SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoiquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Vuigaard dat je bent.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
VV, VVV, MVV, MMV
Allemaal wel denk ikEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Simpelequote:Op donderdag 24 januari 2013 16:11 schreef MeneerLogica het volgende:
4e achter elkaar geopend. Record!![]()
Jij hebt niks met vrouwen tochquote:VVquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
VV, VVV, MVV, MMV
Allemaal wel denk ik
VVM
VMVM
verder geen ervaring hoor![]()
![]()
Je kent mij slechter dan ik dachtquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij hebt niks met vrouwen toch
[..]
VV
VVM
VMVM
verder geen ervaring hoor
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
VVquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
VV
VVM
VMVM
verder geen ervaring hoor
VVV
VVM![]()
![]()
Ik weet het soms allemaal niet meer hoorquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kent mij slechter dan ik dacht
Maar wat vrouwen betreft ben ik nogal kieskeurig geloof ik![]()
Die trekt me nou echt helemaal niet hequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ghehequote:Op donderdag 24 januari 2013 16:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet het soms allemaal niet meer hoor
Maar wat vrouwen betreft ben ik nogal kieskeurig geloof ik
Niks mis met kieskeurig zijn toch?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Uitwerpselen etc?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:14 schreef Nixx- het volgende:
Vanavond zeker weten seks, maar ook zeker een stapje heftiger dan dat.![]()
![]()
goh, mij ook nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die trekt me nou echt helemaal niet he![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:14 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik denk soms dat het wel bloeit tussen ons, en dan stamp je me genadeloos kapot![]()
![]()
Ik zou het toch stiekem wel eens willen proberenquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
@foto: uhm 160.
Ze heeft net ontdekt hoe ze moet pijpen en nu staat zn moeder voor de slaapkamerdeur![]()
Ik moest stiekem best hard lachen
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik dus nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik zou het toch stiekem wel eens willen proberen
[b]AirwiN schreef [/b]
Mam staat zo vaak voor de deur als ik bezig benquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Ze heeft net ontdekt hoe ze moet pijpen en nu staat zn moeder voor de slaapkamerdeur![]()
Ik moest stiekem best hard lachen![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar VVM lijkt me toch beter
[b]AirwiN schreef [/b]
Mijne gelukkig niet!quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mam staat zo vaak voor de deur als ik bezig benIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Mwa.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar VVM lijkt me toch beter“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
En nee, geen avond vol seks, een avond vol wijn!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar VVM lijkt me toch beter![]()
![]()
![]()
Wat, je loopt je zoon te cockblocken?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moest stiekem best hard lachenMet 2 mannen lijkt mij eigenlijk leuker dan met 2 vrouwen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik zou het toch stiekem wel eens willen proberen
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Trekt me niet zo, eerlijk gezegd. Ik vind vrouwen wel geil om eens seks mee te hebben of zo. Maar verder heb ik toch liever gewoon een man.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat hoor ik nou nooit van een ventquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met 2 mannen lijkt mij eigenlijk leuker dan met 2 vrouwen.![]()
![]()
Nee mijne ook niet... maar wel in eens een 8 jarige die in de douche binnen komt lopen en een glas water komt pakkenquote:![]()
![]()
Succesquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:20 schreef Justanotherday het volgende:
Nog even en mijn vriendin heeft een spiraaltje! Optyfen met die vreselijke condooms.hopelijk is ze niet gevoelig voor hormonen..
![]()
![]()
I'm special.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat hoor ik nou nooit van een ventEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Denk dat ze het over het boek heeftquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat, je loopt je zoon te cockblocken?
[..]
Met 2 mannen lijkt mij eigenlijk leuker dan met 2 vrouwen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee mijne ook niet... maar wel in eens een 8 jarige die in de douche binnen komt lopen en een glas water komt pakken.
Ow god ja, nu lees ik het goed. Vond het al raar.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:22 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Denk dat ze het over het boek heeftEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Je kunt zelfs het touwtje voelen als je goed 'zoekt'.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:22 schreef MeneerLogica het volgende:
Een spiraaltje kan je raken toch?Maar wel heerlijk klaarkomen zonder zorgen..
![]()
![]()
Hahaquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee mijne ook niet... maar wel in eens een 8 jarige die in de douche binnen komt lopen en een glas water komt pakken
Mja, ik zit er niet zo mee, zo land ze maar niet blijft luisteren.
We hebben allemaal seks dusja![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en dan de volgende dag nog ff vragen waarom ik zo aan het hijgen was![]()
![]()
![]()
Omdat de douche te heet stondquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zeggen dat het heet wasquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
.
Tja, dat wel, maar het kan ook pijn doen hoorde ik. Bij de man dan.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:23 schreef Justanotherday het volgende:
[..]
Je kunt zelfs het touwtje voelen als je goed 'zoekt'.Maar wel heerlijk klaarkomen zonder zorgen..
![]()
![]()
Wacht, wat. Blijven luisteren als iemand seks heeft? Whyquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Haha
Mja, ik zit er niet zo mee, zo land ze maar niet blijft luisteren.
We hebben allemaal seks dusja?
quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:24 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Omdat de douche te heet stondGreat minds think alikequote:![]()
![]()
Altijd dat gezeik van mannen over anticonceptie. Laat de touwtjes dan zelf doorsnijden.
Zijn vast mensen die het doenquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wacht, wat. Blijven luisteren als iemand seks heeft? Why?
![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:25 schreef Samzz het volgende:
Altijd dat gezeik van mannen over anticonceptie. Laat de touwtjes dan zelf doorsnijden.
!
![]()
Of gewoon geen seks hebben.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:25 schreef Samzz het volgende:
Dat kan best.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een 14-jarige die opeens midden in de nacht dorst heeft en dat even gaat pakken in de keukenquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee mijne ook niet... maar wel in eens een 8 jarige die in de douche binnen komt lopen en een glas water komt pakken
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh, dat geloof ik meteenquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:25 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zijn vast mensen die het doen. Vrijwillig of niet.
Ook een optiequote:Op donderdag 24 januari 2013 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of gewoon geen seks hebben..
Maar ik vind het wel opvallend, mannen 'klagen' over het algemeen meer over anticonceptie dan vrouwen doen, terwijl het zo simpel op te lossen is, nooit meer hulpmiddelen, gewoon knippen.
Ben 22....quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat geloof ik meteen. Vrijwillig of niet.
[..]
Ook een optie.
Maar ik vind het wel opvallend, mannen 'klagen' over het algemeen meer over anticonceptie dan vrouwen doen, terwijl het zo simpel op te lossen is, nooit meer hulpmiddelen, gewoon knippen.
![]()
Optyfen met al die anti conceptie middelen!quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:20 schreef Justanotherday het volgende:
Nog even en mijn vriendin heeft een spiraaltje! Optyfen met die vreselijke condooms.![]()
Ik duik mn buik weer in
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, dat kan je.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:22 schreef MeneerLogica het volgende:
Een spiraaltje kan je raken toch?![]()
jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:22 schreef MeneerLogica het volgende:
Een spiraaltje kan je raken toch?![]()
![]()
Ja en? Sterilisatie is omkeerbaar. Ik heb het niet over castreren, hoorquote:.
Kunnen wel complicaties optreden.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja en? Sterilisatie is omkeerbaar. Ik heb het niet over castreren, hoor.
![]()
ik heb geen problemen met een rubbertje.....quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:25 schreef Samzz het volgende:
![]()
Als ze dat doorknippen is het lastig om weer vruchtbaar te worden voor de man dacht ik.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
![]()
Pasta, Rijst of aardappelen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
Avond eten... suggesties? iemand?![]()
Wat een held...quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:30 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb geen problemen met een rubbertje.....
Er zijn er genoeg die dat wel hebben![]()
![]()
risico blijft dat het plots permanent isquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
![]()
![]()
Lasagna.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
Avond eten... suggesties? iemand?![]()
Ik heb er ook geen probleem mee als het maar geen Durex is.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:30 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb geen problemen met een rubbertje.....![]()
Typen als zoonlief staat te vertellen dat ie een beetje buikpijn heeft gaat niet helemaal goed geloof ik
[b]AirwiN schreef [/b]
als het zonder kan dan zonder natuurlijk.....quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat een held...
Er zijn er genoeg die dat wel hebben![]()
Ja, bij pil/spiraal/iedere andere anticonceptie ook, dus mannen, niet zeiken, we doen ons best.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:30 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Kunnen wel complicaties optreden.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Oh spannend!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Goedzoquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:31 schreef AldoTheApache het volgende:
Ben ik weer
net ff een uur hardgelopen![]()
![]()
Ik eet kipfiletquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
Avond eten... suggesties? iemand?
[b]AirwiN schreef [/b]
Mee eens welquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:32 schreef rival het volgende:
[..]
als het zonder kan dan zonder natuurlijk.....![]()
![]()
Ik zeik niet, vind de pil prima. Zei alleen dat spiraaltje me niks lijkt omdat je het kan raken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, bij pil/spiraal/iedere andere anticonceptie ook, dus mannen, niet zeiken, we doen ons best.![]()
Zag je nog wat ik zei?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Typen als zoonlief staat te vertellen dat ie een beetje buikpijn heeft gaat niet helemaal goed geloof ik#TeamMiley![]()
Aan iedere anticonceptie zit een risico.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:31 schreef rival het volgende:
[..]
risico blijft dat het plots permanent is“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Was meer in het algemeen bedoeld.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:33 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik zeik niet, vind de pil prima. Zei alleen dat spiraaltje me niks lijkt omdat je het kan raken.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Met je broek + oortjes? Ohnee DIE HEB JE NIETquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik moet wel fit blijven uiteraard![]()
![]()
Ik zou niet zo'n vetzak willenquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik moet wel fit blijven uiteraard![]()
![]()
Lekker zacht toch?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik zou niet zo'n vetzak willen![]()
![]()
niet hatenquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:33 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Met je broek + oortjes? Ohnee DIE HEB JE NIET
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
zullen we samen gaan lopen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:34 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga morgenochtend hardlopen heb ik mij voorgenomen
Die had ik even gemistquote:![]()
De achtergrond is nu beige, toen ging mijn alarm dat ik moest werken#TeamMiley![]()
Ik hou het niet zo lang vol hoorquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zullen we samen gaan lopen?
En ja is goed![]()
![]()
Werk ze schatquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die had ik even gemist![]()
De achtergrond is nu beige, toen ging mijn alarm dat ik moest werken
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hou het niet zo lang vol hoor
En ja is goed
gaat dit nog over lopen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hou het niet zo lang vol hoor![]()
![]()
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
evy schema is kutquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga morgen weer beginnen
Ik ben niet verder gekomen dan les 18 van Evy!!!!!
![]()
zo demotiverend
Truitje gescoort? Of ga ja als metellica fan?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:34 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga morgenochtend hardlopen heb ik mij voorgenomen![]()
Werk ze!quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:38 schreef arachide. het volgende:
[..]
Thanks, alle support is welkom![]()
![]()
Jaquote:
Nou anders kraak je even lekker alles af... ga studeren ofzoquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
evy schema is kut![]()
zo demotiverend![]()
![]()
steuntje in de rug zeker?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:37 schreef Fototoestel90 het volgende:
Meh, ik kom natuurlijk de volgende keer niet vooruit met hardlopen
quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja![]()
[..]
Nou anders kraak je even lekker alles af... ga studeren ofzo
Ik heb even een soort van sweather gescoordquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:37 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Truitje gescoort? Of ga ja als metellica fan?
gelijk een snorresjaal meegenomen![]()
![]()
![]()
Succes, maak er wat van!quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:38 schreef arachide. het volgende:
[..]
Thanks, alle support is welkom![]()
Goed bezigquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb even een soort van sweather gescoord
Mensen ik ben ervandoor. Misschien tot vanavond anders tot morgen!![]()
![]()
![]()
Picsquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[b]AirwiN schreef [/b]
fijne avondquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:40 schreef MeneerLogica het volgende:
Mensen ik ben ervandoor. Misschien tot vanavond anders tot morgen!![]()
![]()
![]()
Bij de Pieces hebben ze een toffe Moustache sweater.
Bij de bristol ookquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:41 schreef Samzz het volgende:
Bij de Pieces hebben ze een toffe Moustache sweater.
en allemaal van die hempies BRRR![]()
Mooi ditquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, ziek zijn verkut je conditie gewoon.quote:
Dus weer even een paar keertjes nodig om weer op niveau te zitten![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, ziek zijn verkut je conditie gewoon.
Dus weer even een paar keertjes nodig om weer op niveau te zitten
Nog geen omaquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Mag toch hopen van niet zegquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Mja, niets aan te doen. En ik streef er toch niet na om steeds maar een hoger niveau te halen ofzo. Gewoon de Venloop doen dit jaarquote:![]()
![]()
Opgeflikkerd!!quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Heeft het kleinkind wel een relatief moderne oma. Leuk tochIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
marathon van rotterdam natuurlijkquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:49 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, niets aan te doen. En ik streef er toch niet na om steeds maar een hoger niveau te halen ofzo. Gewoon de Venloop doen dit jaar
Ja, zo lang kan ik niet rennenquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
marathon van rotterdam natuurlijk![]()
![]()
trainen danquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, zo lang kan ik niet rennen![]()
Het zit me niet mee vandaag. Fappen als er aangebeld wordt.
Paar uur later fappen, wordt ik gebeld.
Ik mag niet, denk ik.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
De sweater is echt heel leukquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bij de bristol ook
en allemaal van die hempies BRRR.
Niet opendoen, niet opnemen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het zit me niet mee vandaag. Fappen als er aangebeld wordt.
Paar uur later fappen, wordt ik gebeld.
Ik mag niet, denk ik.![]()
Maar ben dan al wel afgeleid.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:53 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niet opendoen, niet opnemen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Heb je dan ook direct een slappe?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ben dan al wel afgeleid.![]()
![]()
ach dan ben je iig niet te snelquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ben dan al wel afgeleid.![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
jammer welquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wat. Ik wil echt niet 40 km kunnen rennen
ik heb uberhaupt geen weekend want moet gewoon studerenquote:
Hangt er van af wie er aanbelt of opbelt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:55 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Heb je dan ook direct een slappe?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
FUCK YEAH!!quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En het wordt een AWESOME weekendIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
En je moet pannenkoeken komen etenquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jammer wel
[..]
ik heb uberhaupt geen weekend want moet gewoon studeren![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt er van af wie er aanbelt of opbelt.![]()
![]()
ik móet helemaal nietsquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En je moet pannenkoeken komen eten![]()
en ik zou heel graag langs willen komen, maar de kans is nou eenmaal klein dat het me gaat lukken
Ik vind het toch echt wel slap hoorquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik móet helemaal niets![]()
en ik zou heel graag langs willen komen, maar de kans is nou eenmaal klein dat het me gaat lukkenwie weet ga ik wel een vrouw hosselenquote:![]()
![]()
is niet slapquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het toch echt wel slap hoor
[..]
wie weet ga ik wel een vrouw hosselen
ik moet gewoon mijn vakken halen![]()
Hij is wel slap .. oh wachtquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
is niet slap
![]()
![]()
Ja, had maar iemand anders moeten opbellen ipv mijn zusje.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:04 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hij is wel slap .. oh wachtEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
is niet slap
even ontspannen moet ook
autistje durft gewoon niet he?
![]()
Stomme zussen ook altijd he.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, had maar iemand anders moeten opbellen ipv mijn zusje.![]()
daar weet jij niets vanquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:04 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hij is wel slap .. oh wacht
'even' ontspannen klopt jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]even ontspannen moet ook
autistje durft gewoon niet he?
Maar als ik naar de meet ga kan ik heel de zaterdagavond niets doen en ook zondagochtend naar de klote
![]()
Ondanks dat ik dan een heel leuke avond zou hebben
maar ik moet gewoon mijn punten halen helaas
Serieus, volgens mij leer jij teveelquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
'even' ontspannen klopt jaMaar als ik naar de meet ga kan ik heel de zaterdagavond niets doen en ook zondagochtend naar de klote
![]()
Ondanks dat ik dan een heel leuke avond zou hebben
maar ik moet gewoon mijn punten halen helaas
Zaterdagavond, zondagmorgen. Wtf![]()
![]()
Daar ga ik niet mee wachten tot het weekendquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar ga ik niet mee wachten tot het weekend![]()
![]()
Ik ook nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Wat?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:helderziende
sorryquote:
er bestaat niet zoiets als teveel lerenquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:08 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Serieus, volgens mij leer jij teveel
Zaterdagavond, zondagmorgen. WtfMaar ik heb maandag een tentamen, en moest deze week ook nog eens voor 2 weken inhalen omdat ik ziek was enzo
Vinnieeeequote:Op donderdag 24 januari 2013 17:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Zie je nou wel dat ie slap was.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]helderziende
[..]
er bestaat niet zoiets als teveel lerenMaar ik heb maandag een tentamen, en moest deze week ook nog eens voor 2 weken inhalen omdat ik ziek was enzo
Ik kan mezelf echt wel overleren hoor![]()
![]()
die zal wel onderweg zijn danquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:11 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Vinnie is al lange tijd niet online geweest, dat klopt![]()
![]()
als het makkelijke stof was kan ik me ook overleren, maar dit is moeilijkquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:11 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zie je nou wel dat ie slap was.
Ik kan mezelf echt wel overleren hoor
quote:_!
Grapje is nu niet leuk meer hoor
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:11 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Vinnie is al lange tijd niet online geweest, dat kloptGa bij de FBI werken ofzoquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Werk ik toch al.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ga bij de FBI werken ofzo![]()
Mja, dat is wel kut dan. Maar even een dagje pauze doet wel altijd goed vind ik.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
als het makkelijke stof was kan ik me ook overleren, maar dit is moeilijk![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]_!
Grapje is nu niet leuk meer hoorquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ga bij de FBI werken ofzo![]()
![]()
ja maar niet een dag voor het tentamenquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:14 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, dat is wel kut dan. Maar even een dagje pauze doet wel altijd goed vind ik.
Klootzakquote:![]()
Maar als je het perse moet weten. Hij is hier al sinds gisteren
[b]AirwiN schreef [/b]
Leuke draai aan matig grapje!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
ik moet niks, jij wilt het blijkbaar delenquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klootzak![]()
Maar als je het perse moet weten. Hij is hier al sinds gisteren
hoi buurmeisje van Vinnie![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:16 schreef rival het volgende:
[..]
ik moet niks, jij wilt het blijkbaar delen
hoi buurmeisje van Vinnie
[b]AirwiN schreef [/b]
matig is mijn 2e naamquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leuke draai aan matig grapje!!![]()
![]()
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja Samantha ja?quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Uiteraard.
Special Agent Samantha P...
Nee klinkt niet![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:17 schreef Vinniiee het volgende:
Jezus, kan niet eens even op en neer naar een sollicitatiegesprek.
Nu ga ik weer, Houdoe![]()
![]()
![]()
hajjequote:Op donderdag 24 januari 2013 17:17 schreef Vinniiee het volgende:
Nu ga ik weer, Houdoe
quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:17 schreef Vinniiee het volgende:
Nu ga ik weer, Houdoe
[b]AirwiN schreef [/b]
opsluiten in een kast?quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij is thuis... maar de kinderen zijn er ook![]()
hoe ging het?quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:17 schreef Vinniiee het volgende:
Nu ga ik weer, Houdoe![]()
Hoi.
gvd vannacht toch werken.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Beter dan Maria ofzo jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:21 schreef rival het volgende:
[..]
Vind ik een leuke naam, rustig maar![]()
![]()
Fijn weekend lieverdquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, ik ben wel blij met mijn naamquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:24 schreef rival het volgende:
[..]
is wat ouderwets maar op zich niks mis mee![]()
![]()
spelfoutquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Fijn weekend
Als je wil ben je welkom zaterdag
quote:Nu danquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja hequote:.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
quote:weet ik Dames. moet ff kijken of ik daar wat mee kanquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Fijn weekend
Als je wil ben je welkom zaterdag
fijn weekend![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:34 schreef Myraela het volgende:
Muahahahaha was vandaag hier. Zomaar.
"Heb je nog geen spijt dat je met mij bent?"
"Nee, jij wel dan?"
"Nee, maar ik ben soms wel vervelend en jij niet. "
"Nee, maar jij hebt centjes. "
Weten we ook meteen waarom die bij mij is.![]()
![]()
Twi is bij jou om je geld? Meestal zijn het de jonge vrouwen die achter de oude man aangaan voor geld, toch?quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:39 schreef Myraela het volgende:
"Nee, jij wel dan?"
Weten we ook meteen waarom die bij mij is.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:34 schreef Myraela het volgende:
Muahahahaha was vandaag hier. Zomaar.Oud nieuws.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:00 schreef twi het volgende:
Zomaar onaangekondigd bezoek van muhahaha die je spelmomenten met de poesjes komt onderbreken. Ja, met de poesjes ja!Oud nieuws.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:39 schreef Myraela het volgende:
"Nee, jij wel dan?"
Weten we ook meteen waarom die bij mij is.![]()
Dat was kansloos in dat XL-overhemdje wat meer voor mij leek gemaakt dan voor hem.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was je niet bang dat hij Myra van je af kwam pakken?![]()
Misschien was dat deel van zijn plan.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:43 schreef twi het volgende:
[..]
Dat was kansloos in dat XL-overhemdje wat meer voor mij leek gemaakt dan voor hem.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Misschien dan wel. Moet ik 'm de volgende keer maar hard op zijn muil slaan, valse casanova.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien was dat deel van zijn plan.![]()
Dat ook weer niet. Maar hou hem in de gaten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:48 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien dan wel. Moet ik 'm de volgende keer maar hard op zijn muil slaan, valse casanova.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
204!!quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:50 schreef Fototoestel90 het volgende:
Godverdomme, komen ze een half uur later. Heb toch het eten altijd om vijf voor zes klaarIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Sssst, even lezen!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Toch leuk die liedjes:
"Ik ben Tipsy
en ik mag niet spelen
met Mirne's kabel
nee, nee, nee"
Dagelijks geconfronteerd met briljante lyrics als deze![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:00 schreef twi het volgende:
Toch leuk die liedjes:
"Ik ben Tipsy
en ik mag niet spelen
met Mirne's kabel
nee, nee, nee"
Dagelijks geconfronteerd met briljante lyrics als deze
Beter ga je naar echte muziek luisteren. Bon Jovi, Sonata Arctica.
Je bent ge-upgrade van slang naar kabel?quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:05 schreef twi het volgende:
Zolang ze geen soortgelijke liedjes over mijn kabel zingt vind ik het prima.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Friet halen![]()
.
Je weet zelf dat Mirne alles wat in een terrarium gehouden moet worden eng vindt. Dus ik werk graag mee om het één en ander te veraangenamen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent ge-upgrade van slang naar kabel?![]()
Dat is toch een downgrade? Lang maar dun.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent ge-upgrade van slang naar kabel?![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is toch een downgrade? Lang maar dun.![]()
![]()
Kabels kunnen ook dik zijn.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is toch een downgrade? Lang maar dun.
Zo had je ook "de Kabel", een groet Surinaamse voetballers. En je hebt Heloef voldoende bevoelt om te weten wat dat betekent.Jij bent ook het beste vriendje ooit.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:06 schreef twi het volgende:
[..]
Je weet zelf dat Mirne alles wat in een terrarium gehouden moet worden eng vindt. Dus ik werk graag mee om het één en ander te veraangenamen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik moet zo naar mijn werk, en dan gaat twi spaghetti met gehaktballetjes maken.![]()
Ik vertrouw hem gewoon in de keuken.
![]()
![]()
Het is GAS! reserveduitserquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Gewoon friet en daarmee uit. Die onzin hier altijd.![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat komen daar een slierten uit.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie jou dat gezicht ook echt makenquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat komen daar een slierten uit.
[ afbeelding ]
En een likje van twi.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:10 schreef Myraela het volgende:
Groetjes en een pootje van tipsy en jinx.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dan moet je maar leren dat het GAS is ipv dat eeuwige friet/patatquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:11 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Noem mij geen reserveduitser![]()
![]()
Pommesquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:12 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Dan moet je maar leren dat het GAS is ipv dat eeuwige friet/patat![]()
Oh, incrowdhumor. Hahahahahaha.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:14 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Huppelmeet van afgelopen vrijdag![]()
Aardappelquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:14 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Huppelmeet van afgelopen vrijdag
GAS: Gefrituurde aardappel stick/stengels/staafjes![]()
![]()
Zal dan wel terecht zijn.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:18 schreef muhahaha het volgende:
Twi die mijn overhemd belachelijk maakt![]()
Want twi heeft altijd gelijk.quote:C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Vreetzequote:Op donderdag 24 januari 2013 18:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar.
Ik ga nu eten![]()
![]()
Aardbei!quote:owquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:14 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Huppelmeet van afgelopen vrijdag
GAS: Gefrituurde aardappel stick/stengels/staafjes
[ Bericht 41% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2013 18:34:49 ]![]()
Moe. Verder goed. Met jou? En met je pa?quote:What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Nog steeds nachtmerries?quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Moe. Verder goed. Met jou? En met je pa?
Gaat zijn gangetje hier, pa is weer bezig met zijn gebruikelijk doen en laten![]()
![]()
Mooiquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:36 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Gaat zijn gangetje hier, pa is weer bezig met zijn gebruikelijk doen en laten
What you forget, you are gonna repeat.
Sorry, ik gluur af en toe wel. Verder ben ik druk met 50 tinten lezenquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Behoorlijk dood hier inderdaad.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ga er vandoor. Eens kijken wat de plannen van de Mc zijn![]()
What you forget, you are gonna repeat.
Ik heb vanavond heul geen seks.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga er vandoor. Eens kijken wat de plannen van de Mc zijn![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |