Nikkels zei dat dat hij puur op talent reed (hij had nog nooit zo'n goeie schaatser gezien) en dat zijn mindere perioden kwamen doordat hij er met de pet naar gooide en niet altijd 100% gefocused was.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Romme presteerde nochtans zeer wisselvallig en was eind jaren '90 superieur op de lange afstanden...ik weet het niet.
wat zijn voor jou feiten? want er zijn ook geen feiten over armstrong.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:11 schreef nabroer het volgende:
[..]
Ok, sorry, maar jij bent degende die het stelligst is met deze mening! En degene die ik serieus neem, ondanks dat ik nog geen feiten heb gezien. Daarom.
De staaltjes uit de tour van 1999 zijn wel degelijk feiten.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat zijn voor jou feiten? want er zijn ook geen feiten over armstrong.
bij de epo hertest bedoel je? daar konden ze niks mee, is toen op basis daarvan die 8 jaar termijn gekomen?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:12 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De staaltjes uit de tour van 1999 zijn wel degelijk feiten.
Daar konden ze niets mee, omdat in het reglement nog niet was opgenomen dat er retrospectief getest werd. Oftewel: juridisch konden ze er niets mee.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
bij de epo hertest bedoel je? daar konden ze niks mee, is toen op basis daarvan die 8 jaar termijn gekomen?
Agassi speelde op vroege tijd al met een pruik op, schijnbaar kaal geworden door sterioden gebruik.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:07 schreef Wombcat het volgende:
Agassi gaan toch ook geruchten van dopinggebruik over ?
Een aanzienlijk deel van de mannelijke wereldbevolking heeft 'last' van kaalheid, als een sporter kaal wordt hoeft dat niet direct dopinggebruik te betekenen. Net zoals ieder mens kanker kan krijgen, sporters dus ook.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Agassi speelde op vroege tijd al met een pruik op, schijnbaar kaal geworden door sterioden gebruik.
Bij THFXR is alles dopinggerelateerd.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:24 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Een aanzienlijk deel van de mannelijke wereldbevolking heeft 'last' van kaalheid, als een sporter kaal wordt hoeft dat niet direct dopinggebruik te betekenen. Net zoals ieder mens kanker kan krijgen, sporters dus ook.
Schijnbaar zijn z'n hersenen aangetast door dopinggebruik.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Bij THFXR is alles dopinggerelateerd.
Ik ook niet. Maar ik zou voor geen enkele sporter meer mijn hand in het vuur steken.quote:Overigens betekent dat niet dat ik voor Agassi mijn hand in het vuur steek, Romme evenmin.
Als ik Nikkels gebruikt om mij visie te ondersteunen, dan is het geen betrouwbare bron omdat hij ploegarts is geweest, niet objectief, nog belangen erbij heeft enzovoorts.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:03 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nikkels steekt zijn handen in het vuur voor Romme. Sowieso clean dus.
plotselinge kaalheid wordt ook gerelateerd aan sterioden gebruik en agassi sloeg de bal harder dan welke tenniser ook in zijn tijd.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:24 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Een aanzienlijk deel van de mannelijke wereldbevolking heeft 'last' van kaalheid, als een sporter kaal wordt hoeft dat niet direct dopinggebruik te betekenen. Net zoals ieder mens kanker kan krijgen, sporters dus ook.
Gaan we weer op de tour van persoonlijke aanvallen? kijk eerst maar je eigen hersens naquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:29 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Schijnbaar zijn z'n hersenen aangetast door dopinggebruik.
Best een agressieve reactie plaats jij als iemand een grapje maakt over je.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Gaan we weer op de tour van persoonlijke aanvallen? kijk eerst maar je eigen hersens na
Haten op persoonlijke aanvallen en er direct achter aan een persoonlijke aanval plaatsenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Gaan we weer op de tour van persoonlijke aanvallen? kijk eerst maar je eigen hersens na
Of gebrek aan liefdequote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Best een agressieve reactie plaats jij als iemand een grapje maakt over je.
Waarschijnlijk heeft dit te maken met jarenlang gebruik van steroïden.
je beschuldigt mij van roidsgebruik?, sukkelquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Best een agressieve reactie plaats jij als iemand een grapje maakt over je.
Waarschijnlijk heeft dit te maken met jarenlang gebruik van steroïden.
Dat wordt inderdaad gerelateerd aan hormonen (testosteron), maar die heb je ook van jezelf. Het zou best kunnen dat Agassi heeft gebruikt. De correlatie doping&kaalheid hoeft in dit geval niet per sé het geval te zijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
plotselinge kaalheid wordt ook gerelateerd aan sterioden gebruik en agassi sloeg de bal harder dan welke tenniser ook in zijn tijd.
Ik heb in deze reeks meerdere malen gelezen dat Armstrong zijn kanker heeft te wijten aan dopinggebruik. Dat zou waar kunnen zijn, maar het hoeft niet zo te zijn. Zelfde geval dus als bij de relatie tussen dopinggebruik en kaalheid: het kan met elkaar te maken hebben, maar het hoeft niet. Lijkt me dus een prima vergelijking.quote:Jouw kankervergelijking slaat ook echt nergens op.
Jij bent ook snel op je teentjes getrapt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Gaan we weer op de tour van persoonlijke aanvallen?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je beschuldigt mij van roidsgebruik?, sukkel
waarom verdedig je hem, het is je broertje? en waarom spin je het naar een grapje? wat het duidelijk niet is.
Als je een beetje kennis had, weet je dat kaalheid daar mee te maken kan hebben, niet doen of ik het verzin.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:41 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Dat wordt inderdaad gerelateerd aan hormonen (testosteron), maar die heb je ook van jezelf. Het zou best kunnen dat Agassi heeft gebruikt. De correlatie doping&kaalheid hoeft in dit geval niet per sé het geval te zijn.
[..]
Ik heb in deze reeks meerdere malen gelezen dat Armstrong zijn kanker heeft te wijten aan dopinggebruik. Dat zou waar kunnen zijn, maar het hoeft niet zo te zijn. Zelfde geval dus als bij de relatie tussen dopinggebruik en kaalheid: het kan met elkaar te maken hebben, maar het hoeft niet. Lijkt me dus een prima vergelijking.
[..]
Jij bent ook snel op je teentjes getrapt.
jij gaat er steeds offtopic mee, letourdefrance, blijf eens ontopicquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:42 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Gaan we weer op de tour van persoonlijke aanvallen?
Dat zeg ik toch ook? Je ogen zijn schijnbaar ook aangetast door dopinggebruik.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Als je een beetje kennis had, weet je dat kaalheid daar mee te maken kan hebben,
Of moet je de betekenis van het woordje 'hoeft' ook al opzoeken?quote:als een sporter kaal wordt hoeft dat niet direct dopinggebruik te betekenen
Die reactie was sarcastisch neem ik aan.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Als ik Nikkels gebruikt om mij visie te ondersteunen, dan is het geen betrouwbare bron omdat hij ploegarts is geweest, niet objectief, nog belangen erbij heeft enzovoorts.
Als Nikkels wordt gebruikt om te ondersteunen dat een topsporter schoon is, dan ineens is hij zo betrouwbaar als een rots, hoe bedoel je, spindokteren
Ik hecht wel enigszins waarde aan wat Nikkels zegt. Want indirect liet hij wel blijken dat Dekker en Boogerd aan de doping zaten.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die reactie was sarcastisch neem ik aan.
Niemand geeft hier waarde aan de verklaring van Nikkels. Er wordt alleen gemeld dat er iig één bron is die aangeeft dat Romme schoon zou zijn. Niemand zegt dat Romme dus zeker te weten schoon is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |