Oh, toevallig.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tukker slaapt nog. Dit is een echte.
quote:
Algebraquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:03 schreef Kreator het volgende:
IF (AND(S21 = "1", S22 = "1"), "VRenOrder", IF (AND(S21 = "1", S22 = "0"), "VR", IF (AND(S21 = "0", S22 = "1"), "ORDER", "")))
Hoi!!!quote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
"Jij kan echt niet voetballen he, Pieters?"
Dat volgde ik een tijdje op TV maar na een aantal afleveringen te hebben gemist snapte ik er helemaal niks meer van.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:55 schreef ReMcOrE het volgende:
en dat was het dan; de laatste aflevering van het laatste seizoen, seizoen 5, van Fringe![]()
![]()
![]()
je moet het inderdaad echt goed volgen om het te blijven snappen... heb iets van 2 seizoenen op tv gevolgd (Net5) maar ben daarna gaan downloaden om Amerika al veel verder wasquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat volgde ik een tijdje op TV maar na een aantal afleveringen te hebben gemist snapte ik er helemaal niks meer van.
In het begin stonden alle afleveringen op zichzelf maar toen ik niet keek was er zich een verhaallijn gaan ontwikkelen waar maar moeilijk in te komen was.
De klassiekert kijken.quote:Op zondag 20 januari 2013 10:41 schreef rulerofdeath het volgende:
Goedemorgen
wat zal ik vandaag eens gaan doen?
Thank you captain obviousquote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 15:39 schreef Cue_ het volgende:
Pff 5 dagen utrecht en ik neem (Zoals elke vrouw zowat) m'n hele kledingkast mee
Zoals laatst iemand het heel goed verwoorde. Vrouwen nemen zoveel mee, zodat ze op het moment zelf kunnen uitzoeken wat ze aan willen trekken dat hun stemming uitquote:Op zondag 20 januari 2013 15:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
je bent er iig van bewustdas al heel wat
quote:Op zondag 20 januari 2013 18:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik kon t net niet laten om ff op een verlaten parkeerplaats ff lekker te gaan slippen
Mooi is dat hequote:Op zondag 20 januari 2013 18:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik kon t net niet laten om ff op een verlaten parkeerplaats ff lekker te gaan slippen
Zoek nu als t rustig is ook wel de grens op.. in de bocht met t gas spelen enzoquote:
quote:
Jawel. Maar mijn Mc is niet meerquote:Op zondag 20 januari 2013 19:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kun je niet bij een ander filiaal gaan werken?
quote:Op zondag 20 januari 2013 19:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jawel. Maar mijn Mc is niet meer
hmm, das mooi kutquote:
Stampen ze die rap elders uit de grond?quote:Op zondag 20 januari 2013 19:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jawel. Maar mijn Mc is niet meer
quote:
Ja. Heb je onder een steen gelegen?quote:Op maandag 21 januari 2013 16:36 schreef sjoemie1985 het volgende:
was die andere brand daar toen ook niet in de buurt? eind vorig jaar ofzo?
Ja.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:36 schreef sjoemie1985 het volgende:
was die andere brand daar toen ook niet in de buurt? eind vorig jaar ofzo?
Naar centrum of Hengelo Zuid gaanquote:Op maandag 21 januari 2013 16:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
RIP Mac.
Kan ik voorlopig mooi fluiten naar mijn chocolademilkshake.
Ik zal binnenkort wel een keertje naar Mac Centrum komen, speciaal pourquote:Op maandag 21 januari 2013 16:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Naar centrum of Hengelo Zuid gaan![]()
Kom ik ook te werken komende weken.
Bananenmilkshake komt binnenkort weer terug. Dan hebben we eindelijk weer alle basissmaken. Chocolade, Aardbei, Vanille, Banaan.
En de Chicken Saté komt er weer aan
Ik weet dat er ooit gesproken is over dat er een Mc aan de Zuiderval zou komen. Die plannen zijn alleen nog niet doorgezet omdat geen geld. Maar ik heb zo'n vermoeden dat die plannen nu wat sneller worden doorgevoerd. Maar dit zijn mijn eigen speculaties.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort wel een keertje naar Mac Centrum komen, speciaal pourtoi
!
Al wat bekend over een nieuw pand o.i.d.?
Kost ook wel wat denk ik, zo'n stukje Zuiderval. Wel een goede lokatie voor een Mac lijkt me. Ben benieuwd. Of anders inderdaad weer ergens langs de Hengelosestraat. Zo dicht mogelijk bij de UT = kassa!quote:Op maandag 21 januari 2013 16:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet dat er ooit gesproken is over dat er een Mc aan de Zuiderval zou komen. Die plannen zijn alleen nog niet doorgezet omdat geen geld. Maar ik heb zo'n vermoeden dat die plannen nu wat sneller worden doorgevoerd. Maar dit zijn mijn eigen speculaties.
Komende week komt er een meeting, en dan horen we meer.
En stadion!quote:Op maandag 21 januari 2013 16:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Kost ook wel wat denk ik, zo'n stukje Zuiderval. Wel een goede lokatie voor een Mac lijkt me. Ben benieuwd. Of anders inderdaad weer ergens langs de Hengelosestraat. Zo dicht mogelijk bij de UT = kassa!
Dat hadden we nu altijd. Daar hadden we juist regelmatig echt megagoede omzetten van!quote:Op maandag 21 januari 2013 17:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Maybe.
Ik weet niet of je voor/na een FCT wedstrijd 'dat volk' over de vloer wil hebben.
Kan ik me goed voorstellen ja. Denk ook niet dat er wat voor terug komt. Volgens mij is de gemeente het meubelplein liever kwijt dan rijk.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
De Mc was dan ook, met de anderen ver achter zich latend, de meest winstgevende 'winkel' op het meubelplein.
Ja. Er gingen heel erg veel speculaties dat de gemeente erachter zit. Maar de gemeente is geen criminele organisatie. Het komt de gemeente alleen wel verdomd goed uit.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Kan ik me goed voorstellen ja. Denk ook niet dat er wat voor terug komt. Volgens mij is de gemeente het meubelplein liever kwijt dan rijk.
Dat is wie?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:33 schreef ReMcOrE het volgende:
goedenavond
[..]
doe m'n broertje dan maar de groetjes
De overheid gapt anders genoeg.quote:
Nou....zover zou ik niet willen gaan..quote:Op maandag 21 januari 2013 17:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar de gemeente is geen criminele organisatie.
Nou, ik zie dat toch echt anders.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar de gemeente is geen criminele organisatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |