quote:
Ik gun het je van harte.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:58 schreef kapiteintje het volgende:
Zo, vieze ajacied lekker geen topic voor jou.
ihihihihihihihihih. Nee.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeg eens tegen je moeder dat ze gaat douchen.
Daar heb ik weleens last vanquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wel man, het behoed je er wel voor om aarslelijke vrouwen te regelen
OOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb het je zusje gisteren nog gegund
Daarom drink ik steeds minder, heb ook sommige in mijn track record zittenquote:
Dat is dus de aids van deze tijd. Tegenwoordig heb je alleen maar die plonsbakken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dit zei een klasgenoot tegen mij, 10 minuten later appte hij er een foto van
Ja, 't is niet zo epic maar je boy gaat ff bier halen loopt tegen een chick op, ff lekker mee staan zoenen en zonder uberhaupt een woord te wisselen weer doorlopen om 4 bier te bestellen.quote:
Ja of je staat gewoon 3 keer door te trekken als je ranzig hebt zitten baggerenquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is dus de aids van deze tijd. Tegenwoordig heb je alleen maar die plonsbakken.
Vroegah kon je nog moe maar voldaan even kijken wat je er van had gebrouwen. Als je dan echt goed je best had gedaan moest je twee keer doorspoelen of hem even een zetje geven met de WC-borstel. Klein remspoortje erbij. Dat zijn toch die kleine geluksmomenten op een dag.
Wat danquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dinsdag Sjaak...gvd1 groot zwart gat. (Nee geen negerin van achter gepakt)
quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, 't is niet zo epic maar je boy gaat ff bier halen loopt tegen een chick op, ff lekker mee staan zoenen en zonder uberhaupt een woord te wisselen weer doorlopen om 4 bier te bestellen.
Ik heb dus nog zo'n wc hier he. Ik noem 't altijd een bejaarden wc, want op de een of andere manier hebben ze in ziekenhuizen, bejaardentehuizen etc. altijd zo'n plateau-plee.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is dus de aids van deze tijd. Tegenwoordig heb je alleen maar die plonsbakken.
Vroegah kon je nog moe maar voldaan even kijken wat je er van had gebrouwen. Als je dan echt goed je best had gedaan moest je twee keer doorspoelen of hem even een zetje geven met de WC-borstel. Klein remspoortje erbij. Dat zijn toch die kleine geluksmomenten op een dag.
Ik ben het overigens wel oprecht met je eens.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik noem het ook wel een wildwaterbaan.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb dus nog zo'n wc hier he. Ik noem 't altijd een bejaarden wc, want op de een of andere manier hebben ze in ziekenhuizen, bejaardentehuizen etc. altijd zo'n plateau-plee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |