quote:
Ik gun het je van harte.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:58 schreef kapiteintje het volgende:
Zo, vieze ajacied lekker geen topic voor jou.
ihihihihihihihihih. Nee.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeg eens tegen je moeder dat ze gaat douchen.
Daar heb ik weleens last vanquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wel man, het behoed je er wel voor om aarslelijke vrouwen te regelen
OOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb het je zusje gisteren nog gegund
Daarom drink ik steeds minder, heb ook sommige in mijn track record zittenquote:
Dat is dus de aids van deze tijd. Tegenwoordig heb je alleen maar die plonsbakken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dit zei een klasgenoot tegen mij, 10 minuten later appte hij er een foto van
Ja, 't is niet zo epic maar je boy gaat ff bier halen loopt tegen een chick op, ff lekker mee staan zoenen en zonder uberhaupt een woord te wisselen weer doorlopen om 4 bier te bestellen.quote:
Ja of je staat gewoon 3 keer door te trekken als je ranzig hebt zitten baggerenquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is dus de aids van deze tijd. Tegenwoordig heb je alleen maar die plonsbakken.
Vroegah kon je nog moe maar voldaan even kijken wat je er van had gebrouwen. Als je dan echt goed je best had gedaan moest je twee keer doorspoelen of hem even een zetje geven met de WC-borstel. Klein remspoortje erbij. Dat zijn toch die kleine geluksmomenten op een dag.
Wat danquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dinsdag Sjaak...gvd1 groot zwart gat. (Nee geen negerin van achter gepakt)
quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, 't is niet zo epic maar je boy gaat ff bier halen loopt tegen een chick op, ff lekker mee staan zoenen en zonder uberhaupt een woord te wisselen weer doorlopen om 4 bier te bestellen.
Ik heb dus nog zo'n wc hier he. Ik noem 't altijd een bejaarden wc, want op de een of andere manier hebben ze in ziekenhuizen, bejaardentehuizen etc. altijd zo'n plateau-plee.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is dus de aids van deze tijd. Tegenwoordig heb je alleen maar die plonsbakken.
Vroegah kon je nog moe maar voldaan even kijken wat je er van had gebrouwen. Als je dan echt goed je best had gedaan moest je twee keer doorspoelen of hem even een zetje geven met de WC-borstel. Klein remspoortje erbij. Dat zijn toch die kleine geluksmomenten op een dag.
Ik ben het overigens wel oprecht met je eens.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik noem het ook wel een wildwaterbaan.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb dus nog zo'n wc hier he. Ik noem 't altijd een bejaarden wc, want op de een of andere manier hebben ze in ziekenhuizen, bejaardentehuizen etc. altijd zo'n plateau-plee.
Zulke acties moet je gewoon vaker hebben, dat maakt zo'n avond mooi. Weg met al die onzinnige praatjes, we weten allemaal wat we willen dus niet eromheen draaien.quote:
Ik heb trouwens wel een bepaalde 'flush-techniek' moeten ontwikkelen. Als ik 'm in 1 keer door laat spoelen blijft de boel hangen, maar als ik eerst 1 kort golfje maak om m'n droppings een wipje te geven en dan vervolgens met een verassende tweede laag eroverheen kom gaat 't (letterlijk en figuurlijk) vlekkeloos.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik noem het ook wel een wildwaterbaan.
Betere avonden ja.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zulke acties moet je gewoon vaker hebben, dat maakt zo'n avond mooi. Weg met al die onzinnige praatjes, we weten allemaal wat we willen dus niet eromheen draaien.
Wat zit je me nou jaloers te maken dat jij nog wel een wildwaterbaan hebt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wel een bepaalde 'flush-techniek' moeten ontwikkelen. Als ik 'm in 1 keer door laat spoelen blijft de boel hangen, maar als ik eerst 1 kort golfje maak om m'n droppings een wipje te geven en dan vervolgens met een verassende tweede laag eroverheen kom gaat 't (letterlijk en figuurlijk) vlekkeloos.
Van tevoren al een blaadje in de pot gooien werkt ook flawless. Doe het zelf nooit maar het is wel een ideequote:Op donderdag 24 januari 2013 17:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wel een bepaalde 'flush-techniek' moeten ontwikkelen. Als ik 'm in 1 keer door laat spoelen blijft de boel hangen, maar als ik eerst 1 kort golfje maak om m'n droppings een wipje te geven en dan vervolgens met een verassende tweede laag eroverheen kom gaat 't (letterlijk en figuurlijk) vlekkeloos.
Ik loop bij m'n ouders ook met liefde twee trappen op om te schijten op de plee die een plateautje heeftquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat zit je me nou jaloers te maken dat jij nog wel een wildwaterbaan hebt.
Nee hoor, gaat vannacht gewoon vriezen. Halverwege de dag rijdt het weer volgens de winterregelingquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:05 schreef Caland het volgende:
Vanaf morgen rijdt de ns weer de normale dienstregeling.
Prepare for chaos.
Kunnen we alle huiliehuilie op FB weer zien.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:05 schreef Caland het volgende:
Vanaf morgen rijdt de ns weer de normale dienstregeling.
Prepare for chaos.
Had ik dat verhaal hier ooit verteld dat ik ook een paar biertjes achter de kiezen had? Toen stond ik met een mooie blonde chick te praten en mattie van me met haar lelijke vriendin. Nouja, ik stond dus te tollen op m'n benen maar ik draai me om naar de bar om wat drinken te bestellen. Vervolgens draai ik me dus in al m'n bezopenheid weer om en pak ik dus per ongeluk de verkeerde (die lelijke meid) op d'r bek.quote:
Als ik vertraging heb laat ik het hier wel even weten voor jequote:Op donderdag 24 januari 2013 17:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kunnen we alle huiliehuilie op FB weer zien.
'kut ns godverdomme'
Ik heb Steven niet op facebook.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kunnen we alle huiliehuilie op FB weer zien.
'kut ns godverdomme'
Incl. Brise One Touch rechtsboven m'n spoelbak en vochtige toiletdoekjes met kamille-extract.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat zit je me nou jaloers te maken dat jij nog wel een wildwaterbaan hebt.
Vochtige toiletdoekjes zijn echt gay man. Gewoon grijs schuurpapier.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Incl. Brise One Touch rechtsboven m'n spoelbak en vochtige toiletdoekjes met kamille-extract.
Jij hebt er gewoon een genomen voor het team, wingmanquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Had ik dat verhaal hier ooit verteld dat ik ook een paar biertjes achter de kiezen had? Toen stond ik met een mooie blonde chick te praten en mattie van me met haar lelijke vriendin. Nouja, ik stond dus te tollen op m'n benen maar ik draai me om naar de bar om wat drinken te bestellen. Vervolgens draai ik me dus in al m'n bezopenheid weer om en pak ik dus per ongeluk de verkeerde (die lelijke meid) op d'r bek.En die mattie van mij tegen die mooie chick: 'Ja...nou ik snap er niks van. Hij is echt gek, jij bent zo'n enorm mooi meisje.' Die was dus gelijk ook met die lekkere ervandoor
Klootviool.
Ik heb niet zoveel eelt op m'n anus.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Vochtige toiletdoekjes zijn echt gay man. Gewoon grijs schuurpapier.
Of je pakt wat toilet papier en legt het daar neer voor het poepen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze zijn dit inderdaad wel gewend ja.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Joden moeten niet klagen over het OV
In sommige kroegen hebben ze goaltjes erin gezet. Dat is echt baas.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:08 schreef Saind het volgende:
Wij hebben nu wel zo'n mr muscle ding dat je van die schijven in de rand van je plee moet plakken ipv dat je zo'n ding ophang in de rand, zeg maar.
zulke dingen
[ afbeelding ]
Die chick sleepte me dus als een holbewoner mee naar huis he. Die nam me dus mee naar het studentenhuis van haar ex en we gingen dus in de kamer direct naast waar haar ex lag te snurken van bil.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij hebt er gewoon een genomen voor het team, wingman
Ik ken ze, gruwelijk.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:09 schreef Caland het volgende:
[..]
In sommige kroegen hebben ze goaltjes erin gezet. Dat is echt baas.
Ik had laatst van die blokken die je in je stortbak moet doen. Kreeg je blauw water.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:08 schreef Saind het volgende:
Wij hebben nu wel zo'n mr muscle ding dat je van die schijven in de rand van je plee moet plakken ipv dat je zo'n ding ophang in de rand, zeg maar.
zulke dingen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah vetquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik had laatst van die blokken die je in je stortbak moet doen. Kreeg je blauw water.
Ik weet nog wel dat het ooit op het journaal kwam dat men in de toiletten op schiphol 'vliegjes' in de potten had gedaan. Dat was toen zo'n bijzonder bedenksel dat 't op het nieuws kwam.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Goed verhaal was dat jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die chick sleepte me dus als een holbewoner mee naar huis he. Die nam me dus mee naar het studentenhuis van haar ex en we gingen dus in de kamer direct naast waar haar ex lag te snurken van bil.Toen heb ik ook nog nakend op zo'n binnenhofje staan pissen om 7 uur 's ochtends ofzo. Komen er daar ineens een jiongen en een meisje uit dat huis gelopen die me enorm vreemd aankeken dat ik daar volledig naakt in hun binnenplaats tegen de muur stond te pissen.
In een tent in Lier, The Ilusion, had je vroeger South Park op de plee. Kekken shit was dat. Enorme rijen wel.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ken ze, gruwelijk.
Nu gaat iemand beginnen over Japanse plees met videogames, vorige keer was dat Knut
Denken dat het spiegeltje daarvoor isquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:11 schreef Saind het volgende:
Bij een huis waar een maat van me woont hebben ze ook een 5x5cm groot spiegeltje dat precies op je leuter is gericht als je staat te pissen
Ook wel geinig
Mja hij zit aan de muur gelijmdquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Denken dat het spiegeltje daarvoor is
Op vrijdag? Ga vanavond danquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Morgenavond weer met een groepje stappen. Zal vast wel weer iets moois gebeuren denk ik zo.
Ach...mooi toch die jeugdige naiviteit.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Denken dat het spiegeltje daarvoor is
Is gemaakt om beter je schaamhaar te scheren.quote:
Ik aan het regelen om vanavond in Groningen te gaan zuipen, maar iedereen, behalve ik, heeft nog tentamensquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Morgenavond weer met een groepje stappen. Zal vast wel weer iets moois gebeuren denk ik zo.
Hier nie andersquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:13 schreef Caland het volgende:
Vrijdag sowieso altijd leukste dag om te stappen.
Wat valt er met jou toch altijd verstandig te praten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:13 schreef Caland het volgende:
Vrijdag sowieso altijd leukste dag om te stappen.
Probleem is dat ik de laatste maanden altijd vrijdag half 6 op moet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat valt er met jou toch altijd verstandig te praten.
Beetje revitaliserende gezichtscreme op doen man.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Probleem is dat ik de laatste maanden altijd vrijdag half 6 op moet.
Als ik dan rond een uurtje of 9 de kroeg in duik kan je me om 1 uur opvegen. Of ik moet weer de hulplijnen inschakelen.
inderdaad, zaterdag mogen de boeren uitquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:14 schreef kapiteintje het volgende:
Zaterdag = tjappie dag. Vrijdag is wel leuk idd, beetje gemengd publiek. Donderdag ook altijd goed hoor, alleen op een gegeven moment heb je die studentenstapavonden ook wel gezien.
Zal het onthouden man.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beetje revitaliserende gezichtscreme op doen man.
En de 16jarige sletjes.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
inderdaad, zaterdag mogen de boeren uit
quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die chick sleepte me dus als een holbewoner mee naar huis he. Die nam me dus mee naar het studentenhuis van haar ex en we gingen dus in de kamer direct naast waar haar ex lag te snurken van bil.Toen heb ik ook nog nakend op zo'n binnenhofje staan pissen om 7 uur 's ochtends ofzo. Komen er daar ineens een jongen en een meisje uit dat huis gelopen die me enorm vreemd aankeken dat ik daar volledig naakt in hun binnenplaats tegen de muur stond te pissen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |