Die films over voetbalplaatjes?quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stylo, mijn youtube filmpjes maken maar aan de wilgen hangen he? Stoppen op het hoogtepunt enzovoorts.
Ja man, ik zie het.Denk dat ik dit ga doen. Maar ff paar vragen erover.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:29 schreef Adames het volgende:
[..]
wel een aanrader, wat ik zo snel zag hebben de andere officejets wel allemaal een 3 kleurensysteem.
ik print werkelijk nooit, ik zal eerder last hebben van uitdroging dan van lege cartridges, dus ik kan wel zeggen dat ik ruim een jaar doe met een cartridge, maar dat zegt niks.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja man, ik zie het.Denk dat ik dit ga doen. Maar ff paar vragen erover.
Hoe is de kleur? En hoelang gaan de inkt mee?
Check ook het filmpje in mijn onderschrift, ik kan er geen genoeg reclame voor maken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die films over voetbalplaatjes?
quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Check ook het filmpje in mijn onderschrift, ik kan er geen genoeg reclame voor maken.
Ik hoop op dat ik de jeugd bereik met mijn boodschap over Strootman.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Daar ga je prijzen mee winnen.
Ziet er goed uit dan. Ik neem dit dan wel.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:38 schreef Adames het volgende:
[..]
ik print werkelijk nooit, ik zal eerder last hebben van uitdroging dan van lege cartridges, dus ik kan wel zeggen dat ik ruim een jaar doe met een cartridge, maar dat zegt niks.
Nu we het er toch over hebben, ik denk dat ik weer even wat ga uitprinten tegen uitdroging.
Kleuren zijn prima. Ik heb geen direct vergelijkingsmateriaal, maar ik heb niet het idee dat CMYK echt grote voordelen heeft voor een inkjet printer.
Wel netjes dat ze van tevoren gewaarschuwd worden.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoop op dat ik de jeugd bereik met mijn boodschap over Strootman.
azerty is prima jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ziet er goed uit dan. Ik neem dit dan wel.
Ben al ongeveer half jaar van plan en komt er maar niet van.
Is Azerty goed?
[ afbeelding ]
Ja, maar door te zeggen dat ze niet moeten kijken weet ik dat die recalcitrante kids toch gaan kijken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wel netjes dat ze van tevoren gewaarschuwd worden.
Ga Voetbal International nadoen, net zoals die jongens die Gamekings nadoen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stylo, mijn youtube filmpjes maken maar aan de wilgen hangen he? Stoppen op het hoogtepunt enzovoorts.
Netzoals Wiljan Vloet en de staf van NEC destijds, echt hilarisch.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ga Voetbal International nadoen, net zoals die jongens die Gamekings nadoen.
Dat was echt extreem pijnlijkquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Netzoals Wiljan Vloet en de staf van NEC destijds, echt hilarisch.
!quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was echt extreem pijnlijk. En vervolgens weigeren commentaar aan VI te geven
Alex Pastoor die met carnaval als Johan Derksen ging.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Netzoals Wiljan Vloet en de staf van NEC destijds, echt hilarisch.
quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:49 schreef Typisch het volgende:
Straks pc'tje maar bestellen. Ik ga weer twijfelen omdat het zoveel geld is.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:55 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Post de specs maar, en wat je er mee wil doen.. kan ik wel ff kijken.
quote:
leuk.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:06 schreef Doublepain het volgende:
Fransman nummer elf naar Newcastle
quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voornamelijk voor games dus, al twijfel ik nog om misschien het íets goedkoper te maken.
Zo iets misschien? Bespaart je 165 euro en de performance komt ongeveer op het zelfde neer.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voornamelijk voor games dus, al twijfel ik nog om misschien het íets goedkoper te maken.
Assenal had er wel meer succes mee.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:06 schreef Doublepain het volgende:
Hadden ook een Franse trainer, maar wie weet gaat het een succes worden. Eerst zienquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Assenal had er wel meer succes mee.
Rechtstreeks de tweakers BBG of niet? Prima setup.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nummer 10.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:06 schreef Doublepain het volgende:
Ait, die bezuiniging op de behuizing (hey dat klinkt mooi). Is dat geen risicootje?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:10 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
[..]
Zo iets misschien? Bespaart je 165 euro en de performance komt ongeveer op het zelfde neer.
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ait, die bezuiniging op de behuizing (hey dat klinkt mooi). Is dat geen risicootje?
Ja, gewoon de bestbuy guide. Wilde eigenlijk alleen rond de 1000 euro blijven inclusief monitor. met de setup van TwenteFC lukt dat wel.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:14 schreef Adames het volgende:
[..]
Rechtstreeks de tweakers BBG of niet? Prima setup.
Ik heb trouwens laatst de Samsung 830 SSD gekocht voor hetzelfde geld,
die is een stukje beter
http://tweakers.net/revie(...)orld-benchmarks.html
Waarvoor wil je je PC gebruiken?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, gewoon de bestbuy guide. Wilde eigenlijk alleen rond de 1000 euro blijven inclusief monitor. met de setup van TwenteFC lukt dat wel.
Voornamelijk gamen en afentoe wat photoshoppen enzo maar dat hoeft niet gigantisch snel oid te zijn.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarvoor wil je je PC gebruiken?
Laat HMF er ook even na kijken, die heeft er nog meer verstand van dan ik.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, gewoon de bestbuy guide. Wilde eigenlijk alleen rond de 1000 euro blijven inclusief monitor. met de setup van TwenteFC lukt dat wel.
Wat voor spellen, GFX kan overkill zijn.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voornamelijk gamen en afentoe wat photoshoppen enzo maar dat hoeft niet gigantisch snel oid te zijn.
ga dan gelijk voor goedkoper geheugen, B75 chipset ondersteunt max 1333 MHz. Niet dat het veel boeit.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:10 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
[..]
Zo iets misschien? Bespaart je 165 euro en de performance komt ongeveer op het zelfde neer.
[ afbeelding ]
Ook over een jaartje al? Gewoon spellen waar ik zin in heb, niet specifiek iets. Skyrim, GTA V, Elder Scrolls Online, Sim City 5 van alles eigenlijk.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat voor spellen, GFX kan overkill zijn.
dure videokaart dan, bespaar je liever het geld en ga op een kaart rond de 150-175 zitten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voornamelijk gamen en afentoe wat photoshoppen enzo maar dat hoeft niet gigantisch snel oid te zijn.
Oke. Ja je kunt deze houden voor de toekomst.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ook over een jaartje al? Gewoon spellen waar ik zin in heb, niet specifiek iets. Skyrim, GTA V, Elder Scrolls Online, Sim City 5 van alles eigenlijk.
Wanneer zou je dan wel een dure videokaart nemen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:20 schreef Adames het volgende:
[..]
dure videokaart dan, bespaar je liever het geld en ga op een kaart rond de 150-175 zitten.
Als hij straks Bioshock op ultra wilt spelen oid..quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:20 schreef Adames het volgende:
[..]
dure videokaart dan, bespaar je liever het geld en ga op een kaart rond de 150-175 zitten.
Wanneer je bijv. Skyrim met alle HD textures mods + lightening + enbseries mod wilt spelen, of Far Cry 3 vloeiend op hoogste settings en straks BIoshock infinite.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wanneer zou je dan wel een dure videokaart nemen?
Ligt er maar aan of je op ultra wil spelen, op BF3-Ultra benchmarked deze wel aardig.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:20 schreef Adames het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |