Zo kun je bij iedereen vraagtekens zetten. Hebben De Bruijn, Van Den Hoogenband, Van Der Weijden, Kromo, Van Moorsel, Vos en Zonderland ook doping gebruikt?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:14 schreef THEFXR het volgende:
Wie denk er dat Sven Nijs doping wel/niet gebruikt?
Ik heb het altijd al gezegd, THFXR moet behalve gebruik van steroïds ook cokeverslaafd zijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:16 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
[..]
Bron: http://www.jellinek.nl/vr(...)n-paranoefde-worden/
Als het hier om een sporter zou gaan, dan was het voor THEFXR al bewezenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:16 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
[..]
Bron: http://www.jellinek.nl/vr(...)n-paranoefde-worden/
ach ja, das het enigste wat je bijdraagt aan dit topic, persoonlijke aanvallen, waarom?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik heb het altijd al gezegd, THFXR moet behalve gebruik van steroïds ook cokeverslaafd zijn.
Je moet je sarcasmedetector aanzetten.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ach ja, das het enigste wat je bijdraagt aan dit topic, persoonlijke aanvallen, waarom?
om de omerta kracht bij te zetten? jouw held is ook verdacht?
het gros is hier niet vies van persoonlijke aanvallen,quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:15 schreef OProg het volgende:
[..]
Allemachtig zeg, janksmoel. Ik heb hier al veel mensen zien lachen om de bewering dat er in het schaatsen geen doping zou zijn. Heb jij een soort complex dat je denkt dat de wereld tegen je is ofzo?
Ik zit je maar te dollen jonguhquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ach ja, das het enigste wat je bijdraagt aan dit topic, persoonlijke aanvallen, waarom?
om de omerta kracht bij te zetten? jouw held is ook verdacht?
De omerta was bijna verbroken, helaas werd het in zijn geheel tegen gehouden door user kaasplankje op een internetforum.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik zit je maar te dollen jonguh
Ik stel TBS voor, omdat hij een gevaar is voor zichzelf en anderen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Je moet je sarcasmedetector aanzetten.
dan kom ook eens met je eigen visie over topsporters en doping, dan zit er een balans in je postingsquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik zit je maar te dollen jonguh
Jouw balans slaat anders nogal door.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dan kom ook eens met je eigen visie over topsporters en doping, dan zit er een balans in je postings
haha, dan krijg ik met een smoesje weekendverlof en kom ik niet meer terugquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik stel TBS voor, omdat hij een gevaar is voor zichzelf en anderen.
dadelijk slaat hij naar jou doorquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jouw balans slaat anders nogal door.
Postnatale abortus dan maar?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
haha, dan krijg ik met een smoesje weekendverlof en kom ik niet meer terug
nou, die kaak van hem is door de jaren heen behoorlijk gegroeid en HGH kunnen ze nog niet opsporenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik vind 'm ook, maar een belgische veldrijder... da's an sich al verdacht.
quote:Dopingarts stopt met advisering wegens drukte
03/05/95, 00:00
De Haarlemse huisarts Karsten stopt met het begeleiden van sporters die doping gebruiken. Hij maakte dit gisteravond bekend in het NOS Sportjournaal....
Volgens Karsten kreeg hij het te druk met zijn dopingadviezen. 'Ik was er drie avonden in de week aan kwijt. Dat legde een te grote druk op mijn privé-leven', aldus de huisarts. Vooral nadat hij door de schaats-kernploeg voor de rechter was gedaagd, deden steeds meer sporters een beroep op hem. In een interview had Karsten verteld dat één van de kernploegleden doping gebruikte. Hij weigerde echter te vertellen om welke schaatser het ging, ook nadat de rechter hem hiertoe sommeerde. 'Daardoor zagen veel sporters dat ik me aan mijn beroepsgeheim hield. Bij die man zit ik safe, dachten ze,' aldus Karsten.
Dat kan niet waar zijnquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:28 schreef One_of_the_few het volgende:
Het woordje kan als causaal verband interpreteren
Dit topic
Daar heb ik het de afgelopen maand idd over gehad,jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zo kun je bij iedereen vraagtekens zetten. Hebben De Bruijn, Van Den Hoogenband, Van Der Weijden, Kromo, Van Moorsel, Vos en Zonderland ook doping gebruikt?
Moet jij niet eens een boek gaan schrijven, dat wordt een gegarandeerde bestseller.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Daar heb ik het de afgelopen maand idd over gehad,ja
.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:42 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Gaan we weer op de tour van persoonlijke aanvallen?
http://www.volkskrant.nl/(...)n-onschuldigen.dhtmlquote:Conconi, in de eerste helft van de jaren negentig ook adviseur van schaatskampioen Johan Olav Koss, heeft zijn kennis over bloeddoping van de Finnen.
Was toch de huisarts van Van Gennip?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:27 schreef OProg het volgende:
Dit was indertijd ook wel een goeie, om toch maar weer even op dat schaatsen terug te komen in een poging het topic weer de goede kant op te stuwen.
[..]
Er waren iig banden. Maar dat hele NOS stukje is natuurlijk ook niks nieuws. Paar jaar terug al:quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Was toch de huisarts van Van Gennip?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Stichting_Sporttopquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:44 schreef Stansfield het volgende:
Qua schaatsers zijn er nog wel wat meer verdachte namen. Natuurlijk Yvonne van Gennip. Maar wat te denken van Jochem Uytdehaage. Ook alleen goed tijdens de OS van 2002. En natuurlijk Johan Olav Koss.
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)n-onschuldigen.dhtml
kan je dat uitleggen?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:49 schreef alpeko het volgende:
Ik heb altijd mijn bedenkingen gehad bij Hedrick.
Dat gaat me weer wat te ver om te denken dat Uytenhaage via een stichting al zijn mogelijke dopingkennis aan jonge sporters doorgeeft. Maar ik blijf hem wel verdacht vinden met zijn carriere.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Stichting_Sporttop
Kromo zit er ook bij, maar dat zegt niks,natuurlijk
Zou je gaan schuimbekken van doping?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:44 schreef Stansfield het volgende:
Qua schaatsers zijn er nog wel wat meer verdachte namen. Natuurlijk Yvonne van Gennip. Maar wat te denken van Jochem Uytdehaage.Ook alleen goed tijdens de OS van 2002. En natuurlijk Johan Olav Koss.
ik heb het korte fimpje even bekeken, maar hij is erg voorzichtig is zijn uitingen, de NOS heeft het wel erg zwaar aangezetquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:50 schreef OProg het volgende:
[..]
Er waren iig banden. Maar dat hele NOS stukje is natuurlijk ook niks nieuws. Paar jaar terug al:
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)om-doping-gaat.dhtml
Wat wil je met deze link precies zeggen?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Wat moet dit zeggen dan? Iedereen die bij Sporttop zit, zat aan de dope?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
klopt, maar ik had al gepost dat Kromo er uit ziet als een vrouwelijke schwarzenegger en dat gaat gewoon niet natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:54 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat gaat me weer wat te ver om te denken dat Uytenhaage via een stichting al zijn mogelijke dopingkennis aan jonge sporters doorgeeft. Maar ik blijf hem wel verdacht vinden met zijn carriere.
Schaatser met matige techniek die opeens met de besten meedoet. Natuurlijk had hij een skeeler verleden. Maar hij kwam en verdween net zo snel.quote:
Dat de omerta goed stand houd onder de non-wielrennersquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wat moet dit zeggen dan? Iedereen die bij Sporttop zit, zat aan de dope?
Ik begrijp je niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dat de omerta goed stand houd onder de non-wielrenners
De vraag is zijn ze zo succesvol door de kennis van Uytdehaage of door de doping, waarbij de Omerta heel goed stand houd.quote:
Je sluit het begrip talent en discipline helemaal uit?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
De vraag is zijn ze zo succesvol door de kennis van Uytdehaage of door de doping, waarbij de Omerta heel goed stand houd.
We beginnen weer met persoonlijke aanvallen omdat mijn postings jou niet aanstaan?quote:
nee, en je weet ook waarom, maar de doping geeft dat beetje extraquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je sluit het begrip talent en discipline helemaal uit?
Iedereen is clean, werkt toch niet die troep. Je bent wel lekker in Calimero mode bezig trouwens.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
We beginnen weer met persoonlijke aanvallen omdat mijn postings jou niet aanstaan?
hoe denk jij over doping en topsporters dan?
ja, livewrong heet dat tochquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:06 schreef Ericr het volgende:
[..]
Iedereen is clean, werkt toch niet die troep. Je bent wel lekker in Calimero mode bezig trouwens.
gasten zoals jij, jagen iedereen uit het topic met persoonlijke aanvallen, jullie maken er zo een kuttopic van.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:11 schreef debeterebob het volgende:
Is nu al vastgesteld welke pillen THEXFR slikt?
jij maakt er een kuttopic vanquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gasten zoals jij, jagen iedereen uit het topic met persoonlijke aanvallen, jullie maken er zo een kuttopic van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |