je bedoelt dom verkeerde link naar een ander geweldsincidentje plaatsen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:50 schreef Woffel het volgende:
gnaeus
Op de twee pagina nog vragen hoe het gesteld is met het slachtoffer en vervolgens later al kunnen constateren dat er geen sprake is van een zware mishandeling..³
Story of your life.quote:
Enerzijds zouden we het dan over zinniger dingen kunnen hebben, anderzijds zou dat nog steeds lastig worden aangezien daarmee niet verholpen is dat mensen die iets niet begrijpen vaak ook niet begrijpen dat ze het niet begrijpen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:02 schreef Jian het volgende:
[..]
En kerel, waar en wat zou jij hier nou zijn, wanneer ze dat niet zouden doen!
Zal best maar als er met twee maten gemeten wordt... nogmaals je mag mensen hier wel naar het hoofd gooien NSB te zijn.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:15 schreef Murdera het volgende:
Beard, stel je niet zo ontzettend aan, als Spec dat niet wil, dan komt het er niet in.
Dit is een forum, en je hebt je aan de aanwijzingen van de mods te houden, ook als het een aanwijzing is die niet logisch is, niet klopt, of niet binnen jouw denkbeelden valt.
Welnee niets aan de hand.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:03 schreef sp3c het volgende:
feit blijft dat er zwaar lichamelijk letsel is toegebracht
quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh, ik stelde hem eerder vandaag juist andersom
quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Is gelly/gnaeus nou echt zo'n mongool of zou hij gewoon trollen?
ow ik dacht dat we daar al overheen warenquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:24 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Welnee niets aan de hand.
En er was een aanleiding toe + de daders waren goed opgevoed dus het was hun schuld niet.
Ik mag het niet uitleggen zoals ik wil van Sp3c, maar het ging om je eerste reactie, wikipedia erbij pakken om te kijken wat er bedoeld zou kunnen worden was nadat je er al over geoordeeld had. Dat oordelen zonder je ook maar af te vragen of er misschien iemand al eens wat langer en harder over nagedacht heeft dan jij en dat begrip anders had ingevuld dan jij en of er misschien goede redenen waren voor die invulling, dat vind ik echt stuitend verwaand.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat probeer je te zeggen?
Die reactie komt volledig overeen met het wikipedia artikel.
Om mij daarom "simpel volk" te noemen is natuurlijk ontzettend kansloos. Als het wikipedia artikel fout is zou een bron welkom zijn. Ik ben nooit te beroerd om iets nieuws te leren, of mijn ongelijk te erkennen. Wel ben ik te beroerd om beledigingen vriendschappelijk te accepteren, en dan zonder onderbouwing betreffende mijn ongelijk, andermans standpunten over te nemen.
Je bekijkt het maar.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
ow ik dacht dat we daar al overheen waren
huidige onzin argument was dat het geen zware mishandeling was omdat er geen zwaar letsel toegebracht werd maar dat is dus aantoonbaar niet juist
als die jongen een zware hersenschudding heeft dan is er zwaar lichamelijk letsel toegebracht
heb ik gelijk of niet?quote:
zit je nu nog steeds te huilen johquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:37 schreef desiredbard het volgende:
Sp3c je hebt gewoon een gebrek aan ballen doe mij Tante Heineken maar .
Yvonne heeft meer kloten dan jij....Zwakke schlemiel
Nee hoor ik lach me kapot...quote:
En hoewel ik heineken een hoofdpijn bier vind, doe mij maar Grolsch, betwijfel ik of die ongetwijfeld lege fles ook maar enige frictie ondervindquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:42 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Nee hoor ik lach me kapot...
Serieus ... ik heb een mentaalbeeld van Yvonne die Jou met een voorbind 1/2 L heineken in je aarsje neemt...
100x meer Mod dan jij bent.
Mag het niet altijd met haar eens zijn maar ze is wel consequent.
Ik heb hier nog nooit iemand horen janken dat "Sukkel " een scheldwoord is.
ik oordeel nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:42 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Serieus ... ik heb een mentaalbeeld van Yvonne die Jou met een voorbind 1/2 L heineken in je aarsje neemt...
Ach, kom, je wilt toch niet beweren dat je, je ego (ik hoop dat het daarbij blijft) niet aan het strelen bent als je die resem van juridische kennis uitgiet over die domme paupers, hè.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:21 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Enerzijds zouden we het dan over zinniger dingen kunnen hebben, anderzijds zou dat nog steeds lastig worden aangezien daarmee niet verholpen is dat mensen die iets niet begrijpen vaak ook niet begrijpen dat ze het niet begrijpen.
Meerdere, maar maak je geen zorgen, jij bent er niet één van!quote:Heb je al een probleem benoemd trouwens?
Ja, iedereen is aan het gissen en ondertussen zit hij lekker hysterisch te giechelen achter z'n pctjequote:
Kijk dat bedoel ik met inconsequentquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik oordeel niet
iedereen droomt van andere dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |