SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The love you take is equal to the love you make.
ik heb het over vroegah thuis bij mijn oudersquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:37 schreef Bluezz het volgende:
Vroegah half 7/7 uur ivm de zaak.
Nu lekker om 6 uur voor het journaal.
En uit eten om 7 uur.
Vroeger aten we altijd warm tussen de middagquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik heb het over vroegah thuis bij mijn ouders
Dat was in de tijd dat 'je ding' nog helemaal niet bestond.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Das wel erg vroeg ... Maar goed ieder zn ding...
Coolquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:55 schreef ElizabethR het volgende:
We hebben een nieuwe oostbode. Het is een vrouw. Ze heeft, na een bescheiden klopje op de deur, de post gewoon afgegeven en zich netjes voorgesteldZe heet Siobhan. Leuke vrouw!!
Sjievoown!quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:55 schreef ElizabethR het volgende:
We hebben een nieuwe postbode. Het is een vrouw. Ze heeft, na een bescheiden klopje op de deur, de post gewoon afgegeven en zich netjes voorgesteldZe heet Siobhan. Leuke vrouw!!
quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat was in de tijd dat 'je ding' nog helemaal niet bestond.
Heeft ze een goede linkse hoek of uppercut in huis?quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:55 schreef ElizabethR het volgende:
We hebben een nieuwe postbode. Het is een vrouw. Ze heeft, na een bescheiden klopje op de deur, de post gewoon afgegeven en zich netjes voorgesteldZe heet Siobhan. Leuke vrouw!!
Wij noemen haar Yvonnequote:
Nee. Wel een flinke bos hout voor de deur, en een centenbakkie van ongeveer 7mm.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Heeft ze een goede linkse hoek of uppercut in huis?
Niet de inteelt dochter van ...? de vorige ?quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:03 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee. Wel een flinke bos hout voor de deur, en een centenbakkie van ongeveer 7mm.
Bah, net een wandelend skelet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:09 schreef golfer het volgende:
Dus niet zo een postbezorgster?
[ afbeelding ]
Je doet het weer!quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet de inteelt dochter van ...? de vorige ?
Hé, een nieuwe!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:25 schreef hellbound72 het volgende:
zo maar eens ff schaatsen met de kinders, maak wel geen schijn van kans meer tegen de oudste.....pfffff 41 en dan niet meer van een 10 jarige kunnen winnen.
ga dan aan je conditie werken of.... je kunt die van 10 pootje hakenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:25 schreef hellbound72 het volgende:
zo maar eens ff schaatsen met de kinders, maak wel geen schijn van kans meer tegen de oudste.....pfffff 41 en dan niet meer van een 10 jarige kunnen winnen.
Tssk, zo jong en al zo weinig conditie?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:25 schreef hellbound72 het volgende:
Die zit nu thuis op de hometrainer om aan zn conditie te gaan werkenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
En wat een warm welkom
nah.. geef die jongen een kansquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zit nu thuis op de hometrainer om aan zn conditie te gaan werken
Nou vooruit dan maar ... Hij is tenslotte 40+quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah.. geef die jongen een kans
hela!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:25 schreef hellbound72 het volgende:
Daarom...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar ... Hij is tenslotte 40+
Precies !quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:44 schreef sacha het volgende:
[..]
hela!
kom nog eens langs, dan gaat Lien je een ere plek in de OP geven
Kom op opaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:25 schreef hellbound72 het volgende:
Wat nou weer?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
En wat een warm welkom
Ja dan kun je het wel schudden tegen de kleine.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:31 schreef hellbound72 het volgende:
hahaha, altijd fijn z'n welkom!
Me zoon ijshockeyt al vanaf zijn 5de jaar, dus word toch lastig hoor.
Maar me conditie is ook zwaar onder de maat!
Of door jouw verwarrende postsquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dan kun je het wel schudden tegen de kleine.
Maar welkom en laat je niet gek maken door de dames hier
Klopt idd , serieusquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:53 schreef Deisyy het volgende:
Volgens mij is het hier meestal niet serieus
Ik ijshockey nog steeds en ben 10x zo oud.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:31 schreef hellbound72 het volgende:
hahaha, altijd fijn z'n welkom!
Me zoon ijshockeyt al vanaf zijn 5de jaar, dus word toch lastig hoor.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ijshockey nog steeds en ben 10x zo oud.
opschepperquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:12 schreef chufi het volgende:
Vroeger ooit gedaan in de winter op de vijver met wat vriendjes.. Ik had een ijshockey stick gekregen van mn zus, die toen een ijshockeyer date.. Maar daarna nooit meer.. Ik was ook van de noren, want ik reed wel hard en was menigmaal clubkampioen ...
Ik nog zo tot mn 30ste of zo voor het laatst... Daarna begon de aftakelingquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ik heb al sinds mijn puberteit niet meer op de schaatsen gestaan
en dat was een tijd geleden heur![]()
Bij mij begon de aftakeling bij de puberteitquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik nog zo tot mn 30ste of zo voor het laatst... Daarna begon de aftakeling
Moet je de medailles zien ? Want dit is gewoon waar.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nee, ik geloof je ook nog
Neequote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet je de medailles zien ? Want dit is gewoon waar.
Ik heb nog nooit op ijshockey schaatsen gereden ... Denk dat ik dan gelijk op mn bek ga ...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik breek mijn nek met die dingen.
Maar ijshockeyen op noren gaat toch niet?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit op ijshockey schaatsen gereden ... Denk dat ik dan gelijk op mn bek ga ...
Het kan beter idd maar je bent 15 - 16 en dan kun je allesquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ijshockeyen op noren gaat toch niet?
Zienquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet je de medailles zien ? Want dit is gewoon waar.
Je staat wat hoger dat is even wennen, je hebt geen last van die lange uitstekende ijzers aan de voorkant, dat is een groot voordeel.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit op ijshockey schaatsen gereden ... Denk dat ik dan gelijk op mn bek ga ...
Of juist niet ... Je staat op iets glads .. Maar ik denk idd dat het gewoon een kwestie van ff wennen is.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je staat wat hoger dat is even wennen, je hebt geen last van die lange uitstekende ijzers aan de voorkant, dat is een groot voordeel.
jaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:23 schreef chufi het volgende:
[..]
[ [url=https://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&docid=tfLqOoVOpaZ-IM&tbnid=3YnXE2jPWec6sM:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fwww.geheugenvanwest.nl%2F4754%2Fnl%2Fprijzenkast&ei=pekCUebNMaq40QXHhICwDw&bvm=bv.41524429,d.d2k&psig=AFQjCNG2_q5gHE-KvMl9RiJMTVo0E7AZIw&ust=1359231782313795]afbeelding[/url] ]
Zo iets
Bij mij welquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jaDOET UT NIET !!!!!!!!!!!!
het gaat nergens overquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:30 schreef ElizabethR het volgende:
Oh het gaat over schaatsen... dan ga ik een filmpje kijken
Ik dacht het spelletje mee te spelen, doe jij niet meequote:
ik zit niet achter mijn eigen pjoeterquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:32 schreef Deisyy het volgende:
Dan is de laptop van sacha kapoerewiets
Je hebt je geleende leather jacket vast weer om je schoudersquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht het spelletje mee te spelen, doe jij niet mee
Ik maak hier verder geen opmerking over, geniet zequote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:41 schreef Bluezz het volgende:
Zo maar eens een fillumpie in den gleuf skuife
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik maak hier verder geen opmerking over, geniet ze
Neh, dat was een eenmalige leen, dus die leather jacket hangt nu in de buurt van Putten.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt je geleende leather jacket vast weer om je schouders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Dat gaat toch ook over?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:45 schreef sacha het volgende:
ik hoor net dat er een taboe op de overgang heerst
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:46 schreef golfer het volgende:
Recente ijspret..overmorgen precies 50 jaar geleden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mooi!...
Bevroren Noordzee op 27-1-1963quote:
Awww niks veranderd ookquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:50 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Zuidlaardermeer 1963, denk nog voordat mn pa de barre tocht van 1963 probeerde te voltooien , hetgeen hem niet gelukt is die keer (daarvoor wel al 2 keer)
Wat een lekkere bolle wangetjesquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:50 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Zuidlaardermeer 1963, denk nog voordat mn pa de barre tocht van 1963 probeerde te voltooien , hetgeen hem niet gelukt is die keer (daarvoor wel al 2 keer)
Nah... wat een pikkiequote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:04 schreef chufi het volgende:
Dank dames..
Toegiftje met de blonde krullen.. Nadat ze er af gingen nooit meer teruggekomen![]()
[ afbeelding ]
Dit was op Terschelling zomer 64 63quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:05 schreef Deisyy het volgende:
Was je net op vakantie geweest?
Ik heb heel weinig kinderfoto's, maar dat zal dezelfde oorzaak hebben als Fann.
Ja klopt , ik zal mn usernaam aan laten passen naar DrsChufi89quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:23 schreef Deisyy het volgende:
Ach Chufi, een hoog voorhoofd duidt op intelligentie
Maar dan denken ze dat je een jong ventje bent van 23quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja klopt , ik zal mn usernaam aan laten passen naar DrsChufi89
Trusten Dees, afstudeerjaar .. <aar kan ook zonder getal iddquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan denken ze dat je een jong ventje bent van 23![]()
Ik ga naar mijn bed, mijn wekker gaat om half 6 alweer af
ik ben na 2 albums ook gestopt... Moet weer eens verder met de restquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb mijn haar nog maar geen oude foto's digitaal.
Te lui om in te scannen.
Bij zit 3/4 nog in een aantal schoenendozen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
ik ben na 2 albums ook gestopt... Moet weer eens verder met de rest
We stopten een filmpje (dvdtje) in het apparaat.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:50 schreef ElizabethR het volgende:
Bluezzje, wat was dat met die gleuf? Ik snap er niets van maar het klinkt geil!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Alsof ik dat nog weet, volgens mij was ik in mn pyjamaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:07 schreef Bluezz het volgende:
Was je aan het zaklopen sjoef?
(op die krullenfoto)
Ja na 2.5 films is een pauze wel gewenstquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We stopten een filmpje (dvdtje) in het apparaat.
Na 2 films die we niks vonden nu met de 3e begonnen en nu ff pauze
Bij mij is het andersom, tot mijn 16e zit in schoenendozen, daarna in albums en sinds ergens 1999 alles digitaal.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:23 schreef chufi het volgende:
De eerste 15 jaar , heeft mn moeder alles bijgehouden in een fotoboek, met commentaar, daarna heb ik het zelf overgenomen en is de structuur weg
Nee, die andere films keken we 5 hooguit 10 minutenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja na 2.5 films is een pauze wel gewenst
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ze zijn wel leuk die oude foto's.![]()
Ik krijg spontaan neigingen om in de schoenendozen te duiken maar als ik dan wil ga uitzoeken welke ik ga inscannen komt het er nooit van omdat het er gewoon teveel zijn.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hetzelfde heb ik met vinyl digitaliseren.
Ga ik ze draaien en vergeet dan vervolgens waarom.
Doe maar ff via PM anders valt de 40+ SC stil door ouwe nerd geneuzel.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:36 schreef APK het volgende:
Hé Piet, jij weet toch heel veel van computers enzo?
Ik heb een hele irritante kleine delay als ik video naar mijn nieuwe moederneukende mooie LG TV stream via Plex Media Player![]()
Anything?
Nog niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:41 schreef APK het volgende:
Zou Piet nu keihard allerlei dingen op google zitten te zoeken?
3 albums daarna ff niet en idd zo vanaf 1999 of zo alles digitaal. Album 1 en 3 heb ik al gescanned, Nu vandaag begonnen aan album 2quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bij mij is het andersom, tot mijn 16e zit in schoenendozen, daarna in albums en sinds ergens 1999 alles digitaal.
Huhquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Doe maar ff via PM anders valt de 40+ SC stil door ouwe nerd geneuzel.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Doe maar ff via PM anders valt de 40+ SC stil door ouwe nerd geneuzel.
Ben ik ff blij met gematigde fotoshootsquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
Alleen van mijn trouwfeest zijn al 3 albums en 2 schoenendozen.
had ik hier ook 'last' van maar nu loopt alles via een versterker met de goede instellingen blaat blaatquote:
Huh:? Dit is mijn normale account en die andere heeft zijn PM uitstaan.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:43 schreef APK het volgende:
[..]
Huh
Mijn sync issue met moederneukende tv moet via PM en dat andere bejaardengereutel hier niet?
Zit je straks weer onder je normale account en krijg ik geen antwoord
Oh, please do share 'de goede instellingen!'quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:45 schreef sacha het volgende:
[..]
had ik hier ook 'last' van maar nu loopt alles via een versterker met de goede instellingen blaat blaat
via PM was het toch?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:48 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, please do share 'de goede instellingen!'![]()
Zonder versterker that is
Popiejopie nummerquote:
daar ga ik de postbode niet voor wakker makenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:48 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, please do share 'de goede instellingen!'![]()
Zonder versterker that is
Alles al geprobeerd.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
Rechtstreeks van de PC naar TV dan misschien een andere player gebruiken?
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Popiejopie nummer, ze hebben veel betere.
Kun je het dan morgen vragenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:52 schreef sacha het volgende:
[..]
daar ga ik de postbode niet voor wakker maken
Je hebt teveel rotzooi op je PC staan.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:52 schreef APK het volgende:
[..]
Alles al geprobeerd.
Nero-shit, zelfs Twonky (welke metamongool bedenkt zo'n naam?) van de Horizonbox.![]()
Ik moet zeggen dat de normale Windowsshit zoals Player en Center geen sjoege gaven...
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
Je hebt teveel rotzooi op je PC staan.
Wat ik altijd doe met zulke PC's is:quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:00 schreef APK het volgende:
[..]![]()
Het begon zo mooi: Moederneukende-TV kan ook zonder HDMI-kabel series op TV tonen?![]()
![]()
Hmmz, geluid loopt niet helemaal in sync, maar wat is het beeld mooi![]()
Hmmz, geluid niet helemaal sync, laten we naast Plex ook die Nero-shit nogmaar eens proberen![]()
Plonky of zoiets dan maar![]()
Daar ben ik nu
'zulke' pc's?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat ik altijd doe met zulke PC's is:
Nee, dat gebruikte ik altijd om via HDMI het signaal naar TV te sturen.quote:
PC is beter dan dat laatste dingetje dat jij laatst verkocht hebt en vrij nieuwquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wat ik altijd doe met zulke PC's is:
-Advies geven om belangrijke data op USB stick of 2e HD zetten.
-Windows opnieuw installeren.
Zo ben ik in principe niet, maar soms doe ik het wel als ik ECHT WIL DAT DE FUCKING LIPPEN GELIJK LOPEN MET HET GELUID!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
PC's waar van alles opgezet wordt zonder enige visie.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:14 schreef APK het volgende:
[..]
PC is beter dan dat laatste dingetje dat jij laatst verkocht hebt en vrij nieuw
De data is niet echt belangrijk, wil het gewoon via wifi op tv kijken met lipjes die praten als het geluid toont wat de lipjes zeggen.
Of praat ik nu abracadabra?
Care, heb ook 15 pagina's over het slaan van een postbode moeten doorscrollen
serieus? Jouw klap komt waarschijnlijk wel wat harder aanquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die postbode vond ik wel tof verhaal, ik had het net zo gedaan.
nee, ik luister naar het journaalquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
Kijk jij naar wielrennen ofzo
Ben jij altijd zo lilluk chagrijnig als het even niet gaat zoals je wilt, brompot??quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:14 schreef APK het volgende:
[..]
De data is niet echt belangrijk, wil het gewoon via wifi op tv kijken met lipjes die praten als het geluid toont wat de lipjes zeggen.
ow, ik weet niet wat er hier op staat, iets met een machanische stier ofzoietsquote:
Aha, wifi is de boosdoener denk ik, met een goede mediaplayer op de PC en dan rechtstreeks met HDMI kabel naar TV dan is 't op paar millisecondes na synchroon.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:14 schreef APK het volgende:
[..]
ga es effe naar KlaagBaak jahquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:16 schreef APK het volgende:
[..]
Zo ben ik in principe niet, maar soms doe ik het wel als ik ECHT WIL DAT DE FUCKING LIPPEN GELIJK LOPEN MET HET GELUID!
ergens in Indonesië?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:18 schreef APK het volgende:
Even testen, kunnen jullie de plaats vinden waar deze paddenstoeltjes staan?![]()
[ afbeelding ]
Ik ben echt helemaal nooit chagrijnig, heb wel een beetje een aversie tegen bepaalde dingen en dan fluit ik lekker doorquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ben jij altijd zo lilluk chagrijnig als het even niet gaat zoals je wilt, brompot??
Belde ie 2 keer ?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die postbode vond ik wel tof verhaal, ik had het net zo gedaan.
Onbemeste schapen of paardenwei en ze groeien eind october, begin november.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:18 schreef APK het volgende:
Even testen, kunnen jullie de plaats vinden waar deze paddenstoeltjes staan?![]()
[ afbeelding ]
Rechtstreeks met de HDMI-kabel gaat al vlekkeloos, maar ik wil dus zonder kabelquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Aha, wifi is de boosdoener denk ik, met een goede mediaplayer op de PC en dan rechtstreeks met HDMI kabel naar TV dan is 't op paar millisecondes na synchroon.
Daar waar je vorige maand was in Indonesiequote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:18 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Oh gelukkig maar, dan is het gewoon je karakterquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:21 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben echt helemaal nooit chagrijnig, heb wel een beetje een aversie tegen bepaalde dingen en dan fluit ik lekker door
doe je wel computeren op je tv?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:23 schreef APK het volgende:
[..]
Rechtstreeks met de HDMI-kabel gaat al vlekkeloos, maar ik wil dus zonder kabel
So far so goodquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar, dan is het gewoon je karakter
Liever nietquote:
Lijkt me wel anders zie je de film niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Wordt je tv herkend op het netwerk?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Wordt je tv herkend op het netwerk?
Nee, dat laatste is het niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Lijkt me wel anders zie je de film niet.
Er is gewoon teveel lag tussen beeld en geluid via wifi.
Dus direct vanaf je PC/laptop naar je TV met media player.. PC/laptop en TV beide wifi? Dus nu gaat alles wifi heen naar je router en dan wifi terug naar je TV ... Mischien dat je een static op kunt zetten tussen je TV en PC ... ik weet niet of dat gaat werken, maar het natuurlijk altijd te proberenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:32 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, dat laatste is het niet.
Ik zoek wel even verder
Bij jou werkt het. Bedoel je te zeggenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:43 schreef sacha het volgende:
niet streamen, gewoon via de tv op je netwerk
Direct van mijn downloaded-folder op de puter naar de TV, via wifi.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus direct vanaf je PC/laptop naar je TV met media player.. PC/laptop en TV beide wifi? Dus nu gaat alles wifi heen naar je router en dan wifi terug naar je TV ... Mischien dat je een static op kunt zetten tussen je TV en PC ... ik weet niet of dat gaat werken, maar het natuurlijk altijd te proberen
Wel streamen, gewoon via het netwerk op mijn tv.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:43 schreef sacha het volgende:
niet streamen, gewoon via de tv op je netwerk
Niet grappig ook!quote:
Wel schelden!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
hoef je niet te gaan schelden hoor
ehm ja, simpel houden lijkt mij, d-tour niet nodigquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij jou werkt het. Bedoel je te zeggen
Claudia he! Niet jij! vandaag niet tenminstequote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
hoef je niet te gaan schelden hoor
Hoezo vandaag niet?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Claudia he! Niet jij! vandaag niet tenminste
Vroeger soms, maar het gaat nu stukken beterquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoezo vandaag niet?![]()
Normaal dus wel? Nahis niet waar
![]()
wanneer zeik ik dan?
vroeger?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger soms, maar het gaat nu stukken beter
omdat ik dat wijf niet kan uitstaanquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:56 schreef chufi het volgende:
Waarom zie ik jullie nooit bij de DWDD als Claudia gasttafeldame is ?
Je bent best wel lief idd Fannquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
vroeger?is niet waar, volgens mij niet ik ben niet zo'n zeikerd,
weet ik zeker
Ik heb een vooruitziende blik.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
is dat zo?volgens mij valt het wel mee, of ik mis iets
Maar je leest wel mee ?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:57 schreef sacha het volgende:
[..]
omdat ik dat wijf niet kan uitstaan
Er is er nog maar 1 over.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:58 schreef sacha het volgende:
[..]
heb je hem weer met zijn kutkloonkolonie![]()
ofzoiets
Dat is meestal op dinsdag of woensdag toch?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:56 schreef chufi het volgende:
Waarom zie ik jullie nooit bij de DWDD als Claudia gasttafeldame is ?
Die gaan daar expres zittenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:00 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is meestal op dinsdag of woensdag toch?
Grappig dat ze altijd 'iets moois' achter Mathijs in beeld brengen
Dat is niet zo lastig met die tafeldame.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:00 schreef APK het volgende:
Grappig dat ze altijd 'iets moois' achter Mathijs in beeld brengen
Worden daar geplaatstquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die gaan daar expres zitten
Da's waar, het is nogal een breedbekkikkerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is niet zo lastig met die tafeldame.
Uiteraard gaan de dikke koeien op de achterste rij en daarnaast komen de paardenbekken of je moet Anky heten en paar gouden medailles halen.quote:
ik probeer mij op Fok te beperken tot dit topicquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
zeik dan eens over C d B... Alhoewel er weinigen zijn die je tegen zullen spreken
Nou eh........ gaan we het straks over de heren hebben die daar zittenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Uiteraard gaan de dikke koeien op de achterste rij en daarnaast komen de paardenbekken of je moet Anky heten en paar gouden medailles halen.
Is dat je vrouw soms ? Die Ankie , die heeft ook van alles met paardenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Uiteraard gaan de dikke koeien op de achterste rij en daarnaast komen de paardenbekken of je moet Anky heten en paar gouden medailles halen.
Maar heren zijn standaard niet veel soeps, behalve APK natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou eh........ gaan we het straks over de heren hebben die daar zitten
ook niet veel soeps
Ik zou het niet wetenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:06 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Maar heren zijn standaard niet veel soeps, behalve APK natuurlijk.
Dat vind ik dan wel weer een vereringswaardige vermelding waardigquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:04 schreef sacha het volgende:
[..]
ik probeer mij op Fok te beperken tot dit topic
Het is niet mijn vrouw maar ik vind het wel een tof wijf die Anky.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat je vrouw soms ? Die Ankie , die heeft ook van alles met paarden
nah... maar de rest is wel gezellig toch?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:07 schreef APK het volgende:
Maar goed, Piet was dus waardeloos mbt advies voor het wifi sync-probleempje op mijn moederneukende LG TV en zure Elizadinges dacht iets uit te delen maar het kwam niet aan.
/samenvatting.
Je kent hem?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:06 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Maar heren zijn standaard niet veel soeps, behalve APK natuurlijk.
Ik kom zeer waarschijnlijk ook op die achterste rij te zitten.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou eh........ gaan we het straks over de heren hebben die daar zitten
ook niet veel soeps
scheelt tochquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:08 schreef sacha het volgende:
ja, nou hoef ik morgen niet terug te lezen
Dan kom ik wel naast je zittenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kom zeer waarschijnlijk ook op die achterste rij te zitten.
Je kunt naturlijk ook LG services dek bellen of mailen,quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:07 schreef APK het volgende:
Maar goed, Piet was dus waardeloos mbt advies voor het wifi sync-probleempje op mijn moederneukende LG TV en zure Elizadinges dacht iets uit te delen maar het kwam niet aan.
/samenvatting.
Ken je dr?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is niet mijn vrouw maar ik vind het wel een tof wijf die Anky.
Jazekerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah... maar de rest is wel gezellig toch?
altijd doen maar ik ga koezenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
zal ik nog een wijntje nemen of is het niet de moeite?
Dan is Piet nog beter waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt naturlijk ook LG services dek bellen of mailen,
Preciesquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:07 schreef APK het volgende:
/samenvatting.
Zoek een plaatje voor Mijquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nee lijkt me verstandiger van niet, nog een plaatje zoeken en dan was het wel weer mooi
Hahahaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt naturlijk ook LG services dek bellen of mailen,
Gelukkig niet zeg, ik heb het niet zo op van die blaaskaken. Veel stoere woorden, maar allemaal missen ze hun tutdoekje en hun moeder.quote:
Slaap lekker FANNquote:
OK. ik wil binnenkort ook een big bad mother fuckng tv kopen,, Zal dus waarschijnlijk geen LG worden...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:14 schreef APK het volgende:
[..]
Hahaha
Nah, meestal krijg je hiero of via google beter advies
Ga lekker slapen, wijffie.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:13 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
PreciesDaarom reageer je er ook op. Ik zie hier overigens maar 1 zuur persoon, met je ;Piet is waardeloos'. Maar goed, je 'moederneukende' tv-tje werkt dus niet goed. Vette pech, knul.
Kan volgens mij ook op een Samsung of een Sony gebeuren...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:17 schreef chufi het volgende:
[..]
OK. ik wil binnenkort ook een big bad mother fuckng tv kopen,, Zal dus waarschijnlijk geen LG worden...
Let goed op de afstand tot de TV, mijne is net een maat te groot en krijg soms een stijve nek bij een tenniswedstrijd.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:17 schreef chufi het volgende:
[..]
OK. ik wil binnenkort ook een big bad mother fuckng tv kopen,, Zal dus waarschijnlijk geen LG worden...
Sweet Diamond dreams FANN Moixquote:
Pimpin'quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Let goed op de afstand tot de TV, mijne is net een maat te groot en krijg soms een stijve nek bij een tenniswedstrijd.
Lousy Guarantee.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:17 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Let goed op de afstand tot de TV, mijne is net een maat te groot en krijg soms een stijve nek bij een tenniswedstrijd.
Ja degelijk iddquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:22 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Lousy Guarantee.
Ik zou lekker voor een fatsoenlijk merk gaan als ik jou was
je spreekt echt in raadsels, vrouwe??quote:
Wij hebben een beovision 12. Echt heel fijn ding.quote:
Doe maarquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:29 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wij hebben een beovision 12. Echt heel fijn ding.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |