Oh, toevallig.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tukker slaapt nog. Dit is een echte.
quote:
Algebraquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:03 schreef Kreator het volgende:
IF (AND(S21 = "1", S22 = "1"), "VRenOrder", IF (AND(S21 = "1", S22 = "0"), "VR", IF (AND(S21 = "0", S22 = "1"), "ORDER", "")))
Hoi!!!quote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
"Jij kan echt niet voetballen he, Pieters?"
Dat volgde ik een tijdje op TV maar na een aantal afleveringen te hebben gemist snapte ik er helemaal niks meer van.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:55 schreef ReMcOrE het volgende:
en dat was het dan; de laatste aflevering van het laatste seizoen, seizoen 5, van Fringe![]()
![]()
![]()
je moet het inderdaad echt goed volgen om het te blijven snappen... heb iets van 2 seizoenen op tv gevolgd (Net5) maar ben daarna gaan downloaden om Amerika al veel verder wasquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat volgde ik een tijdje op TV maar na een aantal afleveringen te hebben gemist snapte ik er helemaal niks meer van.
In het begin stonden alle afleveringen op zichzelf maar toen ik niet keek was er zich een verhaallijn gaan ontwikkelen waar maar moeilijk in te komen was.
De klassiekert kijken.quote:Op zondag 20 januari 2013 10:41 schreef rulerofdeath het volgende:
Goedemorgen
wat zal ik vandaag eens gaan doen?
Thank you captain obviousquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |