoeden dat die plannen nu wat sneller worden doorgevoerd. Maar dit zijn mijn eigen speculaties.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort wel een keertje naar Mac Centrum komen, speciaal pourtoi
!
Al wat bekend over een nieuw pand o.i.d.?
Kost ook wel wat denk ik, zo'n stukje Zuiderval. Wel een goede lokatie voor een Mac lijkt me. Ben benieuwd. Of anders inderdaad weer ergens langs de Hengelosestraat. Zo dicht mogelijk bij de UT = kassa!quote:Op maandag 21 januari 2013 16:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet dat er ooit gesproken is over dat er een Mc aan de Zuiderval zou komen. Die plannen zijn alleen nog niet doorgezet omdat geen geld. Maar ik heb zo'n vermoeden dat die plannen nu wat sneller worden doorgevoerd. Maar dit zijn mijn eigen speculaties.
Komende week komt er een meeting, en dan horen we meer.
En stadion!quote:Op maandag 21 januari 2013 16:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Kost ook wel wat denk ik, zo'n stukje Zuiderval. Wel een goede lokatie voor een Mac lijkt me. Ben benieuwd. Of anders inderdaad weer ergens langs de Hengelosestraat. Zo dicht mogelijk bij de UT = kassa!
Dat hadden we nu altijd. Daar hadden we juist regelmatig echt megagoede omzetten van!quote:Op maandag 21 januari 2013 17:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Maybe.
Ik weet niet of je voor/na een FCT wedstrijd 'dat volk' over de vloer wil hebben.
Kan ik me goed voorstellen ja. Denk ook niet dat er wat voor terug komt. Volgens mij is de gemeente het meubelplein liever kwijt dan rijk.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
De Mc was dan ook, met de anderen ver achter zich latend, de meest winstgevende 'winkel' op het meubelplein.
Ja. Er gingen heel erg veel speculaties dat de gemeente erachter zit. Maar de gemeente is geen criminele organisatie. Het komt de gemeente alleen wel verdomd goed uit.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Kan ik me goed voorstellen ja. Denk ook niet dat er wat voor terug komt. Volgens mij is de gemeente het meubelplein liever kwijt dan rijk.
Dat is wie?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:33 schreef ReMcOrE het volgende:
goedenavond
[..]
doe m'n broertje dan maar de groetjes
De overheid gapt anders genoeg.quote:
Nou....zover zou ik niet willen gaan..quote:Op maandag 21 januari 2013 17:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar de gemeente is geen criminele organisatie.
Nou, ik zie dat toch echt anders.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar de gemeente is geen criminele organisatie.
Over anderhalve week is het ook voor jou OZB olé olé...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nou....zover zou ik niet willen gaan..
5, 600 euro toch?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:37 schreef 100% Tukker het volgende:
Over anderhalve week is het ook voor jou OZB olé olé...
Ik heb nog wel wat tochtstrips, kit en pur liggen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:58 schreef Kreator het volgende:
Ja, dat sucks wel donkeyballs. Gelukkig ga ik dat bedrag al besparen op stookkosten ongeveer, aangezien mijn huidige huis een gatenkaas is.
Thermostaat staat op 15 graden. Het is er 11.
Ik werk in een bedrijf dat handelt in enorme hoeveelheden glas. Met glas-experts. Dus als je wat nodig hebt, moet je ff bellen. Kan ik waarschijnlijk wel 40 tot 50% goedkoper krijgen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:04 schreef 100% Tukker het volgende:
Alleen die lichtstraat hè. Misschien het eind van het jaar eens kijken om daar nieuw HR++ glas in te mikken.
Tuk!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Cue_!
Vandaag weer koersoes? Waar zit je ergens?
Dat zou wel tof zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik werk in een bedrijf dat handelt in enorme hoeveelheden glas. Met glas-experts. Dus als je wat nodig hebt, moet je ff bellen. Kan ik waarschijnlijk wel 40 tot 50% goedkoper krijgen.
Nieuwegein, nooit fijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tuk!
Yup, 2e dag alweer
Cursus is in nieuwegein, hotel in Utrecht
Ach tis maar klein stukje met dr tram.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:19 schreef 100% Tukker het volgende:
Nieuwegein, nooit fijn.
Beetje luxe hotel? Lekker hoor, zo'n verzorgd ontbijtje en zo...
En de minibar is al leeg?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ach tis maar klein stukje met dr tram.
Hotel is niet luxe maar wel schoon en oke
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:33 schreef Kreator het volgende:
Zo. Bam.
Ik was al een paar maanden bezig met testen in onze testdatabase, qua datamigratie. Vandaag toch maar eens getest hoe dat in de productie zou gaan (andere gegevens enzo). Het loopt..
Zeker. Maar voorlopig nog niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:42 schreef 100% Tukker het volgende:
Goed bezig! Straks dus weer full-time op Fok?
quote:
Dat kan ik beamen. Ik had gisteren het ontbijt nog niet verteerd of ik was al bezig met het avondeten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
...De tijd gaat dan wel iets sneller.
En uitbrakken tijdens de cursus zeker?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:43 schreef Cue_ het volgende:
Natuurlijk niet. Ben elke avond in de kroeg of bij bekenden
Hoi Samzz!quote:
Morgé.quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:01 schreef Kreator het volgende:
Ik was de sneeuw al zat toen het nog niet gevallen was.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat was ik al voordat de sneeuw überhaupt viel.
Ik vind het nog wel leuk als het pas gevallen is. Maar dan moet het wel binnen een dag verdwenen zijnquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat was ik al voordat de sneeuw überhaupt viel.
Dat zeg ik ook altijd tegen mezelf als ik weer een lege fles wijn naar de berging breng.quote:
Heerlijk!quote:
Een lege fles. Wauw, veelquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd tegen mezelf als ik weer een lege fles wijn naar de berging breng.
[..]
Heerlijk!Hier een heel klein beetje. Vanavond maar even een stukje rijden met de auto. Afgelopen zondag was de accu leeg.
Moet nodig een nieuwe in, maar ik ben er te knieperig veur...
Ook wel verstandig om je auto met dit weer anderhalve week niet te gebruiken. Zie em wel staan als ik er 's morgens langsrij.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:31 schreef 100% Tukker het volgende:
Heerlijk!Hier een heel klein beetje. Vanavond maar even een stukje rijden met de auto. Afgelopen zondag was de accu leeg.
Moet nodig een nieuwe in, maar ik ben er te knieperig veur...
Wie zegt dat ik niet gelijk een nieuwe ontkurk?quote:
Jij niet, ik niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet gelijk een nieuwe ontkurk?
Niet zo stoer doen, Samzz.Het is hier algemeen bekend dat jij na twee glazen aangelengde druivensap al kruipend naar huis gaat.
Ik doe tegenwoordig alles met de benenwagen/fiets.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ook wel verstandig om je auto met dit weer anderhalve week niet te gebruiken. Zie em wel staan als ik er 's morgens langsrij.
Uhuh.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wat ben je recalcitrant vandaag. Ben je aan de rode klats of zo?
Ik dacht al wat ijzer te ruiken.quote:
In dat geval moet je wat aan je reukorgaan doen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik dacht al wat ijzer te ruiken.![]()
Hoe is het met Astrid, trouwens? Vraagt ze nog wel eens naar mij?
Dat komt wel weer. Ik ben immers al druk bezig met de voorbereidingen voor onze volgende meet!quote:
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat komt wel weer. Ik ben immers al druk bezig met de voorbereidingen voor onze volgende meet!
Net zo druk als de vorige keer toen er niets geregeld hoefde te worden?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat komt wel weer. Ik ben immers al druk bezig met de voorbereidingen voor onze volgende meet!
Oh, hou me even op de hoogte deze keerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Oh vond 't vorige keer wel gezellig. En volgens mij bedoelde hij dat ook niet nee.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:48 schreef Samzz het volgende:
Voor mij hoeft een meet niet. En Tukker bedoelde ook geen TOF!meet, dacht ik.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Net zo druk als de vorige keer toen er niets geregeld hoefde te worden?.
De meeting vindt plaats in Casa Tuk, mocht je het nog niet weten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:06 schreef Samzz het volgende:
Wat ben je eigenlijk aan het regelen, Tuk? De kroeg staat er al en drank hebben ze er ook.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh![]()
Dan ga ik er wel eentje organiseren voor als J terug is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:56 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik nodig gewoon iedereen uit. Maar ik weet nu al wie er niet komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:
Ja da's ook zo.quote:Ik nodig gewoon iedereen uit. Maar ik weet nu al wie er niet komen
Agossiequote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[..]
De meeting vindt plaats in Casa Tuk, mocht je het nog niet weten.Dus er moet wel degelijk e.e.a. geregeld worden.
Ik ben dus druk bezig met het zoeken naar recepten/ideeën voor allerlei lekkere hapjes die ik samen met Assiej voor aanvang van de meet ga bereiden (haar idee trouwens, dus geen grap). Ook ben ik druk bezig met het configureren/testen van mijn nieuwe karaoke-installatie en het uitzoeken van de juiste feestmuziek.
Ik ontvoer 'm welquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar dan moet J eerst even laten weten wat ongeveer de plannen zijn dat hij zich weer in Twente bevind.
Daaromquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:55 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Oh vond 't vorige keer wel gezellig. En volgens mij bedoelde hij dat ook niet nee.
Moet ik op m'n "Free Candy" busje wel bijzetten "Gluten free". Anders komt hij natuurlijk nooit naar buiten.quote:
Nee, 'Grolsch, nu ook glutenvrij!'.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:02 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Moet ik op m'n "Free Candy" busje wel bijzetten "Gluten free". Anders komt hij natuurlijk nooit naar buiten.
Ja dat werkt ook wel bij die drankbak inderdaad.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, 'Grolsch, nu ook glutenvrij!'.
Dan komt 'ie wel.
Of 'J, ik heb N hier in de bus. Onderweg naar Twente; have fun!'quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja dat werkt ook wel bij die drankbak inderdaad.
Dat heb je goed gezienquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:09 schreef Redbaron het volgende:
Degenen die t wel leuk hebben met elkaar spreken zo nu en dan gewoon iets af
Maar zonder jou is het toch niet hetzelfde.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:09 schreef Redbaron het volgende:
Degenen die t wel leuk hebben met elkaar spreken zo nu en dan gewoon iets af
Ik ben ook voor een mass-orgie hoor.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar zonder jou is het toch niet hetzelfde.
Geen rood schaamhaar op de wc-bril en zo. Het is toch anders ja...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar zonder jou is het toch niet hetzelfde.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:08 schreef Kreator het volgende:
Als we nou een meet bij mij thuis doen....en dat je dan werkkleding meeneemt....dan kunnen we het aangename en het noodzakelijke combineren..
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh![]()
Dan ga ik er wel eentje organiseren voor als J terug is.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, 'Grolsch, nu ook glutenvrij!'.
Dan komt 'ie wel.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja dat werkt ook wel bij die drankbak inderdaad.
Dat kan geregeld worden 14.gifquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Geen rood schaamhaar op de wc-bril en zo. Het is toch anders ja...
Wel als de banden vastgevroren zijn aan de grond. Maar dat zal vast het geval niet zijn. Ransaap.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:20 schreef Kreator het volgende:
Er stond hier net een chauffeur op de parkeerplaats tegen de band/op de grond te pissen. Op de laadplek van ons bedrijf dus.
....dan denk ik van...moet dat nou?.
Dat was niet het geval idd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel als de banden vastgevroren zijn aan de grond. Maar dat zal vast het geval niet zijn. Ransaap.
Attamottamotta.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:20 schreef Kreator het volgende:
Er stond hier net een chauffeur op de parkeerplaats tegen de band/op de grond te pissen. Op de laadplek van ons bedrijf dus.
....dan denk ik van...moet dat nou?.
5 meter verderop ook gewoon.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:25 schreef Samzz het volgende:
Ik vraag me sowieso af waarom je met dit weer je leuter uit je broek gaat halen om te pissen. Loop dan even naar binnen om naar 't toilet te gaan, is tenminste lekker warm
.
Is toch mooi man, beetje Pools schouderhaar in je ijsje!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:57 schreef Daywalk3r het volgende:
Vorig jaar bij de ola ook. Zo'n zweetpool met slippertjes de cabine uit zonder shirt aan. "I come loadink" Ja mooi eerst t-shirt en schoenen aan lul.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Is toch mooi man, beetje Pools schouderhaar in je ijsje!
En wij nederlanders worden verplicht veiligheidsschoenen, hesje en vaak ook nog helm aan te doenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:57 schreef Daywalk3r het volgende:
Vorig jaar bij de ola ook. Zo'n zweetpool met slippertjes de cabine uit zonder shirt aan. "I come loadink" Ja mooi eerst t-shirt en schoenen aan lul.
Eens, zelfs in de treinquote:
Een wat? En hoe stemmen we voor zoiets?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:30 schreef Samzz het volgende:
Ik ben genomineerd voor een Yvonne-Award in F&F![]()
.
Tot nu toe ben ik nog heel tevreden met m'n kledingkeuze en denk dat ik zowaar nog alles gebruik ookquote:Op maandag 21 januari 2013 08:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Cursus bewustzijn van hoeveel kleding vrouwen meenemen?
Yvonne-Award, de crew kiest dan de users die positief opvallen (of zoiets).quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:45 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Eens, zelfs in de trein.
[..]
Een wat? En hoe stemmen we voor zoiets?
Ow oke, dacht we kunnen stemmen ofzoquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:50 schreef Samzz het volgende:
Yvonne-Award, de crew kiest dan de users die positief opvallen (of zoiets).
En waarom ben jij dan genomineerd?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yvonne-Award, de crew kiest dan de users die positief opvallen (of zoiets).
Nee, alleen de crew mag stemmen:quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:51 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ow oke, dacht we kunnen stemmen ofzo.
quote:De Yvonne Awards!
FOK! is er voor maar vooral ook door de users, en daarom is de Yvonne award in het leven geroepen. Dit is een crew gejureerd award festijn!
Dus zijn je favoriete mods wat minder aanwezig geweest op je favoriete FOK!Forum onderdeel, dan kan dat kloppen! We zijn druk bezig geweest met het doorkammen van de posts van 2012 en hebben daardoor de beste/leukste/meest opvallende users kunnen selecteren.
Voor mijn asiel-topicreeks.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:53 schreef Redbaron het volgende:
[..]
En waarom ben jij dan genomineerd?
Duidelijk, succes.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:57 schreef Samzz het volgende:
Nee, alleen de crew mag stemmen:
Voor mijn asiel-topicreeks.
Daar is heul geen brand voor nodig.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:44 schreef ACT-F het volgende:
Er was brand in mijn flat![]()
[ afbeelding ]
Nu stink ik
Als die malle eens hier op an komt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:18 schreef ReMcOrE het volgende:
maar ik las iets van een meet bij/voor J(ustin)?
duurt wel lang jahquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:21 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als die malle eens hier op an komt.
Schade?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:44 schreef ACT-F het volgende:
Er was brand in mijn flat![]()
[ afbeelding ]
Nu stink ik
Gelukkig niet, ik woon aan de andere kant, dus het ruikt een beetje. Het bleef beperkt tot die woning wat vooral roetschade heeft. Het was niet uitslaand of zo.quote:
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gelukkig niet, ik woon aan de andere kant, dus het ruikt een beetje. Het bleef beperkt tot die woning wat vooral roetschade heeft. Het was niet uitslaand of zo.
Nogal ja, het ruikt naar verbrande vloerbedekkingquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Die geur is wel ranzig.
Bleh. Nou ja, het had erger gekund.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nogal ja, het ruikt naar verbrande vloerbedekking
Dat sowieso. De stank van een verbrand lichaam is niet te harden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daarom. Het mag een wonder heten dat de bewoonster er levend uitgehaald is
En jij ook met al dat ontvlambare alcohol in je bloed.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daarom. Het mag een wonder heten dat de bewoonster er levend uitgehaald is
Sterkte.quote:Op woensdag 23 januari 2013 08:24 schreef Cue_ het volgende:
Gister echt veels te laat gaan slapen
Kijken of ik nog tot leven ga komen vandaag
Daar gaan we vanuit.quote:Op woensdag 23 januari 2013 08:36 schreef Kreator het volgende:
ik dacht altijd dat ik 's morgens een mietje was qua kou. Maar blijkt dat als ik de temperatuur op 15 graden zet, dat het bij mij niet warmer dan 11 wordt..
Da's best koud. Gelukkig ga ik verhuizen naar een beter geisoleerd huis.
Nee man, dan vriest alles vast. Oud huis met te grote buizen, ondercapaciteit op de kachel. Staat standaard op minimaal 15 graden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 08:41 schreef 100% Tukker het volgende:
Daar gaan we vanuit.Doe je 's nachts de verwarming uit of zo?
En de ketel krijgt wel regulier onderhoud? Lijkt me niet helemaal normaal...quote:Op woensdag 23 januari 2013 08:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee man, dan vriest alles vast. Oud huis met te grote buizen, ondercapaciteit op de kachel. Staat standaard op minimaal 15 graden.
Heb je wel genoeg water op de ketel dan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 08:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee man, dan vriest alles vast. Oud huis met te grote buizen, ondercapaciteit op de kachel. Staat standaard op minimaal 15 graden.
Ja die homo's zijn duur.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:16 schreef Kreator het volgende:
Ketel heeft onderhoud en genoeg druk enzo ja. Gewoon een kuthuis met een kutketel.
....over geld gesproken....huis kopen is duur.
1701 euro overmaken naar de notaris. Goddammit. daar had ik niet op gerekend...
Alcohol conserveertquote:Op woensdag 23 januari 2013 08:41 schreef 100% Tukker het volgende:
Mogge.
[..]
En jij ook met al dat ontvlambare alcohol in je bloed.![]()
Je leeft gelukkig nog!![]()
Auw. Volgens mij was de mijne destijds ¤900 of zo.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:16 schreef Kreator het volgende:
1701 euro overmaken naar de notaris. Goddammit. daar had ik niet op gerekend...
Die van mij ook. Dit is de totaalafrekening. Met ozb, waterrechten en alle oplichterskosten erbij.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Auw. Volgens mij was de mijne destijds ¤900 of zo.Sowieso belachelijk veel geld voor het werk wat ze leveren.
Ja, maar jij had zere knieën na het tekenen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:10 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ik hoefde de notaris maar ¤353,00 euro te betalen
quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:07 schreef Samzz het volgende:
Straks verder met m'n serie, Damon, yeah.
Meh, ik zou echt wel bezwaar aantekenen denk ik... Vind het echt een achterlijke rekening.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die van mij ook. Dit is de totaalafrekening. Met ozb, waterrechten en alle oplichterskosten erbij.
Wat is dat?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, maar jij had zere knieën na het tekenen.
[..]
[ afbeelding ]
Oh, maar die Damon bedoel ik nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:09 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Damon Hill. Zoon van de legendarischeGraham Hill
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Graham's geconserveerde ballen.
Maar in het geval van Krea heeft de notaris datquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, maar jij had zere knieën na het tekenen.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:09 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Damon Hill. Zoon van de legendarischeGraham Hill
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Graham's geconserveerde ballen.
Ik ga hem nog ff via Internet doen een dezer dagen. Maar sowieso laffe test.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:58 schreef Kreator het volgende:
Iq van 125. Wat een neptest was dat...
Je verliest je concentratie doordat het op tv zo langzaam gaat en ze de vragen stuk voor stuk gaan voorlezen terwijl je al moet rekenen. Op internet lijkt me dat makkelijker. En er zaten achterlijke vragen bij, die niets met IQ te maken hebben.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:31 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik ga hem nog ff via Internet doen een dezer dagen. Maar sowieso laffe test.
quote:
mooi koffie drinkenquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:30 schreef Kreator het volgende:
Vanmorgen extra vroeg begonnen om een uur 4 uur durende import van 18000 artikelen te doen. Vergeten om ergens een vinkje te zetten waardoor alle prijzen nu x100 in het systeem staan.
*opnieuw begint*
Als ik dat zou drinken zou ik de hele dag stuiteren, denk ikquote:
Op de zaak hè. Da's best slappe leut in vergelijking met de espresso die ik thuis maak...quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik dat zou drinken zou ik de hele dag stuiteren, denk ik.
Dan nog zou ik stuiteren. Ik drink nooit koffie.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Op de zaak hè. Da's best slappe leut in vergelijking met de espresso die ik thuis maak...
Moet je eens doen. Is lekker.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan nog zou ik stuiteren. Ik drink nooit koffie.
Ik vind er niks aan.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Moet je eens doen. Is lekker.
Je weet hoe het werkt?quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:51 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb wel een (tweedehands) koffiezetapparaat thuis die ik vorig jaar van een vriendin heb gekregen. Maar nog nooit gebruikt![]()
Vinden niet alle gasten even fijn
Ik doe altijd twee schepjes voor één mok.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm beetje. Iets met water en dat koffiespul en de aanknop. Maar geen verhoudingen
Als jij de koffie zet en even een broodje in de oven gooit, blijf ik nog even liggenquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:13 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik doe altijd twee schepjes voor één mok.Maar ik hou wel van een sterke bak.
Zo'n koffielepeltje? Daarvan altijd 1 schep per streepje water..quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hier staat een automaat die alles vanzelf doetquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan moet ik voor jou zeker een vers geperst sapje maken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als jij de koffie zet en even een broodje in de oven gooit, blijf ik nog even liggen
Yep. 2,5 streepjes is bij mij één mok, dus dat is ongeveer dezelfde hoeveelheid als ik gebruik ja.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:21 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Zo'n koffielepeltje? Daarvan altijd 1 schep per streepje water..
quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:33 schreef ACT-F het volgende:
Weet je waar ik zin in heb?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Turkse koffie!
![]()
Nee hoor, zoveel eisend ben ik neitquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:41 schreef 100% Tukker het volgende:
En dan moet ik voor jou zeker een vers geperst sapje maken.
Toch niet nee? Je moet niet per sé Danerolles of zo 's morgens?quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee hoor, zoveel eisend ben ik neit
Ik moet me nog steeds een keer zo'n 'pannetje' kopen. Hoe heet het zoiets ook alweer?quote:
De wat?quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:26 schreef 100% Tukker het volgende:
Toch niet nee? Je moet niet per sé Danerolles of zo 's morgens?
Geen idee, maar ik weet precies wat je bedoelt. Even zoekenquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:26 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik moet me nog steeds een keer zo'n 'pannetje' kopen. Hoe heet het zoiets ook alweer?
Een cezve!quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik weet precies wat je bedoelt. Even zoeken
quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Een cezve!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cezve
Nou, ik wel hoor!quote:
Misschien morgen toch maar eens de stad in na het werk. Even zoeken naar zo'n ding. Blokker zal ze vast wel hebben...quote:
Zou je denken? Is er geen Turkse toko in de buurt, of bij die zwarte markt, waar vroeger de Kwantum zat?quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Misschien morgen toch maar eens de stad in na het werk. Even zoeken naar zo'n ding. Blokker zal ze vast wel hebben...
Die zwarte markt is al jaaaaaaaaaren weg. Tegenover de Mix zit wel een turkse toko volgens mij. Kan ik morgen wel eens gaan kijken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zou je denken? Is er geen Turkse toko in de buurt, of bij die zwarte markt, waar vroeger de Kwantum zat?
Ja die slappe troep hoef ik ook niet, en wel suiker erinquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En dan moet ik voor jou zeker een vers geperst sapje maken.
[..]
Yep. 2,5 streepjes is bij mij één mok, dus dat is ongeveer dezelfde hoeveelheid als ik gebruik ja.
[..]Turkse koffie!
Dat is dan weer een beetje gay, Baron.quote:
Zonder suiker lust ik nog geen thee.. Dus koffie zonder suiker is helemaal doodvonnisquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat is dan weer een beetje gay, Baron.
Al moet ik eerlijk bekennen dat ik in ongeveer 1 op de 25 bakkies nog wel suiker + melk doe.
Voor mij is het nog steeds de vroegere Kwantumquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Die zwarte markt is al jaaaaaaaaaren weg. Tegenover de Mix zit wel een turkse toko volgens mij. Kan ik morgen wel eens gaan kijken.Kan ik gelijk een broodje D. scoren.
Net gefietst. Buiten. En het dooit, want er lagen plassen water langs de straat.quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:43 schreef Kreator het volgende:
Net een db9 vd parkeerplaats geduwd die vast zat in de sneeuw.
*nooit meer handen wassen*
Gele plasjes zeker? Je ziet ze nu overal in de sneeuwquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Net gefietst. Buiten. En het dooit, want er lagen plassen water langs de straat.
Hi ha ho.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gele plasjes zeker? Je ziet ze nu overal in de sneeuw
Pics!quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:43 schreef Kreator het volgende:
Net een db9 vd parkeerplaats geduwd die vast zat in de sneeuw.
*nooit meer handen wassen*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |