Hmpf, ik denk niet dat een OP met paarden gewaardeerd wordtquote:
Zolang jij er maar op zit.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmpf, ik denk niet dat een OP met paarden gewaardeerd wordt.
Kan het kloppen dat ik die omstreeks 17:15 zag rijden?quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:43 schreef Kreator het volgende:
Net een db9 vd parkeerplaats geduwd die vast zat in de sneeuw.
*nooit meer handen wassen*
De oude mag ook terug.quote:
quote:
Gebruik die ene foto in haar fobo maarquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:05 schreef 100% Tukker het volgende:
De oude mag ook terug.Maar als ik iets met paarden moet maken hoor ik het graag.
Ik ga niet meer creaties van Samzz photoshoppen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:09 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gebruik die ene foto in haar fobo maar
Yup.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:05 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Kan het kloppen dat ik die omstreeks 17:15 zag rijden?
Bij mij werkte het niet met Astrid.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 08:54 schreef Kreator het volgende:
De man die laatst mijn wasmachine kwam brengen lag helemaal in een deur om mijn poster thuis, heeft er ook nog maar ff een foto van gemaakt...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Bij mij werkte het niet met Astrid.
zekers is alles goed,quote:
Nice.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:47 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
zekers is alles goed,
vanmiddag komt mijn nieuwe telefoon binneneen samsung galaxy S3
Duurt wel iets langer voordat die sneeuw helemaal weg is hoorquote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En... hopelijk de laatste werkdag met die vieze gore vuile poep sneeuwprut buiten...
Nou! Laat me nu even lekker in die waan!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Duurt wel iets langer voordat die sneeuw helemaal weg is hoor
Sorry..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nou! Laat me nu even lekker in die waan!
Ja, dat worden drukke tijden kan ik je verzekeren.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:27 schreef Kreator het volgende:
Toe aan weekend. Morgen maar weer eens een beetje gaan klussen in huis en dingen regelen.
Wel handigquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wat zo'n klein kusje al niet kan doen hè. Verbazingwekkend!
Tuf je vanavond weer naar Eanske?
Ja ik weet het. Maar ja. Moet toch een keer.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, dat worden drukke tijden kan ik je verzekeren.Laat je met even weten welke dag ik vrij moet houden voor de verhuizing?
Ik hoorde net uit betrouwbare bron dat moestuin-man dat ene lekkere blonde christenmeisje (G.) aan het playen is.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Maar ja. Moet toch een keer.. Zal ik doen. Is een keer in maart in het weekend.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik hoorde net uit betrouwbare bron dat moestuin-man dat ene lekkere blonde christenmeisje (G.) aan het playen is.
Is mie een lap tekst.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:04 schreef Kreator het volgende:
[..].
Tof topic trouwens:
http://www.reddit.com/r/G(...)e_3_crysis_3/c832pj5
dat had ik dus ook met mijn htc desire hd, batterij ging namelijk best snel leeg als ik hem gebruikte.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nice.Kan niet wachten tot ik weer mag! Ben dat gare ding van mij helemaal zat.
Ouwe meuk hè. Herkenbaar. Ding van mij (SE X10) is soms zo traag als dikke kak in een trechter.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:32 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
dat had ik dus ook met mijn htc desire hd, batterij ging namelijk best snel leeg als ik hem gebruikte.
als je maar even op facebook of zo zat zag je de procenten van de batterij al dalen.
Waarom niet wachten tot april tot de s4?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:32 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
dat had ik dus ook met mijn htc desire hd, batterij ging namelijk best snel leeg als ik hem gebruikte.
als je maar even op facebook of zo zat zag je de procenten van de batterij al dalen.
Valt wel mee, of je had tot dan gewacht en toch voor de s3 gegaan. Dan was je met de s3 weer goedkoper uit geweestquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:00 schreef sjoemie1985 het volgende:
heb het idee dat het abonnement daarvan wat duurder is dan deze
Nee ik heb al wat. Had 't wel aangeplakt zien staan laatst.quote:
Wanneer zijn ze weer in de buurt, wil ik ook wel weer ns heenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:26 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee ik heb al wat. Had 't wel aangeplakt zien staan laatst.
Binnenkort ga ik wel denk ik naar Feuerengel. Een keer in Raalte gezien. Leipe shows! En ja Rammstein covers
23 Feb.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:32 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Wanneer zijn ze weer in de buurt, wil ik ook wel weer ns heen
Oja da's dan wat lastiger.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:16 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet, maar nu zonder werk is ff eindjes aan elkaar knopen
Auto wassen en met een beetje mazzel kan de competitie ook eindelijk weer beginnen..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:54 schreef ReMcOrE het volgende:
moiweekend
en ben blij dat de sneeuw+kou volgende week verdwijnen, kan ik eindelijk de auto weer eens wassen; ding is gewoon kats zwart aan de voorkant, altijd leuk die snelweg met dit weer
Tuksterquote:
Ik heb't goed. Jij?quote:
Bi'j n'n kip ofwa?quote:
Joah! Uitstekend!quote:
Loopt een kip tegen de muur... TOK.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bi'j n'n kip ofwa?
[..]
Joah! Uitstekend!
Die is oud.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Loopt een kip tegen de muur... TOK.
Mooi dat t uitstekelbaars gaat.
quote:Op zondag 27 januari 2013 19:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die is oud.
En die is gewoon niet grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |