SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The love you take is equal to the love you make.
ik heb het over vroegah thuis bij mijn oudersquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:37 schreef Bluezz het volgende:
Vroegah half 7/7 uur ivm de zaak.
Nu lekker om 6 uur voor het journaal.
En uit eten om 7 uur.
Vroeger aten we altijd warm tussen de middagquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik heb het over vroegah thuis bij mijn ouders
Dat was in de tijd dat 'je ding' nog helemaal niet bestond.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Das wel erg vroeg ... Maar goed ieder zn ding...
Coolquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:55 schreef ElizabethR het volgende:
We hebben een nieuwe oostbode. Het is een vrouw. Ze heeft, na een bescheiden klopje op de deur, de post gewoon afgegeven en zich netjes voorgesteldZe heet Siobhan. Leuke vrouw!!
Sjievoown!quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:55 schreef ElizabethR het volgende:
We hebben een nieuwe postbode. Het is een vrouw. Ze heeft, na een bescheiden klopje op de deur, de post gewoon afgegeven en zich netjes voorgesteldZe heet Siobhan. Leuke vrouw!!
quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat was in de tijd dat 'je ding' nog helemaal niet bestond.
Heeft ze een goede linkse hoek of uppercut in huis?quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:55 schreef ElizabethR het volgende:
We hebben een nieuwe postbode. Het is een vrouw. Ze heeft, na een bescheiden klopje op de deur, de post gewoon afgegeven en zich netjes voorgesteldZe heet Siobhan. Leuke vrouw!!
Wij noemen haar Yvonnequote:
Nee. Wel een flinke bos hout voor de deur, en een centenbakkie van ongeveer 7mm.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Heeft ze een goede linkse hoek of uppercut in huis?
Niet de inteelt dochter van ...? de vorige ?quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:03 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee. Wel een flinke bos hout voor de deur, en een centenbakkie van ongeveer 7mm.
Bah, net een wandelend skelet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:09 schreef golfer het volgende:
Dus niet zo een postbezorgster?
[ afbeelding ]
Je doet het weer!quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet de inteelt dochter van ...? de vorige ?
Hé, een nieuwe!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:25 schreef hellbound72 het volgende:
zo maar eens ff schaatsen met de kinders, maak wel geen schijn van kans meer tegen de oudste.....pfffff 41 en dan niet meer van een 10 jarige kunnen winnen.
ga dan aan je conditie werken of.... je kunt die van 10 pootje hakenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:25 schreef hellbound72 het volgende:
zo maar eens ff schaatsen met de kinders, maak wel geen schijn van kans meer tegen de oudste.....pfffff 41 en dan niet meer van een 10 jarige kunnen winnen.
Tssk, zo jong en al zo weinig conditie?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:25 schreef hellbound72 het volgende:
Die zit nu thuis op de hometrainer om aan zn conditie te gaan werkenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
En wat een warm welkom
nah.. geef die jongen een kansquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zit nu thuis op de hometrainer om aan zn conditie te gaan werken
Nou vooruit dan maar ... Hij is tenslotte 40+quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah.. geef die jongen een kans
hela!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:25 schreef hellbound72 het volgende:
Daarom...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar ... Hij is tenslotte 40+
Precies !quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:44 schreef sacha het volgende:
[..]
hela!
kom nog eens langs, dan gaat Lien je een ere plek in de OP geven
Kom op opaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:25 schreef hellbound72 het volgende:
Wat nou weer?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
En wat een warm welkom
Ja dan kun je het wel schudden tegen de kleine.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:31 schreef hellbound72 het volgende:
hahaha, altijd fijn z'n welkom!
Me zoon ijshockeyt al vanaf zijn 5de jaar, dus word toch lastig hoor.
Maar me conditie is ook zwaar onder de maat!
Of door jouw verwarrende postsquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dan kun je het wel schudden tegen de kleine.
Maar welkom en laat je niet gek maken door de dames hier
Klopt idd , serieusquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:53 schreef Deisyy het volgende:
Volgens mij is het hier meestal niet serieus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |